بهترین گل فروشی غرب تهران
  • بهترین گل فروشی در غرب تهران
  • بهترین  گل فروشی های غرب تهران
  • بهترین  گل فروشی عروس در غرب تهران

بهترین گل فروشی غرب تهران
بهترین گل فروشی در غرب تهران
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • غرب تهران

  • تماس




بهترین گل فروشی در غرب تهران در گل فروشی هایپر بیوتی

بهترین گل فروشی در غرب تهران

بهترین گل فروشی در غرب تهران، خاص ترین دسته گل ها، تزیین گل عروس و داماد و تزیین گل ماشین عروس



بهترین گل فروشی در غرب تهران

بهترین گل فروشی در غرب تهران – هنگامی‌که به طبیعت نگاه می‌کنید آنجا که پر از درخت و گل‌های گوناگون است سرشار از آرامش و شوق زندگی می‌شویم و هنگامی‌که ازلحاظ روحی خسته و به‌ هم ‌ریخته هستید با رفتن به دشت‌های پر از گل احساس رضایت و شادی شما بازخواهد گشت.

بهترین گل فروشی غرب تهران – طبیعت جزء لاینفک زندگی انسان ها است به‌طور طبیعی، خواسته یا ناخواسته از فواید و مزیت هایی که طبیعت و گل ها برای ما دارند استفاده می‌کنیم؛ درگذشته زندگی آدم ها توأم با طبیعت بود و در محل سکونت و کارشان سرشار از گل و گیاه و درخت بوده است و ازلحاظ جسمی و روحی بهترین شرایط را داشته اند؛ شادابی و نشاط آن ها مثال‌زدنی بود درحالی‌که با صنعتی شدن زندگی ، بخشی اعظمی از طبیعت از بین رفته و در زندگی امروزی آثار کمی از گل و گیاه در محل سکونت و کارشان دیده می‌شود درنتیجه شاهد افزایش روزافزون بیماری های چون ریوی، عصبی، افسردگی، استرس، فشارخون و … شده ایم. پیشنهاد ما به شما این است که حتماً گلدان هایی را در محل زندگی و کارتان قرار بدهید تا کمکی هرچند کوچک به‌سلامتی جسمی و روانی خود بکنید. بهترین زمان برای خرید و یا حتی کاشت گل ها فصل بهار و فصل پاییز است.

بهترین گل فروشی در غرب تهران

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین گل فروشی غرب تهران می پردازیم.

گل‌ها به‌عنوان یکی از مخلوقات زیبا در همه‌ی جهان شناخته‌شده‌اند این گل‌ها نه‌تنها جنبه‌ی زیبایی دارند بلکه می‌توانند جنبه‌ی درمانی و جنبه‌ی پاک‌کنندگی هوا نیز داشته باشند درواقع می‌توان ازگل‌ها برای تزئینات و دکوراسیون مکان های خاص استفاده نمود و همچنین ازگل‌ها جهت رفع آلودگی هوا و جهت درمان بیماری‌های خاص و یا حتی جهت خوشبو کردن یک محیط از آن‌ها استفاده کرد در ضمن گل‌ها می‌توانند یک هدیه‌ی زیبا و مناسب برای تمامی مناسبت‌ها باشند.

شناخت و نگهداری انواع گل‌ها و کاربر آن‌ها شاید جزء حیاتی‌ترین کار انسان‌ها نباشد ولی حتماً جزء دلپذیرترین و آرامش‌بخش‌ترین کارهایی است که شما می‌توانید در طول زندگی خود حداقل یک‌بار انجام دهید.

با خواندن این مقاله دیگر برای خرید و نگهداری گل‌ها سردرگم نخواهید بود و می‌توانید لحظات شاد و خاص را برای خود و دیگران به‌راحتی به وجود آورید؛ و سال‌ها از به یادآوردن چنین روزی احساس خرسندی داشته باشید؛ پس با ما همراه باشید؛ تا دریچه‌ی کوچکی از این دنیای بزرگ و زیبا برایتان بازکنیم.

رفع آلودگی هوا با گل‌ها:

ازگل‌ها می‌توان جهت پاک‌سازی هوا استفاده کرد اگر در اطراف شما افرادی باشند که سیگار یا قلیان می‌کشند حتماً با هوای مه‌آلود و دودآلود آن محیط نیز روبه‌رو شده‌اید؛ بسیاری از افراد در این محیط‌ها احساس خفگی می‌کنند و تحمل چنین محیط‌هایی برایشان سخت و غیرقابل‌تحمل است بنابراین در چنین محیط‌هایی می‌توانید از گل نیلوفر و گل ژربرا استفاده کنید این گل‌ها هوا را از وجود دود پاک می‌کند و هوای محیط را برای شما قابل‌تحمل‌تر می‌کند.

ایجاد رایحه‌ی خوب در هوا و تغییر حس و حال افراد:

استفاده ازگل‌ها در محیط می‌تواند رایحه‌ی خوبی را در هوا ایجاد کند؛ و حس و حال خوبی به افراد آن محیط بدهد؛ و افرادی که در این محیط هستند با دیدن گل‌های رنگارنگ و دیدن رنگ سبز این گل‌ها احساس آرامش خواهند کرد.

دفع انرژی منفی توسط گل‌ها:

هاستفاده ازگل‌ها می‌تواند انرژی منفی یک محیط را از بین ببرد و بین افراد آن محیط یک نوع همدلی به وجود آورد. گاهی با وارد شدن به یک محیط احساس سنگینی خاصی می‌کنید و به‌خوبی می‌توانید وجود انرژی‌های منفی محیط را تشخیص دهید در چنین محیط‌هایی می‌توان با قرار دادن گل مریم و گل نرگس از شر انرژی‌های منفی محیط خلاص شده و حس همدلی بین افراد آن محیط را افزایش داد.

تغییر در دکوراسیون با گل‌ها:

گاهی قرار دادن حتی یک گلدان کوچک بهتر از سایر لوازم مثل آباژورها، چراغ‌ها و … دکوراسیون شمارا زیبا می‌کند. قرار دادن این گل‌ها باید بر اساس سبک و سلیقه‌ی خودتان باشد.

بهتر فکر کردن در محیط‌های پر از گل:

در محیط‌هایی که ازگل‌ها استفاده‌شده است بهتر می‌توانید فکر کنید؛ در درواقع به دلیل تأثیراتی که گل‌ها روی بدن انسان ها می‌گذارند آن ها در محیط‌هایی که سرشار از گل و گیاه است احساس آرامش خواهند کرد درنتیجه به‌راحتی در چنین محیط هایی می‌توانند در کمال آرامش فکر کنند و تصمیم‌گیری خوبی داشته باشند.

شاید غلو نباشد که به شما بگوییم هرگاه خواستید درباره ی یک موضوعی فکر کنید و یک تصمیم بزرگی بگیرید سری به طبیعت بزنید و در آنجا مدت‌زمانی را سپری کنید و به موضوع خودتان فکر کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

درمان با گل ها:

وجود گل ها برای افرادی که بیمار هستند اثر مثبت دارد چراکه گل ها مستقیماً روی فیزیولوژی بدن اثر می‌گذارند. وجود گل در محیط سبب کاهش درد، اضطراب، رفع خستگی و حتی بهبود فشارخون می‌شود.

افرادی که دارای استرس شدید هستند می‌توانند در کنار گل ها، از حیوانات خانگی نظیر قناری و پرنده های آوازی نگهداری کنند؛ با این کار استرس آن ها کاهش می یابد.

گل ها رازدار نیستند:

هر فردی متناسب با روحیات و اخلاقی که دارد؛ یک نوع گل را می پسندد و به همین خاطر می‌توانید از نوع انتخابش پی به حالات روحی و روانی و حتی فیزیکی آن برد. هر فردی غیر از سنگ تولد، دارای گل تولد هم هست که روحیات آن‌ها را فاش خواهد کرد.

اثرگذاری گل ها در روابط اجتماعی:

گل دادن به‌عنوان هدیه به یک فرد اصول خاصی دارد که با رعایت آن می‌توانید روابط بین خودتان را مستحکم کنید؛ قبل از هر چیزی شما باید خصوصیات روحی و اخلاقی فرد مقابل خود را در نظر بگیرید مثلاً اینکه چه رنگی را دوست دارد؛ این کار را می‌توان باکمی دقت در رفتار فرد مقابل فهمید مثلاً کیف کفش لباس لپ تاب و … طرف مقابل چه رنگی است.

شما می‌توانید بر اساس اخلاق طرف مقابل، یک گل هدیه بدهید؛ اینکه فرد مقابل شما فردی مهربان، برون گرا، هدف‌گرا، کاری، شوخ‌طبع، خجالتی، پرو، دمدمی‌مزاج باشد؛ می‌توان گل متناسب با روحیات طرف مقابل را به آن شخص هدیه داد. مثلاً افرادی که پرخاشگر هستند گل کاکتوس بهترین هدیه‌ی برای آن هاست چون انرژی منفی اطراف او را کاهش می‌دهد.

قبل از هدیه دادن گل به شخصی، حتماً بررسی کنید که فرد موردنظر به گل خاصی حساسیت نداشته باشد سپس اقدام به خرید گل نمایید.

گل ها معرف شخصیت شما هستند:

گل ها می‌توانند شخصیت شمارا برای سایر افراد مشخص نمایند؛ بطوریکه وقتی به یک شخص خاصی گل رز هدیه می‌دهید نشان دهنده ی عشق و محبت شما به آن شخص است پس با گل ها می‌توان خیلی راحت به احساسات شما پی برد.

شخصیت شناسی از طریق گل ها:

1) هرگاه فردی را دیدید که گل رز خریده است:

درواقع می‌توان فهمید که آن شخص، فردی کاملاً احساساتی است؛ و فردی پرشور و عاشق‌پیشه‌ای است. این افراد معمولاً تابع قلب خود عمل می‌کنند؛ و تصمیم‌گیری‌های آن‌ها مبتنی بر قلب است نه عقل.

رنگ صورتی و دخترانه در لوازم شخصی آن‌ها می‌توان مشاهده کرد؛ حتی اگر آن شخص یک مرد باشد؛ این افراد معمولاً خانواده‌دوست و پایبند به سنت هستند؛ و عاشق گذراندن تعطیلات با خانواده هستند؛ و برای رسیدن به پیشرفت همیشه در تکاپو و تلاش هستند.

2) هرگاه فردی را دیدید که گل میخک خریده است:

درواقع می‌توان فهمید که آن شخص، فردی محکم و ریشه‌دار است این افراد از تغییرات بزرگ پرهیز می‌کنند؛ و ساده زیستی را دوست دارند و معمولاً از زندگی خود راضی هستند. تصمیم نهایی این افراد معمولاً قابل حدس است؛ و همیشه به دنبال واقعیت هستند؛ و با جدیت تمام، ‌کار موردنظر خود را انجام می‌دهند.

3) هرگاه فردی را دیدید که گل لاله خریده است:

درواقع می‌توان فهمید که آن شخص، فردی شیرین‌زبان، حساس و متفکر است از عکس هایی که در فضای مجازی از خود منتشر می‌کند می‌توان فهمید که علاقه ی زیادی به سفر و مسافرت دارد؛ روحیه ی شاد او مثال‌زدنی است؛ حتی به غریبه ها لبخند میزند.

این افراد هدفمند هستند بطوریکه صبح وقتی از خواب بیدار می‌شوند هدف خود را در طول روز مشخص می‌کنند؛ و هرگز تسلیم ناامیدی نمی‌شوند و دلسردی را به قلب خود راه نمی‌دهند.

4) هرگاه فردی را دیدید که گل ارکیده خریده است:

درواقع می‌توان فهمید که آن شخص، فردی کاملاً اجتماعی و خوش‌بیان است؛ این افراد کاملاً تودار هستند؛ و فقط دوستان صمیمی، از حال‌وروزش خبردارند غیر از آن‌ها کسی نمی‌تواند از جزئیات زندگی‌اش باخبر شود. مادی‌گرایی یکی دیگر از خصوصیات این افراد است.

5) هرگاه فردی را دیدید که گل بنفشه خریده است:

درواقع می‌توان فهمید که آن شخص، فردی کاملاً وفادار است؛ این افراد در جمع‌هایی که تازه‌وارد می‌شوند خیلی آرام هستند و شیطنتی نمی‌کنند ولی در بین دوستان واقعی خود شخصیت دیگری خواهند داشت درواقع می‌توان گفت این افراد دارای شخصیت آرام و درعین‌حال شوخ‌طبع هستند؛ آن ها تودار هستند و با شناخت کامل این افراد می‌توان به وفاداریشان پی برد.

6) هرگاه فردی را دیدید که گل لیلیم خریده است:

درواقع می‌توان فهمید که آن شخص، فردی کاملاً انسان‌دوست است؛ او همیشه در حال کمک کردن به افراد بی‌خانمان و بی‌بضاعت است؛ و نمی‌توانید جلوی این کار او را بگیرید؛ او با مهربانی اش باعث لبخند دیگران می‌شود.

7) هرگاه فردی را دیدید که گل آفتابگردان خریده است:

درواقع می‌توان فهمید که آن شخص، فردی شاد و خوشحال است؛ این افراد خیلی کم پیش می‌آید که گریه کنند یا غمگین باشند؛ این افراد هرچقدر زندگی سختی داشته باشند اما باز پرانرژی هستند و روحیه ی خیلی قوی دارند.

8) هرگاه فردی را دیدید که گل نرگس خریده است:

درواقع می‌توان فهمید که آن شخص، فردی هنرمند است؛ شخصیت آرام و حساب‌شده‌ای دارند؛ و از همه‌ ی کارهایش لذت می‌برد.

9) هرگاه فردی را دیدید که گل پیونی خریده است:

درواقع می‌توان فهمید که آن شخص، فردی دوست‌داشتنی است؛ این افراد هیچ محبتی را بی‌پاسخ نمی‌گذارند؛ قلب پاکی دارند و در همه حال شنونده خوبی هستند و به درد دل دیگران باحوصله گوش می‌دهند؛ در کنار این افراد هرگز خسته نمی‌شوید.

10) هرگاه فردی را دیدید که گل زنبق خریده است:

درواقع می‌توان فهمید که آن شخص، فردی ماجراجو است و برای کسب تجربه ی هیجان‌انگیز و جدید آرام و قرار ندارد؛ آن‌ها از روزمرگی متنفرند و همیشه به دنبال راهی هستند که بشر را نجات دهند.

سفارش گل از طریق اینترنت:

پیشرفت علم و تکنولوژی در بازار باعث تغییرات زیادی شده است بطوریکه از بازارهای سنتی چیز زیادی باقی نمانده است و اگر فردی بخواهد در بازار امروزی کار کند؛ باید با اصول و قواعد کار با دنیای مجازی، الکترونیکی و دنیای اینترنت آشنایی داشته باشد و ترفند جذب مشتری از طریق فضای مجازی را به‌خوبی یاد بگیرید.

اگرچه هنوز فروش گل ها به‌صورت سنتی وجود دارد اما فروش آن به‌صورت الکترونیکی جایگاه ویژه ای رابین افراد ایجاد کرده است.

به دلایل مختلف مثل مشغله کاری زیاد، بعد مسافتی و ترافیکی و … سفارش دادن یک گل از طریق اینترنت خیلی مقرون‌به‌صرفه است.

در هنگام سفارش گل، خیلی واضح صحبت کنید و در تمامی شرایط یک نوع گل سفارش ندهید و نیازی نیست همیشه گل گران‌قیمت تهیه کنید؛ درواقع متناسب با شرایطی که هستید گل خود را خریداری کنید.

مقایسه گل ها:

گل ها ازنظر ظاهر، شرایط ماندگاری، بو، رنگ و قیمت متفاوت هستند؛ بعضی ازگل‌ها ازلحاظ قیمتی خیلی گران‌تر هستند و گل‌هایی وجود دارند که در هوای خشک و خنک سالم می‌مانند؛ درحالی‌که تعدادی گل هستند که در هوای مرطوب سالم می‌مانند و یا حتی ازلحاظ خریدن، گل هایی وجود دارند که پرفروش‌تر از بقیه هستند.

شناخت این تفاوت‌ها و دانش ها به شما کمک می‌کند تا بهترین و مناسب‌ترین گل را سفارش دهید؛ مثلاً گل اورینتال از نوع گران ترین گل و گل رز پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین گل به‌حساب می آید.

در سفارش گل شرایط محیطی گل را هم در نظر بگیرید چراکه بعضی ازگل‌ها مانند اورینتال باید در مکانی خنک و دور از نور مستقیم آفتاب باشد این گل در گرما و رطوبت پژمرده می‌شود.

گل های آپارتمانی، گزینه ی مناسب برای کسانی است که در آپارتمان زندگی می‌کنند از این گل ها می‌توان حسن‌یوسف، دیفن باخیا، سیکاس، فیکوس و بنجامین را نام برد.

سفارش گل‌ها برای تولد:

هدیه دادن گل‌ها همیشه حس خوبی را منتقل می‌کند شما می‌توانید برای تولد دوستان خود یک باکس گل زیبا سفارش دهید چراکه رنگارنگ بودن باکس گل، انرژی مثبتی به دوستانتان منتقل می‌کند.

سفارش گل برای جشن عروسی:

به دلیل مهم بودن چنین روزی برای عروس و داماد انتخاب گل خیلی چالش‌برانگیز خواهد بود؛ چون این گل دائماً در مقابل چشم آن ها است و زیبایی آن در ذهن ماندگار می‌شود. معمولاً برای روز عروسی سبد گل رز سفارش می‌دهند.

سفارش گل برای یک همکار یا رئیس:

برای همکار یا رئیس خود گلدانی را انتخاب کنید که نیاز به نگهداری خاص و عجیب نداشته باشد و درعین‌حال مقاوم باشد تا بتواند در محیط های کم‌نور شادابی خود را حفظ نماید البته سلیقه ی همکار یا رئیس خود را ازلحاظ رنگ موردعلاقه‌شان در انتخاب گل مدنظر بگیرید.

شرایط نگهداری گل های آپارتمانی:

با توجه به مطالب گفته‌شده به اهمیت وجود گل در خانه پی برده‌ایم؛ اما خریدن گل کافی نیست هر گلی به مراقبت احتیاج دارد تا شادابی خود را حفظ کند باید توجه داشته باشید که این مراقبت ها برای هر گلی متفاوت است پس هنگام خرید گل حتماً راهنمای مراقبت از گل را از فروشنده بگیرید.

شرایط کلی برای مراقبت ازگل‌ها:

نور کافی:

گل ها ازلحاظ شدت تابیدن نور به آن‌ها کاملاً متفاوت هستند؛ بعضی ازگل‌ها به نور مستقیم و شدید از پشت پنجره احتیاج دارند و بعضی دیگر به‌ نور خیلی ملایم احتیاج دارند رعایت این نکته سبب شادابی و براقی گل‌ها می‌شود.

کیفیت خاک:

نقش خاک در رشد و نمو گل بسیار مهم است پس از هر خاکی برای گلدان استفاده نکنید. یکسری خاک باکیفیت به‌صورت بسته‌بندی در بازار موجود است از آن‌ها استفاده کنید چراکه خاک باکیفیت، علاوه بر حفظ رطوبت خاک، هوای کافی و مناسب را در درون خود حفظ می‌کند و تغذیه ی مناسب گل را فراهم می‌کند؛ درنتیجه سبب رشد و استحکام ریشه می‌شود.

آب موردنیاز:

هر گلی به یک مقدار مشخصی از آب احتیاج دارد؛ بعضی ازگل‌ها مثل گیاه مار و یا بنفشه‌ آفریقایی به آبیاری هفته ای احتیاج دارند و بعضی ازگل‌ها به آبیاری روزانه احتیاج دارند. شما می‌توانید با بررسی خاک گلدان رطوبت آن را بررسی کنید و درصورتی‌که خاک گلدان خشک بود آن را آبیاری کنید.

هوای تازه:

اکسیژن لازمه زندگی هر موجود زنده است. رسیدن اکسیژن تازه و کافی به گل ها سبب مستحکم شدن ساقه ی گل می‌شود و طراوت و شادابی گل ها افزایش می‌یابد.

نکاتی که باید قبل از خرید گل های آپارتمانی بدانید:

• فضایی که قرار است گل در آنجا قرار بگیرد؛ باید از سه لحاظ شدت تابیدن نور، کوچکی و بزرگی فضا و تعیین کیفیت و نوع خاک بررسی شود؛ عموماً خاک های مورداستفاده گیاهان از سه نوع خاک رسی، شنی و گلدانی تشکیل‌شده است؛ و هر گل یا گیاهی به یک نوع خاک از این سه نوع احتیاج دارد.

• به‌طور اتفاقی گل نخرید؛ گل‌ها برای زنده ماندن به یکسری شرایط احتیاج دارند؛ پس اول آن‌ها را بررسی کنید؛ سپس اقدام به خرید کنید.

• قبل از خرید گل، راهنمای نگهداری ازگل‌ها را مطالعه کنید؛ و اطلاعات جامع و کاملی را در مورد آن به دست آورید.

• مشخصات یک گیاه پژمرده را بشناسید؛ تا بعد از خرید دچار پشیمانی نشوید؛ مثلاً با دانستن اینکه برگ زرد نشان‌دهنده‌ی آبیاری بیش‌ازحد یا مغزی نبودن تغذیه گل است در خرید آن احتیاط لازم را انجام خواهید داد. بررسی ریشه گل نیز به شما کمک می‌کند؛ تا از خریدن گلی که در آینده رشد خوبی نخواهد داشت جلوگیری کنید؛ پس اگر ریشه به‌صورت یک انشعاب ضخیم بود؛ و یا دیواره ی گلدان از ریشه پوشانده شده بود؛ هرگز آن را خریداری نکنید؛ اگر لک و یا نقطه غیرمعمول روی گل دیدید؛ آن گیاه را ازلحاظ حشرات موذی بررسی کنید؛ و زیر برگ و ساقه ی گل را نگاه کنید؛ پژمرده بودن گل نیز نشان‌دهنده عدم آبیاری منظم و خوب است.

• گلی را بخرید که غنچه های آن باز نشده باشد؛ اگرچه گلی که غنچه هایش بازشده جذابیت زیادی دارد؛ ولی این گل رشد خود را کرده است؛ و این دوران زیبایی رو به پایان است؛ و شما نمی‌توانید لذت چندانی از گل‌دهی آن ببرید.

• بعد از خریدن گل، حتماً گلدان آن را تغییر دهید؛ این کار سبب رشد غنچه‌های گل می‌شود.

• نباید نگران خرید گل و گیاه کوچک باشید؛ چون این گیاهان جا برای رشد کردن دارند؛ ولی گیاهان بزرگ معمولاً در این همان حدی که خریده‌اید باقی می‌مانند.

• گل و گیاهانی را بخرید؛ که در محیط و محله ی شما رشد کرده باشد؛ زیرا تغییر آب و هوایی شانس زنده ماندن گل را کم می‌کند.

• به‌احتمال‌زیاد ضمانت بعد از خرید در همه‌جا دیده اید؛ پس ازاینجا اهمیت ضمانت‌نامه مشخص می‌شود؛ بنابراین از فروشنده بخواهید نسبت به گل خریداری‌شده به شما ضمانت بدهد. البته این ضمانت‌نامه فقط باید در مورد ایرادات گل و گیاه باشد؛ نه به نوع آبیاری و رسیدگی مشتری، به گل باشد.

• گل و گیاهانی را بخرید که رسیدگی و پرورش آسانی داشته باشد؛ مثل گل سانسورید که رشد و پرورش آن راحت است.

• قبل از خرید گل مشاوره بگیرید؛ و از علم و تجربه ی کسی که به شما مشاوره می‌دهد بهره بگیرید. توجه داشته باشید که هرکسی نمی‌تواند یک مشاور خوب باشد.

نحوه ی تهیه گل و خرید آن:

خرید گل از فروشگاه اینترنتی:

شما می‌توانید به سایت های معتبر مراجعه نمایید و گل ها را ببینید و همچنین تنوع، قیمت و ضمانت آن‌ها بررسی کنید و درنهایت اقدام به سفارش نمایید.

خرید گل از مغازه ی محلی:

با مراجعه به این گل‌فروشی‌ها می‌توانید با خیال راحت خرید کنید چراکه شما دیگر مطمئن خواهید شد که گل انتخابی شما در آب و هوایی که زندگی می‌کنید زنده و شاداب می‌ماند.

خرید گل از بازارهای بزرگ:

معمولاً گل های خاص و نایاب را نمی‌توانید از گل‌فروشی محله پیدا کنید پس با مراجعه به این بازارهای بزرگ می‌توانید گل موردنظر خود را تهیه کنید.

از بین بردن حشرات موذی گل و گیاه:

با استفاده از صابون حشره‌کش به روش اسپری می‌توان از شر این حشرات موذی خلاص شد؛ معمولاً سه بار در فاصله زمانی هر دو هفته یک‌بار اسپری صابون را روی گل انجام دهید؛ و همه ی قسمت های گل را اسپری کنید و شته‌ها را با دستمال از روی گل پاک‌کنید.

تشخیص زمان آبیاری یک گل:

• بررسی خشکی خاک از طریق رطوبت‌سنج
• بررسی گلدان از طریق بلند کردن گلدان که اگر گلدان سنگین بود؛ گل نیازی به آبیاری ندارد.
• بررسی پژمرده بودن گل که اگر گلی پژمرده دیدید؛ یعنی آب به‌اندازه کافی مصرف نکرده است.
• بررسی نوک برگ‌ها که اگر نوک برگ‌ها قهوه‌ای و خشک باشند؛ گل نیاز به آبیاری دارد؛ و اگر نوک برگ‌ها قهوه‌ای و نرم باشند؛ گل بیش‌ازحد آبیاری شده است.
• معمولاً زرد شدن برگ‌ها، نشان‌دهنده‌ی آبیاری نادرست گیاه است.

نام تعدادی ازگل‌های آپارتمانی که ارزش خریدن دارد:

• پوتوس
• زامیفولیا
• پتوس
• برگ بیدی
• سانسوریا
• فیلودندرون
• ساکولنت‌ها

بررسی ویژگی‌های زیر جهت خوب بودن یک گل:

• بررسی ریشه ی گل، گلی دارای ریشه های سالم است؛ که ریشه هایش ضخیم و روشن باشند.
• بررسی برگ گل، گلی دارای برگ های سالم است؛ که‌برگ‌هایش به‌اندازه کافی ضخیم باشند.
• بررسی بیماری و آفت گل، گلی ازلحاظ بیماری سالم است؛ که روی برگ و ساقه اش لکه های سفیدرنگ یا چسبناک و بد بو نباشد.

رایج‌ترین دلایل از بین رفتن گل و گیاه:

• عدم تنظیم میزان آبیاری،
• عدم تنظیم میزان نور،
• عدم تنظیم درجه حرارت محیط،
• عدم توجه و رسیدگی به گل و بی گیاه.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

نام گل مناسب چشن چیست؟

گل میخک نام گل مناسب برای مراسم ها و چشن ها است.

نام گل مناسب جهت نشان دادن وفاداری چیست؟

گل بنفشه گل مناسب برای نشان دادن وفاداری مناسب است.

نام گل مناسب برای بیان احساسات یک هنرمند چیست؟

گل نرگس گل مناسب جهت نشان دادن احساسات یک هنرمند است.

نام گل مناسب چیست؟

گل افتابگردان گل مناسب جهت نشان دادن پایداری عشق است.

چه گلی برای نشان دادن احساسات پاک مناسب است؟

گل رز گل مناسب برای نشان دادن احساسات پاک است.


کلمات کلیدی:
بهترین گل فروشی غرب تهران، بهترین گل فروشی عروس و داماد در غرب تهران، بهترین گل فروشی آنلاین در غرب تهران، اینترنتی، آنلاین، تزیین ماشین عروس، تزیین دسته گل عروس، تزیین گل تخت عروس داماد، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، غرب تهرانی، مدل، مراکز، تخفیفان

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!