کلاس خودآرایی در غرب تهران

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

کلاس خودآرایی در غرب تهران

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • کلاس خودآرایی در غرب تهران
  • کلاس آموزش خودآرایی در غرب تهران

کلاس خودآرایی در غرب تهران
آموزش خودآرایی غرب تهران
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • غرب تهران

  • تماس



آموزشگاه آموزش خودآرایی در غرب تهران در آرایشگاه هایپر بیوتی غرب تهران

آموزش تخصصی خودآرایی در آموزشگاه هایپر بیوتی در غرب تهران

مرکز تخصصی آموزش خودآرایی در غرب تهران در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده دوره ها و کلاس های تخصصی



کلاس خودآرایی در غرب تهران

کلاس خودآرایی در غرب تهران – یکی از مواردی که باعث اعتماد به نفس وخود باوری هر شخص می شود و به حضور او در جامعه کمک شایانی می کند داشتن چهره ای خوب و زیباست.

درتمام ادوار تاریخ زنان برای داشتن صورتی خوب و زیبا تلاش های بسیاری کرده اند وبا مصرف رنگ ها و وسایل متنوع در هر دوره ی تاریخ، گام های ابتدایی را برای پیدایش و پیشرفت خود آرایی وآراستن خود برداشته اند. به توانایی و مهارت زیبا سازی چهره و صورت توسط سبک های آرایشی و رنگ های متنوع هنر خودآرایی گفته می شود.

به وسیله ی ترفند خودآرایی شخص می تواند با پیاده کردن تکنیک های زیبایی، در هر موقعیت و شرایطی یک آرایش مناسب و خوب برای خود انجام داده و در ضمن طبیعی بودن چهره ای زیبا و خوب را دارا باشد.

کلاس خودآرایی در غرب تهران

در اینجا به بررسی و معرفی کلاس خودآرایی در غرب تهران می پردازیم.

پیدایش و تاریخچه ی خودآرایی:

در تمام دوران ها خانوم ها بر اساس آداب و رسوم و سنت جامعه خود، خود را آراسته و زیبا می کردند. گام های ابتدایی در خودآرایی و آرایش صورت را می توان در زنان مصری دید. از اولین وسایل آرایشی زنان مصری می توان به شانه و آینه اشاره کرد. آن ها همچنین در جشن ها و مراسمات خود از عطر ها و خوش بو کننده و وسایل آرایشی خاصی که شامل رنگ های طبیعی بود استفاده می کردند.

آن ها برای بدست آوردن رنگ ها و مواد آرایشی از برگ ها، مواد گیاهی و معدنی و ریشه ی درختان بهره می بردند. مصریان از پودری به اسم کوهل که شبیه سرمه بود استفاده می کردند تا زیبایی خاصی به چشم هایشان ببخشند و آن هارا شفاف تر و درشت تر نشان دهند و از دوده چراغ برای پر و ضخیم نشان دادن ابرو های خود استفاده می کردند و همچنین آن ها برای بدست آوردن سرخاب از اکسید آهن جهت زیباتر نشان دادن خود استفاده می کردند.

همانطور که برایتان شرح دادیم زنان در تمام ادوار تاریخی و تمام زمان ها سعی در این داشتند که به وسیله امکانات و تجهیزاتی که در دسترس داشتند خود را آراسته و زیبا کنند، طی سال ها زیاد با روی کار آمدن کارخانه ها ی تولید لوازم آرایشی این صنعت رشد بسیاری کرده و همچنین در حال پیشرفت است.

آموزش و فراگیری خودآرایی:

یک خانم وقتی دارای زیبایی ظاهری کافی و چهره ای آراسته است خود به خود دارای اعتماد به نفس بالاتری است که این باعث می شود حضور فعال تر و پررنگ تری در جامعه و جمع ها داشته باشد. آرایشی که بتواند علاوه بر طبیعی و مناسب بودن نواقص و ایراد های صورت را بپوشاند و چهره ی فرد را طبیعی و در عین حال جذاب نشان دهد، آرایشی کامل و جذاب است.

این در حالی است که بسیاری از خانم ها این نکات اصولی و پایه ای را ندانسته و با مراجعه به آرایشگاه ها و سالن های زیبایی وقت و هزینه ی گزافی را هدر می دهند. فراگیری اصول و روش ها و نکات اولیه و اساسی آرایش مو و صورت باعث می شود که نه تنها در بسیاری از هزینه های اضافی خود که بابت سالن های زیبایی پرداخت می کنید خلاص شوید بلکه قادر خواهید بود به تنهایی و بدون نیاز کمک دیگران به ظاهر خوب و مورد نظر خود برسد.

باید در نظر داشته باشید که آموزش خود آرایی نه تنها به شما آرایش صورت را می آموزد، بلکه نکات بسیاری در مورد مراقبت های پوستی و بهداشتی صورت در اختیار هنر آموزان قرار می دهد که این موارد و اطلاعات میتواند در رسیدن به چهره ای مناسب، خوب و زیبا به شما بسیار کمک کند.

دوره های آموزشی خود آرایی:

دوره های آموزش خود آرایی از زیر مجموعه های گریم و میکاپ است که توسط مدرسان و مربیان مجرب و ماهر تدریس می شود.

در این دوره هنر آموز می تواند نحوه ی آرایش کردن روی صورت خود، جهت هرچه بهتر شدن و زیبا تر شدن را فرا بگیرد.

در این دوره ی آموزشی مواردی مثل:

آرایش مناسب هر چهره، نحوه ی آرایش چشم ها، گذاشتن مژه و کانتور کردن تدریس می شود. هنر جویان با فراگیری تمام این اصول و با گذراندن آزمون هایی که گرفته می شود می توانند مدرک معتبری را از فنی حرفه ای دریافت کنند.

عنوان های خودآرایی:

1 .آشنا شدن با وسایل و ابزار مورد نیاز جهت انجام خودآرایی
2 .نحوه ی انجام و اجرای خودآرایی

ابزار ها و وسایل مورد نیاز جهت انجام خود آرایی:

در این حرفه می توان از تمام لوازم های آرایشی موجود استفاده کرد و نیاز به وسیله و دستگاه خاصی نیست. انواع لوازم آرایش مانند خط چشم مایع، خط چشم جامد، فوم متعادل سازی چهره ی چرب، خشک و نیمه چرب، مداد چشم چرب، رژ گونه ی پودری، رژ لب پالتی، ماتیکی و مایع، برق لب مایع، انواع ریمل های رنگی، کرم مرطوب کننده، پاک کننده ی پوست، انواع لوسیون مایع، قلم خط چشم مویی صفر و یک، قلم خط لب و رژ لب در فراگیری و اجرا و انجام خودآرایی استفاده کنند.

توانایی ها و مهارت های کسب شده طی این دوره ی خود آرایی:

پس از گذراندن این دوره ی مفید و آموزشی هنر جو می تواند:

چگونگی استفاده درست از تمامی لوازم و وسایل آرایشی، انجام و اجرای آرایش های مختلف با ترتیب درست و صحیح، ترفند های از بین بردن ایرادات آرایشی، روش ها و ترفند های از بین بردن ایرادات و مشکلات پوستی، طریقه ی گذاشتن مژه، کانتور کردن صورت فرد، نحوه ی ست کردن رنگ ها با یکدیگر در یک آرایش و هماهنگی آرایش مو و صورت را هنر آموز کسب کرده و می تواند به بهترین نحو آنها را انجام دهد.

هنرآموز با بدست آوردن این مهارت ها و توانایی ها قادر خواهد بود، انواع سبک های آرایشی را روی صورت خود اجرا کند و در هر شرایط و موقعیتی در میان افراد بدرخشد.

طریقه ی برگزاری دوره ی آموزشی خود آرایی:

با حضور مدرسان و مربیان مجرب و ماهر این دوره های آموزشی، با تکمیل تعداد هنرجویان و متقاضیان انجام می شده و تمامی اطلاعات و نکات لازم آرایشی مربوط به این دوره در اختیار هنر جویان قرار می گیرد.

اگر شما فردی شاغل (مثلا کارمند) بوده یا از شهرستان تشریف می آورید اصلا نگران نباشید این دوره های آموزشی به منظور سهولت در شرکت کردن برای شما در روز های آخر هفته و روز های تعطیل، در ساعات عصر برگزار می گردد.

بازار کار این حرفه:

از محبوب ترین و پرطرفدار ترین حرفه در بین زنان تمام نقاط دنیا، می توان به حرفه ی خودآرایی اشاره کرد. در این حرفه افراد توانمند و ماهر با تجربیات بالا جایگاه خود را تثبیت کرده اند و درآمد خوبی از این راه کسب می کنند.

آشنایی و مهارت در نحوه ی درست استفاده کردن از لوازم آرایشی و اجرای صحیح و به جا، تمامی سبک های مورد نیاز در شرایط و موقعیت های متفاوت، هدف و غایت اصلی این حرفه است. از دیگر اهداف این حرفه می توان به افزایش اعتماد به نفس خانم ها، به حداقل رساندن هزینه های گزاف آرایشگاه ها و سالن های زیبایی اشاره کرد.

هنرآموزان می توانند با کسب مهارت های لازم و کافی در این رشته وارد بازار کار شوند و از این رشته درآمد قابل توجه ای کسب کنند.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین مرکز آموزشی غرب تهران:
  • مرکز آموزش خوش ذوق
  • مرکز آموزش یعقوبی
  • مرکز آموزش تاراز
  • مرکز آموزش بانو نهال
  • مرکز آموزش نارتا
  • مرکز آموزش مهستان
  • مرکز آموزش نیک رویان
  • مرکز آموزش سارمه
  • مرکز آموزش ستاره وطنی
  • مرکز آموزش رز سرخ
  • مرکز آموزش مردانی
  • مرکز آموزش دلنواز
  • مرکز آموزش هلیا
  • مرکز آموزش مانلی
  • مرکز آموزش دوبانو

رنجبر
0912326 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
دوبانو
0214404 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مرجان کریمی
0912813 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
کلبه آرزو
0912700 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
هلیا
0912486 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
نارتا
0922324 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا بعد از اتمام دوره می‌توانم وارد بازار کار شوم؟

شیوه‌ی آموزش به شکلی است که در پایان دوره شما مهارت و تسلط کافی جهت خودآرایی خواهید داشت و به راحتی می‌توانید کسب درآمد کنید همچنین شما می‌توانید در سالن های زیبایی مشغول به کار شوید.

هزینه برگزاری کلاس های خودآرایی به چه صورتی است؟

با توجه به اینکه کلاس های آموزشی دوره‌ی خودآرایی در حالت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی به صورت فشرده یا نیمه فشرده برگزار میشود هزینه ها متغییر خواهد بود جهت کسب اطلاع از هزینه‌ی هر دوره با آموزشگاه تماس حاصل فرمایید.

آیا برای دریافت مدرک فنی حرفه ای نیاز به مدرک تحصیلی دارم؟

خیر، به هیچ گونه مدرک تحصیلی احتیاج نخواهید داشت.

اگر در پایان دوره، نیاز به آموزش بیشتر داشتم باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟

خیر. جلسات رفع اشکال برگزار شده و از پشتیبانی مربیان آموزشگاه تا 6 ماه بهره‌مند خواهید شد.

آیا آموزشگاه من را به عنوان کارآموز قبول می‌کند؟

بله. در صورت کسب موفقیت در آزمون نهایی دوره‌ی خودآرایی و تایید مربی می توانید در آموزشگاه مشغول به کارآموزی شوید البته بابت این کارآموزی از شما هزینه‌ی جداگانه ای دریافت می‌گردد.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین کلاس خودآرایی در غرب تهران، آموزش گریم و خودآرایی در غرب تهران، کلاس آموزش خودآرایی در غرب تهران، مدرک فنی حرفه ای، مدرک بین المللی، خودآرایی، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، غرب تهرانی، مدل، مراکز، تخفیفان، کلاس های، مدرک فنی حرفه ای، بین المللی، مربی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!