بهترین مرکز کراتینه مو در غرب تهران

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

بهترین مرکز کراتینه مو در غرب تهران

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • بهترین مرکز کراتینه مو در غرب تهران
  • مرکز تخصصی کراتینه مو در غرب تهران

بهترین مرکز کراتینه مو در غرب تهران
سالن کراتینه مو در غرب تهران
  • 0914 345 ****
  • 061 1234 ****
  • غرب تهران

  • تماس



مرکز کراتینه مو در آرایشگاه هایپر بیوتی غرب تهران

خدمات حرفه ای کراتینه در آرایشگاه کراتینه هایپر بیوتی در غرب تهران

مرکز تخصصی کراتینه مو هایپر بیوتی در غرب تهران با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای کراتینه



بهترین مرکز کراتینه مو در غرب تهران

مرکز تخصصی کراتینه مو در غرب تهران

بهترین مرکز کراتینه مو در غرب تهران – بسیاری از افراد در آرزوی داشتن موهای لخت، براق و زیبا هستند؛ و تمایل دارند سلامت موهای خود را حفظ کنند. امروزه ما با عوامل مخرب فراوانی سر و کار داریم که سلامتی موهای ما را به خطر انداخته و باعث خشکی و وز شدن موها و ضعیف شدن تارهای مو می شود. عواملی مثل آلودگی آب و هوا، سبک زندگی اشتباه و یا استفاده ی بیش از حد از رنگ و دکلره یا وسایل حرارتی حالت دهنده به موها مثل سشوار و اتو مو.

شاید شما هم زمانی که به موهایتان در آینه نگاه می کنید، به خاطر وز شدن و یا تخریب موهایتان ناراحت می شوید، اما جای نگرانی نیست. امروزه روش هایی وجود دارد که به کمک آنها، ضمن لخت و براق کردن موها، می توانید آنها را احیا کنید و سلامتی را به موهای خود بر گردانید.

یکی از این روش ها، کراتینه کردن نام دارد. کراتین یک پروتئین طبیعی است که در پوست و مو ناخن های ما یافت می شود؛ و باعث لطافت و مراقبت از موها می شود.

در روش کراتینه کردن موها، با استفاده از مواد شیمیایی خاصی، موها را نرم و صاف می کنند. در صورت استفاده کردن از مواد مرغوب و با کیفیت و نیز مراقبت کافی بعد از کراتینه کردن، می توانید تا چند ماه از موهای براق و درخشان خود لذت ببرید.

بهترین مرکز کراتینه مو در غرب تهران

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز تخصصی کراتینه مو در غرب تهران می پردازیم.

روش کراتینه مو:

کراتین – مو را به صورت یک دست به مواد آغشته می کنیم سپس با استفاده از اتوی سرامیکی مخصوص کراتین، مواد را به خوبی به خورد مو می دهیم و باعث جذب مواد می شویم. در واقع با این کار مواد شیمیایی در عمق مو نفوذ می کند و با تغییر در ساختار مو موجب صافی مو می شود.

اگر شما هم موهای خشکی دارید و قصد کراتینه کردن دارید، توجه فرمایید: ماده کراتینه ماده ایست که به طور طبیعی در ناخن ها؛ دندان ها و موها وجود دارد؛ و به مرور زمان با توجه به آسیب هایی که به این اجزا می رسد ممکن است کم شده و از بین برود. در این بین موها بیشتر دچار آسیب شده و کراتین را از دست می دهند.

فرمالدئید موجود در کراتین ماده شیمیایی خطرناکی است که در صورتی که آرایشگر به نکات ایمنی توجه نداشته باشد در اثر استفاده مکرر از انی روش می تواند به خود آسیب برساند. لازم به ذکر است که این ماده در اثر برخورد زیاد می تواند خطرناک باشد پس برای مشتری ها مسئله ای ایجاد نمی کند. کراتین ها به صورت های مختلف تولید و عرضه می شوند. تفاوت آن در درصد صافی و درصد احیاء که ایجاد می کنند می باشد.

کراتین چیست؟

همان طور که پیش تر هم اشاره کردیم، کراتین یک نوع پروتئین طبیعی در بدن است که در ناخن ها، دندان ها و موها وجود دارد، عنصر استفاده شده در آن فرمالدئید است که یک ماده ی بیماری زا می باشد، اما نگران نباشید، اگر نزد یک آرایشگر مجرب این کار را انجام دهید، آسیبی به سلامتی شما نمی رسد. این پروتئین، در لایه ی خارجی موهای شما وجود دارد و موهای شما را محافظت کرده و لطافت و نرمی طبیعی آن را حفظ می کند. به دلایلی مثل؛ آلودگی های محیطی، سبک زندگی غلط، رژیم غذایی نادرست و یا قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید، کراتین طبیعی موها از بین می رود و همین امر باعث خشکی و وز شدن موها و آسیب رسیدن به آنها می گردد.

کراتینه کردن مو چیست؟

بهترین مرکز کراتینه مو در غرب تهران – برای کراتینه کردن موها، آنها را به محلول کراتین آغشته کرده، سپس 90 دقیقه صبر می کنند تا کراتین اثر کند و بعد با اتو مو، موها را صاف می کنند. این روش برای افراد با موهای فر و وز و یا موهای آسیب دیده، یک روش مناسب است که نرمی و سلامتی را به موهای آنها بر می گرداند.

کراتینه با مو چه می کند؟

حین انجام کراتینه، پروتئین کراتین به صورت مصنوعی، به موها اضافه می شود و موها را احیا کرده و آنها را نرم تر می کند. مویی که پروتئین کراتین طبیعی خود را از دست داده باشد، متخلخل شده و آسیب پذیر و شکننده و وز می شود.

انواع کراتین مو:

به‌طورکلی دو نوع کراتین مو وجود دارد:

نوع اول: کراتین احیا کننده ی مو
نوع دوم: کراتین برزیلی یا کراتین صافی

کاربرد کراتین مو:

• درمان کننده و تقویت کننده ی ساقه ی موها
• صاف و درخشان کردن موها
• از برنده ی وزی و زبری موها

البته کراتین صافی به تازگی زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرد و ریباندینگ و المنت موها، جایگزین آن شده است. تنها عاملی که باعث تمایز این دو روش کراتینه کردن مو شده، نوع محلولی است که در هر کدام از آنها استفاده می شود.

کراتین صاف کننده‌ی برزیلی:

کشور سازنده ی این نوع کراتین، برزیل است، به همین دلیل به این نام خوانده می شود. کراتین برزیلی، دارای ترکیبات خاصی است که در کشور برزیل تولید می شوند، یکی از ترکیبات به کار رفته در این نوع کراتین، فرمالدئید است، این ماده باعث تاثیر گذاری هر چه بیشتر مواد کراتین بر روی موها می شود.

در این روش، آرایشگر ابتدا مو های مشتری را به کراتین آغشته می کند و موها را در دسته های کوچک اتو می کشد، درجه ی حرارت بالای اتو، باعث افزایش جذب کراتین در موهای می شود و شما را صاحب موهایی نرم و براق و جذاب می کند.
البته ممکن است این مواد برای خانم های باردار مضر باشند، پس توصیه شده که برای خانم های باردار استفاده نشوند.

کراتین احیاکننده و تقویت‌کننده‌ی مو:

کراتین احیا، یک روش موثر و مفید برای تقویت کردن موهای آسیب دیده ی شما است که کراتین از دست رفته ی تارهای مو را به آنها بر می گرداند.

شاید شما به دلایل مختلفی مثل؛ دکلره و رنگ کردن بیش از حد موها، استفاده از مواد شیمیایی مضر بر روی مو، کمبود آهن یا ویتامین های بدن، استرس و یا مشکلات تیروئیدی، لطافت و سلامت موهای خود را از دست داده اید؛ و تار موهای شما ضعیف و شکننده و نازک شده اند و به احیا و بر گرداندن سلامتی آنها نیاز دارید.

این روش بسته به میزان آسیب وارد شده به مو هایتان، باید هر چند وقت یک بار تکرار شود. پس ابتدا با آرایشگر خود مشورت کنید تا بدانید به چند مرتبه کراتینه کردن، برای گرفتن نتیجه ی بهتر نیاز دارید.
در صورتی که از مواد مرغوب و با کیفیت استفاده کنید، حدود 40 درصد از موهای خود را به این طریق احیا خواهید کرد.

دوام کار کراتین بر روی موها:

اگر به تازگی موهای خود را کراتینه کرده اید، لازم است از آنها به طور مناسبی مراقبت کنید، مثلا؛ از شامپو و ماسک موهای مناسبی برای موهای خود استفاده کنید و با دکلره و رنگ کردن بیش از حد به موهایتان آسیب نرسانید.
در صورتی که مواد مورد استفاده در کراتینه کردن موها، مواد با کیفیت و مرغوبی باشند و فردی که موهایش را کراتینه کرده است، به خوبی از آنها مراقبت کند، کراتینه می تواند تا حداکثر 6 ماه بر روی موها دوام داشته باشد.

اما برای افرادی که در محیط های نا مناسب قرار می گیرند و پولک های موهایشان باز می شود و یا با شامپو و ماسک موهای مناسب، موهای خود را تقویت نمی کنند، یا بعد از کراتینه کردن، بیش از اندازه موهای خود را رنگ و دکلره می کنند، این روش دوام خیلی زیادی نخواهد داشت.

در ضمن اگر افراد مراقبت های لازم را برای موهای خود انجام دهند و از مواد مرغوب توسط آرایشگر مجرب استفاده کنند، موهای آنها بعد از یک دوره کراتینه کردن خشک و وز نمی شود.

کراتین احیاکننده‌ی مو و ریزش مو:

گفته می شود که مواد موجود در کراتینه ی مو، باعث ریزش موها می شود، اما این تصور درست نیست، البته خود شرکت های تولید کننده ی مواد کراتینه، توصیه می کنند که بهتر است مواد کراتین به ریشه ی موها زده نشوند و دو الی سه سانتی متر از کف سر فاصله داشته باشد که البته به محصولات و مواد کراتین بستگی دارد.

برای گرفتن بیشترین نتیجه از کراتینه کردن موهای خود و نرسیدن آسیب به بافت موها، لازم است تمام نکات لازم برای مراقبت از موهای خود را رعایت کنید.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین مرکز کراتینه مو در غرب تهران:
  • سالن زیبایی آتی بیوتی
  • سالن زیبایی غاطی
  • سالن زیبایی آناهیتا
  • سالن زیبایی رها
  • سالن زیبایی بهار
  • سالن زیبایی نوری
  • سالن زیبایی یزدانی
  • سالن زیبایی شیدافر
  • سالن زیبایی شادلین
  • سالن زیبایی آنیلا
  • سالن زیبایی شفیعی
  • سالن زیبایی ظفری
  • سالن زیبایی شیوانا
  • سالن زیبایی نقشینه
  • سالن زیبایی عرب

لیلی بانو
0936526 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مینایی
0912714 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
بهمنی
0912818 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آتی بیوتی
0912275 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
بهار
0935608 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
گلاریس غرب
0936204 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا برای موهای دمیج احیاء مناسب است؟

بله. افرادی که دارای موهای دمیج هستند با احیاء میتوانند موهای خود را ترمیم و تقویت کنند.

شیوه ی کار احیاء مو چیست؟

تار مو مورد آنالیز قرار گرفته و هر ماده‌ای را که از دست داده به آن باز گردانده میشود تا تار مو بتواند به شکل اولیه‌ی خود باز گردد.

آیا احیاء دارای کراتین است؟

خیر. ماده‌ی احیاء کاملا گیاهی است.

آیا همه افراد میتوانند از احیاء بهره‌مند شوند؟

از سن ۹ سال به بالا میتوانند از روش احیاء استفاده نمایند.

آیا انجام احیاء برای زنان باردار مجاز است؟

بله. ماده احیاء متناسب با زنان باردار استفاده می‌شود.

چه زمانی را برای رنگ و مش و کراتین پیشنهاد می‌دهید؟

بهتر است که انجام رنگ مو، مش و هایلایت قبل از انجام کراتین مو باشد.

مدت زمان لازم جهت وقفه بین کراتین و کار بامواد رنگی چقدر است؟

اگر قصد دارید موهای خود را قبل از کراتین رنگ و مش کنید بهتر است که پنج روز قبل از انجام کراتین کار با مواد را روی موهای خود انجام دهید. و اگر قصد دارید بعد از انجام کراتین موهای خود را رنگ و مش کنید بهتر است که سه ماه از انجام کراتین گذشته باشد.

ضرورتی دارد که قبل از انجام کراتین موها تمیز باشد؟

بله. حتما قبل از انجام کراتین موها را تمیز بشویید.

چند بار شستشو برای موهایی که آسیب دیده‌اند قبل از انجام کراتین لازم است؟

دوبار شستشو جهت انجام کراتین موهای آسیب دیده کافی است.

چند بار شستشو جهت انجام کراتین موهای ضخیم که سفیدی زیادی دارند؛ لازم است؟

سه بار شستشو برای این نوع موها قبل از انجام کراتین لازم است.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین مرکز کراتینه مو در غرب تهران، مرکز تخصصی کراتینه مو در غرب تهران، کراتینه مو غرب تهران، بهترین کراتینه مو در غرب تهران، کراتینه مو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، غرب تهرانی، مدل، احیا، صافی، خانه، انگلیسی، طبیعی، مردانه، مایونز، ژلاتین، خانگی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!