• بهترین سالن اپیلاسیون در غرب تهران
  • بهترین مرکز اپیلاسیون در غرب تهران

بهترین مرکز اپیلاسیون در غرب تهران
مونا یزدانی
  • 0919 081 4100
  • 021 8611 2512
  • سعادت آباد ، ضلع جنوب غربی چهارراه سرو (تقاطع سرو غربی و پاکنژاد) پلاک ۴۲

  • تماس



تیزر برخی از نمونه کارها:

  • بهترین مرکز اپیلاسیون در غرب تهران
  • بهترین مرکز اپیلاسیون در غرب تهران


سالن اپیلاسیون در غرب تهران در آرایشگاه مونا یزدانی غرب تهران

خدمات حرفه ای اپیلاسیون در آرایشگاه مونا یزدانی در غرب تهران

مرکز تخصصی اپیلاسیون در غرب تهران در سالن مونا یزدانی با مدیرت خانم یزدانی ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای اپیلاسیون





بهترین مرکز اپیلاسیون در غرب تهران

بهترین مرکز اپیلاسیون در غرب تهران

بهترین مرکز اپیلاسیون در غرب تهران – اپیلاسیون: روش‌های موزدایی در بدن آقایان و خانم‌ها را اپیلاسیون می‌گویند. در ایران از روش‌های متعددی استفاده می‌شود که یکی از این روش‌ها اپیلاسیون با کمک وکس یا موم است.
وکس: با وکس ساقه‌ی مو از زیرپوست خارج می‌شود؛ به همین دلیل روشی مؤثری برای اپیلاسیون و از بین بردن موهای زائد در بین خانم‌ها و آقایان است؛ این روش بااینکه با درد همراه است؛ ولی طرفداران خود را دارد در این روش بعد از وکس، رویش مجدد موها نازک‌تر خواهد بود.

بهترین سالن اپیلاسیون در غرب تهران

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین سالن اپیلاسیون در غرب تهران می پردازیم.

انواع وکس:

1- وکس سرد
2 – وکس گرم که به دو دسته تقسیم می‌شود : نرم ، سخت
3 – وکس با نوارهای موبر آماده.

1- وکس سرد:

وکس به‌صورت مستقیم روی پوست قرار داده می‌شود. استفاده از این روش بسیار آسان است برای موزدایی بهتر، باید وکس روی پوست مالیده شود. این روش نسبت به وکس گرم دردناک‌تر است.

2- وکس گرم:

وکس نرم: وکس به‌صورت سرد در قوطی قرار دارد و برای استفاده باید گرم شود، بعد از گرم شدن آن را روی پوست پخش می کنند. درد ناشی از این روش بسیار کم است و برای کشیدن وکس روی پوست نیاز به پد دارید.
وکس سخت یا بدون نوار: در این روش باید لایه‌ی ضخیمی از وکس را روی پوست بمالید این وکس برای نواحی کوچک و حساس قابل ‌استفاده است و موهای ضخیم و پرپشت را به ‌راحتی از بین می‌برد این وکس به ‌صورت سرد یا گرم استفاده می‌شود و نیازی به نوار یا پد نیست .

3- وکس با نوارهای موبر آماده:

نوارهای موبر بهترین و ساده‌ترین روش‌هاست؛ چراکه وکس روی نوارهایی قرار دارد و شما با قرار دادن نوار آغشته به وکس روی پوست به‌راحتی می‌توانید از شر موهای زائد خلاص شوید. قبل از قرار دادن نوار روی پوست بهتر است که نوارها رابین دو کف دست مالش دهید. این روش از هدر رفتن وکس جلوگیری می‌کند. جنس این نوارهای موبر، مرغوب، صد درصد طبیعی و نخی است.

نحوه انجام اپیلاسیون با وکس:

در ابتدا وکس را به نوار یا پد آغشته می‌کنند؛ سپس روی موهای زائد قرار می‌دهند و آن را در خلاف جهت رویش مو می‌کشند هر چه سرعت کشیدن نوار یا پد بیشتر باشد موهای بیشتری از پوست جدا می‌شود و نیازی نیست که وکس مدت طولانی روی پوست بماند . بعد از انجام اپیلاسیون برای جذب رطوبت بیشتر از پودرهای مخصوص پوست استفاده نمایید .

هر روشی که برای موزدایی استفاده کنید دارای یکسری معایب و مزایایی می‌باشد. قبل از انتخاب روش موزدایی حتماً معایب و مزایای آن را مدنظر بگیرید.

مزایای اپیلاسیون:

1) عدم نیاز به موزدایی برای مدت طولانی.
2) در وقت صرفه جویی می‌شود.
3) از رشد موهای زیرپوستی جلوگیری می‌کند.

-عدم نیاز به موزدایی برای مدت طولانی:

در روش اپیلاسیون با موم مدت‌زمانی که طول می کشد تا مجدداً موی زائد رشد کند طولانی‌تر است و معمولاً سه تا هشت هفته طول می کشد و در این مدت از موهای زائد خبری نیست و تکرار اپیلاسیون تا مدت‌ها لازم نیست.

-در وقت صرفه جویی می‌شود:

از بین بردن موهای زائد بدن وقت‌گیر است. همان‌طور که قبلاً گفته شد این روش سه تا هشت هفته طول می‌کشد و شما با هر بار مراجعه به حمام نیازی نیست مدت‌زمان زیادی صرف موزدایی کنید .

-از رشد موهای زیرپوستی جلوگیری می‌کند:

یکی از مشکلات آقایان و خانم‌ها بعد از شیو کردن با تیغ، رشد موهای زیرپوستی است. بخصوص در افرادی که مستعد رشد موهای زیرپوستی هستند این معضل آزاردهنده و درگیر کننده است. اپیلاسیون با وکس یا موم نه‌تنها باعث رشد موهای زائد نمی‌شود بلکه مانع رشد هم می‌شود.

مشکلات اپیلاسیون:

1) دردناک بودن اپیلاسیون
2) احتمال واکنش‌های شدید پوستی
3) هزینه بالا
4) موهای درون روییده
5) ایجاد برآمدگی و خونریزی در پوست
6) کاهش خاصیت کشسانی پوست

-دردناک بودن:

انجام این روش بسیار دردناک است و پوست به‌خصوص در نقاط حساس با این روش بسیار آسیب‌پذیر خواهد بود .

-احتمال واکنش‌های شدید پوستی:

بعضی افراد به دلیل داشتن پوست‌های حساس در صورت انجام اپیلاسیون با وکس ممکن است واکنش‌های شدیدی را نشان دهند. البته باید توجه داشت قرمزی و تورم بعد از اپیلاسیون طبیعی است و بعد از چند ساعت باید رفع شود و با حساسیت‌های پوستی فرق می‌کند .

نکته: در صورت عدم رفع قرمزی و تورم پوست حتماً به دکتر مراجعه نمایید تا با تجویز کرم‌های مخصوص، پوست شما التیام یابد. البته تکنیک هایی برای رفع قرمزی پوست هم وجود دارد که با رعایت آن‌ها می‌توانید قرمزی پوست را رفع نمایید .

-هزینه بالا:

اپیلاسیون با وکس یا موم نسبت به سایر روش‌ها مثل دستگاه‌های اپیلاتور یا کرم‌های موبر گران‌تر است .

-موهای درون روییده:

اپیلاسیون وکس باید در خلاف جهت رویش مو انجام شود . در ناحیه‌هایی مانند بیکینی و زیر بغل که رویش موها در جهات مختلف است، انجام اپیلاسیون مشکل می‌باشد .

-ایجاد برآمدگی و خونریزی در پوست:

یکی از عوارض اپیلاسیون با وکس، ایجاد خونریزی و برآمدگی در پوست بعضی از افراد است که این اتفاق بیشتر در ناحیه‌ی تناسلی پیش می‌آید .

-کاهش خاصیت کشسانی پوست:

انجام وکس به ‌صورت طولانی‌ مدت ، مقاومت پوست را کاهش می‌دهد در نتیجه خاصیت کشسانی پوست از بین می‌رود و باعث پیری زودرس می‌شود .

نکاتی مهم در مورد اپیلاسیون:

• لایه‌برداری پوست قبل از انجام اپیلاسیون زیرا با انجام لایه‌برداری پوست دیگر هیچ موی زیرپوستی نخواهید داشت.
• چند روز مانده به ایام عادت ماهانه اپیلاسیون نکنید زیرا بدن زنان نسبت به درد حساس‌تر خواهد شد و در صورت انجام اپیلاسیون شما بسیار درد خواهید داشت .
• از شیو کردن با تیغ بین دو اپیلاسیون پرهیز کنید ، زیرا انجام اپیلاسیون بعد از شیو با تیغ بسیار دردناک می‌باشد و احتمال اینکه پوست شما خشک شود وجود دارد .
• دو تا سه هفته قبل از اپیلاسیون از هیچ روشی برای موزدایی استفاده نکنید؛ زیرا برای اپیلاسیون باید موهایتان بلند باشد . بسیاری از سالن های ارائه‌کننده اپیلاسیون این موضوع را متذکر می‌شوند و در صورت کوتاهی موی بدنتان ، اپیلاسیون را انجام نمی‌دهند . درواقع هرچه موی بدن بلندتر باشد اپیلاسیون بدن راحت‌تر انجام می‌شود .
• در انتخاب سالن اپیلاسیون نهایت دقت و توجه را داشته باشید .

نکته : آموزش و انجام اپیلاسیون باید در سالن هایی که معتبر و مجرب است توسط افراد متخصص و ماهر صورت گیرد. پس تحقیقات لازم را انجام بدهید.

نکاتی برای کاهش درد اپیلاسیون:

یکی از مراحل قبل از انجام اپیلاسیون آماده‌سازی پوست جهت اپیلاسیون است. رعایت نکات زیر، در کاهش درد هنگام اپیلاسیون مؤثر است :

• به دلیل حساس بودن پوست خانم‌ها در دوره‌ی عادت ماهانه (پریود) ، اپیلاسیون را در این دوره انجام ندهید . در غیر این صورت تجربه‌ی دردناکی خواهید داشت .
• قبل از اپیلاسیون دوش آب گرم بگیرید . این کار موهای شمارا نرم‌تر می‌کند و همچنین منافذ پوست را بازتر می‌کند . در نتیجه مو به ‌راحتی از پوست خارج می‌شود .
• پوشیدن لباس‌های گشاد و نخی بعد از اپیلاسیون زیرا لباس‌های تنگ پوست بدنتان را تحریک می‌کند و باعث سوزش و خارش می‌شود.
• هنگام اپیلاسیون از روش دم و بازدم استفاده کنید چراکه نفس های کوتاه و سریع درد را مدیریت می‌کند و شما کمتر درد را حس خواهید کرد.
• لایه‌برداری از پوست را یک‌شب قبل از اپیلاسیون انجام بدهید تا پوست های مرده بدنتان از بین برود .
• هنگام اپیلاسیون حتماً موهای بدنتان به‌قدر کافی بلند باشد در این صورت درد را کمتر حس خواهید کرد .
• از اپیلاسیون پوست‌های حساس ، ملتهب ، کبود شده و آسیب‌دیده بپرهیزید ، چراکه اوضاع پوستتان را بدتر خواهد کرد .
• اگر دارای پوست حساس هستید و نسبت به درد ضعیف هستید برای کاهش درد در هنگام اپیلاسیون، قبل از اپیلاسیون از کرم‌ها و اسپری ‌های بی‌حس‌کننده استفاده نمایید .
• هنگام استفاده از موم، داغی آن را تست نمایید و از قرار دادن موم داغ روی پوست بدنتان خودداری نمایید .
• بعضی از نقاط بدن را نباید اپیلاسیون کنید، مثل اطراف ابرو و چشم، موهای بینی و …
• کل بدن را به ‌یک‌ باره اپیلاسیون نکنید و در هر سری بخشی از بدنتان را اپیلاسیون کنید .
• حرکات کششی انجام دهید ، چراکه انجام حرکات کششی قبل از اپیلاسیون سبب کاهش درد می‌شود .


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

چه زمانی باید جهت اپیلاسیون مراجعه نمود؟

زمانی جهت انجام اپیلاسیون مراجعه کنید که اندازه‌ی موهای زائد بدنتان به اندازه‌ی یک دانه برنج رشد کرده باشد که با در نظر گرفتن این مسئله هر فردی در ماه باید یک بار جهت اپیلاسیون مراجعه نماید.

آیا سرخی پوست بعد از اپیلاسیون در هر با چر انجام آن اتفاق می‌افتد؟

خیر. بلکه با مرور زمان و تکرار اپیلاسیون فولیکول مو ضعیف شده و دیگر در هنگام اپیلاسیون سرخی پوست بسیار ناچیز خواهد شد.در ضمن شما می‌توانید با استفاده از روغن بچه و عصاره آلوورا سبب کاهش درد در هنگام اپیلاسیون شوید.

هزینه اپیلاسیون چقدر است؟

با توجه به این اینکه برای چه قسمتی از بدن میخواهید قیمت ها متغییر است جهت اطلاع از هزینه ها تماس حاصل فرمایید.

اپیلاسیون بهتر است یا لیزر؟

جهت رفع موهای زاید هر دو روش به کار برده می‌شود ولی در روش اپیلاسیون هر دو تا سه هفته باید اپیلاسیون را جهت رفع موهای زاید تکرار نمود ولی در لیزر در صورتی که طبق اصول و به درستی طی ۶ تا ۸ جلسه انجام شود موهای زاید برای همیشه از بین خواهد رفت و تنها در سال یک بار لیزر را باید انجام دهید.

اقدامات لازم قبل از اپیلاسیون چیست؟

• چه خانم و چه آقا باشید قبل از اپیلاسیون حمام رفته و اسکراب کنید‌. توجه داشته باشید بعد از استحمام از کرم های مرطوب کننده استفاده نکنید چون کنده شدن مو در پوست خشک راحتتر انجام می‌شود.
• داغی وکس را قبل از استفاده چک کنید این داغی نباید به حدی باشد که پوست در تماس با آن سرخ شود.
• قبل از استفاده از اپیلاسیون موهای زاید حداقل باید ۵ میلیمتر رشد کرده باشد.
• توجه داشته باشید که حداقل فاصله ای که باید بین اپیلاسیون ها باشد سه هفته است.

آیا رشد موها بعد از اپیلاسیون اتفاق خواهد افتاد؟

بله. بعد از اپیلاسیون موها مجدد رشد خواهند کرد اما به ضخامت قبل نخواهد بود و رشد مو با تاخیر اتفاق خواهد افتاد.


کلمات کلیدی:
بهترین سالن اپیلاسیون در غرب تهران، بهترین مرکز تخصصی اپیلاسیون در غرب تهران، بهترین مرکز اپیلاسیون در غرب تهران، اپیلاسیون در غرب تهران، اپیلاسیون، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، غرب تهرانی، مدل، مراکز، تخفیفان، وکس، موم

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!