آموزش اکستنشن غرب تهران

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

آموزش اکستنشن غرب تهران

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • آموزش اکستنشن غرب تهران
  • آموزشگاه اکستنشن غرب تهران

آموزش اکستنشن غرب تهران
سالن اکستنشن مو در غرب تهران
  • 0914 345 ****
  • 061 1234 ****
  • غرب تهران

  • تماس



آرایشگاه اکستنشن هایپر بیوتی غرب تهران

خدمات حرفه ای اکستنشن در آرایشگاه اکستنشن هایپر بیوتی در غرب تهران

آرایشگاه اکستنشن هایپر بیوتی در غرب تهران با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای اکستنشن



آموزش اکستنشن غرب تهران

آموزشگاه اکستنشن غرب تهران

همه‌ چیز درباره اکستنشن مو

آموزش اکستنشن غرب تهران ممکن است شما هم از آن دسته خانم‌هایی باشید که از موهای مشکی خود خسته شده، اما چون مواد دکلره و رنگ موهای شیمیایی به‌شدت آسیب‌رسان هستند، اقدامی برای عوض کردن رنگ موهای خود نمی‌کنید؛ و یا شاید موهای خود را به‌تازگی کوتاه کرده‌اید، اما بلافاصله پشیمان شده‌اید و دلتان برای موهای بلندتان تنگ‌شده است. خب راه‌حل چیست؟ آیا باید ماه‌ها صبر کنید تا موهایتان کمی بلندتر شود؟ آیا مجبور هستید که بارنگ مشکی موهایتان کنار بیاید؟ یا آن‌ها را با دکلره کردن ضعیف کنید!

اما نیازی به این کارها نیست، امروزه به لطف پیشرفت سریع علم و تکنولوژی راه‌حل مناسب برای این موضوعات، در دسترس ما قرارگرفته است. اکستنشن، می‌تواند در عرض یک روز موهای شما را بلند و پرپشت کند، اگر از رنگ موهایتان خسته شده‌اید، دسته‌های اکستنشن را لابه‌لای موهای خود نصب کنید و از مش و هایلایت کردن موهایتان به این روش لذت ببرید. آموزش اکستنشن غرب تهران

آموزش اکستنشن غرب تهران

در اینجا به بررسی بهترین آموزش و آموزشگاه اکستنشن غرب تهران می پردازیم.

در دوره آموزش اکستنشن مو با چه چیز هایی آشنا می شوید؟

اکستنشن کردن مو، یعنی نصب کردن دسته‌های موی مصنوعی یا طبیعی، در بین موهای سر مشتریان. برای انجام این کار، آموزش‌های خاصی به افراد داده می‌شود و آن‌ها لازم است که از ابزار خاصی در کار خود استفاده کنند، پس نحوه‌ی به‌کارگیری صحیح این ابزار را هم می‌آموزند. در اینجا بعضی از سرفصل‌های دوره‌ی آموزشی اکستنشن را معرفی می‌کنیم:

• میکرو لینک، میکرواید، میکرولوپ
• اکستنشن با استفاده از موی طبیعی
• اکستنشن با استفاده از موی مصنوعی
• اکستنشن مو با رینگ
• اکستنشن لیزری مو (کراتین)
• اکستنشن دوختی (گره‌ای)
• اکستنشن چسبی (کلیپسی)
• اکستنشن مو لاینی
• ترمیم کردن و ریمو اکستنشن

بازار کار اکستنشن مو

این شاخه از رشته ی آرایشگری، در آمد متوسط و معمولی دارد؛ اما همواره کسانی هستند که از موهای خود نا راضی اند، مثلا از موهای ضعیف و کم پشت خود خسته شده اند و دلشان می خواهد یک تغییر اساسی در ظاهر خود ایجاد کنند، یا کسانی که نمی خواهند ماه‌ها به انتظار بلندتر شدن موهایشان بنشینند، همچنین افرادی که نیازمند تغییر در رنگ موهای خود هستند و در عین حال دوست ندارند از رنگ های شیمیایی و مواد دکلره روی موهای خود استفاده کنند. پس این رشته، همواره مشتری‌های خاص خود را خواهد داشت.
اما آن چه که اهمیت دارد، این است که هنر جویان در دوره‌ی آموزشی، شیوه ی استفاده ی صحیح از ابزار آلات و تمام نکات لازم برای انجام این کار را بیاموزند و به خوبی تمرین کنند تا رضایت مشتری را جلب کنند.

وسایل مورد نیاز اکستنشن مو

موهایی که در اکستنشن کردن استفاده می‌شوند، از نظر جنس دو دسته هستند؛ موهای مصنوعی و موهای طبیعی. موهای مصنوعی قیمت ارزان تری از موهای طبیعی دارند، اما کیفیت آن‌ها پایین تر است. در مقابل، موهای طبیعی جلوه و زیبایی بسیار بهتری دارند ولی قیمت آن‌ها نسبتا بالا است.

اکستنشن تا به چند روش روی سر نصب می‌شوند، برخی از این روش تا عبارت‌اند از؛ استفاده از چسب کراتین، روش دوخت مو، روش رینگ، روش لاینی و نصب اکستنشن با استفاده از اتصال حرارتی؛ که تمامی این روش تا، در دوره‌ی آموزشی اکستنشن به هنر جویان آموخته می‌شوند.

همچنین هنر جویان لازم است نکات لازم برای نگه‌داری و افزایش طول عمر اکستنشن را بیاموزند و بعداً به مشتریان خود یاد دهند. نکاتی مثل؛ نحوه‌ی استحمام و شستن موی اکستنشن شده، آب‌گیری موها، شانه زدن صحیح موی اکستنشن شده و …
لوازمی که هنر جویان به آن‌ها در طول کار خود نیاز دارند و نحوه‌ی استفاده از آن‌ها را می‌آموزند، شامل؛

انواع موهای مورداستفاده در اکستنشن مو (طبیعی و مصنوعی)، اتو موی التراسونیک، گیره‌ی جداکننده‌ی موها، انواع پلت های کراتینی (کهربایی، شفاف، قهوه‌ای و مشکی)، انواع چسب‌های اکستنشن (زرد، شفاف، قهوه‌ای و مشکی)، محافظ مو، محافظ انگشتان، چسب کراتین، رینگ، کلیپس، چسب حرارتی مخصوص، لیزر؛ که آموزشگاه در طی دوره‌ی آموزشی این لوازم را در اختیار هنر جویان قرار می‌دهد.

ما با چند نفر هم دوره ای خواهیم بود؟

طبق قوانین سازمان فنی حرفه‌ای، کلاس‌های این دوره‌ی آموزشی به سه صورت برگزار می‌شوند. کلاس‌های خصوصی (از یک نفر تا سه نفر شرکت‌کننده)، کلاس‌های نیمه‌خصوصی (از سه نفر تا پنج نفر شرکت‌کننده) و کلاس‌های گروهی (از پنج‌تا پانزده نفر) شرکت‌کننده خواهد داشت. درصورتی‌که افراد به دلیل مشغله، نتوانند در ساعات مشخص‌شده از طرف آموزشگاه، در کلاس تا شرکت کنند، کلاس‌هایی در آخر هفته تا، روزهای تعطیل و ساعت‌های پایانی روز (عصر تا)، برای این دسته از افراد دایر است.

هنر جویان، بعد از گذراندن دوره‌ی آموزشی اکستنشن مو، چه توانمندی‌هایی را کسب می‌کنند؟

بعد از سپری کردن دوره‌ی آموزش اکستنشن مو، هنر جویان می‌توانند با تمامی ابزار و وسایل مربوط به نصب، ترمیم و ریمو اکستنشن تا، بامهارت و تسلط کافی کار کنند و نیازهای مشتریان خود را برطرف سازند. سپس می‌توانند کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کرده، یا در سالن‌های زیبایی مشغول به کار شوند و از این راه کسب درآمد کنند.
اکستنشن مو، ازجمله رشته‌های آرایشگاهی است که همیشه مشتری‌های خاص خود را دارد.

سخن آخر

تبریک می گوییم. شما اکنون می توانید به یک در آمد متوسط آرایشگاهی در غرب تهرانه اکستنشن مو برسید. پس تعلل نکنید. آموزشگاه جهت پاسخ به سوالات شما، منتظر تماستان می باشد. با تشکر از حسن توجه تان.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های آموزش اکستنشن غرب تهران:
  • مرکز آموزش الماس
  • مرکز آموزش مائده عرب
  • مرکز آموزش مگنولیا
  • مرکز آموزش سمانه
  • مرکز آموزش ذوالفقاری

سمانه
0901954 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مائده عرب
0912545 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ذوالفقاری
0910432 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مگنولیا
0919504 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
الماس
0991780 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

نحوه ی برگزاری کلاس های اکستنشن مو به چه صورتی است؟

کلاس ها به مدت 6 ساعت برگزار می‌شود و جهت ثبت نام به هیچگونه پیش نیاز یا مدرک خاصی احتیاج نیست.

شیوه برگزاری کلاس های اکستنشن مو به چه صورتی است؟

کلاس های آموزشی دوره‌ی اکستنشن مو در سه حالت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار میشود که کلاس های خصوصی بین ۱ تا ۳ نفر، نیمه خصوصی ۳ تا ۸ نفر و گروهی از ۸ تا 15 نفر خواهد بود. امکان برگزاری کلاس ها به صورت فشرده نیز وجود دارد.

آیا افراد شاغل میتوانند در این دوره‌ی اکستنشن مو ثبت نام کنند؟

بله. طبق شیوه نامه‌ی آموزشی آموزشگاه، برای افراد شاغل دوره‌ی فشرده در آخر هفته ها و روزهای تعطیل برگزار می‌شود.

آیا افراد ساکن شهرستان ها میتوانند در این دوره‌ی اکستنشن مو ثبت نام کنند؟

بله. طبق شیوه نامه‌ی آموزشی آموزشگاه، برای افراد ساکن شهرستان ها دوره‌ی فشرده در آخر هفته ها و روزهای تعطیل برگزار می‌شود و این عزیزان میتوانند جهت بهره‌مندی از خوابگاه با آموزشگاه تماس حاصل فرمایند.

آیا بعد از اتمام دوره می‌توانم وارد بازار کار شوم؟

شیوه‌ی آموزش به شکلی است که در پایان دوره شما مهارت و تسلط کافی جهت اکستنشن مو خواهید داشت و به راحتی می‌توانید کسب درآمد کنید همچنین شما می‌توانید در سالن های زیبایی مشغول به کار شوید.

بعد از اتمام دوره چه مدرکی دریافت میکنیم؟

بعد از اتمام دوره و قبولی شما در آزمون پایان دوره به شما مدرک فنی حرفه ای داده خواهد شد.

آیا تمرینی بر روی موارد واقعی در دوره آموزشی اکستنشن مو خواهم داشت؟

بله. در صورت کسب مهارت در موارد تئوری و عملی، نهایتا بر روی پوست واقعی کار خواهید کرد.

آیا دریافت مدرک فنی حرفه ای برای دوره آموزشی اکستنشن مو نیاز به مدرک تحصیلی دارد؟

خیر، به هیچ گونه مدرک تحصیلی احتیاج نخواهید داشت.

آیا برای رفع اشکال و آموزش بیشتر باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟

خیر. جلسات رفع اشکال در پایان هر دوره برگزار میشود و به صورت رایگان از پشتیبانی مربیان آموزشگاه تا 6 ماه بهره‌مند خواهید شد.

هزینه ثبت نام در دوره اکستنشن مو چقدر است؟

با توجه به اینکه شیوه ی آموزشی شما به صورت خصوصی، نیمه خصوصی، گروهی و یا فشرده است یا نه، هزینه ثبت نام متغییر خواهد بود جهت کسب اطلاع بیشتر با آموزشگاه تماس حاصل فرمایید.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
آموزش اکستنشن غرب تهران، بهترین مرکز آموزش اکستنشن مو در غرب تهران، آموزشگاه اکستنشن غرب تهران، دوره و کلاس اکستنشن مو در غرب تهران، اکستنشن مو غرب تهرانی، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، میکاپ و گریم اکستنشن، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، غرب تهرانی، مدل، کلیپسی، گیسو، لیزری، لاینی، مربی، کلاس، دوره، فنی حرفه ای، مدرک بین المللی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!