• بهترین شینیون کار غرب تهران
  • بهترین شینیون کار در غرب تهران

بهترین شینیون کار غرب تهران
مونا یزدانی
  • 0919 081 4100
  • 021 8611 2512
  • سعادت آباد ، ضلع جنوب غربی چهارراه سرو (تقاطع سرو غربی و پاکنژاد) پلاک ۴۲

  • تماس



تیزر برخی از نمونه کارها:



سالن زیبایی مونا یزدانی غرب تهران

خدمات شینیون در سالن زیبایی مونا یزدانی در غرب تهران

سالن زیبایی مونا یزدانی در غرب تهران با مدیرت خانم یزدانی ارائه کننده کلیه خدمات فوق تخصصی گریم و میکاپ عروس، شینیون و براشینگ، بافت مو، کاشت ناخن ، اکستنشن مژه و … بصورت کاملا تخصصی و بهترین شینیون کار غرب تهران.



  • بهترین شینیون کار غرب تهران
  • بهترین شینیون کار غرب تهران


بهترین شینیون کار غرب تهران

بهترین شینیون کار غرب تهران – جشن عروسی یکی از مهمترین جشن هایی است که در طول زندگی هر شخص اتفاق می‌افتد. تصورات این شب رویایی از کودکی با هر دختری همراه می‌شود. هر دختری دوست دارد در مهمترین شب زندگی اش همچون الماس بدرخشد. شما هم جزو آن دسته از خانم هایی هستید که شمارش معکوس روز مراسم عروسی خود را آغاز کرده است؟ پس قطعاً دغدغه انتخاب سالن زیبایی عروس مدل میکاپ و شینیون لحظه‌ای تنهایتان نمی گذارد.  حق با شماست قطعاً انتخاب یک آرایشگر حرفه ای و کار درست  آرامش خاطر شما را در پی خواهد داشت و خدای ناکرده یک آرایشگر آماتور و بی تجربه بهترین شب را برای هرکسی به کابوس بدل خواهد کرد. پس توصیه می شود اطلاعات خود را در ارتباط با مقوله آرایش و زیبایی کامل فرمایید تا از انتخاب خود اطمینان کافی را داشته باشید.

بهترین شینیون کار غرب تهران

در این مقاله قصد داریم اطلاعات شما را در ارتباط با شینیون مو افزایش دهیم تا بتوانید بهتر انتخاب کنید و همچنین به بررسی و معرفی بهترین شینیون کار غرب تهران می پردازیم.

شینیون مو چیست؟

کلمه شینیون به معنای جمع کردن موها در پشت سر و مدل دادن به آن  برای زیباتر شدن مو و  صورت است . بد نیست بدانید که کلمه ی شینیون در اصل یک کلمه ی فرانسوی است. در شینیون از ابزارهایی از قبیل سنجاق، گیره مو، گل و … استفاده می شود. شینیون بر اساس فرهنگ موسوم هر منطقه متفاوت است و از همه مهمتر باید متناسب با فرم صورت فرد انتخاب شود که این خود مهارت آرایشگری خبره را نیاز دارد.

معرفی انواع شینیون مو:

برای هر نوع شینیون یک نوع آماده سازی مو مورد نیاز است که بسته به مدل، حجم مو و بلندی مو متفاوت است. در ادامه تکنیک های هر مدل را ارائه می دهیم.

انواع شینیون:

شینیون موی کوتاه:

شینیون حتی در موهای کوتاه هم قابل استفاده است. امروزه حتی اگر مو قابلیت اضافه کردن موی مصنوعی را نداشته باشد با استفاده از چسب های سخت (hard) می‌توان کار شینیون را آغاز کرد.

شینیون خطی:

شینیون خطی یکی از پرطرفدارترین شینیون های روز است؛ که توجه بسیاری از خانم ها را به سمت خود جلب کرده است. شینیون خطی از ظرافت خاصی برخوردار است که این خود مستلزم دستان هنرمند و خبره است. همچنین نوع اسپری موی استفاده شده در این مورد بخصوص می باشد که هم استحکام مو را تضمین می نماید و هم خللی در ظرافت و زیبایی اش ایجاد نمی کند.

شینیون باز:

شینیون باز و نیمه باز، از سری شینیون مو محسوب می شود که امروزه بسیار مورد توجه است. حتی خیلی از عروس ها را به خود جذب کرده است. در این مدل مو می توان سادگی، زیبایی و مدرن بودن را در کنار هم جمع کرد.

شینیون عروس:

شینیون در بین عروس ها پر اهمیت تر محسوب می شود که متناسب با فرم صورت، لباس عروس و تور عروس انتخاب می شود. امروزه از پرطرفدارترین شینیون های عروس شینیون خطی و باز است.

شینیون جلوی مو:

برای برخی مراسم از جمله عقد های محضری، مراسم های رسمی و مکان های عمومی مثل رستوران ها شینیون جلوی مو مورد استفاده قرار می گیرد؛ که می توان از انواع بافت ها، مدل های خامه ای و یا چتری و … استفاده کرد. قطعاً انتخاب مدل بر اساس جمجمه و فرم پیشانی فرد صورت می گیرد.

شینیون ساده:

شینیون ساده سبک شینیون اروپایی را می گویند؛ که در عین سادگی آراستگی ظاهری فرد را حفظ می کند. جمع کردن ساده مو در پشت سر و آرایش ساده آن که بسیار زیباست.

نکات کلیدی از شینیون مو:

  • – بعد از معرفی انواع شینیون به ارائه نکات مهمی می پردازیم که رعایت آن ها کمک بسیاری در حفظ زیبایی کار می کند.
  • – تعداد سنجاق ها باید به اندازه باشد، نه زیاد و نه کم. در واقع هم استحکام مو را تضمین کند و هم در جایی نمایان نشود.
  • – در واقع با استفاده از حداقل گیره ممکن انجام شود.
  • – قبل از شروع کار، حتماً مشاوره کامل و درست داده شود. تا نتیجه کار هم مطابق سلیقه مشتری و هم متناسب با فرم صورت وی حاصل گردد.
  • – هنرمندی و ظریف کاری آرایشگر مهم ترین مقوله است.
  • – برای موهای کم پشت استفاده از پروتز، موهای اضافه، پودرهای حجم دهنده و پوش دادن مو توصیه می گردد؛ که تنها از دست هنرمندی با تجربه بر می آید.
  • – تأکید می شود که انتخاب شینیون با توجه به فرم صورت، میکاپ و سبک لباس فرد صورت پذیرد تا هماهنگی لازم را داشته باشد.

ابزار شینیون مو:

برخی از ابزار شینیون مو از این قبیل اند:

سنجاق، گیره مویی، پروتز (در انواع مختلف)، تور که بسته به مدل انتخاب می شوند.

استفاده از اتوی مو، بابلیس، سشوار نیز توصیه می گردد.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

هزینه شینیون چقدر است؟

با توجه به مدل انتخابی هزینه ها متغییر است بنابراین جهت اطلاع از هزینه‌ها تماس حاصل فرمایید.

یک شینیون خوب چه مشخصاتی دارد؟

یک شینیون خوب ماندگاری بالایی بدون تافت و چسب داشته و وز و ویو نداشته و به صورت اصولی و تکنیکی درست شده و با رعایت اصول شینیون رضایت مشتری را جذب می‌کند.

آیا شینیون تنها یک مدل دارد؟

خیر. شینیون انواع مختلفی دارد که میتوان به تعدادی از آنها اشاره نمودمثل شینیون کاغذی، شینیون اروپایی، شینیون باز، شینیون خطی، شینیون مواج.

شینیون ساده میخواهم؛ چه شینیونی را پیشنهاد می‌دهید؟

پیشنهاد ما شینیون اروپایی بوده چون از هیچ ابزار و وسیله‌ای استفاده نمی‌کند و پایه و اساس آن بر مبنی سادگی و زیبایی است.

چه شینیونی را برای مجالس عروسی و مهمانی‌ها پیشهاد می‌دهید؟

پیشنهاد ما شینیون باز بوده که برای دخترخانم ها و خانم‌های جوان بسیار مناسب است.

من شینیون خیلی ظریف میخوام چه شینیونی را پیشنهاد می‌دهید؟

پیشنهاد ما شینیون کاغذی است چون خیلی ظریف درست می‌شود.


کلمات کلیدی:
بهترین شینیون کار غرب تهران، شینیون آرایشگاه شینیون غرب تهران، شینیون خوب غرب تهران، شینیون کار خوب غرب تهران، آرایشگاه خوب برای شینیون غرب تهران. میکاپ، قیمت، آموزش، هزینه، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، شنیون، عروس، محفلی، اینستاگرام. پونک ، جنت آباد ، گیشا ، تهرانسر ، آریاشهر ، طرشت ، شهران ، چیتگر ، فردوس ، شهر زیبا ، آزادی ، ستارخان ، شهرک آپادانا ، حصارک ، کن ، شهرک اکباتان

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!