مرکز لیزر موهای زائد خوب در غرب تهران

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

مرکز لیزر موهای زائد خوب در غرب تهران

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • مرکز لیزر موهای زائد خوب در غرب تهران
  • بهترین مرکز لیزر موهای زائد در غرب تهران

مرکز لیزر موهای زائد خوب در غرب تهران
بهترین مرکز لیزر موهای زائد
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • غرب تهران

  • تماس



بهترین مرکز لیزر موهای زائد در غرب تهران

خدمات تخصصی لیزر موهای زائد در مرکز تخصصی هایپر بیوتی

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات پوست و رفع موهای زائد …



  • مرکز لیزر موهای زائد خوب در غرب تهران
  • مرکز لیزر موهای زائد خوب در غرب تهران

مرکز لیزر موهای زائد خوب در غرب تهران | بهترین مرکز لیزر موهای زائد در غرب تهران

مرکز لیزر موهای زائد خوب در غرب تهران

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در غرب تهران

مرکز لیزر موهای زائد خوب در غرب تهران -وجود موهای زائد و اضافی بر روی سطح و بخش های مختلف پوست بدن یکی از دغدغه ها و معضلات افراد مختلف به خصوص خانم ها پیش از مهمانی ها و مجالس مختلف است، البته این موهای زائد نه تنها برای خانم ها مشکل ساز است، بلکه آقایان به خصوص ورزشکاران نیز نگران رشد و افزایش موهای زائد بدنشان هستند.

شما احتمالا افراد زیادی را می بینید که معمولا برای حل این دغدغه به روش هایی نظیر استفاده از اپلاسیون، وکس و… روی آورده اند و اغلب از نتایج حاصل شده‌ نسبت کم شدن این موهای زائد پوستی و احساس نامطلوب بعد از این روش های اصلاحی، رضایت ندارند. لیزر موهای زائد یک گزینه مناسب برای ارائه به مشتریان شما است.

با شرکت در کلاس ها دوره ها‌ و پروسه های آموزشی آموزش لیزر موهای زائد و عرضه ی خدمات خود می توانید به مشتریانی که از اصلاح و دفع موثر این موهای زائد ناامید و درمانده هستند و به دنبال راهی موثر برای از بین بردن موهای زائد خود هستند، پیشنهادی شایسته و درخور ارائه دهید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در غرب تهران

مرکز لیزر موهای زائد خوب در غرب تهران

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز لیزر موهای زائد در غرب تهران می پردازیم.

کارکرد لیزر:

نور لیزر هر چیزی را که دارای شکلی تیره رنگ است گرم می کند و می سوزاند. با حرارت دادن و سوزاندن موهای تیره در فولیکول مو، خود فولیکول آسیب دیده و از بین می رود. هر یک از موهای بدن ما یک چرخه رشد و استراحت دارد. در عین حال بیشتر موهای بدن ما در مرحله استراحت و قسمت کوچکی در مرحله رشد هستند. اگر در حین لیزر موهای زائد فولیکول مو در مرحله استراحت باشد، اشعه لیزر هیچ تاثیری روی آن ندارد. چندین لیزر درمانی در فواصل منظم مورد نیاز است. در طول هر جلسه رفع موهای زائد، چندین فولیکول مو فعال می سوزند و در نهایت تمام موها به مرور زمان از بین می روند.

فراگیری آموزش لیزر موهای زائد:

درصورتی‌ که شما علاقه مند به تاسیس و احداث مراکز زیبایی و پوست هستید و یا تمایل به کار و فعالیت تخصصی در زمینه پوست و مو هستید، لیزر موهای زائد‌‌ پوست و و فرصت فوق العاده ی کسب مهارت هایی که مرتبط با آن جزء یکی از اصول پایه‌ و اولیه در این حرفه خدماتی است که شما آن را به مراجعان‌ و متقضیان خود ارائه دهید.

با حضور یافتن در دوره ها و کلاس های آموزشی لیزر موهای زائد شما معمولا تمامی مهارت ها، مفاهیم و نکات کاربردی لازم جهت ارائه و عرضه ی این خدمت پر مشتری و سود آور را آموزش خواهد دید. به صورت فراگیر میتوان سخن گفت عرضه ی کارهای لیزر موهای اضافی از موارد مهم در امر پیشرفت و دستیابی به موفقیت کلینیک ها است، کشش و تمایل اشخاص، افزون تر و کسب مال و سودِ بیشتر است؛ زیرا درصورتی که مراجعان شما از خدمت های ارائه شده توسط شما در حيطه لیزر موهای زیادی رضایت کافی داشته باشند شک اینکه برای بدست آورد باقی فعالیت ها ظاهر پوست و مو به شما مجددا مراجعه کنند هم بیش از پیش خواهد بود.

پس تحصیل تخصصی مهارت های مرتبط به لیزر موهای زیادی خیلی جدی بگیرید. پس آموزش تخصصی و حرفه ای اصول و مهارت های مرتبط با لیزر موهای زائد بسیار حائز اهمیت است و تاثیر بسزایی در وفاداری مشتریان و متقضیان خواهد داشت. شما با شرکت و حضور و طی کردن دوره آموزشی لیزر موهای زائد همه ی موارد لازم جهت عرضهء خدماتی مطلوب و مشتری پسند و مطابق با استانداردها و مقیاس های روز جهانی به مراجعان و هنروران خود را آموزش خواهید داد.

انواع لیزر موهای زائد:

عوامل موثر در فرایند و خوب بودن عملکرد لیزر موثر هستند که تعداد آنها به یکی و دوتا خلاصه نمی شود. با توجه به آنچه گفته شد نظر پزشک متخصص افراد نیز در باره این موضوع که افراد باید نوع دستگاهی را برای استفاده از لیزر انتخاب کنند مهم میباشد. نوع دستگاه انتخابی بسته به رنگ مو و پوست افراد و ناحیه انتخاب شده برای لیزر، با توجه به زمان بندی که تکنسین انتخاب می کند یکی از دستگاه های زیر مورد بهره وری قرار می گیرد.

لیزر روبی (یاقوت)
لیزرتورپلاسی بالا
لیزر با دستگاه الکساندرایت
لیزر دایود

لیزرموهای زائد:

لیزر موهای زائد سطح بدن یک روش تاثیر گذار در زمینه رفع و پاکسازی پوست بدن می باشد، البته خوب است این مورد را همیشگی نداریم چراکه شیوه خاصی امروزه برای دفع همیشگی موهای زائد بیان نشده است اما به هر حال استفاده از شیوه نوین لیزر موهای زائد میتواند این زوائد پوستی را کاسته و مقدار آنها را کاهش دهد مطمئن خشک و زبر نشده و شما احساسات ناخوشایندی نظیر احساس درد و خارش نخواهید داشت.

انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد:

در انتخاب دستگاه مناسب برای لیزر موهای زائد شما و ضبط به دقت و توجه به دو نکته مهم در این امر هستید:

دقت به نوع تکنولوژی دستگاه و نوع برند آن.

شناخته‌شده‌ترین یا به عبارت دیگر معروفترین نوع تکنولوژی دستگاه لیزر که بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد الکساندرایت است که خود به دو نوع برند کندلا و سایناشور تقسیم می‌شود. البته خوب است بدانید شاخه های تقسیم برند های مرتبط با تکنولوژی الکساندرایت فقط کندلا و سایناشور نیستند بلکه این دو نوع قوی ترین گونه برنده این تکنولوژی می باشند.

چه سازوکاری در لیزرموهای زائد به کار گرفته می شود؟

اسلوب لیزر موهای زائد برگرفته از چیست در واقع در این مکانیزم اصلاحی موهای زائد بدن در واقع با تخریب رنگدانه های موجود در محرک ها و قدرت فولیکول یا همان پیاز مو عملکرد و رضایت افراد را جلب کرده است که توجه داشته باشید در امر لیزر موهای زائد بدن از لیزر هایی استفاده میشود که غالباً طول موجهای مختلف و متفاوت از یکدیگر دارند و امکان بهره گیری از لیزرها با نام تجاری ناهمسان یا به زبانی دیگر استفاده از برندهای معتبر و مختلف وجود دارد.

ما به شما این اطمینان خاطر را می دهیم با شرکت و طی کردن دوره های آموزشی لیزر موهای زائد شما قادر به ارائه خدمات این اصل بهداشتی، مهارتهای آن همچنین بهره جویی از لیزرها با طول موجهای متفاوت را آموزش خواهید دید. شایان ذکر است که سه طول موج الکساندرایت، دایود و ایندیگ ۳ سه دسته از لیزرها بل طول موج، توان و قدرت متفاوت از هم هستند که در امر لیزر ها به کار می روند.

شرح مراحل لیزر موهای زائد:

در طول فرآیند لیزر موهای زائد، نور و تابش لیزر به سمت سطح پوست افراد (لایه درم) به لایه درونی جایی که محل قرار گرفتن فولیکول های مو است نفوذ می کند. در گام بعدی ملانین های حاضر در فولیکول های مو جذب می شود و سپس مراحل تخریب و از بین بردن فولیکول ها را گام به گام و به خوبی انجام می دهد.

رشد مو در یک چرخه سه فازی انجام میشود این سه فاز در مرحله رشد، استراحت و ریزش خلاصه میشود. در طی زمان معالجه لیزر موهای زائد در گام اول فولیکولهای در مرحله رشد در معرض تاثیر مستقیم قرار گرفته و علت آن را می توانیم به این موضوع ربط بدهیم که فولیکول های این مرحله نسبت به بقیه رنگدانه های بیشتری دارد.

توجه داشته باشید که کمبود ملانین یا وجود نداشتن آن برابر است با عدم جذب نور لیزر. پس در نظر داشته باشید اگر موهای زائد سطح بدن شما به رنگ های بلوند، خاکستری، قرمز روشن یا سفید هستند نه تنها امکان لیزر و رفع آنها نخواهد بود بلکه حتی ممکن است که مقدار و تعداد آنها نسبت به قبل هم افزایش یابد اما لیزر موهای اضافی به رنگ قرمز تیره، قهوه ای تیره و سیاه به خوبی و به راحتی انجام گیرد و نیز می تواند نمره قابل قبولی گرفته و رضایت شما متقاضیان گرامی را جلب کند.

مقایسه عملکرد الکساندرایت و دایود:

سیستم دایود از آنجا که طول موج بیشتر یا بزرگتری دارد به تبع به عمق بیشتری می تواند نفوذ کند. در جناح دیگر سیستم الکساندرایت وجود دارد دارا بودن و بهره‌وری از خنک کننده های قوی و فرآیند بدون دردی که برای افراد به همراه دارد مورد توجه قرار می‌گیرد. شایان ذکر است خنک کننده های موجود در این نوع سیستم باعث افزایش راندمان و بازدهی دستگاه می شود. البته در بین سیستم‌های الکساندرایت نوع کندلای آن به علت اینکه پرتاب یخ سبب بی حسی و بی دردی در افراد می شود نسبت به مدل سایناشور بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

چگونگی کار با دستگاه های لیزر موهای زائد:

شما برای شرکت در ادوار آموزشی لیزر موهای زائد باید مباحث مختلفی را فرا بگیرید که این مباحث س مشمول دو بخش می باشد از مهمترین موضوعات در بخش آموزش لیزر موهای زائد نحوه کار با دستگاه لیزر موهای زائد احتمالاً شما به این موضوع آگاهی کاملی دارید که برای ارائه خدماتی منحصر به فرد و کارآمد و دقیق در حوزه لیزر موهای زائد باید تسلط کافی به دستگاه مخصوص این کار داشته باشید.

اگر از سازوکار چگونگی بهره وری از این دستگاه اطلاعات که در درک فعالیت خود و این دستگاه انجام دهید در مورد حساس جنگ و حتی وفاداری مشتریان نسبت به همکاران خود که در این حیطه فعال هستند تا حدودی در زمینه سودآوری پیش خواهید افتاد.

لازم به ذکر است در صورت تسلط کافی به این مکانیزم آموزشی حتی می‌توانیم آن را برای مشتریان بسیاری از افراد این فرایند لیزر موهای زائد مزایا و معایب و اطلاعات دقیق حول محور خدمات آن هستند. همانطور که پیش از این هم زیر کردیم پروسه لیزر موهای زائد در دو بخش تئوری و عملی صورت می‌گیرد به عنوان مثال شما در نقش یک کارآموز در بخش طوری که تمامی موضوعات را خواهید آموخت و همچنین در مرحله عملی هم شما شیوه کار با دستگاه لیزر به صورت دقیق خواهید دید و فرا خواهید گرفت.

مناسب ترین لیزر موهای زائد

لیزر الکساندرایت با طول موج ۷۵۵ نانومتر:

لیزر الکساندرایت (Apogee) از پیشرفته ترین دستگاه های لیزر در دنیا برای از بین بردن موهای زائد به شمار می رود. این لیزر ساخت شرکت آمریکایی Cynosure می باشد. مو و پوست در بین روش های از بین بردن موهای زائد موجود در دنیا، این دستگاه بالاترین اثربخشی و کمترین خطر را دارد. لیزر موهای زائد الکساندرایت ماندگاری طولانی دارد، هیچ عارضه ای ندارد و انتظارات بیماران و متقاضیان را برآورده می کند.

لیزر دایود با طول موج ۸۱۰ نانومتر:

همانطور که پیش از این هم ذکر کرده بودیم لیزرهای مدل دایو قدرت زیادی دارند از این رو می توانند تا عمق زیادی از پوست نفوذ کرده و موهای زائد زیر پوستی را نابود کنند. ضمن اینکه استفاده از لیزرهای دانلود علاوه بر نفوذ بالا که اکثراً بی خطر است برای انواع پوست ها با رنگ های مختلف استفاده می‌شود.

لیزر ان دی یاگ با طول موج ۱۰۶۴ نانومتر:

لیزراندیاگ برای پوستهای نوع ۵ و ۶ یعنی تیره و خیلی تیره استفاده می شود و برای عموم افراد کاربرد ندارد بهره گیری از آن در موارد خاص می باشد.

IPL:

یکی دیگر از انواع لیزر هایی که در بین افراد و مراکز لیزر رواج زیادی پیدا کرده است نوع IPL می باشد. علت این رایج شدن راحتی افراد در استفاده از آن بوده که البته خیلی آن را در زمره لیزرها نمی‌شناسند بلکه عقیده دارند نور شدید پالسی است که روی پوست افراد تابیده می‌شود و کارکرد لیزر را به همراه دارد؛ اما از لحاظ نتیجه نهایی روی پوست های دارای موهای زائد و تنظیم و زمانبندی جلسات درمان تفاوت هایی با لیزر های ذکر شده دارد.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های لیزر موهای زائد در غرب تهران:
  • مرکز لیزر شی
  • مرکز مروارید
  • مرکز مهر آیین
  • مرکز سیب سرخ
  • مرکز دلتا
  • مرکز آمیتبدا
  • مرکز تندیس
  • مرکز کندلا
  • مرکز اکسیر
  • مرکز اوتانا
  • مرکز ارکید
  • مرکز آلیسا
  • مرکز آیریس
  • مرکز لیزر موهای زائد
  • اسکین لیزر

کندلا
0218857 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اسکین لیزر
0212207 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
دلتا
0214044 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مراوید
0912322 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آیریس
0214044 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اکسیر
0218855 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

سوالات متداول لیزر موهای زائد

آیا امکان بیماری‌های پوستی نظیر زگیل تناسلی بعد از لیزر موهای زائد وجود دارد؟

با رعایت اصول بهداشتی این احتمال از بین خواهد رفت. درواقع هر فردی که قصد لیزر کردن دارد باید یک سری مخصوص به خود را داشته باشد که در پایان جلسه آن را ضدعفونی کند و در جلسات پیش رو از سری مخصوص خودش استفاده نماید. این سری‌ها به‌احتمال‌زیاد در همان مرکز اپیلاسیون در اختیار شما قرار داده می‌شود.

چه افرادی از لیزر موهای زائد نتیجه مطلوب‌تری خواهند گرفت؟

افرادی که رنگ پوستشان روشن است یا دارای موهای روشن و لطیف هستند البته قابل‌ذکر است که افرادی که دارای رنگ پوست تیره هستند آیا دارای موهای تیره و ضخیم هستند با تعداد جلسات بیشتر می‌توانند نتیجه مطلوب را دریافت کنند مورد دیگر این است که فاصله زمانی بین جلسات (بین ۴ تا ۶ هفته) و تعداد جلسات (بین ۸ تا ۱۲ جلسه) را رعایت نمایند.

لیزر موهای زائد چه عوارضی دارد؟

در حالت کلی عوارض وجود ندارد اما احتمالی سوزش، درد خفیف، قرمزی، تاول و بروز دمل متناسب بارنگ مو و رنگ پوست فرد وجود دارد که درصورتی‌که شخص مراجعه‌کننده توصیه‌های پزشکی قبل از مراجعه و بعد از مراجع را جدی بگیرید؛ جای هیچ‌گونه نگرانی نخواهد بود و تمامی موارد رفع خواهد شد.

آیا واقعاً لیزر موهای زائد تأثیرگذار است؟

حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد از موها طی ۸ تا ۱۲ جلسه متناسب بارنگ مو، رنگ پوست، هورمون‌های فرد، تراکم و حجم موی فرد، نازک‌تر و کم تراکم‌تر یا حتی از بین خواهد رفت؛ البته بعدازاین زمان نیز باید هر ۶ ماه یا ۱۲ ماه یک‌بار اقدام به لیزر کنید تا بتوانید رشد موهای زائد بدن خود را کنترل کنید.

آیا واقعاً لیزر موهای زائد سرطان‌زا نیست؟

برای پاسخ به این سؤال کافی است؛ اطلاعاتی درزمینه‌ی عملکرد لیزر روی پوست به دست آورید و آنگاه با خیال راحت از انجام لیزر موهای زائد خود لذت ببرید؛ چراکه لیزر به عمق پوست نفوذ نکرد و فقط تا ۳ میلی‌متر از سطح پوست نفوذ خواهد کرد؛ این میزان از نفوذ لیزر در پوست به‌طور طبیعی قادر نخواهد بود؛ اندام‌های داخلی و سلول‌های بدن را تحت تأثیر قرار دهد؛ درنتیجه احتمال بروز سرطان و ناباروری در زنان به حد صفر خواهد رسید. در ضمن هیچ‌گونه ارتباطی بین لیزر کردن موهای زائد با به وجود آمدن سرطان، ناباروری و تغییر چرخه قاعدگی در بانوان طی تحقیقات انجام‌شده در جهان پیدا نشد شده است.

آیا انجام لیزر موهای زائد برای افراد نابالغ مناسب است؟

بهترین زمان برای لیزر کردن موهای زائد دو سال بعد از بلوغ است چراکه هورمون‌های بدن به وضعیت متعادل‌تری رسیده است و نتیجه مطلوب‌تری از لیزر کردن خواهید داشت.

آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟

آستانه درد در هر شخصی با توجه به شرایط جسمی از قبیل رنگ پوست، مقاومت درونی و ... متفاوت خواهد بود اما در کل هنگام لیزر مو، فرد مواردی چون درد و سوزش را در ناحیه پوست خود احساس خواهد کرد آن‌هم به این دلیل است که لیزر باید فولیکول مو را در یک جریان حرارتی از بین ببرد ولی میزان درد و سوزش طی جلسات پیش رو به مقدار قابل‌ملاحظه‌ای کاهش می‌یابد.

چرا رعایت فاصله زمانی بین جلسات الزامی است؟

جهت پاسخ به این سؤال باید گفت که بهترین زمان جهت مراجعه ازلحاظ رشد موهای زائد بدن، زمانی است که حداقل ۱۵ تا ۲۰ درصد از موهای زائد شمارا کرده باشند چراکه عمق نفوذ لیزر تا ۳ میلی‌متر است و اگر مو رشد نکرده باشد و در مرحله‌ یا فاز رشد قرار نگرفته باشد؛ لیزر بر روی آن‌ها تأثیری نخواهد گذاشت بنابراین رعایت فاصله زمانی بین ۴ تا ۶ هفته جهت از بین رفتن موهای زائد الزامی است.

آیا ریزش موها از همان لحظه لیزر کردن موهای زائد اتفاق می‌افتد؟

یابد گفت حداقل دو هفته بعد از لیزر کردن موهای زائد شما می‌ریزد چون در زمان لیزر، موها در فاز رشد هستند و حداقل دو هفته زمان لازم است تا به سطح پوست برسند و به‌صورت جوش‌های سرسیاه دیده شوند.

آیا استحمام یا سونا بعد از لیزر موهای زائد مناسب است؟

پوست لیزر شده، نباید ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد از لیزر در آب گرم قرار بگیرد بنابراین از رفتن به سونا، استحمام با آب گرم، استفاده از مواد شوینده و استفاده از لیف در این مدت‌زمان جدا خودداری کنید. البته می‌توانید پوست را با آب سرد شستشو دهید.

لیزر موهای زائد برای چه ناحیه‌هایی از پوست خطرناک است؟

لیزر در اطراف چشم به‌هیچ‌وجه توصیه نمی‌شود چون هم پوست و هم موی اطراف چشم، بسیار نازک و روشن است اما گونه‌های صورت خود را می‌توانید لیزر کنید؛ در ضمن خال‌های پوستی را باید قبل از لیزر کردن بپوشانید و افرادی که سابقه حساسیت پوستی دارند قبل از لیزر کردن باید مشاوره پزشکی بگیرند و در صورت اطمینان از بی‌خطر بودن لیزر روی پوستشان اقدام به لیزر کنند همچنین قسمت‌هایی تاتو شده را به‌هیچ‌وجه نباید لیزر کنید چون لیزر به پوست نفوذ کرده و باعث کبودی، تورم و تاول خواهد شد و حتی احتمال تغییر رنگ تاتو نیز وجود دارد.

اقدامات مناسب قبل از لیزر موهای زائد چیست؟

قبل از لیزر، پوست باید تمیز باشد و از زدن پمادهای بی‌حسی و کرم‌های مرطوب‌کننده جدا خودداری کنید چون باعث هدر رفتن لیزر و باعث سوختگی پوست می‌شود. در ضمن موهای شما باید بیرون از پوست باشد ولی خیلی بلند نباشد چراکه لیزر از طریق نوک مو به فولیکول مو می‌رسد در این صورت است که نتیجه مطلوب حاصل می‌شود.

آیا زنان باردار و شیرده می‌توانند از مراجعه‌کنندگان برای لیزر موهای زائد باشند؟

خیر، به دلیل تغییر هورمون‌های بدن تأثیر لیزر نیز کم خواهد شد و هنوز ادله‌ای مبنی بر بی‌خطر بودن لیزر هنگام بارداری و شیردهی ارائه نشده است بنابراین توصیه می‌کنیم؛ بعدازاین دوران نسبت به لیزر اقدام کنید.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
مرکز لیزر موهای زائد خوب در غرب تهران، بهترین مرکز لیزر موهای زائد در غرب تهران، بدن، خانم ها، بانووان، لیزر موهای زائد غرب تهران، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، غرب تهرانی، مدل، مراکز، تخفیفات

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!