خدمات کراتینه مو

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

خدمات کراتینه مو

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • خدمات کراتینه مو در منزل
  • خدمات کراتینه مو در منزل غرب تهران

خدمات کراتینه مو
خدمات کراتینه مو درمنزل
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • محدوده غرب تهران

  • تماس



خدمات کراتینه مو در مرکز تخصصی هایپر بیوتی

ارائه خدمات کراتینه مو در منزل در مرکز هایپر بیوتی

خدمات تخصصی کراتینه مو در منزل، مرکز خدماتی هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** با ارائه بهترین کیفیت



خدمات کراتینه مو در منزل | انجام کراتینه در منزل

خدمات کراتینه مو در منزل

انجام کراتینه در منزل

خدمات کراتینه مو در منزل – داشتن موهای نرم و ابریشمی، خواسته‌ی بسیاری از افراد است. شاید شما هم از آن دسته افراد هستید که موهای وز و یا فر خود را دوست ندارید و هرروز ساعت‌ها با سشوار و اتو مو در تلاش هستید که قدری موهای خود را صاف کنید و از انجام این کار خسته شده‌اید؛ که البته نتیجه‌ی استفاده‌ی بیش‌ازحد از حرارت برای صاف کردن موها، وز شدن بیشتر و سوختن آن‌ها خواهد بود.

اما راه‌حل چیست؟ یکی از مؤثرترین راه‌ها برای رفع خشکی و وز موها و به‌طورکلی برای صاف و لخت کردن موها، روش کراتینه کردن موها است. این روش همچنین به‌عنوان درمان برزیلی موها هم شناخته‌شده است.

کراتین یک پروتئین طبیعی در بدن است که در پوست و مو یافت می شود، درروش کراتینه کردن، با استفاده مواد شیمیایی موجود در کراتین، موها را صاف و نرم می‌کنند و به احیای آن‌ها و تقویت موهای صدمه‌دیده، می‌پردازند. تأثیر این روش تا حدود چند ماه بر روی موهای شما باقی می‌ماند.

انجام کراتینه در منزل

خدمات کراتینه مو در منزل

در اینجا به بررسی و معرفی انجام کراتینه مو در منزل می پردازیم.

کراتینه و ریزش مو:

کراتینه احیا کننده هرگز باعث ریزش مو نمیشود. البته باید توسط فرد ماهر انجام شده باشد و به نوشته و دستورالعملی که روی مواد نوشته شده درست عمل شود،
گرچه سعی می شود زیاد به ریشه و پوست سر مواد نرسد اما باز هم باید مراقبت کرد.
بهتر است برای اطمینان خاطر خود هم که شده از مواد خوب استفاده کنید و از مشورت با فرد متخصص این کار غافل نشوید.
بعد از انجام کراتینه هم باید به مراقبت هایی که گفته می شود، توجه نمود تا کراتینه خوب و بلند مدتی داشته باشید.

کراتین چیست؟

کراتین اصلی ترین پروتئین موجود در مو ها می باشد. مو از تعداد زیادی از پروتئین های خانواده ی کراتین تشکیل شده است. کراتین مو همانند سپری در برار عوامل بیرونی از موهایتان محافظت می کند. همچنین کراتین مو یک ساختار پروتئینی درونی نیز می باشد. به مرور زمان وبا توجه به شرایط زندگی شما، موهایتان کراتین موجود در ساختار خود را از دست میدهند و خشک، آسیب دیده و وز می شوند. این شرایط میتواند توسط تابش آفتاب، آلودگی و مواد شیمیایی مورد استفاده ی شما، تشکیل شود.

مدت‌زمان ماندگاری:

مدت‌زمان ماندگاری این روش به‌طور تقریبی حدود دو ماه می‌باشد تا ۶ ماه باشد.
این روش نیمه دائمی است و نیاز به تمدید دارد.
نوع مو و موادی که استفاده می‌شود در ماندگاری آن تأثیر دارد.
اگر شما بعد از کراتین به خوبی از موهای خود مواظبت کنید و ماسک‌ها و شامپوهای مناسب استفاده کنید، دائم موهای خود را رنگ نکنید این ماندگاری زیاد است اما اگر رعایت نکنید، ماندگاری این ماده بر روی موهای شما کمتر می‌شود.

کاربردی که کراتین مو دارد:

1. درمان کننده موهای آسیب دیده
2. صاف کردن موها
3. ایجاد لطافت و نرمی
4. از بین برنده حالت وزی، مجعد بودن و فری مو

کراتینه با مو چه میکند؟

این روش یکی از ترفند های محبوب در بین افراد چه مرد و چه زن است با اضافه کردن کراتین مو به صورت مصنوعی باعث نرم و براق تر شدن موهای شما می‌شود. موهای وز موهایی هستند که دارای تخلخل هستند با این روش کراتین به مو اضافه شده و در منافذ مو نفوذ میکند و کراتین از دست رفته ی مو را تا حدی جبران میکند. کراتین در واقع نوعی بازسازی مو است.

انواع کراتین مو ازنظر ساختاری:

کراتین حیوانی: کراتین آن منشأ حیوانی دارد؛ و بیشتر در ناحیه شرق آسیا استفاده می‌شود. مثل کراتین موجود در پوست سخت حیوانات.
کراتین گیاهی: کراتین آن منشأ گیاهی دارد؛ و در کشور برزیل از صمغ یک گیاه گرفته می‌شود.
کراتین¬های شیمیایی: کراتین آن منشأ شیمیایی دارد؛ و با فرمول¬های شیمیایی ساخته می‌شود و کراتین هیدرولیز شده است؛ در ایران از این نوع کراتین استفاده می‌کنند.

انواع کراتین مو ازنظر کاربرد:

• کراتین احیاکننده و تقویت‌کننده.
• کراتینه برزیلی یا کراتینه صافی.

کراتین برزیلی صاف کننده:

به‌احتمال زیاد نام این محصول که برای اولین بار کشور بزرگ برزیل تولید و توزیع شد به گوشتان خورده. یکی از انواع کراتین ها که کشور برزیل معرف آن به دنیا بود و به همین علت این محصول را به این نام برگزیده‌اند.

این نوع کراتین دارای ترکیبات و مواد اولیه خاصی است که برزیل سازنده آن است؛ یکی از این ترکیبات فرمالدئید است که ممکن است برای سلامت و تندرستی پوست خطرآفرین باشد، اما به جذب و تأثیرگذاری کراتین به مو کمک بسزایی می‌کند. درهرصورت اگر نگران عوارض فرمالدئید هستید ما این مژده را به شما می‌دهیم که اگر کراتینه توسط یک آرایشگر خبره و با تبحر انجام شود این عوارض و خطرات بی‌اثر خواهند بود.

یک فرد چهره آرا، با عاقبت اندیشی و ملاحظه از مواد کراتینه استفاده می‌کند. سرانجام پس از بهره‌وری از کراتین و آمیخته شدن آن‌ها به گیسوان، باید مواد کراتینه به‌خوبی جذب موها شوند، بهترین روش برای این کار دسته دسته کردن و سپس اتو کشیدن آن‌ها می‌باشد. حالا وقت آن است که نتایج فوق العاده ای که این سبک از ترمیم بو برایتان به ارمغان آورده است را مشاهده کنید؛ جذابیت، درخشش، صاف و نرم و هموار شدن گیسوان از مواردی هستند که کراتین صاف کننده برزیلی به همراه دارد. پیشنهاد و سفارش ما این است که بانوان باردار هرگز از نوع آرایش استفاده نکنند و پس از اتمام دوره بارداری بدون هیچ محدودیتی از کراتین استفاده کنند.

کراتینه احیا کننده و تقویت کننده:

اگر موهایتان بسیار دچار آسیب شده است و ضعیف، شکننده و ضخامت آن از دست رفته است باید ساقه موهایتان به مراتب تقویت شود.
اگر به موهای خود رسیدگی نکنید هر روز شاهد از دست رفتن حجم زیادی از موهایتان خواهید بود. برخی از انواع کراتینه نقش بازسازی ساقه های مو دارند و بدین منظور استفاده می شوند.

دلایل مختلفی برای نازک شدن و از دست رفتن ضخامت موها وجود دارد که عبارتند از: کمبود آهن، رنگ کردن بیش از حد موها، وجود بیماری تیروئید، آب و هوا، استرس و… این عوامل تاثیر بسزایی در تضعیف شدن تار موها دارند.

به افرادی که موهایشان دمیج شده است دو گزینه توصیه می شود یا موهایشان را کوتاه کنند یا به کمک کراتینه و احیای مو به تقویت موهایشان بپردازند. ترمیم کراتینه مو و احیای آن بستگی به میزان ضعیف بودن تار موهایتان دارد بنابراین گاهی باید دو الی سه بار این از این روش استفاده کنید.
با کراتینه احیا کننده تقریبا ۴۰ در صد از موهایتان احیا خواهد شد.

کراتینه کردن مو در خانه:

شما می‌توانید موهایتان را در خانه کراتین کنید. حتما قبل از این کار، راهنمای آن را چک کنید و از روش استفاده آن ها آگاهی پیدا کنید. ممکن است این مواد باعث برخی مشکلات دستگاه تنفسی، سوزش چشم، خارش پوست شود. این نکته را هم در نظر داشته باشید که کراتینه کردن مو در منزل دوام زیادی ندارد و فقط چند هفته عمر می کند.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های خدمات کراتینه مو غرب تهران:
  • سالن زیبایی شفیعی
  • سالن زیبایی ظفزی
  • سالن زیبایی بهار
  • سالن زیبایی شیوانا
  • سالن زیبایی نقشینه
  • سالن زیبایی عرب
  • سالن زیبایی عاطی
  • سالن زیبایی آناهیتا
  • سالن زیبایی رها
  • سالن زیبایی بهار
  • سالن زیبایی نوری
  • سالن زیبایی شیدافر
  • سالن زیبایی آنیلا
  • سالن زیبایی لاویسا
  • سالن زیبایی مهتاب

شیروانی
0912890 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
بانل
0902641 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
افرا
0912239 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آناهل
0912030 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
عاطی
0912575 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
لیدوما
0912955 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

سوالات متداول شما:

آیا کراتینه مو به موهای خشک و آسیب دیده کمک می‌کند؟

بله، کراتینه مو می‌تواند به موهای خشک و آسیب دیده کمک کند.

آیا کراتینه مو برای موهای چرب مناسب است؟

استفاده از کراتینه مو برای موهای چرب به دلیل ویژگی‌های آن ممکن است گاهی مناسب نباشد. چون کراتینه مو اغلب حاوی روغن‌ها و سایر مواد نرم کننده است، ممکن است با استفاده از آن بیشترین حجم روغن را به موهای چرب شما اضافه کنید و موجب افزایش چربی و سنگینی مو شوید.

آیا کراتینه مو موهای ضخیم را نرم می‌کند؟

بله، کراتینه مو می‌تواند موهای ضخیم را نرم تر کند. در واقع، مواد موجود در کراتین به ساختار موهای خشک و ضخیم کمک می‌کنند و موها را نرم و ابریشمی می‌کنند. این به دلیل این است که کراتینه مو باعث تعمیر ساختار داخلی موها می‌شود و مواد رطوبت دهنده را به موها ارائه می‌دهد که به نوبه خود باعث نرم شدن آنها می‌شود.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
خدمات کراتینه مو در منزل، انجام کراتینه در منزل،ارائه خدمات کراتینه مو در منزل محدوده غرب تهران، انجام کراتینه در خانه، در محل، قیمت، مرکز، آدرس، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، مرحله به مرحله، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، مدل، احیا، صافی، خانه، انگلیسی، طبیعی، مردانه، خانگی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!