آموزش کوتاهی مو غرب تهران

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

آموزش کوتاهی مو غرب تهران

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • آموزش کوتاهی مو غرب تهران
  • بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در غرب تهران

آموزش کوتاهی مو غرب تهران
سالن کوتاهی مو غرب تهران
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • غرب تهران

  • تماس



سالن کوتاهی مو در غرب تهران در آرایشگاه هایپر بیوتی غرب تهران

خدمات حرفه ای کوتاهی مو در آرایشگاه هایپر بیوتی در غرب تهران

مرکز تخصصی کوتاهی مو در غرب تهران در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای کوتاهی مو



آموزش کوتاهی مو غرب تهران

آموزش کوتاهی مو غرب تهران

آموزش کوتاهی مو غرب تهران – بدون شک شما هم به عنوان یک خانم، داشتن موهایی بلند را به موی کوتاه‌ترجیح می‌دهید ولی اگر این نوشته را تا آخر بخوانید متوجه نکاتی خواهید شد که ضرورت کوتاه کردن گاه‌به‌گاه موها را برای شما بیان می‌کند. پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در غرب تهران

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در غرب تهران می پردازیم.

اگر دچار ریزش مو هستید:

کوتاهی یا بلندی موها به‌خودی‌خود تأثیر مستقیمی بر میزان ریزش مو نخواهد داشت اما نکته‌ای که باید به آن توجه کنید وضعیت سلامتی موهای شماست. معمولاً موهای بلند زودتر می‌شکنند و یا دچار موخوره می‌شوند و این شکستگی و موخوره با آسیب رساندن به بافت مو باعث ریزش و در نتیجه کم‌پشتی مو خواهند شد؛ بنابراین اگر موهای بلند شما شروع به ریزش کرد در اولین اقدام با کوتاهی بخشی از موها، قسمت‌های آسیب‌دیده و به عبارتی سلول‌های مرده‌ی مو را قیچی و جدا کنید!

اگر از رنگ مو و دکلره استفاده کرده‌اید:

مواد آرایشی و رنگ‌های شیمیایی حتی در بهترین کیفیت هم نمی‌توانند بدون عوارض باشند. مخصوصاً در ورد دکلره. اگر شما درگذشته موهایتان را دکلره کرده باشید، ممکن است درصدی سوختگی خفیف برای موهایتان اتفاق افتاده باشد ولی شما نسبت به آن بی‌توجه باشید.

موها از سه لایه مدولا، کورتکس و کوتیکول تشکیل می‌شوند که در اثر رنگ کردن و دکلره‌های مداوم قسمت کوتیکول مو آسیب می‌بیند و باعث می‌شود موها زیبایی و درخشندگی خود را از دست بدهند. اگر عادت به استفاده مداوم از سشوار و اتو مو دارید بهتر است بدانید این موارد هم باعث آسیب به کوتیکول مو می‌شود و درنهایت موهای وز، بدحالت و کدری خواهید داشت. به این اتفاق در مو سوختگی نیز می‌گویند. اگر موهای شما دچار سوختگی شده باشد فوق‌العاده نازک و شکننده می‌شوند و هنگام شانه زدن متوجه خرد شدن و ریزش غیرطبیعی موها خواهید شد.

آموزش کوتاهی مو غرب تهران – بنابراین ممکن است شما موهایی ظاهراً بلند اما در حقیقت آسیب‌دیده و بی‌جان داشته باشید. در این شرایط بهترین راه کوتاه کردن بخش آسیب‌دیده‌ی موهاست. در عوض موهای سالم شما به‌زودی رشد می‌کنند و فرم و حالت دلخواه را بدون وز شدن و شکستگی به دست خواهند آورد.

اگر شاغل هستید:

شاید از این عنوان تعجب کرده باشید ولی حقیقت این است که میزان وقت فراغتی که می‌توانید برای کارهای شخصی مثل رسیدگی به موهایتان صرف کنید خیلی مهم است؛ اما خانم‌های شاغل و حتی خانم‌هایی با داشتن فرزند خردسال که فرصت زیادی در طول روز برای رسیدگی به امور شخصی ندارند، نمی‌توانند مراقبت‌های ضروری مو را داشته باشند. مراقبت‌هایی مثل استفاده از ماسک‌های مو در قبل و بعد از حمام و یا باز گذاشتن موها در طول روز زیرا معمولاً، موهایشان را با گیره‌های سفت و محکم می‌بندند تا در طول روز مزاحم کار کردنشان نباشد‌.

در واقع باید بدانید که موی بلند در صورتی زیباست که اولاً سالم و دوما خوش‌حالت باشد پس اگر نمی‌توانید برای موهایتان وقت بگذارید آن‌ها را کوتاه کنید چون موی کوتاهی که سالم است و مرتب و نیاز زیادی هم به مراقبت‌های مویی ندارد بسیار دل‌نشین‌تر و جذاب‌تر از موهای بلند ولی آشفته خواهد بود.

کمی تنوع به خرج دهید:

بعضی وقت‌ها زمانی که جلوی آینه می‌ایستیم دلمان می‌خواهد یک کار متفاوت روی موها یا صورتمان انجام دهیم و چهره‌مان را جذاب‌تر کنیم.

بعضی وقت‌ها یک مدل موی خاص می‌تواند چهره‌ی زیباتری از ما بسازد. به عنوان مثال اگر مدت‌هاست موهایی صاف و بلند داشته‌ایم، شاید دوست داشته باشیم کمی آن را کوتاه و موج‌دار کنیم و یا اینکه با خرد کردن نامرتب موها باعث پرتر به نظر رسیدن موهایمان شویم.

پس بهترین راه این است که به یک آرایشگر باسلیقه و متخصص مراجعه و با او در مورد نوع کوتاهی مناسبی که می‌توانیم روی موهایمان داشته باشیم مشورت کنیم.

اگر شما به علت هریک از موارد درستی که در بالا گفته شد تصمیم به کوتاهی مو گرفته‌اید در اولین قدم باید انواع مدل‌های کوتاهی را بشناسید و سپس مدلی را انتخاب کنید که متناسب بافرم صورت شما باشد. احتمالاً حالا این سؤال برایتان پیش می‌آید که از کجا بدانیم چه مدل مویی بهتر است؟ ما در ادامه‌ی این نوشته به این سؤال پاسخ می‌دهیم.

چه مدل مویی برای چه مدل صورتی مناسب است؟

انتخاب مدل مو را نمی‌توان فقط بر اساس مد روز و یا سلیقه شخصی انتخاب کرد، چون نتیجه می‌تواند اصلاً رضایت‌بخش نباشد. اولین معیاری که برای انتخاب مدل مو باید در نظر بگیرید فرم صورت شماست.

به عنوان اولین قدم ابتدا باید متوجه شوید که حالت چهره شما در کدام دسته‌بندی قرار می‌گیرد، دایره، بیضی، مربعی، قلب شکل، مستطیل و یا لوزی شکل. برای تشخیص این کار می‌توانید رو به دوربین بایستید و از فردی بخواهید که از شما یک عکس بگیرد، هنگام گرفتن عکس زاویه نگیرید و لبخند هم نزنید. خیلی جدی به دوربین خیره شوید و فکر کنید که یک عکس پرسنلی ست، موهایتان را کنار بزنید تا چهره شما به‌صورت کامل مشخص باشد. حالا به‌عکس گرفته‌شده دقت کنید و با یک خودکار فرضی دورتادور صورتتان را یک خط بکشید حالا به آن نگاه کنید، خط دور صورتتان بیشتر به کدام‌یک از اشکال هندسی شباهت دارد. آیا زاویه‌دارد و یا به‌صورت یک دایره گرد است. به گوشه‌های فک تان دقت کنید و خطوط را دنبال کنید تا فرم صورتتان را پیدا کنید.

مدل موی مناسب صورت بیضی:

اگر شما دارای صورتی بیضی‌شکل باشید باید این مژده را به شما بدهیم که تقریباً تمام مدل‌های مو به شما می‌آید و محدودیتی در انتخاب نخواهید داشت اما اگر می‌خواهید زیباتر دیده شوید و ویژگی‌های مثبت چهره‌تان را برجسته کنید باید مدل‌های خاصی را انتخاب کنید. هر فردی ویژگی‌های مثبت و منفی چهره‌اش را می‌داند، سعی کنید مدل مویی را انتخاب کنید که زیبایی‌هایتان را پررنگ‌تر نشان دهد؛ مثلاً اگر لب‌های پر و برجسته‌ای دارید، موهایتان را کنار بزنید تا دیده شوند و یا اگر چشمان درشت و خوش رنگی دارید با چتری‌های کوتاه می‌توانید نگاه‌ها را به سمت خودتان برگردانید.

مدل موی مناسب صورت گرد:

شما باید تلاش کنید تا صورتتان بلندتر و کشیده‌تر به نظر بیاید، بنابراین سعی کنید بلندی مویتان حداقل تا چانه‌ی شما باشد و کوتاه‌تر نباشد. مدل‌های چتری کوتاه و خرد شده برای این فرم صورت مناسب هستند البته به این نکته توجه داشته باشید که بلندی چتری‌تان باید بلندتر از چانه باشد تا جلوه اصلی‌اش را نشان دهد. همچنین موی فر یا امواجی که با اتوی مو فر شده‌اند و چتری‌های خیلی بلند نیز مناسب شما هستند.

به‌طورکلی باید از مدل موهای کوتاه و پسرانه دوری‌کنید، چون گردی صورتتان را مشخص‌تر نشان می‌دهند.

مدل موی مناسب صورت مستطیل:

در این فرم صورت، چانه و خط گونه، بسیار واضح و مشخص هستند و زاویه‌های تند دارند. پس شما باید مدل مویی را انتخاب کنید که صورت کوتاه‌تر و پهن‌تر جلوه کند بنابراین باید مو تا کناره‌های چانه بیاید، همچنین هر قدر قد مو کوتاه‌تر باشد بهتر است.

مدل موی مناسب صورت قلبی شکل:

افراد دارای صورت قلبی یا وی شکل، دارای چانه‌ی تیز هستند، به همین علت تلاش شما باید این باشد مدل مویی را انتخاب کنید که نگاه‌ها را به سمت گونه‌ها و چشم‌هایتان بکشاند. باید کاری کنید که پهنای ناحیه پیشانی بیشتر به نظر بیاید و چانه و گونه کم‌عرض جلوه کنند به همین دلیل برای صورت‌های مثلثی مدل‌های فر و حالت داری که قاب صورت را در بر بگیرد مناسب است. هرچه مدل موی انتخابی شما شلوغ‌تر و به‌هم‌ریخته‌تر باشد زاویه‌های صورتتان متعادل‌تر نشان داده می‌شوند. می‌توانید از مدل‌های لایه‌لایه و خرد استفاده کنید که موهایتان پرحجم‌تر به نظر برسد. چتری‌های بلند نیز برای شما ایده آل است به‌صورت که در دو طرف صورت پریشان باشد.

مدل موی مناسب صورت لوزی:

چهره‌های لوزی شکل دارای گونه‌های پهن هستند که به‌وسیله چانه و پیشانی باریک می‌شوند؛ بنابراین شما باید با استفاده از مدل مو چانه‌تان را برجسته‌تر نشان دهید. اگر به دنبال یک مدل موی ساده و بی‌شیله پیله هستید می‌توانید قد موهایتان را به‌صورت یکدست کوتاه کنید و اگر خواهان زیبایی بیشتری هستید در انتهای موهایتان با استفاده از فر کننده مو امواج ایجاد کنید. همچنین مدل چتری کوتاه هم بسیار به شما می‌آید، حتماً آن را امتحان بکنید.

مدل موی مناسب صورت مربعی:

چهره‌های مربعی دارای فک‌های پهن و زاویه‌دار، گونه‌ها و پیشانی پهن هستند. به همین علت شما باید تلاش کنید تا زاویه‌های تند صورتتان کمتر به چشم بیاید و همچنین صورتتان کمی باریک‌تر به نظر برسد. مدل موهایی که گونه‌هایتان را می‌پوشاند بسیار مناسب است. به‌طورکلی برای شما قدبلند مو مناسب‌تر است و مدل‌های کوتاه خیلی خوب درنمی‌آید. چتری‌ کوتاه یا چند شاخه مو که روی صورت بیایند هم برای شما خوب است. درمجموع به هیچ عنوان سراغ مدل موهای کوتاه نروید چون زاویه‌های صورتتان را مربعی‌تر نشان می‌دهد.

در آخر امیدواریم با خواندن این مطلب به اهمیت کوتاهی موهایتان پی برده و با کمک نکاتی که در بالا گفته شد بتوانید مدل مویی را انتخاب کنید که برازنده‌ی چهره‌ی شماست.

یادتان باشد شما همین‌که خودتان باشید زیبا هستید پس ایده‌های غیرمتعارف و ناسازگار با چهره‌تان را کنار بگذارید و اجازه ندهید حالت طبیعی چهره‌ی شما تحت تأثیر مدل‌های عجیب غریب قرار بگیرد.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین مرکز آموزش کوتاهی مو غرب تهران:
  • مرکز آموزش رویا مجرد
  • مرکز آموزش ستاره وطنی
  • مرکز آموزش مهستان
  • مرکز آموزش رز سرخ
  • مرکز آموزش بانوی فردوس
  • مرکز آموزش ارنیکا
  • مرکز آموزش سونیا یزدانی
  • مرکز آموزش آرشیدا
  • مرکز آموزش مهرسانا
  • مرکز آموزش شایلین
  • مرکز آموزش شهرزاد
  • مرکز آموزش درخشنده
  • مرکز آموزش ماندگار
  • مرکز آموزش کریمی
  • مرکز آموزش رنجبر

ماندگار
0912447 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
نارتا
0922324 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آموزش کوتاهی مو
0912644 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
دوبانو
0939582 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
کریمی
0912813 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ارنیکا
0218862 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا با مدرک کوتاهی مو به تنهایی میتوانم سالن زیبایی تاسیس کنم؟

خیر، باید یک دوره آرایش و پیرایش را بگذرانید و یا اینکه هفت مهارت در ای زمینه به صورت جداگانه بگذرانید.

شیوه برگزاری کلاس ها به چه صورتی است؟

کلاس های آموزشی دوره‌ی کوتاهی مو در سه حالت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار میشود که کلاس های خصوصی بین ۱ تا ۳ نفر، نیمه خصوصی ۳ تا ۸ نفر و گروهی از ۸ تا ۱۵ نفر خواهد بود. تعداد جلسات آموزشی سه بار در هفته خواهد بود. که هر جلسه 2 ساعت طول خواهد کشید و اغلب تعداد جلسات 14 جلسه خواهد شد. امکان برگزاری کلاس ها به صورت فشرده نیز وجود دارد.

آیا دوره‌ی آموزشی کوتاهی مو جزوه آموزشی دارد؟

بله. شما این جزوه را در پایان دوره تحویل خواهید گرفت.

آیا تمرینی بر روی موهای واقعی در دوره آموزشی کوتاهی موخواهم داشت؟

بله. در صورت کسب مهارت در موارد تئوری و عملی، بر روی موی واقعی کار خواهید کرد.

آیا برای دریافت مدرک فنی حرفه ای نیاز به مدرک تحصیلی دارم؟

خیر، به هیچ گونه مدرک تحصیلی احتیاج نخواهید داشت.

هزینه ثبت نام در دوره کوتاهی مو چقدر است؟

با توجه به اینکه شیوه ی آموزشی شما به صورت خصوصی، نیمه خصوصی، گروهی و یا فشرده است یا نه هزینه ثبت نام متغییر خواهد بود جهت کسب اطلاع بیشتر با آموزشگاه تماس حاصل فرمایید.

اگر در پایان دوره، نیاز به آموزش بیشتر داشتم باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟

خیر. جلسات رفع اشکال برگزار شده و از پشتیبانی مربیان آموزشگاه تا 6 ماه بهره‌مند خواهید شد.

آیا آموزشگاه من را به عنوان کارآموز قبول می‌کند؟

بله. در صورت کسب موفقیت در آزمون نهایی دوره‌ی کوتاهی مو و تایید مربی می توانید در آموزشگاه مشغول به کارآموزی شوید البته بابت این کارآموزی از شما هزینه‌ی جداگانه ای دریافت می‌گردد.

نحوه ی برگزاری کلاس ها به چه صورتی است؟

کلاس ها در دو مرحله ی مبتدی و پیشرفته برگزار می‌شود که دوره‌ی مبتدی 13 ساعت بوده و جهت ثبت نام به هیچگونه پیش نیاز یا مدرک خاصی احتیاج نیست. دوره‌ی پیشرفته 20 ساعت بوده و جهت ثبت نام در این دوره باید مدرک دوره‌ی مبتدی را اخذ کرده باشید.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در غرب تهران، مرکز آموزش کوتاهی مو در غرب تهران، آموزش کوتاهی مو غرب تهران، بهترین کلاس کوتاهی مو در غرب تهران، کوتاهی مو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، غرب تهرانی، مدل، مراکز، تخفیفان، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!