بهترین مزون لباس عروس در غرب تهران
  • بهترین مزون لباس عروس در غرب تهران
  • بهترین مزون های لباس عروس در غرب تهران

بهترین مزون لباس عروس در غرب تهران
سالن زیبایی
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • غرب تهران، غرب تهران

  • تماس



مزون هایپر بیوتی غرب تهران

بهترین لباس عروس در مزون هایپر بیوتی در غرب تهران

سالن زیبایی هایپر بیوتی در غرب تهران با مدیرت خانم *** ارائه کننده ارائه کننده جدیدترین مدل های لباس عروس.



بهترین مزون لباس عروس در غرب تهران

بهترین مزون لباس عروس در غرب تهران

بهترین مزون لباس عروس در غرب تهران بسیار دیده اید که افراد در شادی های خود سعی بر پوشیدن لباس های روشن دارند.

روز عروسی برای همه به ویژه بانوان یکی از مهم ترین روز های زندگی است. در این روز هر خانمی دوست دارد بهترین باشد و بیشتر از بقیه ی بانوان به چشم بیاید.

در این مقاله ما سعی کرده ایم تمام باید ها و نباید هارا عنوان کنیم تا بتوانیم شمارا به بهترین نحو ممکن راهنمایی کنیم.

بهترین مزون لباس عروس در غرب تهران

در اینجا به بررسی و معرفی بزرگترین مزون لباس عروس در غرب تهران می پردازیم.

بهتر است این فاکتورها رااز بهترین مزون لباس عروس در غرب تهران در هنگام انتخاب لباس عروس به خاطر داشته باشید:

قبل ازهرچیز باید طرح کلی لباسی را که دوست دارید در شب عروسی خود به تن کنید مد نظر داشته باشید. باید بدانید که میخواهید مراسم عروسیتان چه تمی را دارا باشد؟ شما جزء کدام دسته از افرادید؟ آنان که به لباس های شلوغ و پر نقش و نگار علاقه دارند؟ یا آن دسته که تمایل به پوشیدن لباس های هرچه ساده تر دارند؟

قبل از آنکه به مزون لباس عروس مراجعه کنید باید این کلیات را برای خودتان آشکار کنید و به تمام این موارد فکر کنید تا در موقع انتخاب لباس عروس دچار سردرگمی نشوید.

اولین توصیه ی ما به شما این است که قبل از انتخاب و پرو لباس عروس حتما غذا بخورید تا سایز واقعی شکمتان معلوم باشد و باشکم خالی و تخت لباس خود را انتخاب نکنید.

در قدم بعدی همراهانی است که با خود میبرید. توجه داشته باشید که شما باید افراد صمیمی و نزدیک خود که با آن ها احساس راحتی بیشتری میکنید و به سلیقه شان اعتماد دارید را با خود ببرید.

همراه شما باید در این مواقع باعث دلگرمی و آرامش شما شود و شمارا کلافه و بهم ریخته نسازد.

نکته ی بعدی که بسیار مهم است تعداد همراهان شماست. بدیهی است که سلیقه ها با یکدیگر تفاوت هایی دارد و هرکس نظر و سلیقه ی مختص خود را دارد بنابراین هرچه تعدادافرادی که به دنبال خود میبرید کمتر باشد، کمتر دچار سردرگمی و اختلاف نظر میشوید.

توصیه ی ما برای تعداد افراد همراه حدود 2 الی 3 نفر است و بیشتر از آن میتواند باعث دردسر و اذیت شود.

از آقایان به عنوان همراه استفاده نکنید:

همه ی ما میدانیم که مرد ها به اندازه ی زنان صبر و تحمل ندارند و خرید و انتخاب لباس و پرو کردن آن، میتواند آن ها را بسیار خسته و کسل کند.

لباس عروس بسیار مهم است و انتخاب بهترین و مناسب ترین لباس، صبر و حوصله ی زیادی را طلب میکند.

آقایان برای خرید زود حوصله شان سر میرود و احتمال زیاد برای خلاص شدن از این وضعیت بعد از پرو کردن یک یا دو لباس همان را تایید کرده و شمارا وادار به انتخاب همان لباس میکنند.

کفش عروسی را زودتر تهیه کنید:

برخی افراد گمان میکنند که باید لباس را زودتر از کفش انتخاب و خریداری کنند؛ اما این باور اشتباه است.

شما باید کفش خود را در ابتدا انتخاب کنید تا خیاط یا همان مزون دار بداند اندازه ی مناسب برای دامن شما چه مقدار است و تا چه اندازی دامن شما باید بلند باشد.

پوشیدن لباس زیر مناسب:

اگر لباس شما دکلته است پیش نهاد ما برای شما استفاده از لباس زیر های بدون بند یا لباس زیر هایی با بند نامرئی است.

توصیه میشود هنگام انتخاب لباس عروس خود، همان لباس زیری را که قصد دارید در روز عروسی به تن کنید را بپوشید.

به سایز لباس عروس توجه کنید:

یکی از جلوه های بی نهایت زشت میتواند گشادی لباس عروس بر تن شما باشد. مسلما خیلی زشت خواهد بود که شما در تمام مدت عروسی سعی کنید که لباس خودرا با دست نگه دارید تا نیفتد. خیلی بی دردسر تر خواهد بود.

اگر از همان ابتدا شما لباسی را پسند کنید که نیازی تنگ و یا کوتاه کردن و دست کاری نداشته باشد و از خودش مناسب تن شما باشد.

قبل از مراسم عروسی به دلیل هیجانات و استرس‌های وارد بر شما امکان کاهش وزن شما بالاست، بنابراین لباسی را انتخاب کنید که در صورت تغییر وزن نیز باز مناسب با سایز شما باشد.

لباس‌زیر مناسب بپوشيد:

نوع لباس‌ زیری که برای شب عروسی به تن می‌کنید با توجه به نوع لباس شما انتخاب می‌شود به‌عنوان‌مثال اگر قرار است لباستان دکلته باشد، فروشنده يا خياط به شما خواهد گفت از لباس ‌زیر تنه‌دار و بدون بند و یا با بند نامرئی استفاده کنيد. بنابراين قبل از آنکه به پرو برويد، لباس ‌زیر نو و مناسب را خريداری کرده و همراه خود داشته باشید.

با لباس عروس مورد نظر حرکت کنید:

قرار نیست که در مراسم عروسیتان همانند یک عروسک مدام بر صندلی خود بنشینید. شما در مراسم عروسی میخواهید با لباس عروسیتان راه بروید، برقصید، بنشینید و غذا بخورید.

در نتیجه باید لباسی را برگزینید که با آن راحت و آسوده باشید. برای انتخاب کردن لباس عروسی خود باید به سایز و اندازه ی خود بسیار دقت کنید و با مزون دار در این باره مشورت کنید.

یک نکته ی بسیار با اهمیت از بهترین مزون لباس عروس در غرب تهران:

انتخاب کردن و ست کردن وسایل حاشیه ای و اضافی بسیار زمان بر و حوصله سر بر است و نمیتوانید تمامی اینکار هارا در روز عروسی انجام دهید بنابراین توصیه ی ما به شما این است همان روزی که برای انتخاب و پرو لباس میروید درباره ی تمامی این مسائل ومتعلقات از جمله: شنل، کت، تور، تاج، کیف و… با مزون دار صحبت و مشورت کنید.

فصلی که در آن مراسم عروسیتان را برگزار میکنید بسیار مهم است:

اگر شما قصد برگزاری مراسمتان را در فصل های سرد مانند زمستان و پاییز را دارید باید از لباس هایی با دنباله های کوتاه استفاده کنید واز پوشیدن لباس های دنباله دار اجتناب کنید. چرا که احتمال خراب شدن هوا و کثیف وگلی شدن لباستان بسیار بالا است.

اگر این مطلب شمارا ناراحت کرده و شما طرفدار دو آتیشه ی لباس های دنباله دار هستید میتوانید از لباس هایی که دنباله ی آن ها جدا میشود بهره ببرید.

بهترین موقعیت برای پوشیدن لباس های دنباله دار زمانی است که مراسم شما در تالار برگزار می شود.

پیشنهاداز بهترین مزون لباس عروس در غرب تهران برای مدل لباس بر حسب اندام شما:

عروس با قد بلند:

بیشتر شما میدانید که لباس هایی با خطوط و کار هایی عمودی شمارا بلند تر جلوه میکنند بنابراین افرادی که خود دارای قد بلند هستند باید از پوشیدن این لباس ها جدا اجتناب کنند و در عوض از لباس هایی با خطوط و کارشدگی های افقی استفاده کنند.

در هنگام انتخاب لباس دقت کنید که از لباس مناسب با قد و هیکلتان استفاده کنید تا شمارا به بهترین شکل ممکن نشان دهد و در نظر بقیه مانند فردی که لباس افراد قد کوتاه را پوشیده است جلوه نکنید.

عروس هایی با قد کوتاه:

درصورتی که شما عروسی با قدی کوتاه هستید پیشنهاد ما به شما این است که از لباس هایی که دارای دامن پف دار هستند دوری کنید و در عوض به سمت دامن های فون بروید چرا که شمارا کشیده تر وبلند تر جلوه میکنند.

توجه کنید که هرچه کار شدگی و اشکال روی دامن بزرگتر و بیش تر باشد شمارا کوتاه تر نشان میدهد بنابراین به سمت لباس هایی با طرح هایی ظریف بر روی دامن بروید.

استفاده از لباس هایی با جنس های براق مانعی ندارد اما به ظرافت طرح های موجود بر دامن لباس حتما دقت کنید.

عروس با اندام ساعت شنی:

بهترین نوع اندام برای خانم ها اندام ساعت شنی است. معمولا آن هایی که عرض کمر بسیار کمتری نسبت به شانه و باسن خود دارند لباس روی تنشان بهتر می آید.

برای این دسته از افراد با این نوع اندام پیشنهاد ما لباس هایی با فرم ماهی هستند. لباس هایی با فرم ماهی اندام شما را به بهترین نحو ممکن به نمایش میگذارد و به هرچه بیشتر درخشیدن شما کمک میکند.

عروس هایی با کمر باریک و شانه های پهن:

اگر شما دارای این نوع مدل اندامید بهترین گزینه برای شما لباس هایی با یقه ای به شکل عدد 7 و دامنی بابرشو خطوط کمی شلوغ می باشد. اگر شما شانه های پهنی دارید بهتر است با لباس بدون بند آن هارا تاحدودی باریک تر به جلوه کنید.

لباس های دکلته نیز برای افراد با شانه های پهن میتواند ایده ی خوبی باشد. لباس هایی با بند باریک نیز میتواند با ایجاد خطای دید شانه ی شمارا باریک تر کند.

عروس هایی با اندام گلابی مانند:

افرادی که دارای باسن گرد و کودی کمر هستند میتوانند بهترین انتخاب را برای لباس خود داشته باشند. بهترین گزینه برای این افراد لباس های پف داری که از کمر تا زمین کشیده میشود است.

این افراد برای جنس لباس خود باید از جنس هایی استفاده کنند که به بدن نمی چسبد مانند پارچه های ساتن دوشز و تافته استفاده کنند.

عروس با پاهایی باریک و کشیده:

اگر شما جزء این دسته از افراد هستید تبریک میگم. پاهای فوق العاده زیبایی را دارا هستید. شما باید از لباس هایی استفاده کنید که به بهترین و زیبا ترین حالت ممکن پاهایتان را به نمایش میگذارد.

عروس با اندام پر:

اکثر ایرانیان معمولا هیکل های توپری دارند. اگر شما هم دارای اندامی پر هستید بهترین پیشنهاد برای لباس شما، لباس هایی با یقه ی دکلته قلبی شکل و برش های نامتقارن در کمر به منظور تقارن بیشتر است.

عروس هایی با سینه های کوچک:

بسیاری از افراد در صورت داشتن سینه های کوچک آن را ایراد اندام خود میدانند و به همین علت دارای اعتماد به نفس پایینی هستند.

اگر شما دارای سینه های کوچک هستید اصلا نگران نباشید شما میتوانید از لباس هایی که دارای تزئینات خاص در ناحیه ی سینه هستند استفاده کنید.

گزینه ی دیگری که در پیش روی شما است پوشیدن لباس های بلند با بالا تنه ی کوتاه که خط سینه ی آن بالا بوده و درزی در زیر سینه دارد است.

عروس هایی با سینه های بزرگ:

پیراهن هایی که دارای یقه های بسته یا دکلته هستند اصلا برای این افراد مناسب نیست چرا که سینه هارا بیشتر به چشم می آورد و آن هارا بزرگ تر جلوه میکند بنابراین افراد با سینه های بزرگ بهتر است به سمت لباس هایی با یقه هایی به فرم گلابی، قلبی و یقه هفت بروند.

انواع مدل های لباس عروس از بهترین مزون لباس عروس در غرب تهران:

1. امپراطوری

اولین نوع لباس عروس که درباره ی آن توضیح میدهیم لباس های امپراطوری هستند. این لباس ها به دلیل طراحی و مدل خاصی که دارا هستند ابهت بالایی دارند. خط های خاص این لباس تا زیر و روی سینه است وبه سمت پایین کشیده میشود.

این گونه لباس ها هم در نوع لباس های آستین دار و هم بدن آستین تولید میشوند و در قسمت دامن خود دارای چین های مخصوصی هستند.

این لباس ها فانتزی بوده و به زیبایی هرچه بیشتر شما کمک میکند.
این لباس به طرز عجیبی هم برای افرادی که سینه های کوچک دارند مناسب است هم برای افرادی با سینه های بزرگ.

اگر شما دوست دارید سینه هایتان درشت تر جلوه کنند این لباس یکی از مناسب ترین گزینه ها است واگر دوست دارید سینه های خود را مخفی کنید باز میتوانید این لباس را بپوشید.

2. استوانه ای

اگر شما جزء افراد لاغر به حساب می آیید این نوع لباس ها برایتان میتواند بسیار مناسب باشد. همچنین میتوان از این لباس ها برای کشیده تر و بلند تر نشان دادن افراد کوتاه استفاده کرد.

این مدل لباس از بالا تا پایین به صورت یکنواخت کشیده شده است و اسم دیگرش قلافی است.

این مدل لباس به دلیل جذب بدن شدن میتواند انحناهای بدن را به خوبی به نمایش بگذارد. این لباس سادگی زیبایی را در بر دارد اما اگر شما جزء افرادی هستید که به رقص علاقه مندند قطعا این لباس گزینه ی مناسبی برای شما نخواهد بود.

3. پری دریایی

تنوع این لباس بی نظیر است و طرح ها و انواع متفاوتی دارد این امر باعث میشود محدودیتی در انتخاب نداشته باشید. این لباس به صورت جذب بر روی بدن مینشیند و انحنا ها و قوس بدن شما را به بهترین نحو ممکن نشان میدهد.

اگر شما جزء آن دسته از افرادید که با لباس هایی با پف کمتر راحت ترید قطعا این لباس ها میتوانند گزینه ی مناسبی برای شما باشند.

در حالت کلی این لباس ها با طرح های متفاوت و زیبایشان از محبوبیت بالایی در میان خانم ها برخوردار هستند.

4. پرنسسی

همانطور که مسلم است نام این لباس متناسب با شکل و طرحی که دارد انتخاب شده است. این لباس در ردیف لباس های ساده و کلاسیک قرار میگیرد. این لباس دارای دنباله ای بلند در قسمت انتهایی خود است که معمولا بر روی زمین کشیده میشود.

میتوان از جنس ساتن باشد یا خیر. برای پوشیدن این لباس محدودیتی وجود ندارد و تقریبا تمامی بانوان با هر نوع اندامی میتوان از این لباس استفاده کنند. چین هایی که در دامن این لباس به کار رفته است شما را بلند تر و کشیده تر نشان میدهد.

5. تجملی

در بیشتر افسانه هایی که در فیلم ها و کارتون ها دیدیم از این نوع لباس به دلیل زرق و برق زیاد استفاده شده است. اگر مراسم شما بسیار با شکوه و بزرگ است میتوانید از این نوع لباس ها استفاده کنید. این لباس هارا میتوانید به صورت یک تیکه و یا دو تیکه پیدا کنید.

ترکیب این لباس با دستکش فوق العاده زیبا و با شکوه می شود. اگر شما دارای اندامی با فرم گلابی هستید یا دارای قد بلند و کشیده هستید. این لباس برای شما دوخته شده است.

این لباس برای افرادی که دارای پایین تنه ی بزرگ هستند نیز مناسب است چرا که به راحتی میتوانید باسن بزرگ راپنهان کنید. اگر شما دارای اندامی با فرم ساعت شنی هستید نیز خوشحال باشید چرا که بهترین لباس برای شما این مدل است.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

لباس‌هایی که بلندیشان تا زمین بوده برای چه مجالسی مناسب است؟

برای لباس عروسی شبانه مناسب است.

لباس مجلسی برای چه مکان‌هایی قابل استفاده است؟

لباس مجلسی برای مجلس‌هایی چون تولد، عروسی و موقعیت‌های خاص قابل استفاده است.

چرا لباس عروس اهمیت دارد؟

جشن عروسی برای هر دختری تنها یکبار اتفاق می‌افتد به همین دلیل انتخاب بهترین لباس عروسی اهمیت دارد.

لباس عروس را با چه قیمتی می‌توانم بگیرم؟

براساس مدل و سایز قیمتها متفاوت است.


کلمات کلیدی:
بهترین مزون لباس عروس در غرب تهران، مزون های معروف لباس عروس غرب تهران ، مزون لباس عروس غرب تهران، مزون های لباس عروس غرب تهران، فوق تخصصی، با قیمت مناسب، اینستاگرام، شرق، غرب، جنوب، مرکز، شمال، هزینه، مزون، لباس عروس، جدید، 2020

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!