مرکز اکستنشن مو در زعفرانیه

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

مرکز اکستنشن مو در زعفرانیه

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • مرکز اکستنشن مو در زعفرانیه
  • بهترین اکستنشن مو در زعفرانیه

مرکز اکستنشن مو در زعفرانیه
سالن اکستنشن مو
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • زعفرانیه

  • تماس



آرایشگاه اکستنشن مو هایپر بیوتی زعفرانیه

خدمات حرفه ای اکستنشن مو در آرایشگاه اکستنشن هایپر بیوتی در زعفرانیه

آرایشگاه اکستنشن مو هایپر بیوتی در زعفرانیه با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای اکستنشن



مرکز اکستنشن مو در زعفرانیه

مرکز اکستنشن مو در زعفرانیه

بهترین اکستنشن مو در زعفرانیه

مرکز اکستنشن مو در زعفرانیه -اکستنشن مو، یک اصطلاح انگلیسی است و در زبان عامیانه، همان حجم دار کردن مو با پرپشت کردن آن است. گاها خانمها فکر میکنند، اکستنشن مو فقط برای بلند کردن مو است اما این در صورتی است که از اکستنشن مو برای پرپشت کردن و رنگی کردن مو هم استفاده میشود.

با کمک اکستنشن خیلی سریع و راحت می توانید هر وقت که خواسته باشید، مخصوصاً در مهمانی ها موهای بلند، پرپشت، رنگی و … را با موهای خود ترکیب کنید و از زیبایی و خاص بودن آن بهره ببرید.

بهترین اکستنشن مو در زعفرانیه

مرکز اکستنشن مو در زعفرانیه

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین اکستنشن مو در زعفرانیه می پردازیم.

روشهای اکستنشن مو:

● روش طبیعی:

این روش راحت ترین، بهترین و زیباترین حالت اکستنشن مو است. چون مویی که برای شما کار میشود از موی طبیعی فردی دیگر جدا شده و به موی شما اضافه میشود، پس همانند موی خود شماست و به واقع موی شماست که پرپشت شده است و هیچ احتیاج به کار خاص یا مراقبت خاصی ندارد. راحت شسته می شود سشوار میشود و همیشه می توانید آنها را داشته باشید چون تداوم آن بسیار است.
این روش بسیار استفاده میشود.

● دوختن:

این روش بسیار طبیعی جلوه میکند، اما زمان زیادی از شما میبرد و حوصله بسیار میخواهد تا به آنچه دلخواهتان است برسید، چون باید ابتدا موی فرد ریز بافته شود بعد این موها کم کم به بافتها دوخته شود؛ اما اگر فرد با حوصله ای هستید بدانید که انتهای کار از صبرتان راضی خواهید بود.

● میکرولینک:

از روشهای مرسوم در کل دنیا این روش است. این مدل که از طبیعی ترین روشها در دنیا محسوب میشود در رنگهای زیبایی وجود دارد و به ساقه مو وصل میشود. هزینه زیادی نمی برد اما چون این اتصال به مرور زمان مطمئنا شل میشود باید حتما حداقل ماهی یکبار به آرایشگاه مراجعه کرد و از فردی که با مهارت این کار را برایتان انجام داده بخواهید آنها را برایتان مجددا محکم کند. اگر از جنس خوب استفاده کرده باشید مدت زیادی میتوانید این زیبایی را برای خود حفظ کنید.

● چسب:

این یکی از ساده ترین و راحت ترین روش هاست که با چسب موها را لابلای موهای خود فرد می چسبانند و اگر به چسب حساسیت نداشته باشید بسیار راحت است و وقت زیادی هم نمی برد. اما در این روش اگر دوباره بخواهید به مهمانی بروید و خواستار مدل مویی جدید باشید، باید دوباره آنها را حذف کرده و مجود بازسازی کنید.

● بوند:

در این روش هم از چسب کمک میگیرند اما چسبهای مختلف با کراتین. مدت طولانی تری می توان اکستنشن را داشت اگر مراقبت لازم را داشته باشید، البته در این روش از اتو مو هم استفاده میشود.

عوامل مهم در انتخاب نوع اکستنشن:

رنگ مو:

مطمئنا بهترین رنگ مو که بخواهید به موهایتان اضافه کنید، همان مویی است که هم رنگ موهای خودتان باشد یا شباهت زیادی داشته باشد به آنها. نزدیک ترین رنگ زیباترین رنگ است برای حجم دادن به مو و برعکس رنگ دورتر از جلوه و زیبایی آن بسیار کم میکند.

مراقبت:

مراقبت درست و صحیح حتما لازم است، برای استفاده از اکستنشن و برای این عمل بهتر است از شامپوهای ساده که فاقد سولفات و پارابن باشد کمک گرفت. و در اکستنشن هایی که با کلیپس است و میشود راحت جدا کرد بهتر آن است که شب جدا شود و بعد دوباره وصل کنند.

قیمت:

در هر کاری قیمت مهم است و در این امر قیمت برای نوع اکستنشن و حجم آن و نوع متصل شدن آن به مو و همچنین تداوم آن قیمتش متفاوت است. و البته مشخص است آن دسته از اکستنشن های ساده کلیپسی ارزان و اکستنشن بوند گرانترین آن است. چون مدت بیشتری تداوم دارد.
و مهمتر اینکه نوع اکستنشن باید با موهای طبیعی بسیار نزدیک باید و آسیب کمتری به سر ایجاد کند.

بهترین اکستنشن:

بهترین اکستنشن آن است که دوام بیشتری داشته باشد، طبیعی باشد و به مو خود فرد نزدیکتر باشد. اگر از حجم دهنده های ارزانتر استفاده شود مو زود آسیب می بیند و مطمئنا مناسب نیست.

نوع موی طبیعی:

رنگ موی خودتان در انتخاب اکستنشن بسیار مهم است و هرچه به رنگ طبیعی نزدیکتر باشد بسیار مناسب تر خواهد بود. حتی باید به نرمی و ضخیمی موی خود هم دقت کنید. اگر موهایتان صاف است از هر نوع اکستنشن میتوانید استفاده کنید. اما اگر فر است بهتر است از هر روشی استفاده نکنید مثلا موی فر یا ویو با روش دوخت هم میتوان حجم داد. و روش بوند هم بد نیست چون قابلیت نزدیک شدن به موهای حالت دار شما را دارد.

شستن اکستنشن:

بهتر است از شامپوهای ساده و نرم کننده استفاده شود. در هنگام شستشو مواظب باشید موهایتان به هم گره نخورد و زیاد چنگ به مو نزنید که کنده نشود. و اگر اکستنشن ها جدا شدند نگران نباشید میتوان آنها را دوباره متصل کرد. بهتر است شامپو و نرم کننده به ریشه مو خودتان برسد و به آرامی و با آب ولرم شسته شده و کلا فردی که از اکستنشن کمک میگیرد بهتر است در شستشوی مو آرامش بیشتری به خرج دهد.

کیفیت:

معمولا استفاده از اکستنشن مصنوعی بیشتر است چون ارزان تر و در دسترس تر است. گرچه باید مراقب بود که اگر از حجم دهنده های مصنوعی استفاده میکنیم اتو و سشوار را با دقت به کار گرفت اما باز هم اکستنشن مصنوعی بیشتر کاربرد دارد. و همچنین با این نوع اکستنشن نمیتوان به استخر و دریا رفت.

البته اگر کمی دقت در نگهداری آن داشته باشید میتوانید این زیبایی را برای مدت طولانی تری برای خودتان حفظ کنید. بیشترین موهای مصنوعی که در حال حاضر در بازار هستند از هند یا چین هستند و البته کیفیت بدی هم ندارند و از فروش بالایی برخوردار هستند.
که اگر درست انتخاب شوند و مدل و رنگشان به موهایتان نزدیک باشد این کیفیت بهتر هم میشود.

اگر از فرد ماهر و کیفیت اکستنشن خوب کمک گرفته باشید دیگر هیچ جایی برای نگرانی نخواهید داشت و به راحتی می توانید در هر مهمانی مدل دلخواه خود را روی موها پیاده کرده و از این زیبایی دلپسند لذت ببرید. فقط نسبت به موهای طبیعی خودتان باید کمی نرم تر رفتار کنید و از براشهای دندان پهن استفاده نمایید تا موها حالت شکننده پیدا نکند.

در کل برای زیبائی باید وقت گذاشت و اگر در موهایتان از حجم دهنده استفاده میکنید و با اکستنشن موهایتان را پرپشت یا بلند کرده اید سعی کنید کمتر از سشوار، بابلیس، اتو مو و اینگونه لوازم استفاده کنید. و در هر صورت آرامش و لطافت را در خود حفظ کنید. حتی هنگام سشوار کشیدن حرارت مستقیم روی مو نگیرید.

نکاتی دیگر هم برای محافظت از اکستنشن است که فقط به خلاصه اشاره می کنیم.

● بیش از حد در مقابل آلودگی هوا و نور مستقیم نباشید.
● برای مرتب کردن آنها از شانه های دندانه درشت استفاده کنید.
● نگذارید رطوبت روی موها باقی بماند.
● اگر میخواهید درخشندگی و زیبایی خاصی داشته باشد، حداقل هفته ای یکبار با روغن مالش دهید.
● از وسایلی مثل کش، پنس، کلیپس زیاد کمک نگیرید و موها را راحت و آزاد بگذارید؛ چون به مرور زمان شل می شوند و درست کردن مجدد آنها زمان می برد.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های اکستنشن مو در زعفرانیه:
  • سالن نورژا
  • سالن طاهری
  • سالن اکستنشن مو

اکستنشن مو
0930360 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
طاهری
0912003 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
نورژا
0912824 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا موهای اکستنشن شده می‌توانند به طور طبیعی رشد کنند؟

بله، موهای اکستنشن شده می‌توانند به طور طبیعی رشد کنند، اما شاید نیاز باشد که محصولات خاصی برای رشد مو استفاده کنید و از مراقبت‌های دقیق تری برای موهای خود و اکستنشن ها استفاده کنید.

آیا می‌توان موهای اکستنشن شده را روی هم فرد کرد؟

خیر، نباید موهای اکستنشن شده را روی هم فرد کرد چون می‌تواند باعث شکستگی و آسیب دیدن اکستنشن ها شود.

آموزش اکستنشن مو توسط چه کسانی انجام می شود؟

آموزش اکستنشن مو به دلیل گستردگی و پیچیدگی کار، بهتر است توسط یک کارشناس اکستنشن مو به شما آموزش داده شود.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
مرکز اکستنشن مو در زعفرانیه، بهترین اکستنشن مو در زعفرانیه، اکستنشن کار خوب در زعفرانیه، سالن اکستنشن مو در زعفرانیه، اکستنشن مو تهرانی، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، میکاپ و گریم اکستنشن، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، زعفرانیهی، مدل، کلیپسی، گیسو، لیزری، لاینی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!