بهترین سالن اپیلاسیون در اراک

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین سالن اپیلاسیون در اراک
  • بهترین مرکز تخصصی اپیلاسیون در اراک

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

شقایق
0919337 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
کبریا
0918493 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
بهنوش
0938588 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
گل
0863465 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اپیلاسیون
0902209 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
عبدلی
0863325 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین سالن اپیلاسیون در اراک
سالن اپیلاسیون اراک
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • اراک

  • تماس



سالن اپیلاسیون در اراک در آرایشگاه هایپر بیوتی اراک

خدمات حرفه ای اپیلاسیون در آرایشگاه هایپر بیوتی در اراک

مرکز تخصصی اپیلاسیون در اراک در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای ناخن



بهترین سالن اپیلاسیون در اراک

بهترین مرکز تخصصی اپیلاسیون در اراک

بهترین سالن اپیلاسیون در اراک – موها، یکی از عوامل بسیار مهم و تأثیر گذار در زیبایی افراد محسوب می‌شوند، البته به شرط اینکه این موها روی سر شما رشد کنند. ولی اگر موها روی صورت و یا نواحی مختلف بدن، رشد کنند، به آن‌ها موی زائد می گوییم و به هیچ وجه مورد پسند نیستند. به همین دلیل بسیاری از خانم‌ها و نیز برخی از آقایان، به دنبال یافتن یک روش مناسب هستند تا به کمک آن، از شر موهای زائد خود خلاص شوند. این کار دلایلی مختلفی دارد که یکی از آن‌ها حفظ پاکیزگی و نظافت است، همچنین یک پوست بدون مو، زیبا و لطیف و روشن تر است و احساس خوبی به ما می دهد. روش‌های رهایی از دست موهای زائد، بسیار گوناگون و متنوع هستند که هر کدام معایب و مزایای خاص خود را دارند.

بهترین سالن اپیلاسیون در اراک

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز تخصصی اپیلاسیون در اراک می پردازیم.

روش های اپیلاسیون

احتمالا با روش اپیلاسیون آشنا هستید، چون این روش یک روش محبوب و شناخته شده در میان خانم‌ها و آقایان است. در این روش از موم یا وکس برای حذف موهای زائد، کمک می گیرند. در ادامه به بررسی معایب و مزایای این روش و نکات مهم برای کاهش دادن درد حاصل از آن می پردازیم.

مزایای روش اپیلاسیون

روش اپیلاسیون برای از بین بردن موهای زائد، به خاطر دلایل بسیاری که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد، به یک روش رایج و محبوب تبدیل شده است، بعضی از مزایای این روش شامل:

عدم نیاز به مو زدایی برای مدتی طولانی تر:

یک روش مناسب برای موزدایی، روشی است که بعد از انجام آن موها به سرعت رشد نکنند و فرد را تا مدتی از موزدایی مجدد بی نیاز کند. بعد از اپیلاسیون با موم، مدت زمان بیشتری طول می کشد تا دوباره سر و کله ی موهای زائد پیدا شود. این مدت زمان به طور تقریبی، حدود چهار تا شش هفته است که زمان قابل‌توجهی در مقایسه با سایر روش ها مثل روش استفاده کردن از تیغ اصلاح است.

صرفه جویی کردن در وقت:

حذف کردن موهای زائد، یک پروسه ی زمان بر و خسته کننده است، اگر روشی که انتخاب کرده اید منجر به ناپدید شدن موها تا مدت زیادی نشود، باز هم مجبور می شوید این پروسه ی طولانی را تکرار کنید؛ اما در روش اپیلاسیون، به دلیل اینکه رویش مجدد موها، چند هفته ای طول می کشد، این روش موزدایی در وقت شما به خوبی صرفه جویی خواهد کرد.

جلوگیری از رشد موهای زیر پوستی:

یکی از مشکلاتی که شیو کردن با تیغ، به خصوص برای افراد با پوست مستعد دارد، پیدایش موهای زیر پوستی است. یکی دیگر از مزایای روش اپیلاسیون کردن، این است که در این روش، این موهای زیر پوستی، بسیار کم تر از سایر روش ها دیده می‌شوند.

مشکلات روش اپیلاسیون:

در کنا مزایای بی شمار این روش، اپیلاسیون کردن معایب و مشکلاتی هم دارد که نیاز است ابتدا از آن‌ها آگاهی داشته باشید تا با اطلاعات و آگاهی کافی این روش را انجام دهید. در این جا به بعضی از این مشکلات و معایب اشاره می کنیم:

دردناک بودن اپیلاسیون:

شاید بتوان گفت که بزرگترین عیب این روش، درد ناک بودن آن است. دلیل آن هم این است که در اپیلاسیون با موم، موها از ریشه خارج می‌شوند، درنتیجه فرد درد بیشتری را تحمل می‌کند. البته روش‌های زیادی برای به حداقل رساندن این درد وجود دارد که در ادامه به آن‌ها می پردازیم.

احتمال واکنش های شدید پوستی:

اینکه بعد از موزدایی با روش اپیلاسیون، پوست کمی قرمز و متورم شود، امری طبیعی است و نگرانی ندارد؛ که البته باید این قرمزی و تورم بعد از چند ساعت بهبود پیدا کند؛ اما برای کسانی که پوست‌های بسیار حساسی دارند، اپیلاسیون کردن ممکن است واکنش های شدید تری داشته باشد.

رفع قرمزی و تورم بعد از انجام اپیلاسیون، روش ها و ترفندهایی دارد، اما اگر این قرمزی و تورم پوست شما بسیار ادامه پیدا کرد، بهتر است که به پزشک مراجعه کنید تا با درمان های مناسب، قرمزی و التهاب پوست شمارا کاهش دهد.

هزینه ی بالای این روش:

این روش موزدایی، نسبت به خیلی از روش ها مثل؛ شیو کردن با تیغ، استفاده از دستگاه اپیلاتور، یا موزدایی به کمک کرم‌های موبر، هزینه ی نسبتاً بیشتری دارد.

نکاتی مهم در باره ی روش اپیلاسیون:

قصد داریم چند نکته راجع به موزدایی به روش اپیلاسیون را بیان کنیم که به کمک آن‌ها می‌توانید موزدایی بهتری داشته باشید:

• برای به حداقل رساندن مو های زیر پوستی، در روش اپیلاسیون، بهتر است که پوست خود را قبل از موزدایی لایه برداری کنید.
• در نزدیکی ایام عادت ماهیانه‌ی خانم‌ها، بدن نسبت به درد بسیار حساس می‌شود، پس توصیه می‌شود که در این ایام اپیلاسیون نکنند.
• سعی کنید بین دو اپیلاسیون متوالی، پوستتان را با تیغ شیو نکنید. با انجام این کار باعث می شوید، دفعه ی بعد اپیلاسیون شما دردناک‌تر شود؛ و لطافت و نرمی پوست خود را کاهش می دهید.
• بسیاری از سالن‌هایی که خدمات اپیلاسیون دارند، از وکس کردن موهایی که به‌اندازه‌ی کافی بلند نشده‌اند، خودداری می‌کنند. چون وکس کردن موهای کوتاه بسیار سخت و پرزحمت است و به‌علاوه درد زیادی دارد. پس ابتدا اجازه دهید موهای شما به‌اندازه‌ی کافی بلند شوند، سپس به سالن‌های اپیلاسیون مراجعه کنید.
• هر سالن و آرایشگری برای انجام خدمات اپیلاسیون، مناسب نیست. پس در گام اول در جستجوی یک سالن مناسب باشید و سراغ هر سالنی برای اپیلاسیون کردن نروید.

نکاتی برای کاهش دادن درد هنگام اپیلاسیون:

یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی که افراد، هنگام اپیلاسیون کردن با آن رو به هستند، درد حاصل از این روش است. اپیلاسیون نسبت به خیلی از روش‌های موزدایی درد بیشتری دارد؛ اما جای نگرانی نیست، با رعایت کردن نکاتی که در ادامه گفته می‌شود، می‌توانید درد حاصل از اپیلاسیون را به‌اندازه‌ی قابل‌توجهی کاهش دهید:

• خانم‌ها در زمان عادت ماهیانه‌ی خود یا زمان نزدیک به آن، اپیلاسیون نکنند. چون در این ایام بدن به درد حساس‌تر می‌شود.
• گرفتن یک دوش آب گرم، قبل از اپیلاسیون کردن بسیار کمک‌کننده است، زیرا این کار موهای شمارا نرم‌تر کرده و منافذ پوستتان را بازتر می‌کند، درنتیجه موها بسیار راحت‌تر از پوست خارج می‌شوند.
• بعد از انجام اپیلاسیون از لباس‌های گشاد و نخی استفاده کنید، پوشیدن لباس‌های تنگ بعد از اپیلاسیون کردن، پوست را ملتهب‌تر و دردناک‌تر می‌کند.
• کشیدن نفس‌های کوتاه و سریع حین اپیلاسیون، برای کاهش و کنترل کردن بهتر درد، توصیه‌شده است.
• زمانی که موهای شما هنوز کوتاه هستند، به سالن‌های اپیلاسیون مراجعه نکنید. چون وکس کردن موهای کوتاه سخت‌تر است و درد بیشتری هم دارد.
• از اپیلاسیون کردن پوست‌های آسیب‌دیده، ملتهب، کبود شده و حساس، جلوگیری کنید. چون وکس کردن چنین پوست‌هایی، وضعیت آن‌ها را بسیار بدتر می‌کند.
• برای کسانی که نسبت به درد بسیار حساس هستند و نمی‌توانند درد حاصل را تحمل کنند، بهتر است که از اسپری‌ها و کرم‌های بی‌حس‌کننده برای کاهش درد حاصل، استفاده کنند.
• قبل از قرار دادن موم داغ بر روی پوست، ابتدا اجازه دهید کمی خنک‌تر شود و هرگز با موم داغ پوست خود را نسوزانید.
• بهتر است که از اپیلاسیون نواحی بسیار حساس صورت و بدن، مثل؛ اطراف ابرو و یا موهای بینی، خودداری کنید.
• هنگام اپیلاسیون کردن یک ناحیه‌ی نسبتاً وسیع، مثل پاها، هرگز موم را یکجا روی پوست قرار ندهید، نتیجه‌ی این کار بسیار دردناک خواهد بود. بلکه بهتر است به‌تدریج و در نواحی کوچک‌تری این کار را انجام دهید.
• شاید به نظر شما فایده‌ای نداشته باشد، اما انجام حرکات کششی قبل از اپیلاسیون کردن، تأثیر خوبی جهت کم کردن درد آن خواهد داشت.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین سالن اپیلاسیون در اراک، بهترین مرکز تخصصی اپیلاسیون در اراک، بهترین مرکز اپیلاسیون در اراک، بهترین آرایشگاه اپیلاسیون در اراک، اپیلاسیون کار خوب، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، اراکی، مدل، مراکز، تخفیفان، وکس، موم

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!