بهترین مرکز حلزون تراپی در اراک
  • بهترین مرکز حلزون تراپی در اراک
  • مرکز تخصصی حلزون درمانی در اراک

بهترین مرکز حلزون تراپی در اراک
مرکز تخصصی حلزون تراپی
  • 0914 345 ****
  • 041 1234 ****
  • اراک

  • تماس



سالن حلزون تراپی در اراک در آرایشگاه هایپر بیوتی اراک

خدمات حلزون تراپی در آرایشگاه هایپر بیوتی در اراک

مرکز حلزون تراپی در اراک در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** با ارائه بهترین خدمات حلزون تراپی



بهترین مرکز حلزون تراپی در اراک | مرکز تخصصی حلزون درمانی در اراک

بهترین مرکز حلزون تراپی در اراک

مرکز تخصصی حلزون درمانی در اراک

بهترین مرکز حلزون تراپی در اراک -شاید داشتن یک پوست جوان و شاداب برای شما تبدیل به یک آرزو شده باشد، یا شاید از مشکلات پوستی همچون آکنه رنج می‌برید و تاکنون روش‌های زیادی را امتحان کرده ولی به بن بست خورده‌اید. داشتن یک پوست شاداب و جوان و بدون چین و چروک و لکه، خواسته‌ی همه‌ی ما است. روش‌های زیادی برا جوان سازی و ترمیم پوست وجود دارد که در اغلب آنها از مواد شیمیایی مضر یا دستگاه‌های گران‌قیمت استفاده می‌شود؛ اما حتماً شگفت‌زده می‌شوید اگر بگویم، یک روش طبیعی و درعین‌حال بسیار مؤثر برای رسیدن به پوست رویایی تان وجود دارد، پوستی که همه غبطه‌ی داشتن آن را می‌خورند.

این روش، حلزون درمانی یا حلزون تراپی نام دارد که در آن از حلزون‌ها برای ترمیم و جوان سازی پوست، یا رفع مشکلات پوستی مثل جای زخم و جوش، استفاده می‌شود. نگران نباشید، قرار نیست حلزون را مانند قرص، با یک لیوان آب میل کنید! بلکه در این روش حلزون‌ها را بر پوست شما قرار می‌دهند و بعد از مدت کوتاهی، از نتایج اعجاب‌انگیز آن شگفت‌زده خواهید شد.

مرکز تخصصی حلزون درمانی در اراک

بهترین مرکز حلزون تراپی در اراک

در اینجا به بررسی و معرفی مرکز تخصصی حلزون درمانی در اراک می پردازیم.

حلزون ها چه ویژگی هایی دارند؟

حلزون ها، جانداران نرم تن مفیدی هستند که در سراسر دنیا، موارد استفاده ی گوناگونی دارند؛ مثلا؛ در بعضی کشور ها استفاده ی خوراکی دارند و یا برای تولید لوازم آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرند؛ اما آنچه که به بحث ما مربوط می شود، استفاده از حلزون ها، برای حلزون درمانی یا حلزون تراپی، یعنی قرار دادن حلزون بر روی پوست و بهره بردن از خواص بی شمار آن برای بازسازی و جوان سازی پوست است.

حلزون تراپی یا حلزون درمانی چیست؟

شاید اولین بار است که اسم این روش به گوشتان خورده است، چون این روش درمانی و زیبایی، به‌تازگی در کشور ما رواج پیداکرده است. البته این روش، یکی از روش‌های درمانی کهن در دنیا به‌حساب می‌آید که طرفداران بسیاری به‌خصوص در کشورهای آسیای شرقی دارد. برای انجام این روش، یک پزشک طب سنتی و یا یک آرایشگر می‌توانند به‌عنوان تراپیست وارد عمل شوند و کارهای درمانی را بر روی پوست انجام دهند.

زمانی که حلزون بر روی پوست قرار می‌گیرد، شروع به حرکت کردن بر روی پوست و ترشح یک ماده‌ی مخاطی بسیار سودمند بر روی پوست می‌کند. این مخاط به‌عنوان یک ماسک طبیعی بر روی پوست قرارگرفته و به ترمیم و دوباره‌سازی سلول‌های پوست می‌پردازد. قدرت ترمیم کنندگی این ماده‌ی مخاطی در حدی است که زمانی که صدف حلزون می‌شکند، او با ترشح این ماده صدف آسیب‌دیده‌ی خود را ترمیم می‌کند.

تاریخچه ی حلزون تراپی (حلزون درمانی):

اولین شخصی که حلزون را برای درمان مشکلات پوستی توصیه کرد، بقراط، دانشمند معروف یونانی بود. بقراط معتقد بود که ماده ی مخاطی ترشح شده از حلزون، به دلیل خواص اعجاب انگیز و رطویت بالای آن، در درمان التهابات و بیماری های پوستی، بسیار مفید است. پس از بقراط، درمان گران دیگری هم از این ماده ی اعجاب انگیز، در درمان مشکلات پوستی بهره گرفتند. در سال های اخیر، کشور ژاپن از این نرم تن مفید، برای طراوت بخشیدن و جوان سازی پوست خانم ها بهره برده است.

تأثیرات مثبت حلزون تراپی بر روی پوست:

حلزون تراپی فواید بی‌شماری دارد که در ادامه تعدادی از آنها را بیان خواهیم کرد؛
از بین برنده‌ی التهابات و قرمزی پوست است.
در درمان عفونت‌های پوستی مانند آکنه، بسیار مفید است.
به دلیل داشتن مقادیر بالای کلاژن و الاستین، به جوان سازی پوست و از بین بردن سلول‌های مرده کمک می‌کند.
باعث از بین بردن لکه‌های قهوه‌ای پوست می‌شود.
با داشتن آنتی اکسیدان، رادیکال های آزاد را از بین برده و چین و چروک و پف صورت را رفع می‌کند.
رطوبت و نرمی پوست را افزایش می‌دهد.
پوست را روشن و درخشان می‌کند.
جای زخم‌ها و خراش‌های قدیمی پوست را کم‌رنگ می‌کند و باعث ترمیم و نوسازی پوست می‌شود.
یک‌لایه بردار طبیعی و مؤثر است.

حلزون تراپی (حلزون درمانی) در چند جلسه برگزار می شود؟

دوره ی درمانی حلزون تراپی، با در نظر گرفتن سن افراد و شرایط پوست آنها تعیین می گردد؛ اما توصیه شده است که حداقل ماهی یک بار از این روش استفاده کنید.

آیا حلزون درمانی می‌تواند خطرناک و مضر باشد؟

استفاده از حلزون، خطر خاصی برای پوست ندارد، البته ممکن است برخی افراد به مخاط آن حساسیت نشان دهند، پس بهتر است ابتدا مقدار کمی از مخاط حلزون را بر روی پوست قرار داده، در صورت مشاهده نشدن حساسیت، به استفاده از آن ادامه دهید.

نکات مهم قبل از انجام حلزون تراپی:

برای انجام حلزون تراپی، هم می‌توانید به مراکز مخصوص این کار مراجعه کنید، هم می‌توانید این روش را در منزل انجام دهید، اما لازم است قبل از انجام آن، از افراد متخصص در این زمینه مشورت بگیرید.

قبل از انجام حلزون تراپی به این نکات توجه کنید:

برای گرفتن نتیجه‌ی بهتر، پوست شما باید تمیز باشد، پس ابتدا صورت خود را با آب و صابون بشویید.
بهتر است پوست خود را قدری بخور دهید تا منافذ آن باز شود و مواد مخاطی بهتر جذب پوست شوند.
موهای خود را حتماً بپوشانید تا مواد ترشح‌شده از حلزون، آنها را تحت تأثیر قرار ندهد.
قبل از قرار دادن حلزون‌ها بر روی پوست، ابتدا آنها را چند دقیقه زیر آب بگیرید تا به‌اصطلاح از خواب بیدار شوند.
بعد از قرار دادن حلزون بر روی پوست، حدود بیست صبر کنید تا تمام پوستتان به مخاط آغشته شود.
سپس پوست را چند دقیقه ماساژ دهید تا مواد بهتر جذب پوست شوند، در انجام این مراحل صبور باشید، چون هرچقدر مواد مدت بیشتری روی پوست بمانند، جذب آنها بیشتر خواهد شد. بعد از گذشت مدت‌زمان کافی، پوست خود را شستشو دهید.

نکات مهم برای حلزون تراپیست ها:

• برای هر شخص، از یک حلزون استفاده کنید؛ و حلزون یک مشتری را بر روی پوست مشتری دیگر قرار ندهید. ولی اگر برایتان این امکان وجود ندارد، یک هفته حلزون را به خاک برگردانید، سپس می توانید از آن برای شخص دیگری استفاده کنید.
• به مراجعین خود توصیه کنید که از خوردن داروهایی مانند؛ کورتیزول، آنتی بیوتیک ها و در کل از مصرف داروهای شیمیایی خودداری کنند، چون مصرف این داروها باعث مرگ حلزون ها می شود.
• قبل از استفاده کردن از حلزون ها، به آنها غذای کافی بدهید.
• هنگام قرار دادن حلزون ها بر روی پوست، با ملایمت با آنها رفتار کرده و آنها را تحت فشار قرار ندهید.
• از یک حلزون، هفته ای بیشتر از سه بار استفاده نکنید.

آیا انجام حلزون تراپی در منزل امکان‌پذیر است؟

پاسخ این سؤال مثبت است؛ اما لازم است که ابتدا شرایط نگهداری حلزون‌ها را فراهم کنید، در ادامه نکاتی برای نگه‌داری از حلزون‌ها در منزل را ذکر می‌کنیم:

نگهداری از حلزون بسیار کم‌خرج است و برای سایر جانوران خطری ندارد.
برای نگه‌داری از آنها، از ظروف شیشه‌ای یا پلاستیکی با سطوح بزرگ استفاده کنید.
درب این ظروف را با پارچه‌های توری بپوشانید تا به حلزون‌ها هوا و اکسیژن کافی برسد.
غذای آنها کاهو و برگ درختانی مثل توت و انگور است، غذای آنها را بشویید و در اختیارشان قرار دهید و از دادن غذای کهنه به آنها بپرهیزید.
محیط نگهداری از آنها باید تمیز و مرطوب باشد، هرروز کمی آب به ظرف آنها اسپری کنید.
حلزون‌ها برای تولیدمثل و تخم ریزی به خاک نیاز دارند.
حلزون به آفت‌کش حساسیت دارد، پس برای تغذیه آنها از گیاهان ارگانیک که در پروسه کشت آنها آفت‌کش به کار نرفته استفاده کنید.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:

بهترین مرکز حلزون تراپی در اراک، مرکز تخصصی حلزون درمانی در اراک، کلینیک حلزون تراپی اراک، قیمت، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، اراک‌ی، مراکز، تخفیفات

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!