مرکز اکستنشن مو در اراک

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • مرکز اکستنشن مو در اراک
  • بهترین اکستنشن مو در اراک

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

صابری
0938704 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اکستنشن مو
0936308 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اکستنشن مو
0933089 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
امید وفا
0933640 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
گل
0863465 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
عبدلی
0863325 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

مرکز اکستنشن مو در اراک
سالن اکستنشن مو در اراک
  • 0914 345 ****
  • 061 1234 ****
  • اراک

  • تماس



آرایشگاه اکستنشن هایپر بیوتی اراک

خدمات حرفه ای اکستنشن در آرایشگاه اکستنشن هایپر بیوتی در اراک

آرایشگاه اکستنشن هایپر بیوتی در اراک با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای اکستنشن



مرکز اکستنشن مو در اراک

بهترین اکستنشن مو در اراک

مرکز اکستنشن مو در اراک – بخش اعظمی از زیبایی ظاهری هر انسان مربوط به چهره و مخصوصاً موها می باشد و همه می دانیم که موهای کم پشت و کوتاه به نسبت زیبایی کمتری دارند و همگان به ویژه بانوان، خواهان موهای بلند و پرپشت و زیبا هستند که امروزه به دلایل مختلف، دچار ریزش مو می شویم و به علت مشغله های فراوان، رسیدگی به موها و مراقبت از آنها برای ما سخت و وقت گیر است، اما خبر خوش اینکه روش‌هایی برای ما ایجاد شده که بتوانیم در کمترین زمان ممکن صاحب موهایی زیبا و پرپشت و بلند شویم و زیبایی خودمان را در کوتاه مدت چند برابر کنیم، اما سوال اینجاست که این روش‌ها چیست و مزایا و معایب آن کدامند؟ به طور خلاصه ما با اضافه کردن موهای طبیعی و مصنوعی میان موهای خودمان اکستنشن میگوییم. مرکز اکستنشن مو در اراک

مرکز اکستنشن مو در اراک

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین اکستنشن مو در اراک می پردازیم.

اکستنشن مو چیست؟

در ابتدا باید بگوییم موهایی که به صورت طبیعی یا مصنوعی به منظور افزایش طول و حجم موها میان موهای شخص اضافه میشود اکستنشن میگویند. اما با توجه به سوالات و نگرانی های معمول که بابت ضرر نداشتن و ریزش موها پرسیده می شود، لازم به ذکر است که استفاده از این روش برای دستیابی به موهای زیبا و بلند کاملاً بی خطر بوده و شما می توانید با خیال راحت در هر سنی که باشید از طریق اکستنشن، در کوتاه ترین مدت زمانِ ممکن و بدون صرف زحمات فراوان، زیبایی خود را چند برابر کنید و در مجالس بدرخشید.

در اکستنشن از دو نوع مو استفاده می شود:

طبیعی:
مصنوعی:

اکستنشن طبیعی:

موهای طبیعی: با استفاده از موهای واقعی و طبیعی انسان این اکستنشن انجام می شود و از مزایای استفاده از این روش می‌توان به حالت پذیری و رنگ پذیری بیشتر و آسان‌تر اشاره کرد و همچنین دوام و عمر موهای طبیعی به نسبت خیلی بیشتر از موهای مصنوعی می باشد. با استفاده از موهای طبیعی شما موهای پرپشت تری خواهید داشت و زیبایی شما طبیعی جلوه خواهد کرد و همچنین مراقبت از این نوع مو به مراتب خیلی راحت تر از موهای مصنوعی می باشد و اما هزینه این اکستنشن نسبت به موهای مصنوعی گرانتر است که با توجه به مزایایی که موهای طبیعی برای شما به ارمغان می آورد منطقی‌تر است.

اکستنشن مصنوعی:

موهای مصنوعی: از مزایای استفاده از موی مصنوعی در اکستنشن می توان از ارزان‌تر بودن آن سخن به میان آوریم که با توجه به معایبی که این روش دارد پسندیده و جالب نمی باشد. در کل موهای مصنوعی در کارخانه‌های تولید و روانه بازار می‌شوند و استفاده از موی مصنوعی در اکستنشن باعث ایجاد نگرانی هایی از قبیل غیربهداشتی بودن آنها می‌شود و همچنین قابل ذکر است که در مقایسه با موهای طبیعی عمر چندانی ندارند و علاوه بر مراقبت های فراوان باید نگران آسیب دیدن آنها توسط سشوار و اتو نیز باشیم و در در صورتی که استفاده از موهای طبیعی هیچ کدام از این معایب را ندارند.

هر دو گروه معایب و مزایای خاص خود را دارند.

برخی از مزایای اکستنشن های طبیعی:

• اکستنشن‌های طبیعی رنگ پذیری بهتری دارند و همچنین بهتر حالت می‌گیرند.
• دوام و عمر این گروه بیشتر از اکستنشن‌های مصنوعی است.
• استفاده از اکستنشن‌های طبیعی باعث پرپشت تر به‌ نظر رسیدن مو ها می‌شوند.
• موها را زیباتر نشان می‌دهند.
• نسبت به اکستنشن‌های مصنوعی به مراقبت و توجه بسیار نیاز ندارند.

برخی معایب اکستنشن های طبیعی:

• استفاده از این نوع اکستنشن پرهزینه تر است.

برخی مزایای اکستنشن های مصنوعی:

• نسبت به اکستنشن‌های طبیعی نیاز به هزینه کمتری دارند.

برخی معایب اکستنشن های مصنوعی:

• برای تولید این نوع مو ممکن است از روش‌های غیر بهداشتی استفاده شود.
• نسبت به اکستنشن‌های طبیعی، عمر و دوام کمتری دارند. ¤نسبت به نوع طبیعی، به مراقبت بیشتری احتیاج دارند.
• ممکن است در صورت استفاده از اتو مو، سشوار و … ذوب شوند.

روش های مختلف اکستنشن مو

1- اکستنشن طبیعی

از این روش به عنوان بهترین و راحت ترین روش اکستنشن مو یاد می شود، زیرا به راحتی موهای کوتاه شده‌ی افراد را به موهای ما وصل می کنند.
مراقبت از آنها راحت است و در شستشو با شوینده های معمولی هیچ اتفاقی برای آن‌ها نمی‌افتد.جالب‌تر این که به موهای اصلی نیز هیچ آسیبی وارد نمی شود.

2- دوختن

در این روش لازم است کار را به دست آرایشگر متخصص بسپارید. زیرا که دوختن موی اکستنشن به موی طبیعی فرد بسیار ظریف کاری دارد. در این روش موی فرد بافته می‌شود و موهای اکستنشن به موهای بافته شده مشتری دوخته می‌شود. این روش نسبت به بقیه‌ی روش‌ها نیاز به زمان بیشتری دارد اما با توجه به نتیجه‌ی عالی و طبیعی که به ما می‌دهد بسیار گزینه مناسبی خواهد بود.

3- میکرو لینک

این نوع اکستنشن در کل دنیا به عنوان طبیعی ترین روش شناخته می شود. در این روش موها را در رنگ های مختلف به ساقه‌ی موهای فرد وصل می‌کنند. البته بعد از حدودا یک ماه این اتصال ها شل شده و با مراجعه به آرایشگر خود می توانید آنها را مجدد سر جای خود محکم تر کنید. هزینه این روش نسبتاً به صرفه است.

4- چسب

از دیگر روش‌های اکستنشن مو چسباندن موها لابه‌لای موهای شخص می باشد که این روش را به راحتی می‌شود مدیریت کرد. همچنین مدت زمانی که صرف این روش می شود بسیار کوتاه خواهد بود.

5- بوند

در این سبک از اکستنشن نیز از چسب استفاده می‌شود اما با این تفاوت که علاوه بر چسب از کراتین و اتو نیز استفاده می‌کنیم. مدت زمان ماندگاری این نوع اکستنشن در مقایسه با اکستنشن باروش دوخت بیشر است. بسته به مراقبت فرد حدوداً شش ماه یا بیشتر دوام می آورند.

عوامل مهم در انتخاب اکستنشن مو

رنگ مو

هنگام انتخاب موی اکستنشن باید دقت زیادی داشته باشیم که رنگ مو روشن تر یا تیره تر از موهای خودمان انتخاب نکنیم زیرا که زیبایی کار از بین می‌رود، همچنین نتیجه کار طبیعی جلوه نخواهد کرد.

مراقبت درست و صحیح

باید توجه کنیم از شامپوهای فاقد سولفات و پارابن استفاده کنیم از دیگر مراقبتهایی که قابل اهمیت می باشد اینکه موهای کلیپسی و کلاه گیسی را باید هنگام خواب از موی طبیعی جدا کنیم.

قیمت

هزینه اکستنشن ها با توجه به کیفیت و روشی که انتخاب می‌کنید متغیر می‌باشد. اکستنشن بوند به عنوان گرانترین نوع اکستنشن شناخته می‌شود.به دلیل اینکه مدت زمان زیادی دوام می‌آورد.

انتخاب بهترین اکستنشن:

بهترین ملاک ما برای انتخاب اکستنشن باید پایداری و دوام موها باشد پس روش اکستنشنی که بیشترین ماندگاری را داشته باشد از اهمیت بیشتری برخوردار است.
خوب است به یاد داشته باشیم که حتماً از شامپو و نرم کننده های ملایم استفاده کنیم و مراقب باشیم موهایمان در هم نپیچد و گره نخورد و اگر برای باز کردن آنها مجبور به استفاده از شانه شدیم حتما نشانه های دندانه درشت انتخاب کنیم.

نوع موی طبیعی:

معمولاً اکستنشن با مو‌های مصنوعی با توجه به قیمتی که دارند با کیفیت‌ترین محسوب می‌شود اما باید بدانیم که در این روش نمی‌توانیم از وسیله‌های گرمازا استفاده کنیم مثل اتو و سشوار.مراقب باشید در اکستنشن با موی مصنوعی به استخر نروید و در آخر اینکه هرچه بیشتر مراقب موهای مصنوعی باشید ماندگاری بیشتری خواهند داشت.
موی مصنوعی هندی و چینی از بهترین‌های بازار محسوب می‌شوند.

بهترین اکستنشن مو:

• سعی کنید حتما از شامپو و نرم کننده استفاده کنید.
• موهایتان نباید بیش از حد شامپو شود.
• باید مراقب باشید که حین شستوشو موهایتان به هم گره نخورد.
• ممکن است اکستنشن‌ها حین شستوشو جدا شوند؛ پس اگر این اتفاق افتاد نگران نباشید.
• سعی کنید به ریشه‌های موی خود بیشتر شامپو بزنید. سپس با آب ولرم آنها را بشویید. نرم کننده را نیز به انتهای موهای خود بزنید.

کیفیت:

موهای مصنوعی از با کیفیت‌ترین انواع اکستنشن هستند. با توجه به کیفیتی دارند، هزینه آنها کاملا به صرفه است. البته این نوع از اکستنشن به مراقبت زیادی نیاز دارد؛ مثلا نمی‌توانید از اتو مو، سشوار و… استفاده کنید و نمی‌توانید با این اکستنشن‌ها به استخر بروید. با مراقبت درست از آنها، می‌توانید مدت زمان بیشتری از آنها استفاده کنید. موهای مصنوعی چینی و هندی از با کیفیت‌ترین موهای مصنوعی هستند. همچنین می‌توانید از موهایی استفاده کنید که مدل و یا جنس نزدیک تری به موهای خودتان دارند. مادامی که از اکستنشن‌های با کیفیت استفاده می‌کنید، نگران مدل مویی که قصد دارید روی موهایتان پیاده کنید نباشید. هنگام برس کردن موهایتان سعی کنید ملایم‌تر اینکار را انجام دهید و از برس‌های با دندانه‌های پهن استفاده کنید تا از شکستن موهای اکسنشن شده خود جلوگیری کنید. تا جایی که می‌توانید استفاده از اتو، بابلیس و سشوار را به حداقل برسانید. هنگام استفاده از سشوار نیز حتما از محافظ گرما استفاده کنید.

:سایر نکات برای مراقبت از اکستنشن مو

تا حد ممکن در برابر نور خورشید و آلودگی آنها را مراقبت کنیم رطوبت آنها را زود از بین ببریم و برای درخشندگی آنها از روغن استفاده کنیم و تا حد امکان از کلیپس و کش و… زیاد استفاده نکنیم، زیرا که گیره ها و کش ها باعث شل شدن اکستنشن‌ها می شوند.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
مرکز اکستنشن مو در اراک ، بهترین اکستنشن مو در اراک، اکستنشن کار خوب در اراک، بهترین سالن اکستنشن مو در اراک، اکستنشن مو تهرانی، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، میکاپ و گریم اکستنشن، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، اراکی، مدل، کلیپسی، گیسو، لیزری، لاینی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!