آموزش اپیلاسیون در اراک
  • آموزش اپیلاسیون در اراک
  • آموزشگاه اپیلاسیون در اراک

آموزش اپیلاسیون در اراک
آموزشگاه اپیلاسیون اراک
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • اراک

  • تماس



آموزشگاه آموزش اپیلاسیون در اراک در آرایشگاه هایپر بیوتی اراک

آموزش تخصصی اپیلاسیون در آرایشگاه هایپر بیوتی در اراک

مرکز تخصصی آموزش اپیلاسیون در اراک در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده دوره ها و کلاس های تخصصی



آموزش اپیلاسیون در اراک

آموزش اپیلاسیون در اراک – وقتی صحبت از موزدایی می‌شود، بدون شک یکی از روش‌های موزدایی محبوب، استفاده از وکس است. جالب اینجاست که این روش با وجود دردناک بودن، انتخاب بسیاری از خانم‌ها و حتی آقایان است.

اپیلاسیون چیست؟ به از بین بردن موهای زائد با استفاده از موم یا وکس، اپیلاسیون می‌گویند. اگر شما هم می‌خواهید این روش را امتحان کنید، باید در مورد آن مطالعه و تحقیق کنید و آگاهانه تصمیم بگیرید؛ پس برای بررسی مزایا و معایب آن، ادامه‌ی این مطلب را بخوانید.

آموزشگاه اپیلاسیون در اراک

در اینجا به بررسی و معرفی آموزشگاه اپیلاسیون در اراک می پردازیم.

مزایای اپیلاسیون

این روش، به خاطر برخوردار بودن از مزایایی که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم بسیار پرطرفدار است.

عدم نیاز به موزدایی برای مدت طولانی:

اپیلاسیون با موم روشی است که باعث می‌شود موها دیربه‌دیر شروع به رشد کنند؛ به این معنی که شما نسبت به روش‌های دیگر، دیرتر احتیاج به موزدایی دارید. به‌طور متوسط هر چهار یا پنج هفته رشد موها به جایی می‌رسد که نیاز به تکرار اپیلاسیون است. پس فاصله‌ی زمانی بین دو اپیلاسیون، زیاد است.

صرفه‌جویی در وقت:

شیو کردن و اصلاح موهای زائد، نیازمند وقت بسیار زیادی است. با هر بار حمام کردن، وقت بسیار زیادی را صرف از بین بردن موهای زائد می‌کنید؛ درصورتی‌که اگر در مجموع حساب کنیم، اپیلاسیون زمان خیلی کمی احتیاج دارد و از طرفی شما را تا مدت‌ها از نگرانی رویش مجدد موها فارغ می‌کند.

جلوگیری از رشد موهای زیرپوستی:

پوست بعضی از افراد به‌طور طبیعی، بیش از دیگران مستعد موی زیرپوستی است؛ که استفاده از تیغ هم باعث بروز دو چندان این مشکل خواهد شد. معمولاً رشد موی زیرپوستی، با استفاده از اپیلاسیون با موم یا وکس کمتر دیده می‌شود.

مشکلات اپیلاسیون:

در حقیقت، هر روشی در کنار مزایا معایبی هم دارد. استفاده کننده بهتر است آگاهی کامل از معایب داشته باشد تا بتواند با علم بر مشکلات به آن‌ها غلبه کند. در ادامه مشکلات اپیلاسیون را بررسی می‌کنیم.

دردناک بودن:

به‌طور طبیعی، کنده شدن ناگهانی موها و خارج شدن مو از پوست، فرایندی دردناک است. پس اگر انتظار دارید که متحمل هیچ‌گونه دردی نشوید، باید روش دیگری را انتخاب کنید! به خصوص که پوست بعضی از نقاط بدن، نازک‌تر است و حساسیت بیشتری به درد دارد.

احتمال واکنش‌های شدید پوستی:

کمی قرمزی، التهاب و متورم شدن پوست، بعد از اپیلاسیون امری عادی و اجتناب‌ناپذیر است؛ البته به شرطی که بعد از چند ساعت بهبود پیدا کند؛ اما در بعضی افراد که پوست‌های بسیار حساس دارند، ممکن است باعث واکنش‌های شدید پوستی شود؛ که اگر بیشتر از چند ساعت طول کشید، بهتر است شخص به پزشک مراجعه کند. پوست ملتهب با درمان و کرم‌های لازم، التیام پیدا می‌کند. اگر به صورت پوست طبیعی کمی ملتهب شود هم رفع قرمزی بعد از اپیلاسیون با روش‌هایی ممکن است.

هزینه بالا:

این روش، از بسیاری از روش‌های اجرایی دیگر، مثل دستگاه‌های اپیلاتور و کرم‌های موبر، هزینه بیشتری را متوجه فرد می‌کند.

نکاتی مهم در مورد اپیلاسیون:

بعد از مطالعه مزایا و معایب این روش، درنهایت اگر اپیلاسیون را برای موزدایی انتخاب کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم برای نتیجه هر چه بهتر، نکات زیر را رعایت کنید:

• برای این‌که مطمئن شوید بعد از اپیلاسیون موی زیرپوستی باقی نمانده است، قبل از اقدام به موزدایی لایه‌برداری کنید.
• اگر می‌خواهید درد بسیاری را تحمل نکنید، در ایام عادت ماهیانه اپیلاسیون نکنید؛ زیرا در این چند روز، بدن زنان نسبت به
• درد تحمل کمتری دارد و حساس‌تر است.
• وقتی یک‌بار از اپیلاسیون استفاده کردید، دفعات بعدی هم از اپیلاسیون استفاده کنید؛ زیرا استفاده از تیغ، باعث می‌شود اپیلاسیون بعدی دردناک‌تر باشد و پوست به نرمی بار اول که مورد انتظار شماست، نشود.
• موی کوتاه، به‌سختی با وکس کنده می‌شود. پس قبل از اپیلاسیون مطمئن شوید که مو به‌اندازه‌ی کافی بلند شده است؛ برای مثال ۲ تا ۳ هفته از رشد موها گذشته باشد. به همین دلیل است که بعضی از سالن‌های زیبایی موهای کوتاه را اپیلاسیون نمی‌کنند.
• اپیلاسیون همانند سایر خدمات زیبایی، احتیاج به دانش و تجربه دارد. هر سالنی را برای این کار انتخاب نکنید و قبل از انتخاب به خوبی در مورد سالن‌ها تحقیق کنید؛ تا کار شما توسط یک فرد ماهر انجام شود و نتیجه بهتری به دست بیاورید.

نکاتی برای کاهش درد اپیلاسیون:

ابتدا باید بدانید که آماده‌سازی پوست یکی از مراحل اصلی قبل از اپیلاسیون است و اگر شما جزو کسانی هستید که برای اولین بار می‌خواهید این روش را امتحان کنید، در ادامه برای کاهش درد مواردی پیشنهاد شده:

• در زمان پریودی از اپیلاسیون استفاده نکنید؛ چون در این دوران پوست حساس‌تر از همیشه است.
• قبل از اپیلاسیون، دوش آب گرم بگیرید. این کار کمک می‌کند که موهای شما نرم‌تر شده، منافذ پوست بازتر شده و مو راحت تراز پوست خارج شود؛ و شما نتیجتاً درد کمتری را تجربه می‌کنید.
• برای جلوگیری از تحریک بیشتر پوست، ترجیحاً بعد از اپیلاسیون لباس خنک و نخی و گشاد بپوشید.
• حین اپیلاسیون بهتر است نفس‌های سریع و کوتاه (نه عمیق) بکشید؛ این کار کمک می‌کند تا بهتر بتوانید درد را مدیریت و کنترل کنید.
• یک‌شب قبل از اپیلاسیون، از روش‌های لایه‌بردار استفاده کنید و پوست‌های مرده را جدا کنید.
• قبل از اپیلاسیون مطمئن شوید که موها به اندازه کافی رشد کرده باشند؛ برداشتن موهای کوتاه درد بسیار زیادی دارد.
• اگر پوستتان التهاب دارد یا کبود شده یا به‌طورکلی حساس است، بهتر است اپیلاسیون را فراموش کنید؛ چون باعث بدتر شدن اوضاع می‌شود.
• اگر ادراک حس درد شما افراطی است، می‌توانید از کرم و اسپری‌های بی‌حس کننده موضعی استفاده کنید. تا درد کمتری را تجربه کنید.
• لطفاً عجله نکنید و موم داغ را روی پوست خود قرار ندهید؛ اجازه دهید کمی خنک شود که باعث سوختگی پوست نشود.
• برای اپیلاسیون کردن دست و پا، به‌یک‌باره یک ناحیه وسیع را انتخاب نکنید؛ آن را به قسمت‌های کوچک‌تر تقسیم کنید و کم‌کم انجام دهید.
• و در آخر، شاید عجیب به نظر بیاید ولی انجام حرکات کششی قبل از اپیلاسیون، به کاهش درد کمک می‌کند.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین آموزش اپیلاسیون در اراک، آموزش تخصصی اپیلاسیون در اراک، مرکز اموزش اپیلاسیون در اراک، کلاس دوره اپیلاسیون در اراک، آموزشگاه اپیلاسیون در اراک، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، اراکی، مدل، مراکز، تخفیفان، وکس، موم

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!