آموزش کاشت ناخن در اراک
  • آموزش کاشت ناخن در اراک
  • آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی در اراک

آموزش کاشت ناخن در اراک
سالن کاشت ناخن اراک
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • اراک

  • تماس



کاشت ناخن در آرایشگاه هایپر بیوتی اراک

خدمات حرفه ای کاشت ناخن در آرایشگاه هایپر بیوتی در اراک

مرکز تخصصی کاشت ناخن در اراک در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای ناخن



آموزش کاشت ناخن در اراک

آموزش کاشت ناخن در اراک – همه ما می‌دانیم که زیبا و تمیز بودن ناخن ها به دست جلوه خاصی می‌دهد و برای بسیاری مهم است که دستانی زیبا و تمیز داشته باشند. بعضی ها هم از زدن لاک های ساده و تکراری خسته می‌شوند که می‌توانند تنها با گذراندن ساعاتی از وقتشان در کنار یک ناخن کار، به ناخن هایی شکیل برسند.

طراحی ناخن یکی از کارهای خدماتی است که به ذوق و سلیقه ناخن کار مرتبط است؛ به صورتی که می‌تواند مشتری را با ذوق و سلیقه خود راضی کند و یا از ژورنال کمک بگیرد.

در واقع نشستن پشت میز و نقاشی کردن روی ناخن کار جالبی به نظر می‌رسد.

آموزشگاه کاشت ناخن در اراک

آموزش کاشت ناخن در اراک – در اینجا به بررسی و معرفی بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در اراک می پردازیم.

سرفصل های فنی حرفه ای و کارهایی که به شما آموزش داده می‌شوند به شرح ذیل است:

• زیبایی شناسی
• روش های طراحی ناخن
• طراحی ناخن
• دیزاین کروم، هوگولرام و شوگر افکت
• طراحی ناخن با فویل و دیزاین ناخن با ابر
• کار با رنگ اکلریک
• طلاکوب و نقره کوب
• طراحی سه بعدی ناخن
• فرنچ ناخن
• دیزاین گل برجسته با قلم
• دیزاین ناخن با اکلیل، سنگ، نگین و لنز

اگر کمی از کارهای زیبایی بانوان اطلاعی داشته باشید به احتمال زیاد با بسیاری از این کارها آشنا هستید و اگر هم نه، می‌توانید با کمی جست و جو در اینترنت اطلاعات کافی را به دست آورده و به جذابیت این کار پی ببرید.

دوره طراحی ناخن:

در آموزش دوره اول این کار که زیبا شناسی نام دارد، هنرجو با انواع رنگ ها و نحوه ست کردن آنها آشنا می‌شود و بعد از طی مدتی به هنرجو روش های جالب طراحی ناخن آموزش داده می‌شود و ژورنال ها و صفحات معتبر متعددی در اخیار هنرجو قرار می‌گیرد تا دریابد آموزش هایی که گذرانده را کجا و چگونه به کار ببندد.

از جمله کارهای جالب این دوره آموزش استفاده از سنجاق سر و قلمو برای کشیدن خط های نازک است.

در آخر کار این مرحله یکی از مهم ترین عمل ها یعنی حرکت دست به هنگام طراحی و لاک زدن آموزش داده می‌شود و هنرجو باید کاملاً به حرکات دست در گوشه های ناخن در زمان لاک زدن مسلط باشد که این کار به ظرافت و تمیزی کار می‌انجامد.

در زمان های صرف شده در این دوره، افراد با تمام نکات آشنا شده و برای کارایی هرچه بهتر، آنهارا نیز به صورت عملی به انجام می‌رساند.

اگر بخواهیم نگاهی کوتاه به کارهای آموزش داده شده در این دوره بیاندازیم می‌توانیم اشاره خاصی به زیبایی شناسی، شناخت رنگ ها و طرح ها و نحوه ست کردن آنها با یکدیگر، روش های طراحی ناخن (که در اینجا هنرجو هم می‌تواند از استعداد خود در نقاشی استفاده کند و هم از طرح های آماده کمک بگیرد) و نحوه استفاده از ابزار های ساده مثل سنجاق سر و پدید آوردن طرح های جدید و مهم ترین آنها حرکات دست در هنگام اجرای کار.

نحوه برگزاری دوره طراحی ناخن به شرح زیر است:

آموزش طراحی ناخن که از جمله کارهای هنری و جالب است به سه صورت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می‌شود که طبق مقررات فنی و حرفه ای تعداد افراد کلاس خصوصی بین یک تا سه نفر و نیمه خصوصی سه تا پنج نفر و گروهی پنج تا یازده نفر می‌باشد؛ و پس از تکمیل ظرفیت افراد در کلاس های مورد نظر، در هفته سه روز به آموزش پرداخته می‌شود که در اینجا فرصتی دوباره برای بانوان کارمند وجود دارد به طوری که برای این دسته هنرجو ها امکان برگزاری کلاس در آخر هفته ها و یا ایام تعطیل و ساعات عصر وجود دارد.

ابزار کار:

تمامی ابزار مورد نیاز برای طراحی از سوی خود کلاس در اختیار افراد قرار می‌گیرد که این ابزار عبارتدانداز: قلم های طراحی، چسب های نواری، اکلیل لاک، تاپ کت و بیس کت، پنبه های آرایشی، لاک پاک کن، مهر ناخون، پرایمر، نگین، قلم های نقطه گذاری، استیکر ناخن، پودر کاشت، لیکوئید کاشت، سوهان برقی، سوهان چوبی و پلیش بافر، نیپر و تمامی ابزار که شاید از قلم افتاده باشند.

هنرجویان پس از پایان دوره چه توانایی‌های کسب می‌کنند؟

پس از اتمام این دوره، هنرجو به یک هنرمند تبدیل می‌گردد و با روش های متفاوت طراحی ناخن آشنا می‌شود و از استعداد و ذوق شخصی خود برای طراحی نقش و نگار استفاده می‌کند. در این دوره نکاتی به او گفته می‌شود و اصولی به او مطرح می‌گردد که پس از فراگیری آن ذوقی در فرد ایجاد می‌شود که اورا به کار طراحی ناخن علاقمند کرده و می‌تواند وارد بازار کار بشود.

و اما می‌رسیم به بررسی نتیجه این همه وقت گذرانی:

هنرمند پس از گذراندن این دوره پر بار، با صفحات اینستاگرامی محبوب و ژورنال های معتبر آشنا شده و این فرصت را پیدا می‌کند که همواره با مد حرکت کند.

شما که اکنون این مطالب را از چشم می‌گذرانید و به استعداد نقاشی خود اعتماد دارید یا به این کار علاقه دارید، می‌توانید پس از طی این دوره به ناخن کاری خوش ذوق و با استعداد تبدیل شوید که در جالب رضایت مشتری خبره است و در هر سالن زیبایی می‌توانید شروع به کار کرده و درآمد قابل قبولی داشته باشید.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین مرکز آموزش کاشت ناخن در اراک، آموزشگاه کاشت ناخن در اراک، آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی در اراک، کلاس کاشت ناخن در اراک، دوره کاشت ناخن در اراک، کاشت ناخن، مدرک فنی حرفه ای، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، اراکی، مدل، مراکز، تخفیفان، ژلیش، کلاس، لوازم، مربی، ناخن کار

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!