بهترین مرکز کاشت ناخن در پیروزی
  • بهترین مرکز کاشت ناخن در پیروزی
  • بهترین ناخن کار در پیروزی

بهترین مرکز کاشت ناخن در پیروزی
سالن کاشت ناخن پیروزی
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • پیروزی

  • تماس



کاشت ناخن در آرایشگاه هایپر بیوتی پیروزی

خدمات حرفه ای کاشت ناخن در آرایشگاه هایپر بیوتی در پیروزی

مرکز تخصصی کاشت ناخن در پیروزی در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای ناخن



بهترین مرکز کاشت ناخن پیروزی | بهترین ناخن کار در پیروزی

بهترین مرکز کاشت ناخن در پیروزی

بهترین ناخن کار در پیروزی

بهترین مرکز کاشت ناخن در پیروزی -همه افراد به خصوص خانم ها دوست دارند دستانی زیبا داشته باشند، ناخن نیز یکی از عوامل داشتن دستان زیباست که به وسیله کاشت ناخن می توان به افرادی که ناخن های نامناسب دارند، کمک کرد تا آنها نیز به وسیله ناخن های زیبا، دستان زیبا داشته باشند. خانم ها اکثرا به دلایل مختلفی کاشت ناخن را انجام میدهند که اصلی ترین آنها، نداشتن ناخن های با رنگ و روی زیباست و کاشت ناخن با طراحی ها و انواع مختلف به ناخن های این افراد با استفاده از انواع مختلفی از ژل و پودر ها در محل آرایشگاه ها زیبایی می دهد. کاشت ناخن در کشور ما نیز طرفداران زیادی پیدا کرده است.

در این مقاله مطالبی راجع به این متد ارائه داده ایم که شما می توانید با مطالعه ی آن اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمائید.

بهترین ناخن کار در پیروزی

بهترین مرکز کاشت ناخن در پیروزی

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین ناخن کار در پیروزی می پردازیم.

مراحل کاشت ناخن:

ابتدا سطح ناخن ها را به کمک سوهان دستی یا سوهان برقی می تراشند تا از میزان درخشندگی ناخن کاسته شود و هوا زیر پودر یا ژل تشکیل نشود. مرحله بعد زدن ماده ضد قارچ بر روی ناخن اصلی می باشد که از قارچ و باکتری گرفتن ناخن جلوگیری می کند. سپس از پرایمر ناخن باید استفاده کرد که این مرحله به هوا نگرفتن ناخن کمک می کند. این مراحل ابتدا در تمامی کاشت ناخن ها باید رعایت شود. برای انجام کاشت ناخن باید به کلینیک های زیبایی که در این زمینه حرفه ای هستند مراجعه کنید. از ویژگی های کاشت ناخن مناسب این است که کاشت علاوه بر داشتن زیبایی و ظرافت، از مقاومت خوبی نیز بهره مند باشد. برای داشتن ناخن های طبیعی باید حجم مناسبی از پودر روی ناخن به کار برود تا هم ظریف باشد و هم از استحکام خوبی برخوردار باشد.

دلایل استفاده از کاشت ناخن:

1. نداشتن ناخن های مناسب و ظریف
2. زیبا تر شدن ناخن ها
3. نداشتن ناخن های مستعد برای رشد
4. عادت به خوردن ناخن

کاشت ناخن پودری:

رایج ترین، زیبا ترین و مقام ترین روش کاشت ناخن است که در آن با پودر های اکریلیک شیشه ای، هلویی یا صورتی و لیکوئید لایه ای محکم قرار داده و آن را فرم میدهند؛ نکته قابل توجه این است که این روش زمان بیشتری می برد.

کاشت ناخن ژله ای:

در حال حاضر ژل های UV از پر طرفدارترین روش های کاشت است که در این روش سه نوع ژل وجود دارد که آنها را در سه لایه روی ناخن قرار داده و هردفعه ناخن ها را برای خشک شدن زیر دستگاه UV قرار می دهند، در اصل نام این روش هم وجود همین دستگاه است؛ در آخر با ماده کلینز چسبندگی ژل ها را از بین می برند.

محاسن روش ناخن ژله ای:

1. آسیب ندیدن ناخن طبیعی
2. مناسب برای افرادی که عادت به خوردن ناخن دارند به دلیل بد مزگی و کنده نشدن مواد

معایب روش ناخن ژله ای:

1. ممکن است برخی به چسب ناخن حساسیت داشته باشند.
2. در صورت بروز هرگونه حساسیت به مواد کاشت ناخن، اگزما گرفته و سریع باید ناخن های مصنوعی را جدا کنند.
3. کاشت ناخن قالبی یا دو آل: در این روش از ناخن های پلاستیکی که در فروشگاه ها وجود دارد، استفاده می کنند.

کاشت ناخن گیاهی یا فیبری:

در این روش الیاف طبیعی به عنوان تیپ کار محسوب می شوند و در این نوع کاشت هیچ گونه ماده ی حساسیت زا به کار نمی رود و همچنین باید دست را در دستگاه Uv قرار داد تا مواد خشک شوند و سپس مواد را سوهان کشی کرد.

کاشت قالبی:

مقداری از مواد را در قالب هایی با سایز طبیعی ناخن ها ریخته و روی ناخن ها قرار می دهند؛ چند ثانیه بعد هم قالب را از ناخن جدا می کنند. نکته دیگر اینکه در این روش ممکن است ناخن ها هوا بگیرند و به دلیل استفاده مواد بیشتر ماندگاری کمتری دارد.

کاشت ناخن قالبی برای افراد زیر مناسب نیست:

1. افرادی که ناخن های پراکنده و مثل هم ندارند.
2. افرادی که ناخن های دو دستشان ناهماهنگ است.
3. کاشت ناخن به روش فیبر یا گیاهی: از الیاف طبیعی به عنوان تیپ یا همان کاغذ های بریده شده استفاده میکنند، مواد کاشت ناخن مثل همان مواد ژله ای اما با فرمولی متفاوت هستند که در اینجا هم پس از هر مرحله ناخن ها باید زیر دستگاه UV خشک شوند.

کاشت ناخن اکلیلی:

یکی از روش های محبوب در گذشته کاشت ناخن اکلیلی می باشد که از زیر شاخه های کاشت ناخن پودری است. کاشت ناخن اکلیلی روشی است که در ناحیه ی فرنچ ناخن اکلیل های زیبا و متنوع افزوده می شود. امروزه به دلیل مدرن شدن طرح ها و کاشت ناخن ها از این روش استفاده چندانی نمی شود.

کاشت ناخن آکواریومی:

داشتن این نوع ناخن ها مناسب افرادی است که علاقمند هستند که متفاوت و منحصر به فرد باشند. این کاشت بدین صورت اجرا می شود که، دو عدد تیپ به گونه ای روی هم قرار می گیرند که فضای خالی اندکی ما بین آنها به وجود می آید. با تزریق مقدار کمی آب مقطر و استفاده از اکلیل های رنگی این نوع کاشت پدید می آید. اگر خواستار چنین کاشت ناخنی هستید باید به متخصص این زمینه که دارای مهارت و تجربه ی بالا است مراجعه کنید.

کاشت ناخن فرنچ یا فرنچ دائمی:

ژل فشرده سفید یا پود اکریلیک در قسمت فرنچ ناخن و پودر اکریلیک کلیر یا صورتی ملایم نیز به عنوان کاور استفاده می شود.

مراحل برداشت ناخن:

1. دست هایتان را داخل ظرفی که از قبل استون ریخته اید، به طوری که تمام ناخن ها در آن قرار گیرند، بگذارید و 6 الی 7 دقیقه صبر کنید.
2. دست ها را در آورده، با دستمال استون روی ناخن را پاک کرده و دوباره تا چند مرتبه، مرحله قبل را انجام دهید.
3. وقتی فقط یک لایه نازک از مواد روی ناخن قرار داشت، ما بقی مواد را با سوهان از روی ناخن پاک کنید.
4. ناخن خود را بافر بکشید.
5. ناخن را با پولیش برق بیندازید.
6. و در آخر، برای آسیب ندیدن به ناخن اصلی از تقویت کننده استفاده نمایید.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:

بهترین مرکز کاشت ناخن در پیروزی، بهترین ناخن کار در پیروزی، آرایشگاه کاشت ناخن پیروزی، سالن کاشت ناخن در پیروزی، مرکز تخصصی کاشت ناخن پیروزی، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، میدان کاج، مدل، مراکز، تخفیفات، لوازم کاشت ناخن

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!