• بهترین مرکز کراتینه مو در سعادت آباد
  • کراتین مو سعادت اباد

بهترین مرکز کراتینه مو در سعادت آباد
مونا یزدانی
  • 021-2211 8780 / 81
  • 0919 081 4100
  • سعادت آباد ، ضلع جنوب غربی چهارراه سرو (تقاطع سرو غربی و پاکنژاد) پلاک ۴۲

  • تماس



تیزر برخی از نمونه کارها:



سالن زیبایی مونا یزدانی: مرکز کراتینه در سعادت آباد

خدمات فوق تخصصی در مرکز کراتینه در سالن زیبایی مونا یزدانی سعادت آباد

مرکز تخصصی کراتینه مو سالن زیبایی مونا یزدانی در سعادت آباد با مدیرت خانم یزدانی ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای کراتینه



  • بهترین مرکز کراتینه مو در سعادت آباد
  • بهترین مرکز کراتینه مو در سعادت آباد


بهترین مرکز کراتینه مو در سعادت آباد

مرکز کراتینه در سعادت آباد

بهترین مرکز کراتینه مو در سعادت آباد – کراتینه مو یک روش درمانی مو است که در واقع به احیای موهای خشک و بی حالت کمک می کند. کراتینه یک روش نیمه دائمی است که حداقل 2 ماه ماندگاری دارد. کراتینه مو انواع مختلفی دارد که هر کدام میزان صافی متفاوتی را ایجاد می کنند.

در کراتینه مو مواد به مقدار مناسب به مو زده می شود. حد مواد بسیار مهم است. پس از آن توسط اتوی موی سرامیکی و گرمای ایجاد شده مواد جذب مو می شود. مواد شیمیایی موجود در کراتین در ساختار مو تغییراتی ایجاد کرده و با همین تغییرات موها را صاف و نرم می کند و موهای آسیب دیده را احیا می کند.

اگر موهای آسیب دیده، خشک و وز دارید برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

بهترین مرکز کراتینه مو سعادت آباد

در اینجا به بررسی و معرفی مرکز کراتینه در سعادت آباد می پردازیم.

کراتینه مو چیست؟

در صورتی‌ که از موهای خشک و فر خسته شدید؛ حتماً با دوره های کراتین درمانی آشنا شوید.

کراتینه مو یک درمان برزیلی برای صاف کردن موهای فر و مجعد به‌صورت نیمه دائمی است. همه ی افراد می‌توانند از کراتینه استفاده نمایند. کراتینه از ساختار شیمیایی درست‌شده است؛ که این ساختار شیمیایی، موهای خشک و وزوزی را به موهای نرم و صاف تبدیل می‌کند. مدت قرارگیری محلول کراتین روی موها حدوداً بیست دقیقه است.

پروتئین موجود در کراتینه بنام کراتین احیاء کننده ی مو است. درواقع کراتین به‌صورت موقت منجر به نرمی موها می‌شود.

کراتین چیست؟

کراتین پروتئینی است که در ناخن ها، موها، دندان ها قرار دارد؛ و در حیوانات در پشم، شاخ، پر و سم آن ها وجود دارد؛ درواقع کراتین یک ماده احیاکننده است؛ و همچنین قادر به صاف کردن، فرم دهی و ضخامت تارهای مو می‌شود. معمولاً کراتین موجود در کراتینه از منابع حیوانی تأمین می‌شود.

در مو، علاوه بر کراتین، پروتئین های متعددی وجود دارد؛ این ماده ها به‌عنوان یک محافظ خارجی عمل می‌کند؛ و از موها در برابر خشکی و صدمه دیدن مراقبت می‌کند. عوامل زیادی باعث کاهش کراتین در بدن می‌شود؛ مثل نور خورشید، آلودگی و مواد شیمیایی و تغییراتی که فرد در سبک زندگی‌اش ایجاد می‌کند.

عملکرد کراتینه روی موها:

همان‌طور که گفته شد کمبود کراتین منجر به وزوزی شدن موها و خشکی می‌شود؛ درنتیجه آن موها به هم گره می‌خورند؛ و شکسته می‌شوند؛ برای کراتینه کردن موها محلول کراتین را روی مو مالیده، سپس با سشوار آن را برس بزنید تا همه ی کوتیکول مو به محلول کراتینه آغشته شود؛ درنتیجه با استفاده از حرارت، مواد کراتین که از طریق منافذ مو وارد مو می‌شوند جذب بیشتری خواهد داشت؛ و کمبود پروتئین ساقه ی مو را جبران می‌کند و باعث نرمی، صافی و براقی مو می‌شود؛ و موهای آسیب‌دیده را بازسازی می‌کند؛

بنابراین بعد از کراتینه کردن به‌راحتی می‌توانید موهای خود را شانه کنید؛ و همچنین در استفاده از انواع آرایش موها هیچ محدودیتی نداشته باشید. توجه داشته باشید برای ثابت ماندن محلول کراتینه روی موها نباید سه تا چهار روز بعد از کراتینه کردن موهای خود را بشویید.

انواع کراتین مو ازنظر ساختاری:

1. کراتین حیوانی: کراتین آن منشأ حیوانی دارد؛ و بیشتر در ناحیه شرق آسیا استفاده می‌شود. مثل کراتین موجود در پوست سخت حیوانات.
2. کراتین گیاهی: کراتین آن منشأ گیاهی دارد؛ و در کشور برزیل از صمغ یک گیاه گرفته می‌شود.
3. کراتین های شیمیایی: کراتین آن منشأ شیمیایی دارد؛ و با فرمول های شیمیایی ساخته می‌شود و کراتین هیدرولیز شده است؛ در ایران از این نوع کراتین استفاده می‌کنند.

انواع کراتین مو ازنظر کاربرد:

1) کراتین احیاکننده و تقویت‌کننده.
2) کراتینه برزیلی یا کراتینه صافی.

1- کراتینه احیاکننده و تقویت‌کننده:

بعضی افراد به دلایل سوختگی ساقه های مو به علت رنگ کردن مداوم موها، فقر آهن، کمبود ویتامین های لازم برای سلامتی مو، مشکلات تیروئید، آب‌وهوا و استرس موهایشان نازک و شکننده می‌شود. در صورت عدم رسیدگی به موها، حجم بیشتری از موها صدمه می بینند. برای رفع این مشکل از کراتینه ای که تقویت و بازسازی ساقه‌های مو را بر عهده دارد؛ استفاده نمایید؛ و با توجه به میزان آسیب‌دیدگی موها، کراتینه کردن موها را حتماً تکرار کنید؛ تا بازسازی موها بهتر صورت گیرد؛ و همچنین جهت اثربخشی بیشتر، کیفیت کراتینه را بررسی نمایید.

2- کراتینه برزیلی یا کراتینه صافی:

محلول کراتینه ها ازلحاظ ساختاری باهم متفاوت هستند؛ به صورتی که کراتینه‌های تقویت‌کننده، جنبه ی درمانی دارند؛ اما اگر بخواهید موهای صاف و درخشان داشته باشید؛ باید از نوع دیگر کراتینه، بنام کراتینه ی برزیلی استفاده کنید. افرادی که دوست ندارند موهای مجعد خود را صاف کنند؛ باید از کراتینه ی تقویت‌کننده استفاده کنند؛ چراکه این نوع کراتینه به دلیل ساختار تشکیل‌دهنده‌ی خود قادر به صاف کردن موها نیستند.

امروزه ریباندیگ و المنت مو جایگزین کراتینه صافی به علت تفاوت در نوع محلول، شده است.

عوامل مؤثر در ماندگاری بیشتر کراتینه:

• کمتر موهای خود را رنگ کنید.
• از شامپوهای که فاقد سولفات و نمک است برای شستشوی موهای خود استفاده کنید.
• از نرم‌کننده‌های مناسب موهای خود استفاده کنید.
• از ماسک های مناسب موهای خود استفاده کنید.
• از کراتینه ی مرغوب و باکیفیت استفاده کنید.

ماندگاری کراتینه، با توجه به رعایت موارد بالا، بین دو تا شش ماه در افراد متغیر است.

مهم‌ترین عوارض کراتینه کردن مو:

خطر سرطان: یکی از مواد تشکیل‌دهنده‌ی کراتینه، یک ماده سرطان زا بنام فرمالدئید است؛ این ماده قدرت صاف کنندگی دارد؛ و به‌عنوان یک ماده ی نگه‌دارنده محسوب می شود؛ بنابراین وجود آن در کراتینه لازم است.
هرچند که بعد از کراتینه کردن مو، از ماسک‌های مو برای پاک کردن فرمالدئید استفاده می‌شود؛ اما بازهم جذب مقدار کمی از فرمالدئید برای پوست مضر است. کراتین حیوانی دارای یک درصد و کراتین گیاهی دارای دو درصد و کراتین شیمیایی دارای چهل وهشت درصد فرمالدئید است؛ بنابراین کراتین های حیوانی مناسب ترند.
در صورت ورود فرمالدئید به دستگاه تنفسی شخص دچار سوزش گلو، سرفه، خارش چشم و حتی خونریزی از بینی می‌شود؛ و حتی امکان بیماری های مزمن در فرد وجود دارد.

ریزش مو: در بسیاری از افراد، بعد از کراتینه کردن موها و شستشو آن ها، موها از ریشه شروع به ریزش می کند؛ این افراد حتماً باید به پزشک مراجعه و علت ریزش مو را بررسی کنند؛ و داروهای ریزش مو به تجویز پزشک مصرف نمایند.
واکنش های حساسیت زا: بسیاری از افراد با کراتینه کردن دچار آلرژی می‌شوند؛ و علائمی چون خارش و دانه های قرمز در آن ها پدید می آید، همچنین افرادی که دارای بیماری های پوستی هستند؛ قبل از کراتینه کردن حتماً با پزشک خود مشورت نمایند.
تخریب ساختمان مو: بااینکه کراتینه ی مو جهت براق کردن و درخشندگی موها استفاده می‌شود؛ ممکن است پس از چند بار شستشو، قوام و بافت مو تغییر کند؛ و موها خشک و شکننده شوند.

سایر عوارض در صورت زیاد کراتینه کردن مو:

تهوع
سرگیجه
خشکی مو
موخوره
چرب شدن مو
شوره سر

فرمالدئید جزء لاینفک کراتینه:

گاهی به شما گفته می شود که عنصر فرمالدئید در محلولی که می‌خواهید کراتینه کنید وجود ندارد؛ حتی اگر ساختار آن را چک کنید اسمی از فرمالدئید نیست؛ اما عنوان هایی مثل متان دیول یا متیلن گلایکول یا متانال یا فرمالین در ساختار آن دیده می شود؛ که عنوان متان دیول یا متیلن گلایکول از مشتقات فرمالدئید و عنوان متانال نام شیمیایی و سیستمیک فرمالدئید و عنوان فرمالین که همان محلول تجاری 37 درصدی فرمالدئید است.

جایگزین مناسب کراتینه مو:

• استفاده از برنامه غذایی مناسب.
• استفاده از محصولات طبیعی حاوی کراتین مثل ماسک مو.
• استفاده از روغن آرگان قبل از خواب به میزان ده قطره.
• استفاده از روغن نارگیل روی موها.
• استفاده از ژل کتیرا.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا کراتین با احیاء یکی است؟

خیر. احیاء جنبه‌ی درمانی داشته و متناسب با هر نوع مویی یک مدل وجود داشته و در مجاورت گرما دود شیمیایی تولید نکرده و حاوی ماده‌ی فرمالدهید نیست. احیاء صاف کنندگی کمتری خواهد داشت. ولی کراتین با اینکه حاوی فرمالدهید نبوده قدرت صاف کنندگی بالایی داشته و برای همه مو یکسان بوده و در مجاورت گرما سبب تولید دود شیمیایی خواهد شد.

میزان نم مو برای انجام احیاء چقدر است؟

بستگی به مواد مصرفی از ۳۰ تا ۴۰ درصد و در بعضی موارد نیز ۱۰۰ درصد میزان نم موها باید باشد.

ماندگاری احیاء چه مدت زمانی است؟

با توجه به شرایط محیطی و مراقبت هایی که توسط فرد انجام میشود بین ۴ تا ۸ ماه دوام خواهد داشت.

آیا بعد از انجام کراتین مو از هر شامپو و نرم کننده‌های میتوان استفاده نمود؟

ترجیحاً خیر. اگر میخواهید دوام کراتین بیشتر باشد بعد از انجام کراتینه بهتر است که از شامپو و نرم کننده‌های مخصوص استفاده نمایید.

آیا باید موهای آسیب دیده را اول احیا کنیم و بعد رنگ مو بزنیم؟

بستگی به شدت آسیب دیدگی مو دارد اگر آسیب به حدی باشد که ساختار مو عوض شده باشد باید اول احیاء را انجام داد تا مو مقاومت کافی برای دکلره و رنگ را داشته باشد. در غیر اینصورت میتوانید اول رنگ و هایلایت را انجام داده و سپس اقدام به احیاء نمایید.

موهایی که در اثر مواد شیمیایی دچار سوختگی شدند آیا میتوان احیاء نمود؟

بله. موهایی که در اثر مواد شیمیایی دچار سوختگی شدند با احیاء میتوان جان تازه‌ای به تارها موها داد و نیازی به کوتاهی موها نیست.

علت شستشو قبل از انجام کراتین مو چیست؟

شستن موها سبب باز شدن پولک های مو شده در نتیجه مواد کراتین بهتر و بیشتر جذب می‌شود. شستشو همچنین سبب ازبین رفتن چربیهای اضافی مو و آلودگی های موجود روی مو می‌شود.

جریان سه روز مکث بعد از انجام کراتین چیست؟

بعد از انجام کراتین شما باید به مدت سه روز از موها مراقبت ویژه‌ای داشته باشید مثلاً از فعالیتهایی که سبب تعریق میشود خودداری کنید و موها را با ابزاری چون کلیپس، سنجاق و کش نبندید و از استحمام در این سه روز خودداری کرده و موهای خود را در معرض بخار قرار ندهید و از وسایلی چون اتو و سشوار استفاده نکنید.

علت سه روز قرنطینه مو بعد از انجام کراتین چیست؟

چون سه روز طول می‌کشد تا مایع کراتین بتواند روی موها یک غلاف ضخیم ایجاد کند.

میزان درصد نم موها برای کراتین مو چقدر است؟

جهت موهای آسیب دیده بین ۳۰ تا ۴۰ درصد کافی خواهد بود.

آیا کراتین سبب پوسته پوسته شدن سر می‌شود؟

بعضی افراد با انجام دادن کراتین به دلیل وجود مواد شیمیایی، پوست سر آنها آسیب می‌بیند.


کلمات کلیدی:
بهترین مرکز کراتینه مو در سعادت آباد، مرکز کراتینه مو سعادت آباد، کراتینه مو سعادت اباد، بهترین کراتینه کار مو در سعادت آباد، کراتین مو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، سعادت آباد، مدل، احیا، صافی، خانه، انگلیسی، طبیعی، مردانه، مایونز، ژلاتین، خانگی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!