سالن اپیلاسیون در نیاوران

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

سالن اپیلاسیون در نیاوران

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • سالن اپیلاسیون در نیاوران
  • مرکز اپیلاسیون نیاوران

سالن اپیلاسیون در نیاوران
سالن اپیلاسیون نیاوران
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • نیاوران

  • تماس



سالن اپیلاسیون در نیاوران در آرایشگاه هایپر بیوتی نیاوران

خدمات حرفه ای اپیلاسیون در آرایشگاه هایپر بیوتی در نیاوران

مرکز تخصصی اپیلاسیون در نیاوران در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای اپیلاسیون



سالن اپیلاسیون در نیاوران

سالن اپیلاسیون در نیاوران

مرکز اپیلاسیون نیاوران

سالن اپیلاسیون در نیاوران – شاید شما هم در صفحات اجتماعی یا سایت ها، متونی راجع به اپیلاسیون با وکس خوانده باشید؛ امروز موضوع ما نیز همین است و امیدواریم پاسخگوی سوالات شما راجع با اپیلاسیون با وکس، باشیم.

مرکز اپیلاسیون نیاوران

سالن اپیلاسیون در نیاوران

در اینجا به بررسی و معرفی مرکز اپیلاسیون نیاوران می پردازیم.

اصلا اپیلاسیون چیست؟

اپیلاسیون، روشی برای مو زدایی خانم ها و آقایان است؛ که با کمک وکس یا موم انجام می شود. اپیلاسیون هم مانند روش های دیگر مو زدایی مزایا و معایب خاص خودش را دارد؛ جالب این است که با وجود دردناک بودن این روش هنوز هم طرفداران خودش را از دست نداده است.

مزایای اپیلاسیون:

همانطور که در ابتدا گفته شد، اپیلاسیون هم مزایا و معایبی دارد؛ حال راجع به مزایای این روش مو زدایی برای شما خواهیم گفت.

-عدم نیاز به موزدایی برای مدت طولانی

بعد از اپیلاسیون، خصوصا با موم، حدود یک ماه تا پنج هفته از رشد موهای زاید خبری نیست و بعد از این مدت رشد موها آغاز می شود و این خصوصیت مثبتی برای افرادی است که دائم مجبور به اصلاح موهای زائد بدن هستند.

-صرفه جویی در وقت

وقتی از این روش استفاده کنید، به هر حال دیگر لازم نیست با هر بار حمام رفتن، از بین بردن و اصلاح موهای زاید را انجام دهید و تا چهار الی پنج هفته از دست این موضوع خلاص می شوید و نیاز به تکرار مجدد آن ندارید.

-جلوگیری از رشد موهای زیر پوستی:

موهای زیر پوستی با هر بار شیو و اصلاح کردن با تیغ، رشد می کنند که باعث پر شدن موهای زاید می شود، با روش اپیلاسیون با وکس این مشکل بسیار کمتر پیش می آید.

مشکلات اپیلاسیون:

شما را با مزایای اپیلاسیون آشنا کردیم و الان نوبت به معایب این روش رسیده است، با دانستن این معایب میتوانید نسبت به رفع آنها پیش قدم شوید.

-دردناک بودن:

متاسفانه اپیلاسیون چه با وکس و چه با موم روش دردناکی است، به خصوص نواحی حساس بدن که درد آن بیشتر است؛ پس اگر اپیلاسیون روش شما برای موزدایی است، باید طاقت تحمل کردن درد آن را داشته باشید.

-احتمال واکنش های شدید پوستی:

اگر بعد از استفاده از این روش تا چند ساعت، شاهد قرمزی و تورم پوست خود شدید، نگران نباشید چون این موضوع طبیعی است؛ اما اگر پوست حساسی دارید حتما به این نکته توجه کنید و در صورتیکه این متورم شدن و قرمزی پوست خود بیشتر از چند ساعت، طول کشید به پزشک پوست مراجعه کنید و با تجویز کرم ها و پماد های مناسب پوست شما درمان پیدا کند.

-هزینه بالا:

برای همه روش های موزدایی، باید هزینه ای پرداخت کنید که از جمله این روش ها، استفاده از دستگاه اپیلاتور یا کرم های موبر است و باید گفت که هزینه اپیلاسیون از روش های بالا، بیشتر است.

نکاتی مهم در مورد اپیلاسیون:

برای انجام این روش، موزدایی راحت تر و درد کمتر، بهتر است نکات زیر را در نظر داشته باشید و این موارد را رعایت کنید:

1. برای اینکه پس از اپیلاسیون، هیچ مویی روی پوست باقی نماند و نتیجه بهتری بگیرید، قبل از انجام اپیلاسیون، پوست خود را لایه برداری کنید.
2. اگر خانم هستید، نزدیک ایام عادت ماهانه، این روش را انجام ندهید؛ به دلیل اینکه در این زمان بدن شما تحمل کمتری نسبت به درد دارد، در واقع ضعیف تر از مواقع عادی است و اپیلاسیون دردناک تر از دیگر مواقع است.
3. برای اینکه پس از اپیلاسیون پوستی نرم تر داشته باشید، بین دو اپیلاسیون هیچ زمان با تیغ شیو نکنید؛ زیرا این کار باعث زبری پوست و باعث دردناک تر شدن مرتبه بعدی اپیلاسیون شما می شود.
4. اگر تصمیم به مراجعه به مراکز، برای انجام این روش مو زدایی گرفته اید، حتما اطمینان حاصل کنید که دو الی سه هفته از رشد موهای بدن شما گذشته باشد؛ به دلیل اینکه از بین بردن موهای کوتاه با وکس بسیار مشکل تر و حتی بعضی از مراکز یا سالن های ارائه دهنده اپیلاسیون این کار را برای شما انجام نمی دهند.
5. بدون تحقیق و پرس و جو راجع به کار اپیلاسیون یک سالن، به آن مراجعه نکنید؛ حتما قبل از مراجعه پرس و جویی راجع به بهداشت و کار آنجا انجام دهید؛ زیرا آموزش اپیلاسیون و انجام آن حتما باید توسط افراد ماهر و در سالن های مورد اعتماد و مجرب صورت گیرد.

نکاتی برای کاهش درد اپیلاسیون:

اگر دفعه اول است که تصمیم به اپیلاسیون گرفته اید، حتما مرحله آمادگی پوست، قبل از اپیلاسیون را در نظر بگیرید و با توجه به نکات زیر درد آن را برای خود کم کنید.
1. به خانم ها پیشنهاد می شود که در زمان عادت ماهیانه، اپیلاسیون نکنند؛ به علت اینکه درد در زمان پریودی بیشتر از همیشه است.
2. برای اینکه پوست نرم تر و منافذ پوست باز تر شود، قبل از مراجعه برای اپیلاسیون، دوش آب گرم بگیرید؛ همچنین دوش آب گرم باعث خارج شدن سریع تر مو از پوست می شود.
3. بهتر است پس از انجام اپیلاسیون لباس های تنگ نپوشید تا پوست تحریک نشود؛ لباس های گشاد و نخی پیشنهاد ما به شماست.
4. نفس های کوتاه و سریع در مواقع درد به شما کمک می کند تا درد کمتری را حس کنید و بهتر بتوانید آن را مدیریت و تحمل کنید.
5. شب قبل از اپیلاسیون، لایه برداری پوست را انجام دهید؛ تا پوست های مرده از بین برود.
6. حتما دو الی سه هفته پس از رشد موها برای اپیلاسیون مراجعه کنید؛ چون هرچه موهای بدن شما بلند تر باشد، درد اپیلاسیون کمتر میشود.
7. اگر پوست شما آسیب دیده، ملتهب، کبود یا زخم دیده است، اپیلاسیون نکنید؛ زیرا آسیب بیشتری به پوست شما می رسد.
8. اگر جزو افرادی هستید که نسبت به درد ضعیف تر و زودتر از بقیه آن را حس می کنید، میتوانید از کرم ها و اسپری های بی حس کننده استفاده نمایید.
9. برای انجام اپیلاسیون با موم، بگذارید موم کمی خنک شود و از موم داغ استفاده نکنید.
10. نواحی حساس پوست مثل موهای اطراف ابرو، موهای بینی و … را اپیلاسیون نکنید؛ چون اپیلاسیون این نواحی، دردناک تر است.
11. برای اپیلاسیون دست یا پا، این کار را یکباره انجام ندهید بلکه کم کم و در قسمت های کوچک تر انجام دهید.
12. روشی بسیار جالب که شاید فکر کنید ربطی به کمتر نشدن درد ندارد، انجام حرکات کششی است که باعث کمتر شدن درد می شود؛ حتما این روش را نیز امتحان کنید.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های نیاوران:
  • سالن زیبایی عروس سرای نگین
  • سالن زیبایی وانیا
  • سالن زیبایی ونوس شهر
  • سالن زیبایی ونوشه
  • سالن زیبایی ویانا
  • سالن زیبایی ویکتوریا
  • سالن زیبایی یوکابد
  • سالن زیبایی یونیک
  • سالن زیبایی نائیریکا
  • سالن زیبایی نسیم
  • سالن زیبایی کاتلیا
  • سالن زیبایی گارنت
  • سالن زیبایی تابان 2
  • سالن زیبایی لیان
  • سالن زیبایی مادمازل

رفیعی
0912940 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سالن بیوتی نیاوران
0933273 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مرکز زیبایی راز
0912169 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ونوس شهر
0912194 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ویانا
0910845 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
امپراطور
0935107 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

برخی سوالات متداول شما:

آیا اپیلاسیون باعث رشد موهای جدید می‌شود؟

اپیلاسیون معمولاً باعث کاهش و کمتر شدن رشد موهای زائد می‌شود، اما نمی‌تواند رشد موهای جدید را به طور کامل جلوگیری کند. بعد از اپیلاسیون، موهای جدید ممکن است با سرعت کمتری و به صورت نازک‌تر و نرم‌تر رشد کنند. با این حال، برای دستیابی به نتایج دائمی، ممکن است نیاز به جلسات تکراری داشته باشید.

آیا اپیلاسیون در خانه قابل انجام است یا نیاز به متخصص دارد؟

با پیشرفت فناوری، دستگاه‌های اپیلاسیون خانگی نیز برای استفاده شخصی در دسترس قرار گرفته‌اند. این دستگاه‌ها بر اساس اصول مشابهی کار می‌کنند، اما ممکن است در سطح قدرت و دقت با دستگاه‌های حرفه‌ای متخصص تفاوت داشته باشند. اگر می‌خواهید اپیلاسیون را در خانه انجام دهید، بهتر است دستگاه‌های با کیفیت و معتبر را انتخاب کنید و دستورالعمل‌های استفاده را به دقت دنبال کنید. با این حال، در صورتی که قصد اپیلاسیون در مناطق حساس یا گسترده‌تری را دارید یا نیاز به راهنمایی حرفه‌ای دارید، بهتر است به متخصص یا تکنسین مجرب مراجعه کنید.

آیا اپیلاسیون می‌تواند در مناطقی که تاتو یا خالکوبی دارند، انجام شود؟

بله، می‌توانید اپیلاسیون در مناطقی که تاتو یا خالکوبی دارند، انجام دهید. با این حال، باید مراقب باشید که لیزر یا نور پالسی به مناطقی که تاتو یا خالکوبی روی آنها قرار دارد، تماس نکند. زیرا این امر ممکن است باعث تحریک و آسیب به پوست و رنگ آمیزی تاتو شده شود. قبل از انجام اپیلاسیون، بهتر است با پزشک یا متخصص مشورت کنید تا درباره روش مناسب و احتیاطات لازم در صورتی که تاتو در ناحیه مورد نظر وجود دارد، آگاه شوید.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
سالن اپیلاسیون در نیاوران، مرکز اپیلاسیون نیاوران، بهترین سالن، آرایشگاه، خانه اپیلاسیون، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، نیاورانی، مدل، مراکز، تخفیفات، وکس، موم

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!