بهترین سالن زیبایی در تهران

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

بهترین سالن زیبایی در تهران

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • بهترین سالن زیبایی عروس در تهران
  • بهترین سالن زیبایی در تهران

بهترین سالن زیبایی در تهران
بهترین سالن های زیبایی در تهران
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • تهران

  • تماس




بهترین آرایشگاه زنانه در تهران در سالن هایپر بیوتی

خدمات تخصصی در آرایشگاه هایپر بیوتی در تهران

مرکز تخصصی زیبایی در تهران در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای



بهترین سالن زیبایی در تهران

بهترین سالن زیبایی در تهران

بهترین سالن زیبایی در تهران – بنظر شما یک آرایشگاه خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ وضع ظاهری آرایشگاه باید چطور باشد ؟ آیا باید موارد بهداشتی باید رعایت شود یا خیر؟ برای دانستن این سوالات مطلب زیر را مطالعه کنید.

داشتن چهره ای زیبا و منحصر بفرد در هر زمان مورد توجه قرارگرفته است، اما در بازه های زمانی مختلف آرایش به منظور داشتن جایگاه خاص در جامعه رواج پیدا کرده. در این عصر آراستگی ظاهری و آرایش بصورت یک اصل برای همگان مورد توجه واقع شده است. بهترین آرایش، آرایشی است که بتواند عیوب را برطرف سازد، متناسب با سن باشد و با موقعیت اجتماعی همخوانی داشته باشد. باید دانست که در هر زمان و مکان چه آرایشی انجام داد.

بهترین آرایشگاه ها در سطح جهان، آرایشگاه هایی است که علاوه بر داشتن خدمات و امکانات رفاهی، فضای راحت و مناسبی را در اختیار مشتریان خود قرار دهند. همچنین باید توجه داشت که بهداشت و تمیز کار کردن در آرایشگاه ها مهمترین اصل است. تمیز و بدون لک بودن روپوش آرایشگر، شست و شوی دست ها قبل از انجام کار و ضدعفونی کردن وسایلی همچون تیغ در آرایشگاه بسیار ضروری است.

بهترین سالن آرایش در تهران

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین سالن آرایش در تهران می پردازیم.

چطور آرایشگاه زنانه خوب پیدا کنم؟

بیشترین سوالی که ذهن اکثر خانم ها را درگیر کرده این است که از کجا باید متوجه شویم یک سالن یا کلینیک زیبایی مناسب و خوب است؟ قبل از این سوال باید پرسید که شما خوب و مناسب بودن آرایشگاه یا سالن زیبایی را در چه چیزهایی می بینید؟

یکی از مسائل مهمی که از دید همگان در نظر گرفته می شود، نزدیک بودن سالن زیبایی به محل زندگی تان است. بیشتر خانم ها بدلیل مشغله هایی که دارند کمتر می توانند به امور ظاهری خود برسند و برای اینکه زودتر بتوانند کار را به اتمام برسانند، سعی می کنند حتی الامکان به نزدیکترین سالن زیبایی خانه خود مراجعه کنند. این تصمیم مزیتی دارد و آن هم این است که حتی اگر در زمان های خلوت و بیکاری بخواهید به آرایشگاهی بروید که در جای دوری واقع است برای زمان رفت و برگشت باید حدودا 2 تا 3 ساعت زمان گذاشت و این مورد بسیار آزار دهنده است.

سالن های آرایش و زیبایی:

یکی از عواملی که باعث می شود به آرایشگاهی خوب بروید، تجربه و مهارت کار آرایشگر است. بهترین عملکرد ها از تجربه به دست می آید؛ به همین دلیل است که همیشه به آرایشگر های تازه کار توصیه می شود حداقل در چند مهارت آرایشگری تسلط کامل پیدا کنند، زیرا که هرچه روند کاری آنها بهتر باشد، مشتریان زیادی به سوی آنها کشیده می شوند و می توانند آینده شغلی خوبی را برای خود رقم بزنند. همه ما می دانیم که خانم ها نسبت به آقایان دارای پوست حساس تری هستند و این یعنی باید به پوست خود اهمیت زیادی بدهند و تا جایی که می توانند مراقب سلامت پوست خود باشند.

برخی خانم ها وقتی از آرایشگاه به منزل بازمی گردند، دچار لک های پوستی، زگیل و یا دچار بیماری های قارچی می شوند؛ که علت رایج آن تماس وسایل آرایشی آلوده و ضدعفونی نشده و یا استفاده از حوله همگانی می باشد. لذا توصیه می شود هیچگاه به آرایشگاه هایی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند مراجعه نکنید.

موهای زیبایی داشته باشید:

هنگامی که روز عروسی فرا می رسد، مهمترین دغدغه برای تازه عروس ها مدل مو و نحوه آرایش صورت آنهاست که تمامی حضار در عروسی در این باره باهم گفت و گو می کنند.
ما در این کادر هفت روش اصلی بیان می کنیم که اگر هر آرایشگری آن را انجام دهد، می تواند بهترین عملکرد را برای مشتریان عروس خود به ارمغان بیاورد.

7 کاری که هر آرایشگری باید برای عروس خود انجام دهد:

کی باید موهایتان را کوتاه کنید؟

اگر عروسی دارای موهای بلند است و می خواهد قبل از عروسی اش آنها را کوتاه کند، بهترین زمان حدود یک ماه و نیم قبل از روز عروسی است. آن هم به این دلیل است که اثر قیچی بر روی موها نمی ماند و موها را به حالت طبیعی بر می گرداند. پس اگر کمتر از یک ماه به عروسی شما مانده ، توصیه می شود از کوتاه کردن موهای خود صرف نظر کنید، زیرا حالت مصنوعی به موها می دهد.

موهای حالت پذیر و براق:

برای داشتن موهایی نرم و درخشنده در زمان عروسی، باید مراقبت اصلی از موهای خود را حدود یک ماه قبل از روز عروسی شروع کنید. به این صورت که می توانید از ماسک های مو بهره ببرید و یا اگر نمی دانید می توانید از آرایشگر خود در این زمینه مشاوره بگیرید.

از توصیه های ما در این زمینه شامپوی زیتون و آووکادو است. آووکادو باعث پرپشت شدن و درخشندگی موها می شود و طریقه ی استفاده به این صورت است که آووکادو را له کرده و آن را به شکل مایع یا خمیری در بیاورید، سپس قبل از حمام به مدت 30 دقیقه روی موهایتان قرار دهید و آبکشی نمایید.

لازم به ذکر است برای استفاده از ماسک های مو باید هفته ای 2 الی 3 بار از آنها استفاده کنید و ماسک مو باید مطابق با جنس موهایتان باشد تا آسیبی به موهایتان نرسد.

چه مدل مویی را می پسندید؟

بحث اصلی میان مهمانان در عروسی، مدل مو و آرایش چهره عروس است؛ زیرا که عروس مرکز توجه همه مهمانان می باشد. برای اینکه بدانید چه مدل مویی به چهره شما می آید، بهتر است قبل از عروسیتان به مجالس و میهمانی ها بروید و هر بار مدل موی جدیدی را امتحان کنید، در این صورت می توانید مدل مویی را که به چهره تان می آید را پیدا کنید. بهتر است اگر می خواهید مدل موی شما باز باشد با آرایشگرتان مشورت های لازم را داشته باشید.

عروس های زیبا چه رنگ مویی دارند؟!

اگر می خواهید عروسی تان را در شب برگزار کنید، قطعا باید رنگ موهایتان تیره باشد؛ اما چرا؟ اگر دقت کرده باشید بسیاری از مدل هایی که می بینید موهای بلوند و زیبایی دارند اما باید توجه داشت که شما تنها عکس آنها را می بینید و واقعیت شکل دیگری ست. علت دیگر آن است که شما در شب عروسی کنار آقا داماد می ایستید و اگر رنگ موهایتان روشن باشد سن شما بیشتر از داماد نشان می دهد.

معمولا در ایران و کشورهای آسیایی رنگ چشم تیره رواج دارد، پس بهتر است رنگ موها قهوه ای و قهوه ای سوخته باشد. می توانید این دلیل را هم در نظر بگیرید که رنگ موی تیره تضاد بسیار زیبایی با لباس عروسی شما خواهد داشت و شما را بسیار زیبا نشان خواهد داد. زیاد به این فکر نکنید که تغییر زیادی و اساسی در موهایتان بدهید و برای جلب توجه افراطی عمل نکنید، زیرا که شما عروس هستید و مرکز توجه همه قرار خواهید گرفت. باید این را در نظر بگیرید که آیا آرایشگر شما توانایی و مهارت لازم را دارد تا بتواند بهترین مدل مو و آرایش را به چهره شما ببخشد یا خیر.

هنر آرایشگر این نیست که چهره شما را شبیه به یک بازیگر یا خواننده کند، شما چهره خودتان را دارید و مبنا این نیست اگر چیزی به شخصی بیاید قطعا به شما هم می آید. پس حتما قبل از عروسی تان با آرایشگرتان مشورت کنید و مثلا نگویید من فقط این مدل مو یا فقط این آرایش را می خواهم. در نظر بگیرید چه مدل مو و آرایشی به صورت شما می آید و سپس آن را انتخاب دهید.

مدل موی مناسب با فصل سرد سال:

اگر قصد دارید عروسی تان را در فصل زمستان برگزار کنید باید این توجه داشته باشید که مدل مو و آرایش متناسب با این فصل را داشته باشید و حتی انتخاب مدل مو به نوع لباس عروستان بستگی دارد؛ مثلا لباس عروسی تان مدل باز است یا بسته و پوشیده. قطعا چون زمستان فصل سردی است معمولا لباس عروس باید پوشیده باشد و متناسب با آن مدل موها هم اگر بسته باشد زیباتر بنظر می رسد. لازم به ذکر است در فصل زمستان باید از رنگ های گرم برای آرایش صورت و موی خود استفاده کنید.

موهایتان را باز بگذارید:

برخی عروس ها می خواهند در روز عروسی شان موهایشان را باز بگذارند و آنها را روی شانه های خود بریزند؛ اما باید توجه داشت که مدل موی باز زمانی جذابیت به همراه می آورد که متناسب با لباس عروسی تان باشد. برای مدل موی باز لباس عروسی باید بدون آستین باشد و یا یقه های بزرگ نداشته باشد. یکی از عیوب مدل موی باز در فصل گرما این است که باعث می شود موها نامرتب و بهم ریخته شوند و تزئینات موها جدا شود. پس اگر می خواهید موهایتان باز باشد از برگزار کردن عروسی تان در فصل تابستان و گرما صرف نظر کنید.

سعی کنید به روز باشید:

بسیاری از مدل هایی که می بینید به روز هستند، اما اگر دقت کنید هر چیزی از زمانش که بگذرد از مد می افتد، پس مدل مویی را انتخاب کنید که ساده باشد و زیاد شلوغ نباشد و مدل موی ساده زیبایی و آراستگی خاصی به چهره شما می بخشد و هیچگاه یک مدل موی ساده و زیبا از مد نمی افتد. اگر شما می خواهید شنل بر سرتان بیندازید نباید مدل مویی که شلوغ است و شنیون آن بسیار پیچیده است را انتخاب کنید، زیرا که ممکن است اگر شنل بر روی سرتان تکانی بخورد مدل مویتان بهم بریزد و سنجاق ها و تزئیناتش باز شود. پس در انتخاب مدل مویتان دقت کافی را به خرج دهید.

تزئین موی سر شما با کدام تاج؟

اگر شما صورتی گرد و درشت دارید بهتر است تاج های بلند روی مدل موهایتان کار شود و اگر صورتی کشیده دارید تاجی که انتخاب می کنید بهتر است کوتاه باشد. لازم به ذکر است اگر مدل موهایتان کلاسیک باشد چهره شما را دوچندان زیباتر می کند و قرار گیری تاج ها روی آنها بسیار زیباتر است. اگر صورتی کشیده دارید به آرایشگرتان بگویید مقداری از موهای کناره های سر را بیرون بگذارد تا به مدل موی کلاسیک بیاید.

تاج های ژله ای و فانتزی همخوانی خوبی با مدل موی کلاسیک نخواهند داشت. اگر می خواهید از تاج های فانتزی استفاده کنید با آرایشگرتان مشورت کرده و ترجیحا مدل موی باز و شنیون فر را انتخاب کنید.

جمع بندی:

از مهمترین دغدغه های خانم ها در هنگام روز عروسی شان انتخاب بهترین آرایشگاه است. اگر می خواهید آرایشگاهی خوب انتخاب کنید نباید به همه ی تبلیغاتی که در فضای مجازی منتشر می شود اعتماد کنید. بسیاری از تبلیغات دروغین بوده و فقط جهت جذب مشتری انجام می شود. حتی داریم آرایشگاه هایی در بهترین مناطق تهران اما مشتری های آنها از کارشان ناراضی بوده اند که علت های متفاوتی هم دارد؛ مثلا برخی آرایشگر ها برخورد خوبی ندارند و یا از وسایل تمیزی استفاده نمی کنند، ممکن هم هست که فقط از شما پول زیادی بگیرند اما نحوه کارشان عالی و خوب نباشد، پس باید در انتخاب آرایشگاه خوب دقت کنید.

از مهمترین نکاتی که باید به آن توجه کرد این است که آرایشگاه خوب آرایشگاهی است که تمامی موارد بهداشتی در آن رعایت شده، پرسنل آرایشگاه بهترین نحوه برخورد با مشتری را دارند و به آراستگی آرایشگاه اهمیت می دهد. باید تمامی موارد بهداشتی رعایت شود تا مشکل یا بیماری پوستی برای کسی ایجاد نشود. آرایشگاه های خوب را می توان از میزان معروف بودن آنها تشخیص داد، اما اگر آرایشگاهی معروف باشد و موارد ذکر شده را رعایت نکرده باشد توصیه می شود به آنها مراجعه نکنید.

ازمهمترین ویژگی های آرایشگر خوب تجربه و مهارت او در کار آرایشگری است. آرایشگر باید از بهترین متد های روز اطلاع داشته باشد و به بهترین شکل مشتری خود را مشاوره دهد و راهنمایی کند. برای کوتاه کردن موها قبل از عروسی باید یکماه و نیم قبل از روز عروسی را در نظر بگیرید تا حالت طبیعی موهایتان برگردد و رد قیچی روی موهایتان نماند. همچنین رنگ کردن و مراقبت از موهایتان را به روز قبل از عروسی موکول نکنید و از رنگ هایی استفاده کنید که یک یا دو درجه روشن تر یا تیره تر از رنگ موی اصلی شما باشد. رنگ موی بلوند در روز عروسی سن عروس را بیشتر از داماد جلوه میدهد و ترکیب رنگ آن با لباس سفید عروسی زیبا نیست.

در آخر بهتر است از آرایش های افراطی پرهیز شود، چرا که چهره شما را مصنوعی جلوه می دهد و حتی عکس هایی که می گیرید زیبا بنظر نمی رسد. ساده بودن در همه زمان ها پابرجاست و در گذر زمان از مد نمی افتد پس زیبایی سادگی را انتخاب کنید.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن زیبایی در تهران:
  • سالن زیبایی دورا
  • سالن زیبایی حبشی
  • سالن زیبایی مائده عرب
  • سالن زیبایی مژه
  • سالن زیبایی منا صالحی
  • سالن زیبایی صلواتی
  • سالن زیبایی قهرمانی
  • سالن زیبایی رایا
  • سالن زیبایی دادفر
  • سالن زیبایی مارس
  • سالن زیبایی سمائی
  • سالن زیبایی قصر قیجی
  • سالن زیبایی عبدی
  • سالن زیبایی دوستی
  • سالن زیبایی لاکچری

مارس
0214438 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
رهنما
0212232 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سرمه
0912159 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
دادفر
0212276 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
عبدی
0935961 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سلنا
0912719 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا پاکسازی پوست در سالن زیبایی شما انجام می‌شود؟

بله

آیا در این سالن زیبایی مشاوره زیبایی و مراقبت از مو انجام می‌شود؟

بله. به صورت رایگان و حرفه ای مشاوره های مناسب داده خواهد شد.

آیا ژرنالی برای نمایش دارید؟

بله برای خدماتی چون گریم عروس، کوتاهی مو، بافت مو و ... ژورنال هایی برای مشتریان آماده شده است.

قیمت خدمات سالن زیبایی چقدر است؟

با مراجعه به صفحه اینترنتی، اینستاگرام و همچنین تماس با سالن می‌توانید از هزینه ها مطلع شوید.

خدماتی پدیکور و مانیکور در این سالن زیبایی انجام می‌شود؟

بله.

به چه جور مکانی سالن زیبایی می گویند؟

سالن زیبایی مکانی است که با دریافت هزینه خدماتی چون آرایش و مراقبتی پوست، شینیون، کوتاهی مو و ... ارائه می‌گردد.

رنگ مو در این سالن زیبایی انجام می‌شود؟

بله.

در سالن زیبایی شما چه خدماتی ارائه می‌گردد؟

تمامی خدمات آرایشی و مراقبتی در این سالن‌های زیبایی ارائه می‌شود.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین سالن زیبایی در تهران، بهترین سالن های زیبایی تهران،آرایشگاه در تهران، بهترین سالن زیبایی عروس در تهران، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، تهرانی، مدل، مراکز، تخفیفان

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!