اجاره صندلی آرایشگاه زنانه کرج

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

اجاره صندلی آرایشگاه زنانه کرج

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • اجاره صندلی سالن زیبایی کرج
  • اجاره صندلی آرایشگاه زنانه کرج

اجاره صندلی آرایشگاه زنانه کرج
سالن زیبایی
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • کرج

  • تماس




اجاره صندلی در بهترین آرایشگاه زنانه در کرج در سالن هایپربیوتی
اجاره صندلی سالن زیبایی کرج

اجاره صندلی یا اتاق در بهترین سالن زیبایی و یا آرایشگاه زنانه در کرج در سالن هایپربیوتی با مدیرت خانم *** و ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای



اجاره صندلی آرایشگاه زنانه کرج | اجاره صندلی سالن زیبایی کرج

اجاره صندلی آرایشگاه زنانه کرج

اجاره صندلی سالن زیبایی کرج

اجاره صندلی آرایشگاه زنانه کرج -آرایشگرانی که موفق به گذراندن دوره ی آرایش و پیرایش شدند برای ورود به بازار کار می توانند از سالن زیبایی یا آرایشگاه، صندلی اجاره کنند و از این طریق وارد بازار کار شوند و کسب درآمد داشته باشند. این موقعیت برای کسانی که سرمایه اولیه ندارند بسیار مناسب خواهد بود. علاوه بر این اجاره صندلی برای صاحب سالن زیبایی و آرایشگاه به عنوان یک روش کسب درآمد به حساب می آید چون تعداد مشتریان سالن با اجاره صندلی افزایش خواهد یافت و همچنین اعتبار سالن به خاطر انجام فعالیت های مختلف به صورت حرفه ای و تخصصی افزایش خواهد یافت. قابل ذکر است که منظور از اجاره صندلی تنها اجاره یک صندلی نیست بلکه فضایی از سالن با تمام امکانات خواهد بود. آرایشگران باید بدانند که برای اجاره کردن باید بین خودشان و صاحب سالن قراردادی بسته شود و تمامی شروط مورد نظرشان باید در قرارداد ذکر شود.

اجاره صندلی سالن زیبایی کرج

اجاره صندلی آرایشگاه زنانه کرج

در اینجا به بررسی و معرفی اجاره صندلی سالن زیبایی کرج می پردازیم.

کاربرد قرارداد اجاره صندلی در سالن زیبایی یا آرایشگاه

افزایش اعتبار برای سالن زیبایی یا آرایشگاه
افزایش کسب درآمد برای آرایشگر و مدیر سالن زیبایی
افزایش مشتری برای آرایشگر و مدیر سالن
پوشش تمام زیرشاخه های آرایش و پیرایش که منجر به جذب بیشتر مشتری می شود.

مزیت اصلی اجاره صندلی در سالن زیبایی

مدیر سالن زیبایی با اجاره دادن بخشی از فضای سالن خود می تواند بخشی از هزینه های سالن زیبایی را بپردازد. مدیر سالن زیبایی برای اینکه بتواند مشتری سالن خود را افزایش دهد و از این طریق درآمد خود را افزایش دهد می تواند با اجاره صندلی تمام خدمات آرایشی را پوشش دهد.
برای آرایشگرانی که دنبال محلی برای کار کردن هستند اجاره صندلی از سالن زیبایی یا آرایشگاه مزیت بزرگی به حساب می آید چون بدون اینکه نیاز به سرمایه بزرگی داشته باشد می توانند وارد بازار کار شوند و از این طریق کسب درآمدی داشته باشند.

اجاره انواع صندلی در سالن زیبایی

از انواع اجاره صندلی می توان به قرارداد اجاره صندلی آرایشگاه مردانه و قرارداد اجاره صندلی آرایشگاه زناه اشاره نمود. باید متذکر شد که قوانین و شرایط هر کدام از این قراردادها با هم متفاوت است.

قرارداد اجاره صندلی در سالن زیبایی یا آرایشگاه مردانه

وقتی بین آرایشگر و مدیر آرایشگاه توافقی صورت گرفت می بایست قراردادی بین طرفین باید منعقد شود و شرایط و اصول توافق شده به صورت کتبی در قرارداد ذکر شود. برای اینکه در پیرایش و آرایش مردانه تنوع چندانی ندارد بنابراین برای منعقد کردن این قرارداد تنوعی نخواهد بود.

قرارداد اجاره صندلی در سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه

از انواع اجاره صندلی می توان به قرارداد اجاره صندلی آرایشگاه زنانه اشاره کرد. برای این قرارداد دو نوع را می توان تعریف کرد. یکی از این قراردادها به گونه ای است که فقط صندلی و یا بخشی از فضای سالن از طرف مدیر سالن به آرایشگر اجاره داده می شود نوع دوم قرارداد به این صورت است که آرایشگر و مدیر سالن در سود درآمد شریک می شوند.

قرارداد جهت اجاره بخشی از سالن زیبایی

مهمترین شرط ذکر شده در این قرارداد تعیین مبلغی است که باید بصورت هفتگی یا ماهیانه پرداخت شود. قرارداد باید بین طرفین آرایشگرو مدیر سالن زیبایی باشد. در قرارداد آرایشگر را به نام مستاجر و مدیر سالن را به نام موجر ثبت می کنند.

قرارداد شراکت در آرایشگاه

فضا و تجهیزات از طرف مدیر سالن به عنوان سرمایه اولیه در اختیار آرایشگر گذاشته می شود در قبال این کار آرایشگر با توجه به خدماتی که ارائه می دهد کسب درآمد خواهد داشت و مدیر سالن را در این درآمد شریک خواهد کرد. نکته مهم این است که شرایط و درصد که از سود به مدیر سالن تعلق دارد به طور واضح باید در قرارداد ذکر شود.

اهمیت قوانین و اصول در بستن قرارداد اجاره صندلی در سالن زیبایی و آرایشگاه

وقتی می خواهید قراردادی را تنظیم کنید می بایست تمامی اصول و شرایط توافقی بین طرفین را در متن قرارداد متذکر شد. از جمله مبلغی که در ازای در اختیار گرفتن فضایی از سالن باید پرداخت شود باید در متن قرارداد ذکر شود. همچنین امکانات و تجهیزاتی که از طرف مدیر سالن می بایست در اختیار آرایشگر قرار بگیرد می بایست باید در متن قرارداد ذکر شود.

معایب اجاره دادن صندلی در آرایشگاه

از نظر اتحادیه آرایشگران اجاره دادن صندلی یک کار غیر قانونی است. مورد دیگر این است که زمانی که صندلی اجاره داده می شود کنترل کیفیت سالن کار مشکل تری خواهد شد. مورد سوم اینکه اگر آرایشگران نخواهند در سالن زیبایی کار کنند مشتری هم در سالن حضور نخواهد داشت و بر تعداد مشتریان کاسته می شود.

شیوه های اجاره دادن صندلی

• اجاره دادن صندلی به صورت ثابت
• اجاره دادن صندلی به صورت درصدی
• اجاره دادن صندلی به صورت ترکیبی (ثابت و درصدی)

اولین شیوه کسب درآمد ثابت بابت اجاره صندلی

در شیوه کسب درآمد ثابت بابت اجاره صندلی باید گفت مبلغ مشخصی به ازای در اختیار گرفتن فضا و تجهیزات پرداخت می شود. این قرارداد بین آرایشگر و مدیر سالن منعقد می شود. شرایط پرداخت، نحوه پرداخت و میزان پرداخت همگی در متن قرارداد باید ذکر شود.

دومین شیوه کسب درآمد به صورت درصدی

در این مدل مدیر سالن بخشی از فضای سالن را با تجهیزات مد نظر را به عنوان آورده ی اولیه در اختیار آرایشگر گذاشته تا با ارائه خدمات درآمدی را کسب نماید و در نهایت بخشی از سود درآمد را به عنوان توافقی بین طرفین به مدیر سالن پرداخته شود. فراموش نکنید که کلیه شرایط می بایست طبق اصول و قوانین بوده ودر متن قرارداد ذکر شود به صورتی که شک و شبه ای وجود نداشته باشد.

سومین شیوه کسب درآمد از اجاره ثابت و درصدی

این قرارداد ترکیبی از دو روش بالا بوده یعنی هم درصدی از سود و هم مبلغ مشخصی از آرایشگر به صورت ماهانه گرفته میشود. این مدل قرارداد به طرفین انگیزه ی بالایی می دهد تا تلاش بیشتری در جذب مشتری و کسب درآمد داشته باشند.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه ها برای اجاره صندلی کرج:
  • سالن زیبایی صفایی
  • سالن زیبایی رامینا

رامینا
0912260 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اجاره صندلی
0919444 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
صفایی
0912662 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اجاره صندلی
0912409 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

شیوه های اجاره صندلی چگونه است؟

اجاره صندلی به صورت ثابت و ماهانه و
اجاره صندلی به صورت درصدی از سود ماهانه آرایشگر
اجاره صندلی به صورت تلفیقی یعنی درصدی و ثابت.

نحوه اجاره کردن صندلی به صورت درصدی و ثابت چگونه است؟

برای اینکه از شرایط اجاره به شکل درصدی مطلع شوید کافی تماس بگیرید

نحوه اجاره کردن صندلی به صورت درصدی چگونه است؟

برای اینکه از شرایط اجاره به شکل درصدی مطلع شوید کافی تماس بگیرید.

آیا می توان از سالن های زیبایی معتبر صندلی جهت کار آرایشگری اجاره نمود؟

آرایشگران جوان و فعال می توانند از بهترین سالن های زیبایی صندلی اجاره کنند. جهت کسب اطلاع از شرایط اجاره صندلی تماس بگیرید.

آیا می توان از سالن های زیبایی معتبر صندلی جهت کار آرایشگری اجاره نمود؟

آرایشگران جوان می توانند برای ورود به بازار کار از این موقعیت استفاده کرده و از بهترین سالن های زیبایی، صندلی اجاره کنند. جهت کسب اطلاع از شرایط اجاره صندلی تماس بگیرید.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:

اجاره صندلی آرایشگاه زنانه کرج، اجاره اتاق در سالن زیبایی کرج، اجاره صندلی سالن زیبایی کرج، اجاره ثابت صندلی، اجاره درصدی صندلی، قراردادهای اجاره صندلی آرایشگاه، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، کرج، سالن مجلل، اتاق

میکاپ و گریم، شینیون و براشینگ، اصلاح و قرینه سازی ابرو، خدمات ناخن (کاشت ناخن، ترمیم ناخن، ژلیش و…)، رنگ و هایلایت مو، اکستنشن مژه، اکستنشن مو، کوپ (اصلاح و کوتاهی مو)رنگ و مش، مژه، ناخن، پوست، تتو صورت و تتو بدن و کوتاهی و شینیون و میکاپ، بافت، کراتین، بوتاکس مو، کلاژن تراپی، طلا تراپی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!