• بهترین مرکز اکستنشن مو در کرج
  • مرکز تخصصی اکستنشن مو در کرج

بهترین مرکز اکستنشن مو در کرج
مرکز اکستنشن مو مهرجان
  • مرجان بلالیان
  • 0912 369 0364
  • کرج، گوهردشت، نبش دهم اصلی شرقی، پلاک ۲۹، بالای چمدان پرواز، سالن زیبایی مهرجان

  • تماس



بهترین مرکز تخصصی اکستنشن مو مهرجان در کرج

مرکز تخصصی اکستنشن مو در کرج

مرکز اکستنشن مو مهرجان در کرج با مدیرت خانم مرجان بلالیان ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای اکستنشن مو

با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان در زمینه اکستنشن
🌟 خانوما زیبا موهای ما 100% طبیعی و از سر قیچی شده هستن که خودمون کوتاه میکنیم به هیچ عنوان موی الیاف یا شرکتی نداریم. ✨
⭐ دیگه نگران موهای کم حجم و اسیب دیده ی و کوتاه شده خود نباشید. ✨
⭐ همه قد مو از ۴۰ سانت تا ۱ متر و همه رنگه مو موجود میباشد. ✨
⭐ موهای طبیعی اکستنشن قابلیت اتو، کراتین، رنگ، دکلره، بابلیس، کرلی، شنیون و … میباشد.✨
موهای ما با موهای شرکتی ، موهای وارداتی و یا موهایی که توی مغازه ها می فروشن کاملا فرق دارن، موی واقعی انسان هستن و ۱۰۰٪ طبیعی هستن.
⭐ نصب فقط تو‌ یک ساعت! نوبت دهی فقط با هماهنگی قبلی داده میشه.❤️




بهترین مرکز اکستنشن مو در کرج | مرکز تخصصی اکستنشن مو در کرج

بهترین مرکز اکستنشن مو در کرج | مرکز تخصصی اکستنشن مو در کرج

بهترین مرکز اکستنشن مو در کرج – افراد زیادی در سرتاسر دنیا هستند که داشتن موهای بلند و پر پشت را به عنوان یکی از مهم ترین لازمه های زیبایی به ویژه برای کسانی که به ظاهر خود اهمیت می دهند می دانند. از این رو تاثیر داشتن چنین موهایی بر روی ظاهر افراد غیر قابل انکار است.

مرکز تخصصی اکستنشن مو در کرج– اما در نگاه نخست این گونه به نظر می رسد که رسیدن به چنین خواسته ای ماه ها و روزها وقت می گیرد! اما بگذارید خیالتان را راحت کنم دیگر نیازی نیست نگران باشید چون در این مطالب قصد دارم یک روش کارامد و کاملا بی خطر را به شما معرفی کنم که به طرز معجزه آسایی این مدت زمان را برای شما کوتاه می کند و شما را به رویای داشتن موهای دلخواه تان می رساند.

بهترین مرکز اکستنشن مو در کرج

در این مقاله قصد داریم به بررسی و معرفی مرکز اکستنشن مو در کرج بپردازیم.

اکستنشن مو چیست؟

شاید تا به حال واژه ی اکستنشن به گوشتان خورده باشد، در زبان انگلیسی این واژه به معنی افزودن طول و حجم دادن به موها است. در حقیقت این فناوری تحولی عظیم در زمینه ی آرایش و زیبایی مو است که به کمک آن در مدت زمانی کوتاه می توانید موهایتان را به حجم و طول مورد نظرتان برسانید و دیگر نگران موهای نازک و ضعیف و احیانا کم مویی خود نباشید به علاوه استفاده کردن از این روش سودمند هیچ گونه محدودیت سنی هم ندارد.

اگر دوست دارید اکستنشن هایتان ظاهری طبیعی تر داشته باشد می توانید از انواعی که از موهای طبیعی انسان ساخته شده اند بهره ببرید، این موها علاوه بر ظاهر طبیعی و زیبای خود امکان رنگ کردن دکلره و هایلایت هم دارند تا از تنوع دادن به موهایتان لذت ببرید.

اما گاهی این سوال پیش می آید که آیا این روش باعث ریزش مو می شود؟ در پاسخ باید گفت روزانه در دنیا شاهد استفاده کردن افراد زیاد و حتی سر شناسی مثل بازیگران هالیوودی از این روش هستیم که شاهدی بر این ادعا است که اکستنشن کردن روشی بی خطر و کم ریسک است که می تواند شما را هر چه سریع تر به موهایی که رویایش را دارید برساند.
می خواهم کمی بیشتر این محصول شگفت انگیز را به شما معرفی کنم پس تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

انواع اکستنشن:

اکستنشن ها انواع مختلفی دارند؛
1. اکستنشن طبیعی
2. اکستنشن مصنوعی

اکستنشن طبیعی:

برای تهیه نوع اول انها یعنی اکستنشن های طبیعی از تارهای موی طبیعی افرادی که موهای خود را کوتاه کرده اند استفاده می شود که با ظاهر طبیعی تر و زیباتر خود نسبت به انواع مصنوعی مو برتری دارند و به علاوه با دوام تر هستند و به مراقبت و توجهی کمتری نیاز دارند و تنها عیب آنها در مقابل انواع مصنوعی مو قیمت نسبتا بالاتر آنها است.
اصولا ماندگاری اکستنشن ها به سن افراد و میزان رشد موهای آنها بستگی دارد و بر همین اساس هر چند وقت یک بار نیاز به ترمیم دارند.

اکستنشن مصنوعی:

نوع دوم اکستنشن های مصنوعی هستند که همان طور که از اسم آنها پیدا است ظاهری مصنوعی تر دارند و ضخامت تارهای مو در این نوع بیشتر است، این اکستنشن ها آسیب پذیر تر هستند و به خصوص اگر از انواع مرغوب نباشند دوام کمتری هم نسبت به موهای طبیعی دارند پس نیازمند مراقبت و توجه بیشتری هستند.

مزایا و معایت اکستنشن طبیعی و مصنوعی:

نکته ی دیگر در مورد اکستنشن های مصنوعی هنگام نصب کردن آنها این است که طول موهای اکستنشن شده نباید بیشتر از 30 سانتی متر باشد چون به دلیل افزایش وزن موها پوست سر کشیده شده و به ریزش مو های فرد منجر می شوند.
پس مناسب ترین و استاندارد ترین طول برای این اکستنشن ها 22 سانتی متر است.

مدت زمان ماندگاری اکستنشن ها:

سوال دیگری که رایج است این است که از اکستنشن ها برای چه مدتی می توانیم استفاده کنیم؟ بر این اساس اکستنشن ها را به سه دسته تقسیم بندی کرده اند؛

1. اکستنشن های موقت؛ اگر مایل هستید که هر زمان که دوست داشتید اکستنشن ها را از مو های خود جدا کرده و بعدا دوباره نصب کنید این مدل از اکستنشن ها می توانند گزینه ی مناسبی برای شما باشد، این اکستنشن های موقتی با استفاده از بافت، چسب و یا کیلیپس و گیره های مخصوص به موهای طبیعی فرد متصل می شوند.

2. انواع نیمه دائم؛ که مدت زمانی بیشتر و در حدود 6 تا 8 هفته ماندگاری دارند و در دسته های کوچکتری نسبت به انواع موقت ارائه شده و با چسب های نا مرئی به موهای فرد چسبانده می شوند.
3. انواع دائم اکستنشن ها که تا چندین ماه دوام می آورند.

نحوه اتصال اکستنشن:

این که در نهایت چه نوع اکستنشنی را انتخاب کنید امری است که کاملا به سلیقه ی شخصی شما ربط دارد، اما مشورت گرفتن در این کار مانند خیلی از امور دیگر خالی از لطف نیست.

روش میکرولینک:

روش بعدی میکرولینک است در این روش که یکی از طبیعی ترین روش ها در کل دنیا محسوب می شود و اکستنشن ها به ساقه های موی طبیعی فرد می شوند که البته نیاز است هر چند وقت یک بار به آرایشگر خود سر بزنید چون احتمال دارد با گذشت چند هفته این موها قدری شل شوند.

روش چسب کراتین:

از دیگر ابزاری که برای نصب اکستنشن ها مورد استفاده قرار می گیرد چسب کراتین است این نوع مخصوص از چسب بی ضرر است و به موهای شما آسیبی نمی رساند البته باید قبل از استفاده چک کنید که آیا پوست سرتان به این چسب ها حساسیت نشان می دهد یا نه.

این پروسه خوشبختانه روش زمان بری نمی باشد کل مدت زمانی که از شما می گیرد در حدود یک ساعت است و نیز برای افراد کم مو و یا افرادی که موهای نازکی دارند روش مناسب تری است اما هر دفعه که به سالن مراجعه می کنید باید آنها را جدا کنید.

روش رینگ گذاری:

یک روش دیگر رینگ گذاری است در این روش برای اتصال موها از رینگ استفاده می شود و برای کسانی که موهای کم پشتی دارند روش مناسبی نیست چون رینگ ها دیده می شوند.

روش لاینی:

اما یکی از سریع ترین روش های اکستنشن روش لاینی است که بدون استفاده از رینگ و یا چسب مخصوص می توانید از بلند تر و پر پشت تر شدن موهایتان لذت ببرید.

نکات مهم در مراقبت و استفاده از اکستنشن ها:

من در این جا قصد دارم که به چند نکته تکمیلی برای راحت تر کردن تصمیم گیری شما اشاره کنم؛
اولین نکته این که اکستنشن های مصنوعی علی رقم قیمت ارزان تری که نسبت به انواع طبیعی دارند اما دوام کمتری داشته پس منطقی است که قدری بیشتر هزینه کنید در عوض با خیال راحت و به مدت طولانی تری صاحب موهای بهتری شوید.

نکته دیگری که هنگام انتخاب اکستنشن ها باید مد نظر قرار دهید این است که هر چقدر موهایی که انتخاب می کنید به موهای طبیعی خودتان از نظر رنگ و جنس نزدیک تر باشد ظاهر طبیعی تر و بهتری خواهد داشت.

فراموش نکنید که به اکستنشن ها درست مثل موهای طبیعی خودتان و شاید حتی قدری بیشتر اهمیت دهید پس با آنها با ملایمت رفتار کنید و از این راه دوام و ماندگاری آنها را افزایش دهید. نا گفته پیدا است شانه کردن مداوم و با خشونت موها، استفاده مکرر از حرارت داغ سشوار اتو مو و بابلیس و استفاده از مواد شوینده ی نا مناسب دوام و طول عمر اکستنشن های شما را به شدت کاهش می دهند. پس برای شستشوی موهایتان بهتر است از شامپوهای نرم کننده و فاقد پارابن و سولفات استفاده کنید و اکستنشن هایتان را با شانه هایی که دندانه های درشت تری دارند به آرامی شانه بزنید.

با رعایت کردن مجموعه نکات گفته شده شما هم می توانید از موهبت داشتن موهای پر پشت و زیبا لذت ببرید و بدرخشید.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

شانه زدن موهای اکستنشن شده به چه صورتی باید باشد؟

برای اینکه حجم مو افزایش یافته احتمال تنیده شدن موها به هم بیشتر خواهد شد بنابراین با نهایت دقت و حوصله موها را خرد خرد شانه کرده و هنگامی که موهایتان خیس هستند شانه نزنید تا از ریزش مو جلوگیری شود.

آیا میتوانم وارد استخر شوم وقتی که اکستنشن گیره‌ای را انجام داده‌ام؟

خیر. چون نمک موجود در استخر سبب آسیب زدن به موهای اکستنشن شده و درهم تنیده شدن آن‌ها می‌شود.

ورزش کرد بعد از اکستنشن مو مناسب است؟

خیر. چون در اثر فعالیتهای ورزشی سر و بدن شما عرق کرده و نمک موجود در عرق بدن، کیفیت اکستنشن مو را کم میکند.

مزیت استفاده از اکستنشن موهای طبیعی نسبت به اکستنشن موهای مصنوعی چیست؟

اکستنشن موهای طبیعی تداوم و ماندگاری بیشتری داشته و روی سر جلوه‌ی بیشتری خواهد داشت و در مقابل نور و حرارت از کیفیت آن کاسته نمی‌شود.

چه اکستنشنی را برای کودکان پیشهاد می‌دهید؟

اکستنشن گیره‌ای برای کودکان مناسب است.

آیا اکستنشن مو به روش لیزر مناسب است؟

اکستنشن مو به روش لیزری از بهترین روش‌های اکستنشن مو از لحاظ استحکام، زیبایی و کیفیت است.

هزینه اکستنشن مو چقدر است؟

با توجه به اینکه چه مقدار از مو را اکستنشن می‌کنید قیمت متفاوت خواهد بود بنابراین جهت اطلاع از هزینه ها تماس حاصل فرمایید.


کلمات کلیدی:
بهترین مرکز اکستنشن مو در کرج، اکستنشن لیزری مو در کرج، اکستنشن کار خوب در کرج، بهترین اکستنشن کار مو در کرج، اکستنشن مو تهرانی، مرکز تخصصی اکستنشن مو در کرج، قیمت، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، میکاپ و گریم اکستنشن، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، کرجی، مدل، کلیپسی، گیسو، لیزری، لاینی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!