آموزش آرایش دائم در فردیس کرج

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

آموزش آرایش دائم در فردیس کرج

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • آموزش آرایش دائم در فردیس کرج
  • آموزش تاتو ابرو در فردیس کرج

آموزش آرایش دائم در فردیس کرج
آموزشگاه آرایش دائم
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • فردیس کرج

  • تماس



بهترین آموزشگاه تاتو ابرو در فردیس کرجدر مرکز آموزشی هایپر بیوتی فردیس کرج

آموزش آرایش دائم (تاتو ابرو- خط لب- خط چشم) به صورت حرفه ای در آموزشگاه هایپر بیوتی در فردیس کرج

مرکز آموزشی تاتو صورت در فردیس کرجدر سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** با ارائه کننده مدرک فنی حرفه ای و بین المللی



آموزش آرایش دائم در فردیس کرج | آموزش تاتو ابرو در فردیس کرج

آموزش آرایش دائم در فردیس کرج

آموزش تاتو ابرو در فردیس کرج

آموزش آرایش دائم در فردیس کرج -خانم‌ها به طور ذاتی زیبایی را دوست دارند و مایل هستند که همیشه و در هر شرایطی زیبا به نظر برسند، یکی از روش‌هایی که به زیباتر شدن چهره خانم‌ها کمک می‌کند، آرایش کردن است. البته آرایش کردن یک کار زمان‌بر است و دائما باید تجدید شود. از این رو خانم‌ها به دنبال روشی هستند که این زیبایی و رنگ و لعاب را به صورت طولانی مدت، به چهره آنها ببخشد، این تکنیک که کلید حل این مشکل است، روش تاتو نام دارد.

آموزش تاتو ابرو در فردیس کرج

آموزش آرایش دائم در فردیس کرج

بهترین مرکز تاتو ابرو در غرب فردیس کرجدر اینجا به بررسی و معرفی آموزش تاتو صورت در فردیس کرج می پردازیم.

تاتو یا آرایش دائم چیست؟

همان طور که از نام تاتو یا آرایش دائم معلوم است، این روش شما را از انجام روزانه آرایش و یا مراجعه دائمی به سالن‌های زیبایی خلاص می‌کند، آرایشگران برای انجام تاتو، با استفاده از ابزار خاصی، رنگ دانه‌ها را در داخل پوست، برای رسیدن به نتیجه دلخواه تزریق می‌کنند. این تکنیک برای آرایش دائم لب، خط چشم، ابرو و بخش‌های دیگر بدن استفاده می‌شود.

تاریخچه تاتو یا آرایش دائم:

گفته شده که کشوری که نخستین بار از آرایش دائم استفاده کرد، انگلستان است. تاریخ آن به سال 1902 برمی‌گردد، زمانی که هنرمند و طراح مد مشهوری به نام مک ساترلند، برای اولین بار اقدام به انجام این روش کرد. او بعد از مدت کوتاهی این شیوه جدید را به امریکایی‌ها معرفی کرد و به زودی در دهه 30 میلادی شیوه تاتو به یکی از رایج‌ترین تکنیک‌های زیبایی در امریکا مبدل شد.

دوره آموزشی تاتو یا آرایش دائم:

این دوره آموزشی، یکی از سخت‌ترین دوره‌های فنی حرفه‌ای می‌باشد. البته نه فقط برای آموزش، بلکه این سخت گیری بیشتر برای گرفتن مجوزهای مرتبط و مدرک فنی حرفه ای است. از آن جایی که در آموزش و انجام تاتو، احتمال انتقال بیماری به افراد خیلی زیاد است، به همین نسبت نیز سخت گیری برای آموزش و ارائه مدرک آن نیز زیاد است. هنرجوی تاتو یا اصطلاحا آرایشگر دائم صورت زنان، می‌بایست علاوه بر آشنایی با ضوابط ایمنی و بهداشتی، آماده سازی پوست، با طراحی متناسب چهره نیز، آشنایی داشته باشد تا بتواند مواردی از قبیل آرایش دائم ابرو و هاشور، آرایش دائم لب و سایه لب، آرایش دائم چشم و نیز ترمیم را به مشتری ارائه دهد؛ بنابراین لازم است که قبل از آموزش تاتو، با رشته‌های پیرایشگری صورت و ابروی زنانه و متعادل سازی چهره زنانه آشنایی پیدا کند. در آموزش تاتو داشتن کارت بهداشت از سوی وزارت بهداشت ضروری است. همچنین حین آموزش، هنر‌جو، آموزش‌های مربوط به استرلیزاسیون و گندزدایی و آناتومی پوست و مو را نیز می‌گذراند.

سرفصل‌های دوره آموزشی تاتو یا آرایش دائم:

تئوری شناخت پوست و لایه‌های پوستی ترکیب بندی و شناخت انواع رنگ‌ها شناخت انواع لوازم و دستگاه‌ها و نیز انواع سوزن و کاربرد آنها قرینه سازی ابرو، دکاپاژ، کادر ابرو، شیدینگ ابرو، سایه ابرو خط چشم، بن مژه، خط لب، رژ لب ریمور‌ها تمرینات عملی هنرجو روی پوست و مدل با نظارت مربی پشتیبانی خرید لوازم و کانال آموزشی مخصوص هنرجو های عزیز

در دوره تاتو (آرایش دائم صورت)، با چه نکاتی آشنا می‌شویم؟
در این دوره شما زیر نظر مربی‌های مجرب و باسابقه، تمام نکات مورد نیاز در مورد تاتو را یاد می‌گیرید و سپس این نکات را به صورت عملی و زیر نظر مربیان تمرین خواهید کرد تا به تسلط لازم برسید.

بعضی از موارد آموزشی شامل:

آشنایی با تئوری نور و رنگ و انعکاس آن‌ها و کنتراست‌ها، شناخت انواع چهره‌ها، آشنایی با دایره رنگ و شناخت رنگ‌های سرد و گرم، نحوه کاربرد سوزن در عمق لایه‌های پوست، نحوه کاربرد سوزن در عضلات صورت، نحوه استفاده از بی‌حس کننده‌ها و آشنایی با عوارض آن، استفاده درست از ابزار و مواد مصرفی مناسب، چگونگی استفاده از پمادهای مخصوص بعد از آرایش دائمی، دوره آموزشی میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو و میکروپیگمنتیشن، آشنایی با خطوط مختلف ابرو روی پوست طبیعی و مصنوعی، خطوط مختلف هاشور ابرو، دوره آموزشی تاتو لب آشنایی با خطوط مختلف انواع لب، خطوط مختلف هاشور لب، زدن سایه و روشن های مختلف لب، آشنایی با فرم های مختلف چشم و بن مژه‌های مختلف.

دوره آموزشی تاتو بدن:

در این دوره آموزشی، جدیدترین سبک‌های تاتو بدن از جمله تتو سبک لترینگ، تتو سبک لیتل، تتو سبک مائوری، تتو سبک تریبال، تتو سبک سلتیک، تتو سبک جئومتریک، تتو سبک پولیگان، تتو سبک ماندالا، تتو سبک بلکورک، تتو سبک داتورک، تتو سبک اسکچ، تتو سبک پرتره، تتو سبک آبرنگی، تتو سبک کوپل، تتو سبک رئالیسم تتو سبک سورئالیسم، تتو سبک بئومکانیک، تتو سبک تراش پولکا، تتو سبک هارور و انواع طرح‌های متداول بدن به شما آموزش داده می‌شود.

نحوه برگزاری دوره تاتو یا آرایش دائمی:

کلاس‌های دوره آموزشی تاتو یا آرایش دائم، زیر نظر مربیان مجرب و با سابقه فنی حرفه‌ای برگزار می‌شود، تایم کلاس‌ها و تعداد شرکت کنندگان هر کلاس متغیر بوده و تعیین آن به عهده آموزشگاه می‌باشد. بعد از به حد نصاب رسیدن کلاس‌ها، با مشورت مربیان برگزار خواهند شد. ضمنا برای خانم‌های کارمند و یا افرادی که از شهرستان تشریف می آورند، امکان برگزاری کلاس‌ها در آخر هفته‌ها، روزهای تعطیل و ساعت‌های عصر نیز وجود دارد.

ما به چه ابزار و وسایلی نیاز خواهیم داشت:

انجام تکنیک تاتو یا آرایش دائم، به ابزار و لوازم تخصصی نیاز دارد که در طی دوره‌های آموزشی نحوه کار کردن با این ابزار را به خوبی یاد می‌گیرید. برخی از لوازم و دستگاه‌های مورد نیاز برای انجام تاتو شامل؛ دستگاه میکروپیگمنتیشن، رنگ تمرینی، کارتریج، موچین، قلم موبرای، خط چشم مویی، کاسه رنگ ابرو، برس رنگ ابرو، قلم بلید، پوست مصنوعی (فیبروز)، گوش پاک کن، کیت تاتو بدن شامل: دو ماشین تاتو برای خط کشیدن و سایه زدن، 5۱ رنگ از برترین جوهر تاتو، پدال پایی، استرلیزه کننده سوزن تاتو، کرم بی حس کننده، سوزن های متفاوت در سایزهای مختلف، کاپ جوهر تاتو، شابلون کاغذ پوستی.

بعد از اتمام این دوره چه توانایی‌هایی کسب می کنیم؟

پس از اتمام این دوره، شما می‌توانید با تسلط کامل به انجام انواع خدمات آرایش دائم مانند؛ تاتو ابرو، خط چشم، بن مژه، خط لب بپردازید، این آموزش‌ها تا تسلط کامل شما ادامه پیدا می‌کند. ما امیدواریم که شما پس از گذراندن این دوره و یادگیری تمام نکات لازم برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود و با کسب مدرک معتبر، در این رشته پرطرفدار شروع به کسب درآمد کنید و یا کسب و کار فعلی خودتان را بهتر کنید.

بازار کار تاتو یا آرایش دائم:

دنیای آرایشگری دائما در حال تغییر و تحول است و هر روزه متدها و مدهای جدیدی به بازار ارائه می‌شود، از این رو لازم است که شما نیز اطلاعات خود را به روز نگه دارید تا نیازهای متغیر مشتریان خود را رفع کنید و خدمات عالی و باکیفیتی به آنها ارائه نمایید. این دوره آموزشی در بین مشاغل آرایشگری جز مشاغل پردرآمد و پر طرفدار محسوب می‌شود، پیشنهاد افراد حرفه‌ای در این دوره آموزشی، این است که در صورتی که به دنبال کسب کردن درآمد بالا در حرفه آرایشگری هستید، حتما دوره پیشرفته تاتو و آرایش دائم را بگذرانید.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین مرکز آموزش آرایش دائم و تاتو صورت در کرج:
  • مرکز آموزش درسا
  • مرکز آموزش راتا
  • مرکز آموزش متین
  • مرکز آموزش بوی باران
  • مرکز آموزش شاملو بیوتی
  • مرکز آموزش ضمیری
  • مرکز آموزش ضمیری
  • مرکز آموزش ستایش
  • مرکز آموزش صوفیاچهر
  • مرکز آموزش ماهدیس
  • مرکز آموزش یگانه
  • مرکز آموزش کره بندی
  • مرکز آموزش پانیذ
  • مرکز آموزش سایه
  • مرکز آموزش ترمه

متین
0912696 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
درسا
0912956 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
شاملو بیوتی
0933178 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
صوفیاچهر
0937544 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آموزش
0904541 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ماهدیس
0912863 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

در دوره‌ی آموزشی آرایش دائم چه چیزهایی آموزش داده میشود؟

آشنایی با تئوری نور و رنگ
چگونگی استفاده از پمادهای مخصوص بعد از آرایش دائمی
دوره آموزشی میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو و میکروپیگمنتیشن
انعکاس رنگها و کنتراست‌ها
زدن سایه و روشن های مختلف لب
آشنایی با فرم های مختلف چشم و بن مژه‌های مختلف
شناخت و بررسی انواع چهره‌
شناخت رنگ‌ سرد از رنگ گرم
نحوه کاربرد سوزن در عمق لایه‌های پوست
نحوه کاربرد سوزن در عضلات صورت
نحوه استفاده از بی‌حس کننده‌ها
عوارض استفاده از بی حسی ها
استفاده درست از ابزار و مواد مصرفی مناسب
آشنایی با خطوط مختلف ابرو روی پوست طبیعی و مصنوعی
خطوط مختلف هاشور ابرو
دوره آموزشی تاتو لب آشنایی با خطوط مختلف انواع لب
خطوط مختلف هاشور لب

نحوه برگزاری دوره تاتو یا آرایش دائمی در کرج چگونه است؟

کلاس‌های دوره آموزشی تاتو یا آرایش دائم، زیر نظر مربیان مجرب و با سابقه فنی حرفه‌ای برگزار می‌شود، تایم کلاس‌ها و تعداد شرکت کنندگان هر کلاس متغیر بوده و تعیین آن به عهده آموزشگاه می‌باشد.

آیا افراد شهرستانی و یا کارمند میتوانند در این دوره ثبت نام کنند؟

بله. برای خانم‌های کارمند و یا افرادی که از شهرستان تشریف می آورند، امکان برگزاری کلاس‌ها در آخر هفته‌ها، روزهای تعطیل و ساعت‌های عصر نیز وجود دارد.

ابزار مورد نیاز این دوره‌ی آموزشی آرایش دائم چیست؟

دستگاه میکروپیگمنتیشن، رنگ تمرینی، کارتریج، موچین، قلم موبرای، خط چشم مویی، کاسه رنگ ابرو، برس رنگ ابرو، قلم بلید، پوست مصنوعی (فیبروز)، گوش پاک کن، کیت تاتو بدن شامل: دو ماشین تاتو برای خط کشیدن و سایه زدن، 5۱ رنگ از برترین جوهر تاتو، پدال پایی، استرلیزه کننده سوزن تاتو، کرم بی حس کننده، سوزن های متفاوت در سایزهای مختلف، کاپ جوهر تاتو، شابلون کاغذ پوستی.

ابزار مورد نیاز این دوره را از کجا تهیه کنم؟

آموزشگاه ابزار را با صرف هزینه در اختیار شما قرار خواهد کرد.

بازار کار تاتو یا آرایش دائم چگونه است؟

این دوره آموزشی در بین مشاغل آرایشگری جز مشاغل پردرآمد و پر طرفدار محسوب می‌شود. و درآمد بستگی به میزان مهارت و تجربه شما دارد.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:

آموزش آرایش دائم در فردیس کرج، آموزش تاتو ابرو در فردیس کرج، آرایش و تاتو دائم صورت، تاتو خط چشم، تاتو خط لب و رژلب، آموزشگاه، مدرک فنی حرفه ای و بین المللی، کلاس، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، مرکز آموزشی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، فردیس کرجی، مدل، مراکز، تخفیفات، نمونه، مدل های ابرو

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!