• آموزش گریم عروس در تهران
  • بهترین مرکز آموزش گریم عروس در تهران

آموزش گریم عروس در تهران
آکادمی مونا یزدانی
  • 021-2211 8780 / 81
  • 0919 081 4100
  • سعادت آباد ، ضلع جنوب غربی چهارراه سرو (تقاطع سرو غربی و پاکنژاد) پلاک ۴۲

  • تماس



تیزر برخی از نمونه کارها:



آموزشگاه گریم عروس مونا یزدانی تهران

خدمات میکاپ عروس در آموزشگاه گریم عروس مونا یزدانی در تهران

آموزشگاه گریم عروس مونا یزدانی در تهران با مدیرت خانم مونا یزدانی ارائه کننده کلیه خدمات آموزش فوق تخصصی میکاپ و گریم عروس، شینیون، رنگ و لایت و سایر خدمات زیبایی … بصورت کاملا تخصصی.



آموزش گریم عروس در تهران | بهترین مرکز آموزشگاه تخصصی گریم عروس در تهران

آموزش گریم عروس در تهران

آموزش گریم عروس در تهران – گریم عروس توسط میکاپ آرتیست و گریمور سالن زیبایی انجام می‌شود. گریم درواقع همان استفاده از ابزار آرایشی و تکنیک های سایه روشن برای پنهان کردن مشکلات پوستی است.
با توجه به تغییر سریع مدروز و برندهای مختلف آرایشی یکی از شرایطی که گریمور عروس باید داشته باشد به روز بودن و مطلع بودن از مد روز است.

بهترین مرکز آموزشگاه تخصصی گریم عروس در تهران

در این صفحه به معرفی بهترین آموزشگاه آموزش گریم عروس در تهران میپردازیم.

با نزدیک شدن به روز عروسی یکی از اصلی ترین دغدغه های خانم ها پیدا کردن میکاپ آرتیست و گریموری است که کمکشان کند که در شب عروسی مثل ستاره در مجلس بدرخشند و زیباتر از همیشه به چشم بیایند و یقیناً برای رسیدن به این خواسته خیلی دست و دل بازانه عمل خواهند کرد و برای درخشیدن در مجلس عروسی شان حاضرند هزینه خوبی پرداخت کنند.

کسب درآمد از گریم عروس:

خواسته و آرزوی هر خانمی می‌باشد که شب عروسی‌اش که بهترین لحظه‌ها و مهم‌ترین روز زندگی‌اش می‌باشد، آرایشی زیبا داشته باشد و دنبال بهترین سالن آرایش می‌گردد که بتواند در میان مهمان‌ها و آشنایان خوش بدرخشد؛ و یک شب به یادماندنی و لحظه‌های جذاب را برای خود به ارمغان آورد. به همین جهت برای هزینه و قیمت زیاد چونه نمی‌زنند و سخت نمی‌گیرند.

آرایشگاه ها نیاز به افراد حرفه‌ای و متخصص گریم عروس دارند. در حال حاضر، دیگر مثل گذشته، تنها داشتن یک مدرک عمومی آرایش و پیرایش زنانه کافی نیست و نمی‌توان همه کارهای تخصصی و مدیریت را با همین مدرک انجام داد. در هر نوع از حرفه آرایشگری، افراد باید حرفه‌ای باشند؛ مثل گریمور عروس، ناخن کار، رنگ‌کار مو، اپیلاسیون کار، شنیون کار و … به همین جهت اکثر آرایشگاه ها یک گریمور عروس استخدام می‌کنند.

هرچقدر در کار خود حرفه‌ای‌تر باشید و کار شما بهتر باشد و بسته به نمونه کارهایتان و … درآمدتان هم به همان نسبت بیشتر خواهد بود. گریم و میکاپ هر عروس حداقل یک میلیون تومان می‌باشد؛ و این هم بستگی دارد که در چه شهری باشید. ارزش کارتان چقدر می‌باشد، در هر ماه چند عروس مراجعه می‌کنند و در چه حدی از کارهایتان مشتری ها راضی باشند، بستگی دارد.

پس هرچقدر حرفه‌ای‌تر باشید، درآمدتان هم به همان مقدار بالاتر می‌رود. درآمد این حرفه برای بانوان خوبه و برای موفق شدن در هر کاری ابتدا باید علاقه، تلاش و پشتکار داشته باشید. حتماً گریم و میکاپ را اصولی یاد بگیرید. اگر مبتدی هستید برای شروع در آموزشگاهی که در این زمینه فعالیت می‌کند، ثبت‌نام کنید. اگر هم به صورت تجربی و پراکنده یاد گرفتید، بازهم باید به صورت تخصصی از آموزشگاه برای آموزش میکاپ استفاده کنید.

توانایی‌های لازم برای یک گریمور یا میکاپ کار:

در این زمینه شغلی که مربوط به حوزه مراقبت و زیبایی می‌باشد، فرد باید توانایی‌ها و شایستگی های لازم در این زمینه را دارا باشد. ازجمله: آماده کردن پوست قبل از انجام کار، متعادل و قرینه‌سازی پیشانی و ابرو، آرایش چشم، متعادل‌سازی بینی، گونه و لب، تعادل ایجاد کردن در چانه، فک و غبغب، آرایش روز و شب عروس، توانایی انجام آرایش خاص برای عکاسی، توانایی انجام آرایش در شخصیت‌سازی کارتونی، آلودگی‌زدایی محیط، محافظت، بهداشت فردی مشتری و … را بتواند در این زمینه پیاده کند. همچنین باید با مشاغلی از قبیل آرایشگر، ناخن کار، پیرایشگر مو (کوتاهی و اصلاح موی زنانه)، پیرایشگر ابرو و صورت و کاربر رنگ و مش نیز در ارتباط باشد.

مراحل گریم و میکاپ عروس:

1- برای شروع و قبل از انجام میکاپ یا گریم روی صورت فرد، لازم است نکاتی را حتماً مدنظر داشته باشید. برای داشتن یک آرایش طبیعی، هدف داشتن پوستی تمیز و نرم می‌باشد. برای عروس باید توضیح داده شود که مراقبت های پوستی که در روز عروسی انجام می‌دهد باید مانند روال قبلی باشد. برای آماده کردن صورت بهتر است از یک مرطوب کننده سبک استفاده کنید. برای پاک‌سازی صورت نیز از اسکراب های خیلی سنگین استفاده نشود.

2- برای ثابت ماندن آرایش، استفاده از یک پرایمر مناسب از زمان شروع آرایش تا پایان مراسم عروسی چون ممکن است اتفاقات مختلفی در طول مراسم، رقصیدن، گریه کردن، غذا خوردن و … بیفتد، ضروری می‌باشد. یکی از مزیت های استفاده از پرایمر، پوشانندگی کامل چین و چروک ظریف پوست و همچنین منافذ پوست می‌باشد. روی کل صورت حتی پلک ها از پرایمر استفاده کنید. بعد از هر مرحله انجام، پرایمر حتماً باید خشک شود. باید صبور باشید، اگر عجله دارید می‌توانید از سشوار برای خشک کردن پرایمر نیز استفاده کنید.

3- در مرحله فونداسیون از قسمت میانی صورت شروع و به سمت کناره های صورت حرکت کنید. فونداسیون را باید به سمت فک و گردن محو کنید، چون نباید هیچ خط کنتراستی دیده شود.

4- می‌توانید از کانسیلر برای پوشاندن تیرگی‌های زیر چشم و لکه‌های پوست استفاده کنید که بسیار مناسب می‌باشد. برای پخش کردن آن حتماً از قلم‌مو استفاده کنید و نکته‌ای که باید حتماً مدنظر داشته باشید این است که رنگ کانسیلر بهتر است با تون رنگ پوست یکی باشد یا یک درجه روشن‌تر از رنگ پوست باشد.

5- برای اینکه چشم‌ها بزرگ‌تر و درخشان‌تر به نظر برسند و هم‌چنین برای برجسته کردن پوست استفاده از هایلایترهای پوست مناسب می‌باشد؛ اما این نکته را هم در نظر داشته باشید که برای میکاپ عروس استفاده از هایلایتر، هیچ ضرورتی ندارد و در صورت استفاده از آن مواظب باشید که مقدار زیادی به کار نبرید، چون باعث خراب شدن چهره عروس در عکس‌ها می‌شود.

6- برای استفاده از رژگونه ابتدا از روی برجستگی گونه ها شروع کنید و به سمت بالا و خط رویش مو در کناره ها ادامه دهید. از مقدار کم برای رژگونه استفاده کنید. اگر لازم شد، مقدار بیشتری از پودر به کار ببرید.

7- افراد حرفه‌ای برای میکاپ عروس، در آرایش چشم‌ها، رنگ تیره را به کار نمی برند و توصیه می‌کنند که از رنگ های روشن‌تر برای بزرگ‌تر نشان دادن چشم‌ها استفاده کنید. استفاده از رنگ های قهوه ای، طوسی و سبز برای جذابیت و جلب توجه به سمت چشم‌ها گزینه خوبی می‌باشد. برای پشت پلک بالا و پایین می‌توانید از سایه های رنگی استفاده کنید. انواع مایع سایه چشم برای لبه‌ی پلک ها و برای چین و چروک های پشت پلک، انواع پودری گزینه های مناسبی می باشند. می‌توانید برای گوشه های چشم و زیر ابرو از هایلایتر نیز استفاده کنید.

8- برای مرتب کردن ابروها و به هم نریختن مژه‌ها می‌توانید از انواع ضد آب برای مژه‌های چشم استفاده کنید.

9- انتخاب رنگ رژ لب بستگی به پوست صورتتان دارد. اگر پوست شفاف و خوبی دارید و تون پوست صورتتان گرم می‌باشد، بهتر است از انواع رنگ های صدفی، هلویی و خاکی استفاده شود. اگر تون پوست سرد می‌باشد، انواع رنگ های ارغوانی روشن و قهوه ای روشن گزینه های مناسبی هستند. نکته قابل توجه اینکه قبل از کشیدن رژلب حتماً از مرطوب کننده‌های لب نیز استفاده کنید.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

هزینه ثبت نام در دوره گریم عروس چقدر است؟

با توجه به اینکه شیوه ی آموزشی شما به صورت خصوصی، نیمه خصوصی، گروهی و یا فشرده است یا نه، هزینه ثبت نام متغییر خواهد بود جهت کسب اطلاع بیشتر با آموزشگاه تماس حاصل فرمایید.

نحوه ی برگزاری کلاس های گریم عروس به چه صورتی است؟

با توجه به اینکه شیوه ی آموزشی شما به صورت خصوصی، نیمه خصوصی، گروهی و یا فشرده است یا نه، تعداد جلسات متغییر خواهد بود جهت کسب اطلاع بیشتر با آموزشگاه تماس حاصل فرمایید.

شیوه برگزاری کلاس های گریم عروس به چه صورتی است؟

کلاس های آموزشی دوره‌ی گریم عروس در سه حالت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار میشود که کلاس های خصوصی بین ۱ تا ۳ نفر، نیمه خصوصی ۳ تا ۸ نفر و گروهی از ۸ تا 20 نفر خواهد بود. امکان برگزاری کلاس ها به صورت فشرده نیز وجود دارد.

آیا افراد شاغل میتوانند در این دوره‌ی گریم عروس ثبت نام کنند؟

بله. طبق شیوه نامه‌ی آموزشی آموزشگاه، برای افراد شاغل دوره‌ی فشرده در آخر هفته ها و روزهای تعطیل برگزار می‌شود.

آیا افراد ساکن شهرستان ها میتوانند در این دوره‌ی گریم عروس ثبت نام کنند؟

بله. طبق شیوه نامه‌ی آموزشی آموزشگاه، برای افراد ساکن شهرستان ها دوره‌ی فشرده در آخر هفته ها و روزهای تعطیل برگزار می‌شود و این عزیزان میتوانند جهت بهره‌مندی از خوابگاه با آموزشگاه تماس حاصل فرمایند.

آیا جهت آموزش به ابزاری احتیاج دارم؟

بله. این ابزار توسط آموزشگاه با صرف هزینه از طرف شما، جهت آموزش به صورت پک تحویل داده خواهد شد. این پک شامل ابزاری همچون پودرها و اسپرهای فیکساتور، انواع ریمل، پالت های سایه، انواع خط چشم، انواع کرم پودر، کانسیلر، پرایمر، انواع رژ لب و تمام لوازم مورد نیاز میکاپ و گریم حرفه ای می شود.

آیا بعد از اتمام دوره می‌توانم وارد بازار کار شوم؟

شیوه‌ی آموزش به شکلی است که در پایان دوره شما مهارت و تسلط کافی جهت گریم عروس خواهید داشت و به راحتی می‌توانید کسب درآمد کنید همچنین شما می‌توانید در سالن های زیبایی مشغول به کار شوید.

بعد از اتمام دوره چه مدرکی دریافت میکنیم؟

بعد از اتمام دوره و قبولی شما در آزمون پایان دوره به شما مدرک فنی حرفه ای داده خواهد شد.

آیا با مدرک گریم عروس به تنهایی میتوانم سالن زیبایی تاسیس کنم؟

خیر، باید یک دوره آرایش و پیرایش را بگذرانید و یا اینکه هفت مهارت در ای زمینه به صورت جداگانه بگذرانید.


کلمات کلیدی:

آموزش گریم عروس در تهران، آموزشگاه تخصصی گریم عروس در تهران، بهترین مرکز آموزش گریم عروس در تهران. میکاپ، قیمت، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، میکاپ و گریم عروس، محفلی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، عربی، اروپایی، غربی، خلیجی، ایرانی، تهرانی، مدل

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!