کلینیک کاشت مژه در ستارخان
  • کلینیک کاشت مژه در ستارخان
  • بهترین مرکز تخصصی اکستنشن مژه ستارخان

کلینیک کاشت مژه در ستارخان
سالن اکستنشن مژه در ستارخان
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • ستارخان

  • تماس



بهترین اکستنشن مژه در ستارخان در آرایشگاه هایپر بیوتی ستارخان
خدمات تخصصی کاشت و اکستنشن مژه حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در ستارخان

مرکز تخصصی اکستنشن مژه در ستارخان در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای کاشت و اکستنشن مژه



کلینیک کاشت مژه در ستارخان | بهترین مرکز تخصصی اکستنشن مژه ستارخان

کلینیک کاشت مژه در ستارخان

بهترین مرکز تخصصی اکستنشن مژه ستارخان

کلینیک کاشت مژه در ستارخان -مژه های کم پست خود را دوست ندارد و دوست دارید مژه هایی پرپشت و بلند داشته باشيد ؟ ريمل هاي مختلفي را امتحان کرديد اما از اين کار خسته شده ايد ؟ تا به حال درباره ي اکستنشن مژه چيزي شنيده ايد؟ شايد با شنيدن اکستنشن مژه به ياد کاشت مژه بيفتيد اما بايد بدانيد که اين دو ، دو روش کاملا متفاوت هستند. در اين مقاله سعي داريم تا شما را با اکستنشن مژه ، مزايا و معايب آن آشنا کنيم. براي اينکه اطلاعات بيشتري درباره ي اکستنشن بدست بياوريد ، پيشنهاد مي کنيم مقاله ي زير را تا انتها دنبال کنيد.

بهترین مرکز تخصصی اکستنشن مژه ستارخان

کلینیک اکستنشن مژه در ستارخان

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز تخصصی اکستنشن مژه ستارخان می پردازیم.

اکستنشن مژه چیست؟

اکستنشن مژه، روشي مناسب براي رسيدن شما به روياهايتان !
همه ي ما به مژه هاي بلند و پرپشت علاقه داريم . زيبايي و جذابيتي که مژه هاي بلند و پرپشت به صورت مي دهد غير قابل انکار است. اما به دليل عوامل مختلفي مانند ژنتيک و … همه ي ما مژه هايي با اين ويژگي ها نداريم. اکستنشن روشي است که به ما براي داشتن مژه هايي بلند و پر کمک مي کند. اکستنشن مژه با استفاده از موهاي طبيعي و مصنوعي انجام مي شود. موها با استفاده از چسب هاي مخصوص به مژه هاي اصلي شما متصل مي شوند. اکستنشن مژه با روش هاي مختلفي انجام مي شود که هر کدام ويژگي ها و زيبايي خاص خود را دارند.

1 ) کاشت تک به تک مژه ها یا همان اکستنشن کلاسیک مژه:

براي انجام دادن اکستنشن به روش کلاسيک ، مژه ها را به صورت تک تک و با استفاده از چسب هاي مخصوص که به رنگ هاي روشن يا مشکي وجود دارند ، به مژه هاي اصلي شما متصل مي شوند. در واقع از مژه هاي مبيعي شما به عنوان پايه اي براي متصل کردن مژه هاي مصنوعي استفاده مي کنند. اين مژه ها 4 تا 6 هفته دوام مي آورند. براي هر کدام از چشم هاي شما 60 تا 80 مژه استفاده مي کنند. موهاي اکستنشن طبيعي از موي انسان ، موي سمور و موياسب توليد مي شوند. مو هاي مصنوعي از فيبر هاي مصنوعي و يا ابريشم ساخته مي شوند. براي استفاده ، بهتر است موهاي مصنوعي را انتخاب کنيد. اطمينان از استريليزه بودن موهاي طبيعي به صورت صد در صد امکان پذير نيست و ممکن است آلودگي را به چشم هاي شما انتقال دهند. مژه هاي توليد شده از موي حيوانات ، ممکن است چشم هاي شما را دچار حساسيت کنند.

2 ) اکستنشن مژه والیوم (سه بعدی):

در اين مدل از اکستنشن ، از تا هاي ابريشمي بسيار نازک و سبک استفاده مي کنند. به هر مژه ي شما 2 تا 5 تار مژه ي ابريشمي متصل مي کنند. تعداد تار هاي استفاده شده به ضخامت مژه هاي شما و همچنين قدرت تحمل آن ها بستگي دارد. اکستنشن واليوم سبک تر و با دوام تر از اکستنشن کلاسيک مي باشد.

3 ) اکستنشن مژه مگا والیوم:

افرادي که مي خواهند مژه هاي خيلي پرپشت و مشکي داشته باشند مي توانند از اين روش اکستنشن مژه استفاده کنند. در اين روش با توجه به ميزان مقاومت مژه هاي اصلي ، به هر مژه 7 تا 12 تار مو متصل مي کنند. با اين روش مژه هاي پر پشتتري خواهيد داشت.

تفاوت اکستنشن مژه با مژه مصنوعی:

از آن جايي که مژه هاي مصنوعي ظاهري غير طبيعي به چهره ي شما مي دهند، با يک نگاه تشخيص داده مي شوند. اما اکستن مژه به صورت کاملا حرفه اي انجام مي شود و ظاهر طبيعي مژه هاي شما حفظ مي شود. به طوري که به سختي مي توان اکستنشن بودن آن را تشخيص داد.
بايد اين را بدانيد که مژه هاي اکستنشن شده دوام کمتري نسبت به مژه هاي کاشت دارند اما زيبايي و ظرافت اين دو با يکديگر قابل مقايسه نيست.

تفاوت اکستنشن مژه و کاشت مژه:

در کاشت مژه از موهايي کاملا طبيعي استفاده مي کنند. اين مژه ها هر د هفته يک بار به ترميم احتياج دارند. در اکستنشن مژه ترجيحا از موهاي مصنوعي استفاده مي کنند و تار هاي کاشته شده دوام کمتري دارند.

مراحل انجام کار اکستنشن مژه:

1. فرد بايد دراز کشيده باشد و چشم هايش را ببندد. مژه کار يک پارچه ي تميز زير مژه هايش مي اندازد.
2. نوک مژه ها را به اندازه ي يک ميلي متر به چسب آغشته کرده و در گوشه ي چشم قرار مي دهند. مژه هاي گوشه ي چشم بايد تراکم و بلندي بيشتري داشته باشند.
3. در انتهاي کار ، مژه ها را با استفاده از برس مژه شانه مي زنند و با لوسيون پاک کننده ي آرايش و پنبه روي پلک و مژه ها را مي شويند. سپس به آرامي و با دقت چسب ها را مي کنند.
4. به طور کل ، مژه هاي اکستنشن شده 3 تا 4 هفته دوام دارند و پس از ميزان دوامشان به ميزان رشد مژه هاي طبيعي شما بستگي دارد.
5. چند روز یک بار برای ترمیم به سالن زیبایی که برای اکستنشن رفته اید مراجعه کنید.
6. براي پاک کردن آرايش چشم هاي خود از ژل هاي شستوشو ي صورت استفاده کنيد . با استفاده از يک دستمال به آرامي و با دقت آرايش اطراف چشمتان را پاک کنيد. براي شستوشوي صورت و چشم هايتان از شامپو ي بچه استفاده کنيد.

مراقبت های بعد از اکستنشن مژه:

1. تا دو روز از حمام رفتن پرهيز کنيد.
2. براي شستوشوي صورت گونه ها ، پیشانی، پشت چشم و بینی از پد هاي پاک کننده ي آرايش استفاده کنيد.
3. از ريمل زدن پرهيز کنيد.
4. از فر مژه استفاده نکنيد.
5. در هنگام سشتوشوي موهايتان سر خود را به عقب بشوييد تا شامپو و آب بر روي مژه هايتان نريزد.
6. در صورت خيس شدن مژه ها پس از استحمام ، آن ها را با استفاده از گوش پاک کن خشک کنيد و آب و خيسي شان را بگيريد.
7. مژه ها را روزي يک بار با برس مخصوص مژه مرتب کنيد.
8. سعي نکنيد مژه ي خود را بکشيد و با اکستنشن بازي نکنيد چون ممکن است مژه ي اصلي شما نيز ريزش پيدا کند.
9. در هنگام خواب بر روي شکم نخوابيد.
10. بعد از اکستنشن از روغن هاي مخصوص تقويت مژه ها استفاده نکنيد.

آیا اکستنشن مژه به مژه های طبیعی آسیب می رساند؟:

بايد شما هم شنيده باشيد که مژه مصنوعي به مژه هاي طبيعي آسيب مي رساند. اما اين تنها در صورتي امکان دارد که نکات ضروري براي چسباندن آن رعايت نشود. در صورتي که اکستنشن مژه به صورت درست انجام شود ، هيچ آسيبي به مژه هاي شما نمي رساند. مهم ترين نکته ي اکستنشن چسب آن است . شما بايد از چسب مخصوص اکستنشني استفاده کنيد که به آن آلرژي نداشته باشيد. در صورتي که در طول متصل کردن مژه ها احساس سوزش يا درد کرديد ، حتما بايد آرايشگرتان را در جريان بگذاريد. به طور طبيعي اکستنشن مژه هيچ دردي ندارد. پس اگر در طي اين پروسه دچار درد يا سوزش شديد حتما به مژه کارتان اطلاع دهيد. قبل از شروع کار از مناسب بودن چسب اطمينان حاصل کنيد. چسب هاي اکستنشن مؤه بايد فاقد فرمالدئيد باشند.

نکاتی که باید قبل از اکستنشن مژه رعایت کنید:

تا چند ساعت قبل از اکستنشن صورتتان را نشوييد تا مژه هايتان کاملا خشک باشد. 40 ساعت قبل از انجام اکستنشن از انجام فعاليت هاي ورزشي که باعث تعريق مي شوند خودداري کنيد. 24 ساعت قبل از اکستنشن مژه از رفتن به استخر و سونا خودداري کنيد.

مزایای اکستنشن مژه:

اکستنشن هاي مژه راهکاري مناسب تر و با دوام تري نسبت به مژه هاي مصنوعي هستند.
مژه هاي اکستنشن شده نياز به برنامه ي روزانه ندارند.
تنها در يک ساعت در سالن هاي آرايشي انجام مي شوند و حدود يک ماه دوام دارند. در اين مدت شما نيازي به ريمل زدن نداريد.
اکستنشن مژه گزينه اي مناسب براي تمام افراد مي باشد. حتي افرادي هم که از لنز استفاده مي کنند مي توانند از اکستنشن مژه استفاده کنند.
اکستنشن مژه مدل هاي مختلفي دارد که شما مي توانيد مدل دلخواه خود را با مشورت متخصص زيباييتان انجام دهيد.

عوارض اکستنشن مژه:

همانقدر که اکستنشن مژه ظاهري زيبا به چشم هاتان ميدهد ، عوارض زيادي هم براي چشم هايتان به همراه خواهد داشت. براي مثال اگر شخصي که اکستنشن را براي شما انجام ميده حرفه اي نباشد ممکن است مژه هاي پلک پايين و بالا را به هم بچسباند و در نهايت مژه هاي طبيعي شما کنده شوند. و يا ممکن است چشم وارد چشم شما شود و چشمتان دچار آلرژي و عفونت شود. در صورت ورود مژه مصنوعي به چشم ف چشم به شدت تحريک مي شود.

قیمت اکستنشن مژه:

هيچ اکستنشن کار حرفه اي نام و اعتبار خود را فداي قيمت اکستنشن نمي کند. حتي آن هايي که در اين حرفه مشهور و برند هستند.
جنس مژه در قيمت اکستنشن تاثير دارد. اکستنشن با موي مصنوعي قيمت کمتري نسبت به اکستنشن با موي طبعي دارد.
کم حجم بودن و يا پر حجم بودن اکستنشن تاثير زيادي در قيمت اکستنشن مژه دارد. اگر مي خواهيد اکستنشن پرپشت تري داشته باشيد بايد تار هاي بيشتري براي شما به کار برود. به همين دليل قيمت اکستنشن شما بيشتر مي شود.
قيمت اکستنشن مژه به مرکز اکستنشني که به آن مراجعه مي کنيد نيز بستگي دارد. قيمت اکستنشن در مراکز مختلف متفاوت است.

کلینیک کاشت مژه در ستارخان

بهترین مرکز تخصصی اکستنشن مژه ستارخان

مراقبت های مژه بعد از اکستنشن مژه:

1. از پاک کننده هاي آرايشي چرب استفاده نکنيد و آن ها را به چشمانتان نزنيد.
2. از ريمل زدن پرهيز کنيد. ريمل مژه ها راسنگين مي کند و موجب ريزش مژه ي شما مي شود. همچنين ريمل اکستنشن شما را نيز خراب مي کند.
3. آرايش اطراف چشمتان را با گوش پاک کني آغشته به محلول پاک کننده ي آرايش استفاده کنيد.
4. با صورت در بالشت خود فرو نرويد زيرا باعث کج شدن و خراب شدن مژه ها مي شود.
5. اصلا مژه هايتان را دستکاري نکنيد. مژه هاي اکستنشن را نکشيد و سعي نکنيد آن ها را خودتان جدا کنيد. در غير اين صورت مژه هاي شما کنده مي شوند و معلوم نيست که در جاي مژه ي کنده شده مژه اي جديد رشد کند يا نه. همچنين ممکن است مژه هاي شما دچار ريزش دائمي شوند.
6. بعد از کاشت از لنز استفاده نکنيد و نصف روز صبر کنيد.
7. مژه هايتان را هر روز با استفاده از برس مخصوص شانه بزنيد و مرتب کنيد.
8. بعد از هر بار اکستنشن يک برس تميز تهيه کنيد.
9. از بالش هايي که داراي رويه ي ابريشمي و ساتن هستند استفاده کنيد. بالش هايي با رويه ي ساتن و ابريشم از چروک شدن پوست شما نيز جلوگيري مي کنند. بالش هايي که رويه هايي از جنس نخ و کتان هستند در برخورد با پوست شما اصطکاک ايجاد کرد و باعث خراب شدن مژه هاي شما مي شود.
10. از ماليدن ، خاراندن و کشيدن مژه هايتان جدا خودداري کنيد.
11. در هنگام خواب بر روي صورت نخوابيد.
12. در هنگام استحمام سر خود را به عقب بشوييد تا شامپو و آب بر روي مژه هايتان نريزد.
13. موقع حمام ، سر خود را کمی پایین نگه دارید تا آب با فشار روی مژه ها نریزد .
14. در صورت خيس شدن مژه ها پس از حمام ، آن ها را با يک گوش پاک کن به آرامي خشک کنيد.
15. براي پاک کردن آرايش خود ، از پد هاي آرايشي مخصوص با جنس کتان استفاده کنيد .
16. به هيچ وجه از فر مژه استفاده نکنيد.

چسب اکستنشن:

چسب مورد استفاده در اکستنشن دو مدل روشن و مشکي دارد. چسب مورد استفاده بايد مرغوب باشد و از کيفيت آن مطمئن باشيد. در غير اين صورت ممکن است چشم شما آسيب ببيند و دچار آلرژي و حساسيت شود. چسب خوب فاقد فرمالدئيد مي باشد. نوعي چسب پزشکي وجود دارد که بوي بدي دارد و شما مجبوريد اين بوي بد را تا دو ساعت تحمل کنيد اما در عوض از تميزي و ضد حساسيت بودن چسب اطمينان داريد. شما مي توانيد قبل از شروع اکستنشن مژه ، اکستنشن را روي دو عدد از مژه هايتان انجام دهيد تا در صورت بروز حساسيت مشکل جدي براي شما به وجود نيايد.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
کلینیک کاشت مژه در ستارخان، بهترین مرکز تخصصی اکستنشن مژه ستارخان، بهترین مرکز کاشت مژه در ستارخان، اکستنشن مژه حرفه ای در ستارخان، اکستنشن مژه، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، ستارخانی، مدل، مراکز، تخفیفات، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!