بهترین آتلیه کودک در فردیس کرج
  • بهترین آتلیه کودک در فردیس کرج
  • بهترین آتلیه تخصصی عکس کودک در فردیس کرج

بهترین آتلیه کودک در فردیس کرج
بهترین آتلیه عکس کودک
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • فردیس کرج

  • تماس




بهترین آتلیه کودک در فردیس کرج در تالار هایپر بیوتی

بهترین آتلیه کودک در فردیس کرج

بهترین آتلیه کودک در فردیس کرج با مدیرت آقا / خانم *** پذیرای میهمانان شما عزیزان



بهترین آتلیه کودک در فردیس کرج | آتلیه تخصصی عکس کودک در فردیس کرج

بهترین آتلیه کودک در فردیس کرج

آتلیه تخصصی عکس کودک در فردیس کرج

بهترین آتلیه کودک فردیس کرج -عکس ها نقس عجیبی را در این جهان ایفا میکنند. با استفاده از این دنیای رنگارنگ و جالب، همیشه خاطره ها ثبت میشود و ما فراموش نخواهیم کرد که در گذشته و حتی بچگی و نوزادی چگونه بوده ایم. حتی هنگامی که انسان ها دیگر در این دنیا نباشند، عکس ها ماندگار می مانند و برای فرزندان ما وجود خواهند داشت.

مطمئنا شما بارها کنجکاو شده اید که آیا در بچگی چه شکلی بوده ابد! در این زمان به سراغ عکس هایی در خانه ی مادری رفته اید که در بچگی از شما گرفته اند و از دیدن آنها شگفت زده خواهید شد. عکس هایی که برخی از آنها در آتلیه گرفته شده و تبدیل به قاب عکس خانه تان شده است.

پس عکس هایی که در بچگی گرفته میشوند از اهمیت زیادی برخوردارند. شما باید تلاش خود را به کار گیرید تا بهترین آتلیه را برای عکاسی از کودک دلبند خود انتخاب کنید. شما هرچه انتخاب بهتری داشته باشید، عکس های بهتری خواهید گرفت.

آتلیه تخصصی عکس کودک در فردیس کرج

بهترین آتلیه کودک در فردیس کرج

در اینجا به بررسی و معرفی آتلیه تخصصی عکس کودک در فردیس کرج می پردازیم.

اشتباهات بزرگ مادران در انتخابات اتلیه کودک:

در نظر گرفتن قیمت به عنوان اولویت اصلی در انتخاب آتلیه کودک
متاسفانه بسیاری از مادران در برخورد اول در مورد قیمت عکاسی سوال می‌پرسند؛ اما بهتر است که قبل از پرس و جو درباره قیمت، کیفیت عکاسی و نمونه کارهای قبلی را مشاهده کرده و درصورت مطمئن شدن از کیفیت کار آتلیه، درباره تعرفه عکاس سوال کنند.

در نظر گرفتن یک بعد در عکاسی:

عکس آتلیه‌ای مانند عکس پرسنلی نیست که فقط یک چهره سه در چهار هدف قرار داده شود. در آتلیه کودک باید از روند بازی کردن و استراحت کردن و خوابیدن کودکان عکس گرفته شود و چیزهای مختلفی را امتحان کنند تا یک عکس خوب گرفته شود.

اصرار به انجام ایده های غیر معمول:

معمولا مادران ایده هایی را در نظر دارند که انجام بعضی از آنها ممکن نیست و آنها برای اجرای این ایده‌ها اصرار و پافشاری فراوان می‌کنند؛ اما بهتر است مادران از اصرار بیش از حد خودداری کنند و به عکاس اعتماد کنند تا یک عکس خوب و مناسب گرفته شود.

آماده نکردن کودک برای حضور در آتلیه کودک:

بهتر است خانواده ها کودک را از قبل، برای حضور در آتلیه آماده کند و رفتار مناسب در آتلیه را به کودکان توضیح دهند تا دردسر کمتری را در آن چند ساعتی که در آتلیه هستند، متحمل شوند و عکاس بتواند به خوبی کار خود را انجام دهند. همچنین از قبل گشنگی و تشنگی ‌آنها را برطرف کنند تا آنجا بهانه نگیرند.

دخالت در روند عکاسی:

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که مادران انجام می‌دهند، دخالت در کار عکاسی و عکاسان است. دخالت‌ها کار عکاسان را سخت تر می کند و کودکان را سردرگم.

پارامترهای انتخاب:

ما در اینجا به شما پارامترهایی را معرفی خواهیم کرد که در این انتخاب کمکتان میکند.

1-نظافت:

کودکان موجودات حساسی هستند. بدن آنها حساس و آسیب پذیر است و مانند بزرگسالان نمیتوانند کثیفی و زشتی را تحمل کنند؛ بنابراین در تمیزی و نظافت آتلیه ای که انتخاب میکنیم باید خیلی دقت کنیم. کف استدیوی عکاسی، لوازم و دکورهای آتلیه ی کودک و مخصوصا لباس های فانتزی که برای عکاسی استفاده میشود و…از جمله عواملی است که باید به تمیزی آنها توجه کنید و به وسیله ی آن، متوجه ی میزان نظافت آتلیه شوید تا خدایی نکرده کودکتان دچار بیماری یا حساسیت پوستی نشود.

2-عکاس کودک:

عکاس، مهمترین و موثرترین عامل در عکاسی میباشد. کودکان از لحاظ روانشتاسی، موجودات لطیفی هستند و روح بسیار حساسی دارند. آنها مقابل خلق و خو و برخورد انسانها، به شدت عکس العمل نشان می دهند و بر اساس آنچه میبینند، تفکر کرده و عکس العمل نشان میدهند. همچنین آنها دارای حس کنجکاوی هستند و نیاز دارند تا در هر شرایطی احساس امنیت کنند.

عکاس کودک باید علاوه بر تخصص و مهارت در عکاسی، بسیار با حوصله و صبور باشد. او باید در صورت لزوم با کودکتان بازی کند، شعر بخواند، موسیقی بگذارد و خوش برخورد و خنده رو باشد تا کودک احساس خوبی داشته باشد و حس ترس و نامنی نکند. اینگونه عکس به خوبی گرفته میشود و خاطره ی خوبی در ذهن بچه حک میشود.

3-نمونه کار:

برای آنکه شما اطمینان بیشتری از ارائه ی کار خوب در آتلیه ی مورد نظرتان داشته باشید، میتوانید مجوز عکاسی و نمونه کار های آنها را مشاهده کنید. امروزه در اینترنت و شبکه های جهانی و اجتماعی، این نمونه کارها وجود دارد و به راحتی میتوانید آنهارا باهم مقایسه کنید.

تعداد عکس ها، دکورها، تنوع ژست ها، نور پردازی و ازهمه مهمتر، هنر و خلاقیت در عکاسی خصوصیات مهمی هستند که میتوانید در نمونه کارها به این عوامل توجه کنید. هر آتلیه ای که این خصوصیات را به خوبی و باب میل شما رعایت کرده بود برای عکاسی بهتر میباشد.

4-روتوش:

کودکان موجودات زیبایی هستند و از زیبایی خدادادی بهره مندند. پس عکس های خوب کودک، باید دارای کمترین روتوش باشند. در یک آتلیه ی خوب، باید با استفاده از نورپردازی حرفه ای و هنر و خلاقیت، به زیباترین و خلاقانه ترین نحو، با استفاده از کمترین روتوش عکس های خوبی به شما ارائه شود. روتوش زیاد، نور زیاد در عکس و کادر ناقص ویژگی های خوبی برای یک آتلیه نیست.

5-چاپ و رنگ:

کاغذ سیلک بهترین جنس کاغذ برای چاپ عکس هاست. این نوع کاغذ از جنس ابریشم میباشد و ضمن نماندن جای دست روی آن، صدسال عمر میکند. وظیفه ی چاپ عکس برعهده ی لابراتوارهاست و قبل از آن باید رنگ عکس به خوبی تنظیم شود که یک آتلیه ی خوب، این کار را به خوبی و باسلیقه انجام میدهد.

آتلیه ی خوب دارای متخصص رنگ شناسی ماهر و خلاق میباشد و برای چاپ عکس ها از کاغذ سیلک استفاده میکند.

6-پرسنل:

در آتلیه علاوه بر عکاس خوب، پرسنل آن هم باید صبور و خوش برخورد باشند. شما از برخورد آنها میتوانید متوجه ی این موضوع شوید که چقدر با دقت و حرفه ای و خوش اخلاق هستند. با این ویژگی و همکاری پرسنل، پروسه ی عکاسی شما به نحو بهتر پیش خواهد رفت و خاطره ی خوبی از آن به جا می ماند.

7-محیط آتلیه:

محیط آتلیه نیز تاثیر زیادی در عکاسی دارد. دقت داشته باشید که در آن آتلیه دما و تهویه ی مناسب، بزرگی استدیو، محلی برای انتظار و انتخاب عکس، محیط زیبا ومناسب برای عکاسی وجود داشته باشد و جوری باشد که شما در آن احساس راحتی و آرامش داشته باشید و لذت ببرید.

8-مکان آتلیه:

نزدیکی به اتوبان وخیابان های اصلی، جای پارک مناسب، محله اصیل، امکانات رفاهی ساختمان از قبیل لابی و آسانسور و…ویژگی های مکانی مهم برای یک آتلیه ی خوب میباشد.

9-قیمت:

قیمت آتلیه مهمترین ملاک برای انتخاب آن به عنوان آتلیه ی خوب نمیباشد. پس نمیتوانیم بگوییم آتلیه ای با بالاترین قیمت یا پایین ترین قیمت، ملاک آتلیه ی خوب است. هنگامی که شما قیمت آتلیه هارا بررسی میکنید، به آتلیه هایی میرسید که قیمت هایشان باهم اختلافی ندارند.

پس آتلیه های گران یا کم قیمت را کنار گذاشته و از میان اینها انتخاب کنید که ویژگی های کدام یک بهتر است. همیشه حد تعادل، بهترین حد است.

ویژگی‌های عکاس کودک:

یک عکاس خوب منتظر نمی‌ماند تا کودک ژست مورد نظرش را اجرا کند. بلکه از ژست و حالت‌های طبیعی کودک عکس میگیرد. با روانشناسی کودک آشنایی دارد و با زبان کودک با او ارتباط برقرار میکند. با خنده و شوخ طبعی کودک را به سمت خود جذب میکند تا کودک لبخند بزند و احساس غریبگی نکند.

با عکاسی طولانی کودک را خسته نمیکند و هرگاه دید که کودک احساس خستگی میکند، کمی به او استراحت میدهد. میداند که امر و نهی کردن به کودک خلق و خوی آنها را تنگ میکند و باعث خستگی آنها از عکاسی میشود. یک عکاس کودک کاربلد صبر و حوصله پیشه میکند.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا فایل اصلی به همراه عکس داده می‌شود؟

دریافت فایل اصلی عکس با وصول هزینه امکان پذیر است.

زمان چه نقشی در عکاسی دارد؟

جهت گرفتن عکس حرفه‌ای و اصولی زمان عکاسی حائز اهمیت است این کار سبب کاهش فشار از روی کودک شده و استرس عکاسی را کم می‌کند.

عکاسی شما، عکاس خانم دارد؟

بله. این عکاسی، عکاس‌های خانم با تجربه و ماهر دارد.

برای طراحی لباس در دوران بارداری فکری دارید؟

بله. معمولا برای خانم‌های باردار با پارچه‌های مناسب، لباس‌های جهت عکاسی طراحی می‌شود.

هزینه‌ی عکاسی کودک در آتلیه شما چقدر است؟

هزینه عکاسی کودک متغیر است.

اگر قصد کنسلی داشتیم امکان برگشت بیعانه وجود دارد؟

خیر در صورت کنسلی بیعانه بازگشت داده نمیشود.


کلمات کلیدی:
بهترین آتلیه کودک در فردیس کرج، بهترین آتلیه عکس کودک در فردیس کرج، بهترین آتلیه تخصصی کودک در فردیس کرج، عکاسی کودک، عکاسی نوزاد، بچه، آتلیه های، اتلیه های، هزینه، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، فردیس کرجی، مدل، مراکز، تخفیفات

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!