• اکستنشن کار خوب در تهران
  • بهترین اکستنشن کار مو در تهران

بهترین اکستنشن کار مو در تهران
مونا یزدانی
  • 0919 081 4100
  • 021-2211 8780 / 81
  • سعادت آباد ، ضلع جنوب غربی چهارراه سرو (تقاطع سرو غربی و پاکنژاد) پلاک ۴۲

  • تماس



تیزر برخی از نمونه کارها:

  • بهترین اکستنشن کار مو در تهران
  • بهترین اکستنشن کار مو در تهران


تیزر برخی از نمونه کارها:



آرایشگاه اکستنشن هایپر بیوتی تهران

اکستنشن حرفه ای اکستنشن در آرایشگاه اکستنشن هایپر بیوتی در تهران

آرایشگاه اکستنشن هایپر بیوتی در تهران با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای اکستنشن





بهترین اکستنشن کار مو در تهران

بهترین اکستنشن کار خوب در تهران

بهترین اکستنشن کار مو در تهران – آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که به زیبایی موهای خود اهمیت می دهید؟

داشتن موهای بلند و پرپشت آرزوی هر فردی است. تاثیر چنین موهایی بر ظاهر افراد امری غیر قابل انکار است به ویژه برای کسانی که تمایل دارند ظاهر بهتری داشته باشند؛ اما شاید یکی از موانع مهم در دستیابی به چنین خواسته ای مساله زمان باشد. بدون شک به نظر خیلی ها لازمه داشتن موهای زیبا و پرپشت صرف زمان زیادی است اما احتمالا شگفت زده می شوید اگر بگویم می شود یک شبه به چنین آرزویی رسید.

بله تعجب نکنید چنین امری شدنی است!

احتمالا تا بحال به موهای بازیگران هالیوودی توجه کرده اید، شاید داشتن موهای زیبا و بلند و پرپشت یکی از چندین موهبت های الهی به آنها باشد اما میخواهم حقیقتی را بازگو کنم و آن هم این است که بیشتر آنها معمولا از اکستنشن برای موهای خود استفاده می کنند.

بهترین اکستنشن کار مو در تهران

در این مقاله قصد داریم آنچه که برای انتخاب بهترین اکستنشن کار خوب در تهران باید بدانید را برایتان توضیح دهیم.

اما اکستنشن مو چیست و آیا باعث ریزش مو میشود؟

اکستنشن موهایی هستند که برای حجم دادن به موهای طبیعی به آنها افزوده میشوند و در انواع مختلفی موجود هستند که با توجه به نوع و جنس موی خود افراد و نیز هزینه ای که حاضرند بپردازند انتخاب می شود.
اکستنشن یک روش بی خطر و کاملا ایمن است به همین دلیل توجه افراد بسیاری را در دنیا به خود جلب کرده که این افراد مشکلاتی مثل ریزش مو ضعیفی تارهای مو و کچلی دارند.
نکته دیگر اینکه استفاده از اکستنشن هیچ گونه محدودیت سنی ندارد و در صورت تمایل افراد با هر سنی میتوانند از این روش کمک بگیرند.

انواع اکستنشن:

1. اکستنشن طبیعی
2. اکستنشن مصنوعی

اکستنش ها در دو نوع طبیعی و مصنوعی موجود هستند که هر کدام معایب و مزایای خاص خود را دارند که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم؛

اکستنشن طبیعی:

اکستنشن طبیعی: در این نوع از کار از تارهای موی طبیعی استفاده می شود پس طبیعتا قیمت بیشتری نسبت به نوع مصنوعی دارند.

و اما از مزایای چنین اکستنشن هایی میتوان به قابلیت رنگ کردن دکلره و هایلایت درست مانند موهای طبیعی خودتان اشاره کرد.
اینکه اکستنشن با موی طبیعی چقدر دوام می آورد به میزان رشد موهای خود افراد بستگی دارد اما معمولا از ۳ تا ۶ ماه میباشد و نیز هر ۴۵ روز یک بار باید توسط افراد متخصص ترمیم آن انجام شود.

اکستنشن مصنوعی:

اکستنشن ها با تار موی مصنوعی: که همان طور که از اسمش بر می آید این نوع از اکستنشن ها ساخته دست انسان در کارخانه ها است. در این روش طول موهای اکستنشن شده اهمیت دارد گفته شده که این طول باید حداکثر 30 سانتی متر باشد چون در صورتی که طول موها از میزان گفته شده بیشتر باشد نتیجه آن این است که به پوست سر فشار وارد آورده و باعث ریزش موهای طبیعی سر میشود. به طور میانگین بهترین طول برای موهای مصنوعی 22 سانتی متر است.

انواع اکستنشن ها از نظر مدت زمان استفاده:

دسته بندی دیگری برای انواع اکستنشن ها از نظر مدت زمان استفاده آنها وجود دارد از این نقطه نظر اکستنشن ها به سه دسته تقسیم بندی می شوند.

اکستنشن های موقتی:

اکستنشن های موقتی؛ شاید یکی از مزایای این دسته از موها این باشد که شما میتوانید آنها را هر هفته و یا هر روز از موهای خود جدا و یا با کمک گرفتن از کیلیپس یا چسب های مخصوص دوباره نصب کنید.

اکستنشن های نیمه دائمی:

اکستنشن های نیمه دائمی؛ ماندگاری این دسته از اکستنشن ها حدود 6 تا 8 هفته است و به صورت نواری که با چسب های نامرئی چسبانده می شود عرضه میگردند. این اکستنشن ها نسبت به انواع کلیپسی در دسته های کوچک تری چسبانده میشوند و باید بگویم از مزایای آنها این است که زمانی که موهای شما افتاده اند تقریبا تشخیص آنها از موهای طبیعی خودتان بسیار بعید است.

اکستنشن های دائمی:

اکستنشن های دائمی؛ همان طور که از اسم آنها بر می اید مدت زمان ماندگاری و استفاده آنها نسبت به دو دسته قبلی طولانی تر است و در واقع تا چندین ماه دوام می آورند که در دسته های باریک و فراوان به موهای فرد اضافه می شوند.

نحوه اتصال اکستنشن:

مسئله دیگر نحوه اتصال این موها به موهای طبیعی است که در باره آن توجه شما را به چندین روش متنوع جلب میکنم؛
روش اول یا روش استفاده از رینگ؛ یک رینگ واشردار را داخل یک دسته از موهای مصنوعی گذاشته و توسط یک قلاب مخصوص موها را داخل همان رینگ میکشند و بعد با یک انبر مخصوص رینگ ها را فشار می دهند تا موها ثابت شوند و به این ترتیب امکان اتصال موهای مصنوعی به طبیعی را فراهم می کنند. به دلیل استفاده از رینگ این روش برای افرادی که موهای نازک و کم پشتی دارند مناسب نمی باشد چون موقع جمع کردن موها رینگ مشخص شده و قطعا ظاهر خوبی نخواهد داشت؛ اما نگران نباشید روش های اتصال اکستنشن به موهای طبیعی از تنوع خوبی برخوردار است و انواع موها با هر حجم و ضخامتی را پوشش می دهد.

استفاده از چسب کراتین:

استفاده از چسب کراتین: شاید با شنیدن اسم چسب به سرعت معایب استفاده از یک ماده شیمیایی به ذهن شما خطور کند اما خوشبختانه این نوع چسب بی ضرر است و برای افرادی که موهای نازک و کم پشت دارند به ویژه برای استفاده جلوی سر گزینه مناسبی محسوب میشود. روش کار به این صورت است که چسب مخصوص به بالاتر از ریشه موها زده شده سپس به وسیله گیره مخصوصی موهای طبیعی و مصنوعی با حرارت بهم چسبیده میشوند.

اکستنشن مو به روش لاینی:

روش گفته شده در مقایسه با روش رینگ گذاری بسیار کارآمد بود اما عجله نکنید روش دیگری به شما معرفی میکنم که از دو روش قبلی به مراتب بهتر است چون نیازی به استفاده از رینگ یا چسب ندارد. این روش اکستنشن مو به روش لاینی نامیده می شود که میتوانید بدون آسیب رسیدن به موها از پرپشت و بلند شدن آنها لذت ببرید.

اکستنشن مو به روش اتصال حرارتی:

برای چسباندن موهای طبیعی و مصنوعی بهم روش دیگری هم وجود دارد که به دلیل حرارت بالای به کار رفته در این روش احتمال آسیب رساندن به بافت موها بیشتر می شود در این روش که اتصال حرارتی خوانده میشود، ابتدا کمی بالاتر از ریشه ی موها یک چسب مخصوص مالیده میشود سپس یک دسته نازک از موها جدا شده و یک دسته باریک از موهای مصنوعی هم روی آنها قرار میگیرد سپس توسط یک گیره مخصوص این موها بهم فشرده میشوند و به خاطر حرارت تولید شده در این گیره چسب ذوب شده و موهای طبیعی و مصنوعی به هم متصل می شوند.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا بعد از اکستنشن گیره‌ای میتوان وارد استخر شوم؟

خیر. اگر قصد شا کردن در استخر را دارید و از اکستنشن گیره‌ای استفاده نموده‌اید حتما قبل از ورود به آب اکستنشن را از موهای خودتان جدا کنید چون نمک موجود در استخر سبب آسیب زدن به موهای اکستنشن شده و درهم تنیده شدن آن‌ها می‌شود.

آیا انجام ورزش بعد از اکستنشن کردن موها مجاز است؟

بله. اما باید توجه داشته باشید که فعالیت‌های بدنی که منجر به عرق کردن موها میشود برای اکستنشن مضر بوده و باعث خرابی آنها می‌شود. در صورتی که اکستنشن به صورت گیره‌ای است آها را قبل از ورزش از موهای خودتان خارج نمایید.

تفاوت اکستنشن موهای طبیعی با موهای مصنوعی در چیست؟

• اکستنشن موهای طبیعی جلوه‌ی بیشتری نسبت به موهای مصنوعی دارد.
• موها در اکستنشن طبیعی قابلیت رنگ دارند.
• تداوم و ماندگاری موهای طبیعی بیشتر است.
• موهای مصنوعی نسبت به نور خورشید حساس بوده و در هنگام مجاورت با نور خورشید بسیار داغ می‌شوند.

آیا انجام اکستنشن برای کودکان خطرناک است؟

انجام اکستنشن گیره‌ای برای کودکان مناسب استولی برای بقیه روش های اکستنشن بهتر است با پزشک مشورت نمایید.

یکی از بهترین روش‌های اکتنشن مو از لحاظ استحکام، زیبایی و کیفیت چیست؟

اکستنشن مو به روش لیزری از استحکام، زیبایی و کیفیت بالایی برخوردار است.

هزینه اکستنشن مو در تهران چقدر است؟

با توجه به اینکه چه مقدار از مو را اکستنشن می‌کنید قیمت متفاوت خواهد بود بنابراین جهت اطلاع از هزینه ها تماس حاصل فرمایید.


کلمات کلیدی:
اکستنشن کار خوب در تهران، بهترین اکستنشن کار مو در تهران، بهترین اکستنشن مو با لیزر در تهران، قیمت، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، میکاپ و گریم اکستنشن، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، تهرانی، مدل، کلیپسی، گیسو، لیزری، لاینی، طبیعی، مصنوعی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!