• دوره های اسکین کر در تهران
  • آموزش اسکین کر در تهران

آموزش اسکین کر در تهران
مرکز آموزش شاپ لیزر
  • 0903 605 1981
  • 0903 605 1981
  • تهران، یوسف آباد، خ اکبری، خ 37، پلاک 1، طبقه اول

  • تماس



بهترین آموزش پاکسازی پوست در کرج در مرکز شاپ لیزر

خدمات تخصصی مرکز پاکسازی پوست حرفه ای در مرکز شاپ لیزر در کرج

امروزه بخش بزرگتری از مردم به دنبال زیباتر شدن هستند. رشد بیشمار مزاکز پوست و زیبایی در سراسر کشور حکایت از افزایش بیشمار مردم علاقمند به زیباتر شدن دارد. برای جوانسازی و زیباتر شدن روشهای متعددی پیشنهاد می شود از جمله استفاده از کرمها، ماسکها، پاکسازی صورت و یا جوانسازی با دستگاه‌های لیزر، استفاده از تزریق ژل و بوتاکس، دستگاه‌های RF، پلاسما جت، میکرونیدلینگ، مزوتراپی و بسیاری روشهای دیگر…

امروزه، عباراتی مانند مراقبت‌های پوستی، پاکسازی پوست و فیشیال بیش از گذشته شنیده می شود. همین قضیه باعث شده که افراد بیشتر در گوشی به دنبال مراکز مراقبت و زیبایی پوست باشند و با واژه هایی مانند بهترین مرکز مراقبت زیبایی شیراز، بهترین مرکز فشیال شیراز و عبارتهای مشابه در گوشی همراه خود مرکز مورد نظر خود را برای انجام فشیال پوست پیدا کنند.

شاپ لیزر یکی از مراکز بسیار معتبر در زمینه آموزش خدمات پوست و زیبایی می باشد که بعد از موفقیتهای چشمگیر در زمینه آموزش خدمات پوست و زیبایی در تهران، به دنبال پاسخگویی به درخواستهای فراوان هنرجویان از سراسر کشور، فعالیتهای آموزشی خود را در شهرهای بزرگی مانند اصفهان، مشهد، کرج و شیراز به شکل کاملاً حرفه‌ای آغاز نمود.

در این شعبه کلیه خدمات آموزشی در مورد پوست و زیبایی مانند پاکسازی پوست، فشیال صورت، آموزش انواع دستگاه‌های لیزر و آموزش تزریق ژل و بوتاکس (صرفاً برای پزشکان) آموزش داده می شود.

آدرس تهران: یوسف آباد، خ اکبری، خ 37، پلاک 1، مرکز نواوری لیزر ایران، طبقه 5

آدرس شیراز: شیراز، قصرالدشت، نبش مهدی آباد، جنب قنادی کامران، پلاک 1116، طبقه دوم

آدرس کرج: کرج، مهرشهر، بلوار ارم، نبش خیابان افشار، ساختمان رویال، طبقه اول، واحد 5



دوره های آموزش اسکین کر در تهران

دوره های آموزش اسکین کر در تهران – به کلیه ی روش هایی که از پوست شما محافظت می‌کند؛ اسکین کر میگویند.

آموزش اسکین کر در تهران

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز تخصصی لیفت و دوره های آموزش اسکین کر در تهرا می پردازیم.

روش های مراقبت پوستی:

بعضی از روش های مراقبت پوستی عبارت اند از:

پاک‌سازی:

پاک‌سازی روشی است برای لایه‌برداری پوست از آلودگی های پوستی و جوش های سرسیاه به‌منظور داشتن پوستی شاداب و جوان.

هیدرو درمی:

هیدرو درمی روشی است برای داشتن پوستی مرطوب و سالم، به این صورت که از قدرت کریستال‌های الماسی شکل آب و اکسیژن برای لایه‌برداری بدون درد استفاده می شود.

هیدرولیفت:

یک روش غیر جراحی است که پوست را چند سال جوان تر می کند.

میکرو درم:

روشی که با تحریک اپیدرم پوست منجر به کلاژن سازی بیشتر پوست می‌شود؛ درنتیجه چین‌وچروک پوست از بین می رود.

اسید میوه:

روشی جهت لایه‌برداری پوست افرادی که دارای پوست چرب هستند و همچنین برای رفع جوش های سرسیاه، بهبود لک‌های ناشی از جای جوش و درمان جوش‌های زیرپوستی و حتی برای درمان اسکار آکنه بکار می رود.

جوان‌سازی:

لیزر، بوتاکس، تکنیک های جراحی ، ژل ها روش هایی هستند جهت جوان‌سازی پوست.

سرم طلا (GOLD CARE):

این سرمی است که قرمزی پوست و جوش‌ها را کاهش می دهد و از افتادگی پوست جلوگیری می کند. درواقع خواص این سرم، شامل مرطوب‌کنندگی، سفیدکنندگی، حفظ قابلیت کشسانی پوست است.

خاویار درمانی:

خاویار سرشار از انواع مواد معدنی، آنتی‌اکسیدان و اسیدآمینه، ویتامین‌ها D، A و اسیدهای چرب امگا سه است؛ که برای حفظ سلامت و زیبایی موها مؤثر است؛ به همین دلیل افراد بدن خود را با خاویار ماساژ می دهند.

ماساژ صورت:

با ماساژ دادن پوست، خون در زیر آن جریان می یابد و این امر باعث جذب بهتر مواد و بهبود اکسیژن رسانی در پوست می‌شود درنتیجه مواد زائد پوست به‌راحتی از پوست خارج می‌شود.

سنگ های داغ (HOT STONE):

نوعی سنگ آذرین است که به رنگ خاکستری و سبز در طبیعت وجود دارد؛ این سنگ ها به دلیل جذب رطوبت رنگ تیره به خود می گیرند؛ غالباً از این سنگ ها برای انتقال انرژی استفاده می کنند. این سنگ ها با تحریک فیبرو بلاست های بدن سبب کاهش چین‌وچروک‌ها درروی پوست و درنتیجه جوان‌تر پوست می‌شوند.

سایر روش های مراقبت از پوست عبارت اند از:

نحوه ی مراقبت از پوست صورت و بدن با توجه به سن، متفاوت است؛ و در سنین بالای سی سال به دلیل تغییرات هورمونی بدن، عادت های غذایی و بهداشتی مراقبت های ویژه ای لازم است تا پوست شادابی و جوانی خود را حفظ کند.

روش های مراقبت از پوست عبارت اند از:

1) پاک‌سازی پوست،
2) لایه‌برداری پوست،
3) محافظت از پوست،
4) آب رسانی به پوست،
5) استفاده از ضد آفتاب مناسب برای پوست،
6) استفاده از مرطوب کننده های مناسب برای پوست،
7) کمک به افزایش کلاژن سازی،
8) مراقبت از پوست صورت و دور چشم ها،
9) نوشیدن آب کافی،
10) ورزش کردن و پرهیز از استرس.

1- پاک‌سازی پوست:

هرروز صبح و قبل از خواب، صورت خود را تمیز کنید؛ این کار سبب شادابی و حفظ سلامتی پوست می شود. رفع آلودگی ها و مواد آرایشی از روی صورت سبب نفس کشیدن پوست می‌شود که این امر در جوان‌سازی پوست مؤثر است. پاکیزه نگه‌داشتن پوست، روند بازسازی را راحت‌تر می‌کند.

حتماً در استفاده از پاک کننده های مناسب پوستتان، از متخصص پوست مشاوره بگیرید؛ و از روش هایی که در کلینیک‌ها برای پاک سازی پوست بکار می‌رود بهره بگیرید.

2- لایه‌برداری پوست:

بهتر است که لایه‌برداری پوست را در شب انجام دهید این کار سبب جوان شدن پوست می‌شود. درواقع با برداشته شدن پوست مرده از سطح صورت، عمل بازسازی به‌خوبی در شب صورت می گیرد. باید توجه داشته باشید که لایه‌برداری متناسب با جنس و بافت پوست انواع مختلفی دارد و خودتان باید بهترین نوع لایه برداری را انتخاب کنید.

افرادی که دارای پوست چرب هستند و افرادی که دارای جوش هستند عمل لایه برداری را دو بار در هفته انجام دهند؛ برای سایر افراد یک‌بار در هفته کافی است.

3- محافظت از پوست:

سرم هایی که حاوی ترکیب دو ماده ی ویتامین C و آنتی اکسیدان هستند می‌توانند یک محافظ قوی برای پوست ایجاد کنند؛ این سرم ها را بعد از زدن ضد آفتاب به پوست خود بمالید؛ حتماً از این سرم ها در طول روز استفاده کنید تا پوست شما یک محافظ قوی داشته باشد.

4- آب رسانی به پوست:

کم آبی پوست سبب بروز مشکلاتی نظیر خشکی پوست می‌شود. یکی از کارهایی که سبب کم‌آبی پوست می‌شود، حمام کردن به مدت طولانی با آب گرم است. درواقع آب گرم چربی پوست را از بین می برد راه‌حل این است که بیشتر از چهار دقیقه زیرآب گرم نباشید و یا با آب ولرم حمام کنید. همچنین از سن سی‌سالگی میزان ترشح چربی پوست به دلیل تغییرات هورمونی کاهش می یابد؛ و منجر به خشکی پوست می‌شود؛ برای جبران این مشکل از شامپوهایی استفاده کنید که حاوی مرطوب‌کننده پوست است و همچنین بعد از حمام از لوسیون و کرم های مرطوب‌کننده استفاده نمایید.

5- استفاده از ضد آفتاب مناسب برای پوست:

اشعه‌ی خورشید برای سلامتی پوست مضر هستند در تمام انواع آب‌وهوایی نظیر آفتابی، ابری، برفی، بارانی اشعه وجود دارد؛ اشعه‌ی بنام UVA، باعث افزایش چین‌وچروک روی صورت و پیری زودرس پوست می‌شود و اثرات طولانی‌مدت روی پوست می‌گذارد. برای کاهش جذب این اشعه توسط پوست از کرم های ضد آفتاب با درجه ی مناسب استفاده نمایید که معمولاً درجه ی مناسب آن SPF است که باید هرروز روی پوست، بخصوص پوست صورت استفاده شود.

– استفاده از مرطوب کننده های مناسب برای پوست:

به دلیل شستشوی زیاد پوست بدن و صورت، جهت رعایت اصول بهداشتی، شاهد خشکی پوست هستیم. جهت رفع این مشکل کافی است از لوسیون ها و کرم های مرطوب‌کننده بعد از هر شستشو برای جبران آب‌رسانی به پوست، استفاده نمایید.

7- کمک به افزایش کلاژن سازی:

ماده ای که در بدن برای جوان‌سازی پوست و بازسازی پوست مؤثر است کلاژن نام دارد؛ تولید این ماده در بدن از سن سی‌سالگی کاهش می یابد؛ برای جبران این کسری از کرم های حاوی کلاژن استفاده نمایید. نوع تغذیه در کاهش و افزایش کلاژن در بدن مؤثر است؛ با مصرف غذاهایی چون ماهی، سبزی‌ها تازه ی سبز، ویتامین ث، تخم‌مرغ، گوجه‌فرنگی، مغز تخم کدو، آووکادو، سیر، دانه ی گیاه شیا و ژلاتین می‌توانید باعث افزایش ماده کلاژن در بدن شوید.

جهت بهبود روند جذب کلاژن در بدن می توانید از متخصصین تغذیه مشاوره بگیرید و با استفاده از راهنمایی های آن ها مکمل هایی که شامل کلاژن هستند را بشناسید و به‌درستی مصرف نمایید.

8- مراقبت از پوست صورت و دور چشم ها:

پوست اطراف چشم بسیار حساس است و مراقبت ویژه می طلبد در غیر این صورت آسیب می بیند. با افزایش سن، پوست اطراف چشم دچار چروکیدگی می‌شود؛ هرچه مراقبت شما بیشتر باشد چروکیدگی دور چشم دیرتر نمایان می‌شود. برای این کار کافی است از کرم ها و پاک کننده های مخصوص دور چشم استفاده نمایید.

9- نوشیدن آب کافی:

آب‌رسانی به بخش های مختلف بدن بسیار مهم است. برای داشتن پوستی سالم و شاداب می توانید تکه های لیمو یا مقداری آب لیمو به آب آشامیدنی اضافه کنید و در طول روز مصرف نمایید. باید توجه کنید که روزانه هشت تا ده لیوان آب باید بنوشید. تا از خشکی پوست و سایر مشکلات در بدن خود، جلوگیری کنید. برای کاهش آب بدن، کافی است از مواد غذایی فیبردار استفاده کنید چرا که فیبر موجود، از بین رفتن آب بدن را کاهش می دهد.

10- ورزش کردن و پرهیز از استرس:

استرس سبب کاهش سیستم دفاعی بدن و تضعیف بازسازی سلول‌های بدن می‌شود؛ درحالی‌که ورزش کردن روزانه به مدت سی دقیقه سبب کاهش استرس، مراقبت از پوست، افزایش فعالیت سلول‌های خون، بهبود اکسیژن رسانی در بدن می‌شود. همچنین با ورزش کردن ضربان قلب افزایش می یابد و منجر به ترشح هورمون های مفید در بدن می‌شود این هورمون‌ها در کاهش استرس مؤثر هستند. از مطالب بالا می‌توان دریافت که ورزش کردن در جوان سازی پوست نقش مؤثری دارد.

فیشیال (Facial):

فیشیال به کارهایی گفته می شود که جهت زیبایی و بهداشت صورت نظیر احیا، ترمیم، زیبایی فوری، انجام می گیرد.

اهداف فیشیال عبارت اند از:

• گردش خون را در زیرپوست بهبود می دهد.
• سبب جلوگیری از چروک پوست می شود.
• سبب جلوگیری از افتادگی پوست می شود.
• سبب جلوگیری از انقباضات ناشی از خط اخم دور چشم و صورت می شود.
• سبب لایه‌برداری از پوست و جذب مواد از کرم ها می شود.
• سبب سفت شدن پوست می شود.
• سبب کنترل چربی پوست صورت می شود.
• سبب کنترل رطوبت پوست می شود.
• سبب رفع آلودگی های هوا از روی صورت می‌شود.
• سبب شادابی و جوانی پوست می شود.

کاربرد فیشیال:

• فیشیال برای پوست صورت نوجوانان مناسب است.
• فیشیال برای پوست صورت آقایان مناسب است.
• فیشیال برای پوست صورت بانوان مناسب است.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

وسایل و تجهیزات مورد نیاز جهت شرکت در دوره اسکین کر چیست و چگونه آن را تعیین نماییم؟

به طور معمول ابزار مورد نیاز جهت شرکت هر نفر در دوره آموزشی اسکین کر توسط موسسه یا آموزشگاه مهیا خواهد شد. این ابزار شامل موارد زیر است:

• دستگاه بخور،
• تیرچه کومدرنکاسه،
• قلم مو،
• کاسه،
• ماسک زیبایی،
• محلول گیاهی شفابخش،
• اسکراپ،
• پک استریل مشتری،
• دما رولر،
• کاردک،
• پد پاک کننده،
• پیش بند،
• حوله،
• کرم،
• ماسک و کرم آبرسان،
• لوسیون،
• شیرپاک کن.

آیا پس از اتمام دوره آموزشی، مدرکی را دریافت می کنم؟

بله. وقتی دوره اسکین کر یا همان پاکسازی پوست را با موفقیت به اتمام رسانده و نمره قبولی را در آزمون پایانی گرفتید؛ به شما مدرک معتبر فنی حرفه ای اعطا خواهد شد.

آیا دوره ای برای آشنایی با تجهیزات پزشکی در زمینه پاکسازی پوست نیز می گردد؟

بیشتر موسسه ها و آموزشگاه ها دوره ای جهت آشنایی با تجهیزات پزشکی نیز ارائه می دهند که در صورت شرکت شما و قبولی نهایی شما در آزمون پایانی این دوره به شما مدرک فنی حرفه ای آشنایی با تجهیزات پزشکی اعطا خواهد شد.

تعداد جلسات دوره آموزشی اسکین کر یا پاکسازی پوست به چه صورت است؟

متناسب با شیوه نامه آموزشی هر موسسه و یا آموزشگاه و همچنین آیتم های مد نظر، تعداد جلسات متفاوت خواهد بود اما به طور معمول آموزش اسکین کر چیزی حدود ۶ تا ۱۰ ساعت طول خواهد کشید.

آیا افراد شاغل و یا افراد ساکن شهرستان ها می توانند در این دوره آموزشی ثبت نام کنند؟

هر موسسه یا آموزشگاهی شیوه نامه و امکانات مخصوص به خودش را دارد. بسیاری از آموزشگاه ها امکان برگزاری کلاس ها در آخر هفته برای افراد ساکن شهرستان ها و یا حتی افراد شاغل را دارند بنابراین جهت اطلاع از وضعیت ثبت نام، با موسسه یا آموزشگاه تماس حاصل فرمایید.

بازار کار اسکین کر به چه صورتی است؟

اسکین کر یا همان پاکسازی پوست جز مشاغل جدید به حساب می آیند و افراد ماهر در این زمینه درآمد بسیار بالایی را کسب خواهند کرد.

شرکت کنندگان بعد از اتمام دوره آموزشی اسکین کر و کسب مهارت در چه مکان هایی می توانند مشغول به کار شوند؟

افرادی که تخصص کافی در زمینه اسکین کر یا همان پاکسازی پوست را به دست آورند می توانند به عنوان دستیار پزشک متخصص و یا در کلینیک های پوست مو به عنوان مشاور مشغول به فعالیت شوند.

چه افرادی می‌توانند در دوره ی آموزشی اسکین کر و پاکسازی پوست ثبت نام کنند؟

حداق مدرک مورد نیاز برای هر فردی دیپلم بوده و شرکت کنندگان بعد از گرفتن مدرک این دوره به عنوان اسکین کر تراپیست وارد بازار کار می‌شوند.

آیا دوره آموزشی اسکین کر جزوه دارد؟

بله. متناسب با شیوه آموزشی مربیان در ابتدا یا پایان دوره، جزوه آموزشی به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.

نحوه ثبت نام در دوره آموزشی اسکین کر به چه صورتی است؟

شما میتوانید با مراجعه به سایت از بخش ثبت نام فرم مربوطه را تکمیل و ارسال نمایید و یا اینکه به صورت حضوری به موسسه یا آموزشگاه جهت ثبت نام مراجعه فرمایید.

ویژگی های منحصر به فرد دوره آموزشی اسکین کر چیست؟

• این دوره توسط مربیان با تجربه و ماهر برگزار می شود.
• جهت ورود به بازار کار و افراد شرکت‌کننده آموزش داده خواهد شد.
• آموزش ها علاوه بر اینکه به صورت تئوری هستند به صورت عملی هم کار خواهند شد تا شرکت کنندگان بتوانند مهارت کافی برای انجام اسکین کر را به دست آورند.
• تمامی دستگاه های مورد نیاز جهت اسکین کر به شرکت کنندگان معرفی شده و نحوه عملکرد آنها توضیح داده خواهد شد.


کلمات کلیدی:
بهترین مرکز دوره های آموزش اسکین کر در تهران، مرکز تخصصی دوره های آموزش اسکین کر در تهران، دوره های اسکین کر در تهران، آموزش اسکین کر در تهران، دوره های اسکین کر در تهران، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، تهرانی، مدل، مراکز، تخفیفان، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!