• آموزش کاشت ناخن در تهران
  • بهترین آموزش کاشت ناخن در تهران

بهترین مرکز آموزش کاشت ناخن در تهران
مونا یزدانی
  • 021-2211 8780 / 81
  • 0919 081 4100
  • سعادت آباد ، ضلع جنوب غربی چهارراه سرو (تقاطع سرو غربی و پاکنژاد) پلاک ۴۲

  • تماس



تیزر برخی از نمونه کارها:



آموزش کاشت ناخن در آموزشگاه آرایش مونا یزدانی تهران

خدمات حرفه ای آموزش کاشت ناخن در آرایشگاه مونا یزدانی در تهران

آموزشگاه تخصصی کاشت ناخن در تهران در سالن مونا یزدانی با مدیرت خانم مونا یزدانی با ارائه مدرک معتبر بین المللی و فنی حرفه ای



بهترین مرکز آموزش کاشت ناخن در تهران

آموزشگاه کاشت ناخن در تهران

همه چیز درباره کاشت ناخن

بهترین مرکز آموزش کاشت ناخن در تهران – حرفه ناخن در بین خانم ها از محبوبیت خاصی برخوردار است. حتی آن هایی که به دلایل کاری مثل کارمند بودن در ارگان های دولتی، به صورتی که می توانید شما به عنوان یک ناخن کار حرفه ای به طور طبیعی با موادی که در طول دوره با آن ها آشنا می شوید، ناخن هایشان را زیبا کنید.

پس باید متذکر شویم که شما با انتخاب این حرفه در طول ایام سال مشتری خودتان را دارید. بالخص در حرفه کاشت ناخن، چون ناخن ها به علت رشد، به طور معمول بین هجده تا سی روز نیاز به ترمیم دارند. (این مدت بستگی به رشد ناخن مشتری دارد).

آموزشگاه کاشت ناخن در تهران – شما در طول این دوره با سر فصل های زیادی آشنا خواهید. ما می خواهیم شما را پس از این دوره و گرفتن مدرک معتبر، وارد بازر کار کنیم تا بتوانید به راحتی از آن کسب درآمد کنید. در ابتدای هردوره آموزشی باید با سر فصل ابزار شناسی آشنا شوید. از دیگر مواردی که به صورت حرفه ای باید با آن ها آشنا شوید را می توان، مانیکور خشک و تر، پدیکور، آموزش کاشت پایه، آموزش کاشت هلویی، آموزش ژلیش، انواع طراحی و… را نام برد.

البته نا گفته نماند که با توجه به دوره طراحی ناخن، می توانید این دوره را به صورت خیلی تخصصی تر پشت سر گذارید و به راحتی از دو رشته پول ساز آرایشگاهی برای خود درآمد زایی کنید.

این دوره تخصصی در دو سطح مبتدی و پیشرفته برگزار خواهد شد. در ادامه توضیح مفصلی در این باره خواهید خواند.

آموزشگاه کاشت ناخن در تهران

بهترین مرکز آموزش کاشت ناخن در تهران

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز آموزش کاشت ناخن در تهران می پردازیم.

در دوره مبتدی آموزش کاشت ناخن چه آموزش هایی می بینیم؟

دوره های آموزش کاشت ناخن در تهران – حفظ بهداشت ناخن یکی از نکات قابل توجه و حائز اهمیت است زیرا قارچ ناخن یکی از دردناک ترین مریضی هایی است که می توان از آن نام برد. شما در این دوره با حفظ سلامت و بهداشت ناخن همچنین روش های جلوگیری از قارچ ناخن آشنا خواهید شد. پس از آن به فرا گیری تخصصی مانیکور خشک و تر، پدیکور، کاشت پایه، کاشت هلویی، کاشت میکس، ریموور، کار با انواع قالب، کاشت تزیینی، مرمریت و گل خشک سیلک، طلاکوب و ماربل خواهیم رسید.

سوهان کشی و رفع مواد اضافی همچنین تحویل سطح ناخنی صاف و بدون ناهنجاری به شدت مهم می باشد. شما در این دوره ابتدایی طرز صحیح سوهان دست گرفتن، سوهان کشی و حرکت صحیح دست به هنگام سوهان کشی بر روی سطح ناخن را نیز آموزش خواهید دید. شما باید دورگیری بی نقص انجام دهید تا از هواکشی و بلند شدن مواد جلوگیری شود. در ادامه با انواع مزیت ها و تفاوت های انواع کاشت مثل پودری، ژل، میکس، گریم و… را نیز آموزش خواهید دید.

در دوره پیشرفته آموزش کاشت ناخن چه آموزش هایی می بینیم؟

دوره های آموزش کاشت ناخن در تهران – حال در این دوره با موارد بیشتر و پیرفته تری روبرو هستید. شما در این مرحله از آموزش با انواع کاشت پودر کریستالی، شاین، هلویی، بیبی بومر، کاشت گریم، کاشت میکس و قالب، نحوه چسباندن فرمر و کاشت با فرمر (کاشت بدون تیپ)، کاشت با پودر رنگی و لیکویید، کاشت فرنچ ثابت، ژلیش کردن ناخن و انواع مدل های طراحی آشنا خواهید و در دوره ای پنج جلسه ای جهت آموزش و تمرین، با محابثی تخصصی تر از آن چه تا به حال فرا گرفته اید رو به رو می شوید. به طور مثال فرمر گذاری صحیح و اصولی، گریم ناخن با پلی ژل، صدف سازی، ساخت ژل ها و پلی ژل های رنگی و… آشنا خواهید شد.

دوره پیشرفته آموزش کاشت روسی ناخن

این دوره پیشرفته، جهت حرفه ای تر شدن شما برگزار خواهد شد. کاشت ناخن نیز از دنیای به روز مد ها عقب نمانده و هر روز رنگ لعابی جدید به خود می گیرد. این دوره که مدرکی معتبر بین المللی از مدرسه لینسپایر روسیه برای شما به ارمغان می آورد، مواردی چون: دیپ مانیکور، کاشت آرک، میندال سالنی، میندال ژورنالی، استلیت به همراه چهار دیزاین معروف روسی، ساخت ژل ها و پلی ژل های رنگی را آموزش خواهید دید. بدون شک این دوره، با تمرین و ممارست شما به یک ناخن کار حرفه ای مبدل می سازد.

ما در دوره کاشت ناخن با چند نفر هم دوره ای هستیم؟

این دوره به سه صورت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار خواهد شد. به طور معمول با به حد نصاب و با هماهنگی مربی تشکیل می شوند و در صورتی که امکان حضور در زمان بندی مشخص را نداشته باشید می توانید از کلاس های روزهای تعطیل و آخر هفته و یا ساعات پایانی روز (عصرها) بهره مند شوید.

ابزار و وسایل مورد نیاز در دوره کاشت ناخن

در مباحث گذشته از تکنیک ها و مواردی که قرار است آموزش ببینید صحبت کردیم، حال هر کدام از آن ها نیاز به ابزار آلات و وسایل خود دارند تا بتوانید به بهترین نحو ممکن نیاز های مشتری خود را بر طرف سازید. وسایل مورد نیاز در این دوره آموزشی عبارتند از: دستگاه سوهان برقی، سوهان دستی، پرایمر، ضد قارچ، پودر کاشت، لیکویید کاشت، سوهان چوبی، بافر (نرم و زبر)، تیپ پایه بلند و پایه کوتاه، کاتر (جهت کوتاه کردن تیپ)، نیپر، سوهان ناخن، ژل مخصوص مانیکور، کرم مخصوص مانیکور، ناخن گیر، چسب ناخن، لنز ناخن، لاک مخصوص فرنچ، انواع لاک طراحی، انواع لاک رنگی، شابلون، محلول ضد عفونی، پنبه، میز مخصوص ناخن، صندلی مخصوص پدیکور و…

ما بعد از اتمام دوره کاشت ناخن چه توانایی های کسب می کنیم؟

ما در این دوره به طور حرفه ای می توانیم به کار خدمات ناخن در سالن های زیبایی مسغول به کار شویم. ضمن این که حالا ما کار با انواع وسایل را یاد گرفته ایم همچنین به متد های روز این حرفه مسلط هستیم. ناگفته نماند که این رشته آرایشگاهی درآمد زا، به راحتی می تواند نیاز های مالی ما را بر طرف سازد.

سخن آخر:

با تمرین بسیار و حتی شرکت در دوره تخصصی طراحی ناخن می توانید به راحتی دو لاین مختلف آرایشگاهی (کاشت ناخن و طراحی ناخن) در سالن های زیبایی مشغول به کار شوید؛ و ما با دیدن موفقیت شما خرسند شویم. در صورت بروز هر گونه سوال با آموزشگاه تماس بگیرید. ممنون از حس توجه شما.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

نحوه ی برگزاری کلاس ها به چه صورتی است؟

کلاس ها در دو مرحله ی مبتدی و پیشرفته برگزار می‌شود که دوره‌ی مبتدی 10 ساعت بوده و جهت ثبت نام به هیچگونه پیش نیاز یا مدرک خاصی احتیاج نیست. دوره‌ی پیشرفته 8 ساعت بوده و جهت ثبت نام در این دوره باید مدرک دوره‌ی مبتدی را اخذ کرده باشید.

شیوه برگزاری کلاس های کاشت ناخن به چه صورتی است؟

کلاس های آموزشی دوره‌ی کاشت ناخن در سه حالت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار میشود که کلاس های خصوصی بین ۱ تا ۳ نفر، نیمه خصوصی ۳ تا ۸ نفر و گروهی از ۸ تا ۱۵ نفر خواهد بود. تعداد جلسات آموزشی سه بار در هفته خواهد بود. که هر جلسه 2 ساعت طول خواهد کشید امکان برگزاری کلاس ها به صورت فشرده نیز وجود دارد.

هزینه ثبت نام در دوره کاشت ناخن چقدر است؟

با توجه به اینکه شیوه ی آموزشی شما به صورت خصوصی، نیمه خصوصی، گروهی و یا فشرده است یا نه هزینه ثبت نام متغییر خواهد بود جهت کسب اطلاع بیشتر با آموزشگاه تماس حاصل فرمایید.

آیا افراد شاغل میتوانند در این دوره‌ی کاشت ناخن ثبت نام کنند؟

بله. طبق شیوه نامه‌ی آموزشی آموزشگاه، برای افراد شاغل دوره‌ی فشرده در آخر هفته ها و روزهای تعطیل برگزار می‌شود.

آیا افراد ساکن شهرستان ها میتوانند در این دوره‌ی کاشت ناخن ثبت نام کنند؟

بله. طبق شیوه نامه‌ی آموزشی آموزشگاه، برای افراد ساکن شهرستان ها دوره‌ی فشرده در آخر هفته ها و روزهای تعطیل برگزار می‌شود و این عزیزان میتوانند جهت بهره‌مندی از خوابگاه با آموزشگاه تماس حاصل فرمایند.

آیا جهت آموزش به ابزاری احتیاج دارم؟

بله. این ابزار توسط آموزشگاه با صرف هزینه از طرف شما، جهت آموزش به صورت پک تحویل داده خواهد شد. وسایل کاشت ناخن شامل ژل و کرم مخصوص مانیکور، پودرهای مخصوص کاشت ناخن، تیپ، انواع لاک مخصوص فرنچ، سوهان دستی و برقی، محلول ضد قارچ، انواع پلیش ناخن و طراحی و ناخن گیر می شود.

آیا بعد از اتمام دوره می‌توانم وارد بازار کار شوم؟

شیوه‌ی آموزش به شکلی است که در پایان دوره شما مهارت و تسلط کافی جهت کاشت ناخن در انواع مدل ها خواهید داشت و به راحتی می‌توانید کسب درآمد کنید همچنین شما می‌توانید در سالن های زیبایی مشغول به کار شوید.

بعد از اتمام دوره چه مدرکی دریافت میکنیم؟

بعد از اتمام دوره و قبولی شما در آزمون پایان دوره به شما مدرک فنی حرفه ای داده خواهد شد.

آیا با مدرک کاشت ناخن به تنهایی میتوانم سالن زیبایی تاسیس کنم؟

خیر، باید یک دوره آرایش و پیرایش را بگذرانید و یا اینکه هفت مهارت را به صورت جداگانه بگذرانید.


کلمات کلیدی:
بهترین مرکز آموزش کاشت ناخن در تهران، آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی در تهران، کلاس کاشت ناخن در تهران، دوره کاشت ناخن در تهران، کاشت ناخن، قیمت، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، تهرانی، مدل، مراکز، تخفیفان، ژلیش، کلاس، لوازم، مربی، ناخن کار

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!