• بهترین آموزشگاه خودآرایی در تهران
  • کلاس آموزش خودآرایی در تهران

بهترین آموزشگاه خودآرایی در تهران
آکادمی مونا یزدانی
  • 021-2211 8780 / 81
  • 0919 081 4100
  • سعادت آباد ، ضلع جنوب غربی چهارراه سرو (تقاطع سرو غربی و پاکنژاد) پلاک ۴۲

  • تماس




آموزشگاه آموزش خودآرایی در تهران در آرایشگاه مونا یزدانی تهران
آموزش تخصصی خودآرایی در آموزشگاه مونا یزدانی در تهران

مرکز تخصصی آموزش خودآرایی در تهران در سالن مونا یزدانی با مدیرت خانم مونا یزدانی ارائه کننده دوره ها و کلاس های تخصصی



بهترین آموزشگاه خودآرایی در تهران

بهترین آموزشگاه خودآرایی در تهران -برای اینکه هر شخص بتواند با اعتماد به نفس بالا در جامعه حضور پیدا کند، داشتن چهره ای جذاب، زیبا و طبیعی یکی از عواملی می باشد که می تواند باعث تقویت اعتماد به نفس در هر فرد شود.

در هر دوره ای از تاریخ، زنان برای آراستگی ظاهر و داشتن صورتی جذاب و طبیعی، با استفاده از وسایل و رنگ های گوناگون در هر دوره، اولین قدم ها را برای رشد و پیدایش خودآرایی برداشته و بسیار تلاش کرده اند.

زیبا سازی صورت با توجه به زوایای و شکل هندسی چهره هر شخص توسط سبک های آرایشی متفاوت و رنگ ها، هنر خودآرایی گفته می شود.

هر شخص برای اینکه چهره ای زیبا و طبیعی با توجه به موقعیتی که در جامعه قرار می گیرد، داشته باشد، خودآرایی این زمینه را فراهم کرده که با اجرا و پیاده کردن انواع تکنیک ها و سبک های آرایشی، هر شخص بتواند یک آرایش زیبا و جذاب روی صورت خود به نمایش بگذارد.

بهترین آموزشگاه خودآرایی در تهران

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین آموزشگاه خودآرایی در تهران می پردازیم.

تاریخچه ی خودآرایی:

با گذشت زمان، زنان در هر قوم و جوامعی، به آراستگی و زیبایی ظاهر خود توجه می کردند. اولین قدم های آرایش صورت را زنان مصری برداشتند. مصریان در مراسم ها از مواد آرایشی و عطرها استفاده می کردند. از اولین وسایل آرایشی در بین زنان مصری می توان شانه و آینه را نام برد. مواد آرایشی و رنگی را می توان از ریشه ی درختان، برگ ها، مواد گیاهی و معدنی تهیه کرد. مصریان از پودری به نام کوهل برای زیبایی هر چه بیشتر چشم ها که شبیه سرمه بود، استفاده می کردند. و برای پرپشت و حجیم نشان دادن ابروها از دوده ی چراغ استفاده می کردند. و برای آرایش صورت از اکسیدآهن برای تهیه سرخاب استفاده می کردند.

زنان هر جامعه ای از امکاناتی که در دسترس داشتند برای آرایش و زیباسازی صورت خود استفاده می کردند. در طی زمان صنعت تولید لوازم آرایش با پیدایش کارخانه ها سرعت رشد چشمگیری داشته است.

آموزش خودآرایی:

یکی از عواملی که باعث جذابیت و زیباتر شدن چهره و صورت و همچنین باعث بالاتر رفتن اعتماد به نفس در خانم ها در جمع می شود، داشتن ظاهری آراسته و طبیعی می باشد.

برای اینکه بتوانید ظاهری جذاب تر و طبیعی داشته باشید، یک آرایش طبیعی با توجه به موقعیتی که فرد در آن قرار دارد و تناسب بین آرایش و چهره ی فرد، و پوشاندن نقص صورت، می تواند خواسته ی شما را برآورده کند.

بسیاری از خانم ها به دلیل اینکه نکات مهم و اصولی یک آرایش طبیعی را نمی دانند، زمان و هزینه ی خود را با رفتن به آرایشگاه ها هدر می دهند.

بنابراین خانم ها می توانند با مهارت پیدا کردن و یادگیری تمام نکات و روش های آرایشی و روش های آرایش صورت و مو، بدون کمک از دیگران انواع سبک های آرایشی را روی صورت خود اجرا کنند و در هزینه و وقت خود نیز صرفه جویی کنند.

راه ها و روش های صحیح مراقبت های پوستی و لوازم آرایش مناسب در داشتن چهره ای زیبا و جذاب، می تواند مؤثر باشد.پس آموزش خودآرایی در زمینه ی مراقبت های پوستی نیز اطلاعات مفیدی را در اختیار هنرجویان قرار می دهد و تنها به آموزش آرایش صورت اکتفا نمی کند.

دوره ی آموزشی خودآرایی:

یکی از زیرشاخه های گریم و میکاپ آموزش خودآرایی می باشد که توسط مربیان ماهر و با تجربه آموزش داده می شود.

در این دوره، فرد نحوه ی انجام و اجرای آرایش، جهت جذابیت بیشتر و زیبایتر شدن، روی صورت خود آموزش می بیند.

در این دوره مواردی از قبیل : نحوه و چگونگی آرایش چشم ها، گذاشتن مژه، انواع مدل های میکاپ مناسب با چهره فرد، کانتور کردن آموزش داده می شود.

هنرجویان با گذراندن آزمون نهایی و یادگیری کلیه ی نکات دوره آموزشی می توانند مدرک معتبری را از فنی حرفه ای دریافت کنند.

سرفصل های خودآرایی:

1) شناخت و آشنایی با وسایل و کاربرد ابزارها در خودآرایی
2) روش های اجرا کردن و نحوه ی انجام خودآرایی

ابزارها و وسایل خودآرایی:

در خودآرایی هیچ نیازی به دستگاه یا ابزار خاصی وجود ندارد و از تمام لوازم آرایش های موجود که خانم ها برای آرایش کردن به کار می برند، می توان استفاده کرد.

ابزار و وسایلی مانند خط چشم جامد، مایع، عوم متعادل سازی صورت چرب و خشک و نیمه چرب، مداد چشم چرب، رژلب ماتیکی، پالتی و مایع، رپزگونه پودری، برق لب مایع، انواع ریمل های رنگی، کرم مرطوب کننده، پاک کننده پوست، انواع لوسیون مایع، قلم خط لب و رژلب، قلم خط چشم موئی صفر در آموزش، پیاده کردن و اجرای خودآرایی استفاده می شوند.

توانایی های کسب شده در طی دوره خودآرایی:

بعد از گذراندن دوره ی آموزشی خودآرایی، افراد می توانند از مهارت های زیر برخوردار شوند :

نحوه ی درست استفاده کردن از لوازم آرایشی، روش ها و راه های برطرف کردن مشکلات پوستی، تکنیک های از بین بردن ایرادات آرایشی، مراحل و ترتیب صحیح انجام آرایش های مختلف، شیوه ی گذاشتن مژه، کانتور کردن صورت، نحوه ی ست کردن رنگ ها در آرایش، ایجاد هماهنگی آرایش مو و صورت .

با توجه به این مهارت ها و تسلط کافی، فرد می تواند انواع سبک های آرایشی را به بهترین شکل روی صورت خود پیاده کرده و در هر موقعیت و شرایطی در جمع خوش بدرخشد.

نحوه ی برگزاری دوره آموزش خودآرایی:

زمانی که تعداد هنرجویان این دوره ی آموزشی تکمیل شد، همه نکات مهم و اساسی توسط مربیان حرفه ای به متقاضیان آموزش داده می شود.

افرادی که شاغل هستند یا از شهرستان تشریف می آورند، می توانند در کلاس های آخر هفته و روزهای تعطیل شرکت کنند.

بازار کار خودآرایی:

یکی از حوزه های زیبایی که در بین خانم ها طرفداران بسیاری دارد، هنر خودآرایی می باشد. افراد حرفه ای و کسانی که در کار خود مهارت و تسلط دارند، توانسته اند در بازار کار حرفه ی آرایشگری به عنوان آموزش دهندگان حرفی برای گفتن داشته باشند و جایگاه خود را تثبیت کنند.

شناخت، مهارت و توانایی در روش صحیح کاربرد لوازم آرایشی و اجرا کردن صحیح انواع سبک ها روی صورت در موقعیت های متفاوت از هدف اصلی هنر خودآرایی می توان بیان کرد.

کاهش هزینه های اضافی و غیر ضروری آرایشی و سالن های زیبایی و همچنین تقویت و بالا بردن اعتماد به نفس خانم ها در جامعه، می توان از اهداف دیگر آموزش خودآرایی عنوان کرد.

افراد هنرجو با بالا بردن توانایی و تسلط پیدا کردن و مهارت لازم در این حوزه، درآمد بسیار خوبی را می توانند کسب کنند.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا جهت آموزش به ابزاری احتیاج دارم؟

بله. این ابزار توسط آموزشگاه با صرف هزینه از طرف شما، جهت آموزش به صورت پک تحویل داده خواهد شد.

بعد از اتمام دوره چه مدرکی دریافت میکنیم؟

بعد از اتمام دوره و قبولی شما در آزمون پایان دوره به شما مدرک فنی حرفه ای داده خواهد شد.

آیا با مدرک خودآرایی به تنهایی میتوانم سالن زیبایی تاسیس کنم؟

خیر، باید یک دوره آرایش و پیرایش را بگذرانید و یا اینکه هفت مهارت به صورت جداگانه بگذرانید.

آیا دوره‌ی آموزشی خودآرایی جزوه آموزشی دارد؟

بله. شما این جزوه را در پایان دوره تحویل خواهید گرفت.

آیا تمرینی بر روی موارد واقعی در دوره آموزشی خودآرایی خواهم داشت؟

بله. در صورت کسب مهارت در موارد تئوری و عملی، نهایتا بر روی موارد واقعی کار خواهید کرد.

هزینه برگزاری کلاس های خودآرایی به چه صورتی است؟

با توجه به اینکه کلاس های آموزشی دوره‌ی خودآرایی در حالت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی به صورت فشرده یا نیمه فشرده برگزار میشود هزینه ها متغییر خواهد بود جهت کسب اطلاع از هزینه‌ی هر دوره با آموزشگاه تماس حاصل فرمایید.


کلمات کلیدی:

بهترین آموزشگاه خودآرایی در تهران، آموزش گریم و خودآرایی در تهران، کلاس آموزش خودآرایی در تهران، خودآرایی، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، تهرانی، مدل، مراکز، تخفیفان، کلاس های، مدرک فنی حرفه ای، بین المللی، مربی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!