• بهترین شینیون کار سعادت آباد
  • سالن زیبایی شینیون سعادت آباد

بهترین شینیون کار سعادت آباد
مونا یزدانی
  • 021-2211 8780 / 81
  • 0919 081 4100
  • سعادت آباد ، ضلع جنوب غربی چهارراه سرو (تقاطع سرو غربی و پاکنژاد) پلاک ۴۲

  • تماس



تیزر برخی از نمونه کارها:



سالن زیبایی هایپر بیوتی سعادت آباد

خدمات شینیون در سالن زیبایی هایپر بیوتی در سعادت آباد

سالن زیبایی هایپر بیوتی در سعادت آباد با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات فوق تخصصی گریم و میکاپ عروس، شینیون و براشینگ، بافت مو، کاشت ناخن ، اکستنشن مژه و … بصورت کاملا تخصصی و بهترین شینیون کار سعادت آباد.



  • بهترین شینیون کار سعادت آباد
  • بهترین شینیون کار سعادت آباد


بهترین شینیون کار سعادت آباد

بهترین شینیون کار سعادت آباد – حتماً از نظر شما هم مهمترین مراسم هر فردی مراسم عروسی خودش است. در جشن عروسی به بهترین ها فکر می کنید. قطعاً سعی می کنید بهترین سالن را در نظر بگیرید. بهترین پذیرایی ممکن را تدارک می بیند. ازگل آرایی و آتش بازی استفاده می کنید تا مراسمتان را زیباتر به نمایش بگذارید. در این شب مهم بهترین ها را هم دعوت کرده اید. قطعاً دوست دارید در بهترین شب زندگی تان همچون ماه بدرخشید. پس سعی کیند بهترین آرایشگر را انتخاب کنید. حتماً برای این انتخاب باید از ماه ها قبل اقدام فرمایید. سعی کنید اطلاعات خودتان را در این زمینه افزایش دهید. امروز ما به کمک شما آمده ایم. در ادامه می خواهیم راجع به شینیون صحبت کنیم.

سالن زیبایی شینیون سعادت آباد

در این مقاله به بررسی و معرفی بهترین سالن زیبایی شینیون سعادت آباد می پردازیم.

شینیون مو چیست؟

شینیون یک کلمه ی فرانسوی است که معنای آن پس گردن است. شینیون در واقع جمع کردن مو در پشت سر و آراستن آن است. امروزه تنوع شینیون ها زیاد شده است. از مدل های ساده گرفته تا مدل های خطی. عروس خانم ها در انتخاب مدل شینیون عروسی شان باید دقت لازم را داشته باشند. بهتر است با یک شینیون کار حرفه ای مشاوره نمایند. شینیون موی عروس باید با لباس عروس، آرایش صورت و تاج و تور آن هماهنگ باشد. یک شینیون کار حرفه ای با توجه به فرم صورت و پیشانی شما بهترین ها را پیشنهاد می دهد.

معرفی انواع شینیون مو:

شینیون انواع مختلفی دارد. امروزه خانم ها با سلیقه های متفاوت و شرایط سنی مختلف می توانند برای خودشان شینیون مناسب انتخاب نمایند. قبل از اجرای شینیون مرحله ی آماده سازی مو انجام می شود. مرحله آماده سازی مو می تواند سشوار مو، اتوی مو، بابلیس و یا ویو کردن مو باشد؛ که به تشخیص آرایشگر تعیین م شود؛ اما انجام آن حتماً لازم است و اجرای آن تمیزی شینیون شما را تضمین می کند.

انواع شینیون:

شینیون موی کوتاه:

شینیون موی کوتاه با اضافه کردن موی مصنوعی انجام می شود؛ اما در برخی مواقع نمی توان به موی فرد، مو اضافه کرد. در آن صورت نیز می توان با استفاده از تکنیک های خاص مو را طوری آرایش کرد که بلند به نظر برسد.

شینیون خطی:

شینیون خطی از جمله به روزترین مدل ها محسوب می شود. خطوط مواج در آن چشم نواز است. طرفداران این مدل بسیار زیادند. امروزه اغلب عروس خانم ها از میان مدل های خطی انتخاب می کنند؛ اما باید توجه داشته باشید شینیون خطی از ظرافت و دقت بالایی برخوردار است که هر کسی به درستی از پسش بر نمی آید.

شینیون باز:

برخی ها دوست ندارند همه موهایشان در پشت سر جمع شود. به آن ها شینیون باز را پیشنهاد می دهیم. شینیون باز هم به صورت کاملاً باز و هم به صورت نیمه باز یا نیمه جمع قابل اجراست. شینیون باز را بیشتر در فصل هایی از سال که خوا خنک تر است پیشنهاد می کنیم.

شینیون عروس:

عروس خانم ها باید دربین شینیون انتخابی خود و تاج و تور و لباس خود هماهنگی لازم را ایجاد کنند. به طور مثال: در صورتی که لباسشان آستین دار و پوشیده است مدل های جمع تر پیشنهاد می گردد.

شینیون جلوی مو:

در مراسم محضر می توانید از شینیون جلوی مو استفاده کنید. انتخاب مدل و فرق سر به فرم پیشانی آنان بستگی دارد. مدل های خامه ای، چتری و انواع بافت می تواند انتخاب خوبی باشند.

شینیون ساده:

شینیون ساده یا اروپایی به جمع کردن مو و آراستن ساده آن می گویند. شینیون های ساده در عین زیبایی سادگی را به نمایش می گذارند. به خاطر استفاده کمتر از اسپری و چسب مو در آن دوامشان نسبت به سایر مدل ها کم تر است.

نکات کلیدی از شینیون مو:

در اجرای شینیون مو نکات مهمی وجود دارد که غفلت از هر کدام می تواند در زیبایی نتیجه ی کار خلل ایجاد کند. در ادامه به آنها می پردازیم:
– در انتخاب آرایشگر موی خود دقت کافی را داشته باشید.
– قبل از انتخاب نهایی مدل حتماً با آرایشگر خود مشورت کنید.
– سنجاق مو و گیره مویی اصلاً نمایان نباشد.
– سنجاق ها باید به اندازه ی مورد نیاز و نه زیاد استفاده گردند.
– برای موهای نازک و کم از پوش دادن و پروتز استفاده کنید.
– مدل انتخابی شما باید با لباس و تور و تاج شما هماهنگ باشد.

ابزار شینیون مو:

– سنجاق و گیره مویی (در اندازه ها مختلف)
– انواع چسب ها، اسپری ها، کرم ها
– انواع اتوی مو، بابلیس و دستگاه ویو
– انواع وسایل تزئینی از قبیل گل و گیره و تاج و تور


برخی سوالات متداول شما:

هزینه شینیون چقدر است؟

با توجه به مدل انتخابی هزینه ها متغییر است بنابراین جهت اطلاع از هزینه‌ها تماس حاصل فرمایید.

ابزار پرکاربرد برای شینیون چیست؟

از ابزارهای پرکاربرد برای شینیون می‌توان به براق کننده‌ها یا شاین اشاره نمود که در پایان شینیون، جهت براق شدن مو استفاده می‌شود. قابل ذکر است استفاده از شاین علاوه بر براق شدن مو سبب حفظ رطوبت در ریشه و ساقه‌ی مو شده و نقش لایه‌ی حفاظتی در برابر سشوار و اتوی مو خواهد داشت و مانع از وز شدن موها می‌گردد. در نهایت جهت باز کردن مو میتوان از شاین استفاده نمود. توجه داشته باشید به موهای خیس مواد شاین را نزنید.

ماندگاری شینیون چقدر است؟

با توجه به اینکه از چه مادی جهت تثبیت موها استفاده شده است مدت زمان ماندگاری متغییر است. اگر بخواهید شینیون مدت زمان طولانی ثابت بماند باید از اسپری ثابت کننده استفاده نمایید. اگر موهای شما خیلی فر است برای اینکه شینیون روی سر شما ثابت بماند باید از اسپری transforming استفاده نمایید.

موهای من نرم و صاف است جهت ثابت ماندن شینیون از چه اسپری باید استفاده نمایم؟

اسپری ثابت کننده (Freezing) مناسب است.

جهت ثابت ماندن شینیون موهای خیلی فر چه پیشنهادی می‌دهید؟

استفاده از اسپری transforming برای موهای خیلی فر مناسب است.

اسپری transforming برای موهای ملایم ونرم مناسب است؟

خیر. چون موهای نرم با زدن این اسپری چسبناک و سنگین می‌شود.

آیا برای موهای خیلی کوتاه شینیون انجام می‌شود؟

بله. مدل شینیون شل برای موهای بسیار کوتاه بسیار مناسب است. البته فراموش نشود که باید از تافت و اسپری هم به میزان کافی استفاده شود.


برخی سوالات متداول شما:

مشخصات یک شینیون عالی در سعادت آباد چیست؟

اصولی درست شده باشد و ماندگاری بالایی داشته باشد یعنی به مدت زمان طولانی شینیون بدون تغییر و ثابت بماند.

مدل های شینیون چندتا است؟

هر لحظه بر اساس سلیقه و ابتکار یک مدل اختراع شده بنابراین تعداد مشخصی برای مدل های شینیون نمیتوان ارائه کرد.

مدل های شینیون برای چه افرادی مناسب است؟

به همه افراد اعم از افراد با موهای بلند و یا افراد با موهای کوتاه شینیون مناسب است.

هزینه شینیون مو در سعادت آباد چقدر است؟

بر اساس مدل هزینه ها متغییر است بنابراین جهت اطلاع از هزینه‌ها تماس حاصل فرمایید.

وسایل پرکاربرد در شینیون چیست؟

از ابزارهای پرکاربرد برای شینیون می‌توان به براق کننده‌ها یا شاین اشاره نمود که جهت براق شدن مو استفاده می‌شود.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
شینیون کار خوب در سعادت آباد، بهترین شینیون کار در سعادت آباد، شینیون کار حرفه ای سعادت آباد، آرایشگاه خوب برای میکاپ و شینیون سعادت آباد، سالن زیبایی شینیون سعادت آباد. میکاپ، قیمت، آموزش، هزینه، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، شنیون عروس، محفلی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، عربی، اروپایی، شرقی، خلیجی، ایرانی، مدل

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!