بهترین مزون لباس عروس در سعادت آباد
  • بهترین مزون لباس عروس در سعادت آباد
  • بهترین مزون های لباس عروس در سعادت آباد

بهترین مزون لباس عروس در سعادت آباد
مزون لباس عروس
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • سعادت آباد، سعادت آباد

  • تماس



مزون هایپر بیوتی سعادت آباد

بهترین لباس عروس در مزون هایپر بیوتی در سعادت آباد

سالن زیبایی هایپر بیوتی در سعادت آباد با مدیرت خانم *** ارائه کننده ارائه کننده جدیدترین مدل های لباس عروس.



بهترین مزون لباس عروس در سعادت آباد

بهترین مزون لباس عروس در سعادت آباد

بهترین مزون لباس عروس سعادت آباد– در زمانهای گذشته خانمها برای دوخت لباس موردنظر خود جهت مراسم نامزدی و عروسی به خیاط محله‌شان مراجعه می‌کردند و این لباسها ازنظر تنوع، مدل و کیفیت پارچه خیلی متنوع نبودند بنابراین خیاطی کار ساده‌تری نسبت به امروزه بوده است.

درواقع امروزه تغییرات زیادی در مد لباس ایجادشده است و از هر لحاظ مثل تنوع مدل، نوع و کیفیت پارچه باعث شده خیاطی کمی مشکلتر شود و نیاز به افراد ماهر و باتجربه داشته باشد تا متناسب بااندام افراد، لباس موردنظر را برای دوختن آماده کنند.

بهترین مزون لباس عروس در سعادت آباد

در اینجا به بررسی و معرفی بزرگترین مزون لباس عروس سعادت آباد می پردازیم.

تاریخچه مزون لباس:

عروس‌ها همیشه در شب عروسی خود از رنگ شاد و روشن استفاده می‌کنند لباس عروس برای عروس خانمها از اهمیت ویژه و خاصی برخوردار است لباس عروس، به اندام خانمها در شب عروسی، جلوه و شکوه خاصی می‌دهد. این مسئله به حدی برای خانمها مهم است که ماهها قبل از جشن عروسی به دنبال لباس عروسی می‌گردند و نسبت به تهیهی لباس حساسیت نشان میدهند.

مزون عروس:

مزون عروس به مکانهایی گفته میشود که تعدادی لباس که ازنظر رنگ و مدل متنوع هستند و مناسب مجالسی چون نامزدی و جشن عروسی هستند جهت اجاره و فروش به معرض نمایش گذاشته میشود

توصیه‌های مهم برای تهیه لباس از طرف بهترین مزون لباس عروس در سعادت آباد:

خانم‌ها باید نکات مهم و خاصی را جهت تهیه لباس عروس رعایت نمایند تا لباس عروسی متناسب بااندامشان باشد و در جشن عروسی همچون یک ستاره درخشان در بین مهمانان بدرخشند.

اولین نکته:

به سلیقه و علاقهی خود اهمیت بدهید و آن را به کار بگیرید و تابع نظر دیگران نباشید این جشن عروسی متعلق به شماست و این شب بیشتر از همه برای شما مهم خواهد بود و خاطرات این شب برای شما ماندگار است و اگر از چیزی راضی نباشید کل شب معذب خواهید بود و لذت کافی از جشن عروسی خود نخواهید برد.

دومین نکته:

قبل از پرو لباس عروس حتماً غذاخورده باشید تا لباسی را که انتخاب میکنید متناسب با سایز واقعی بدنتان باشد اگر لباس با سایز واقعی شما تهیه نشود در این صورت در شب عروسی خود به‌راحتی نمیتوانید راه بروید یا حتی حرکتی را انجام بدهید و لباس شمارا اذیت خواهد کرد.

سومین نکته:

افرادی را با خود برای انتخاب لباس و پرو لباس عروس ببرید که باسلیقه شما همسو باشند و از روحیات شما باخبر باشند و شمارا در انتخاب لباس عروس به‌درستی راهنمایی کنند نه اینکه شمارا دچار سردرگمی و استرس کنند پس با صبر و حوصله، همراه افرادی که شمارا به‌درستی درک و راهنمایی میکنند لباس عروس مناسب خود را انتخاب کنید.

چهارمین نکته:

برای انتخاب لباس عروسی، آقایان را با خود نبرید چون آقایان صبر و حوصلهی انتخاب و خرید لباس عروس را ندارند و ازآنجایی‌که انتخاب لباس عروسی کار زمان‌بر و حساسی است، پس به شما پیشنهاد می‌شود که آقایان را با خود نبرید.

پنجمین نکته:

کفش عروسی را قبل از لباس عروس تهیه نمایید درواقع باید در روز پرو لباس عروس باید همان کفشی را بپوشید که میخواهید در شب عروسی بپوشید در این صورت اگر لباسی ایرادی داشته باشد و یا لباس سازگاری با کفش، نداشته باشد شما زمان کافی برای رفع این مشکل را خواهید داشت.

ششمین نکته:

قبل از پرو لباس عروس، از لباس‌زیر مناسب استفاده نمایید و دقیقاً همان لباس‌زیری باشد که در شب عروسی میپوشید چون در این صورت عیب لباس را به‌خوبی میتوانید رفع نمایید.

هفتمین نکته:

لباس دقیقاً اندازه سایز بدنتان باشد. اگر لباس را سایز بدن خودتان تهیه نکنید. در شب عروسی مجبور خواهید شد. دائماً لباس خود را تنظیم کنید تا بتوانید ایرادات لباس را از قبیل یقه، آستین و کمر لباس را درست نمایید. برای این‌که در شب عروسی خود دچار استرس نشوید. لباس سایز خودتان را انتخاب نمایید و هرگز نسبت به سایزی که دوست دارید لباس تهیه نکنید.

هشتمین نکته:

در هنگام پرو لباس عروس، حتماً بالباستان راه بروید بچرخید و از راحتی لباس اطمینان حاصل نمایید تا در شب عروسی بتوانید به‌راحتی حرکت کنید و نگران تنگی و گشادی لباس نباشید.

نهمین نکته:

متناسب بافرم اندام خود لباس انتخاب کنید مثلاً افرادی که اندام گلابی‌شکل دارند نباید لباسهای تنگ و چسبان انتخاب کنند چون چهره شمارا نه‌تنها جذاب نمی‌کند بلکه لباس همانند یک وصلهی ناجور برای شما خواهد بود.

دهمین نکته:

در روز پرو لباس عروس، وسایلی را که احتیاج دارید مطرح کنید مثل کیف، تاج عروسی، شنل، کت، دستکش و … چراکه انتخاب این وسایل زمان‌بر خواهد بود و باید متناسب بالباس عروسی شما باشد هرگز انتخاب این وسایل را به‌روزهای آخر موکول نکنید.

یازدهمین نکته‌:

به‌روز عروسی خود توجه داشته باشید و اینکه این روز در چه فصلی برگزار میشود اگر روز عروسی شما در فصل زمستان است حتماً شنل برای لباس عروسی خود انتخاب کنید.

اگر هوا بارانی باشد باید مراقب دنبالهای لباس عروس خود باشید بهتر است لباس عروس به‌گونه‌ای طراحی‌شده باشد که بتوانید دنبالهی لباس عروس را از خود لباس جدا کنید و در تالار آن را مجدداً وصل نمایید.

پیشنهاداتی از طرف بهترین مزون لباس عروس در سعادت آباد متناسب با اندام خودتان:

ازآنجایی‌که هر فردی یک اندام مخصوص به خود دارد هنگام انتخاب لباس باید لباسی را انتخاب نمایند که عیب اندامشان پوشانده شود و به زیبایی آنها بیفزاید. مثلاً افرادی که قدکوتاه دارند با پوشیدن لباسی که دامن بزرگ دارد کوتاهتر به نظر خواهند آمد و در لباس عروس جلوهی خوبی نخواهند داشت.

بنابراین در اینجا متناسب بااندام هر شخصی یکسری پیشنهاد‌ها را برای شما آوردهایم تا با بهرهگیری از این مقاله بتوانید لباس متناسب بااندام خودتان را پیدا کنید.

گروه اول:

افرادی که دارای سینه‌های بزرگ هستند بهتر است که لباس عروس آن‌ها دارای یقه‌گلابی، یقه قلبی و یقه‌هفتی باشد تا سینه‌های آن‌ها کمتر خود را نشان بدهند توجه داشته باشید به افرادی که دارای سینههای بزرگی هستند لباسهایی که دارای یقههای بسته و پیراهنهای دکلته هستند پیشنهاد نمی‌شود.

گروه دوم:

افرادی که دارای سینه‌های کوچک هستند می‌توانند از لباسهایی که دارای تزیینات در قسمت یقه و گردن هستند استفاده نمایند و همچنین لباس‌های بلندی که دارای بالاتنه کوتاه هستند و خط سینهی زیر آن مشخص‌شده باشد به این‌گونه افراد پیشنهاد میشود.

گروه سوم:

افرادی که دارای اندام پر هستند به آن‌ها لباسهایی با یقه دکلته یا یقه قلبی که دارای برشهای نامتقارن در ناحیه کمر هستند را پیشنهاد می‌دهیم.

گروه چهارم:

خانم‌هایی که دارای پاهای باریک و کشیده هستند به آن‌ها لباسهایی که دارای برشهای فانتزی هستند و تا زانو ادامه دارد را پیشنهاد میدهیم.

گروه پنجم:

خانم‌های که دارای اندام‌های گلابی‌شکل هستند به آن‌ها لباسهایی که دارای پف در ناحیه دامن هستند و از کمر تا زمین کشیده میشود را پیشنهاد میدهیم چون قسمتهای باریک بدن مشخص می‌شود و لباس در ناحیهی باسن و ران به بدن نمیچسبد و برای جلوه بهتر بالاتنه، لباسهایی که دارای یقه‌هفت هستند استفاده کنید و سینه‌ریزی بزنید که به‌صورت ریش‌ریش باشد.

گروه ششم:

خانمهایی که دارای شانههای پهن و کمر باریک هستند به آن‌ها لباسهایی که آستین ندارد و دامنش د‌ارای برش باشد و یقهی لباس آن به‌صورت هفتی باشد را پیشنهاد می‌دهیم. برای کوچک‌تر نشان دادن شانهها بهتر است که لباسهایی که دارای آستین بنددار هستند را استفاده نمایند. لباسهایی که دارای آستین‌های افتاده و کوتاه هستند برای این‌گونه افراد مناسب نیست چون عرض شانهها را بیشتر نشان میدهد. برای بهتر دیده شدن کافی است از ترفند خطای دید استفاده نمایید یعنی از لباس‌هایی که قسمت شانهی آن به‌صورت بندی باریک و عمود هستند استفاده نمایید تا شانهها کوچک‌تر به نظر برسد.

گروه هفتم:

خانم‌هایی که دارای اندام ساعت شنی هستند یعنی شانههای پهن و کمر باریک دارند به آن‌ها پیشنهاد میدهیم لباسهایی به شکل ماهی و لباسهایی که دنبالهدار و تا ناحیهی ران، تنگ هستند را بپوشند همچنین اگر لباس به‌صورت یقه‌هفت و دکلته باشد برای این افراد مناسبتر است.

گروه هشتم:

خانمهایی که دارای قدکوتاهی هستند، از پوشیدن لباسهایی با دامن بزرگ و بلند پرهیز کنند دامن فون برای افراد مناسبتر است و همچنین بهتر است که طراحیهای روی لباس کوچک و ظریف باشد و تا ناحیهی کمر ادامه داشته باشد در این صورت قد شما بلندتر به نظر خواهد آمد.
لباس با دامن شیپوری برای خانمهایی که ریزاندام هستند مناسب است در این مدل نباید از تزیینات سنگ‌های بزرگ استفاده شود.

گروه نهم:

خانمهایی که دارای قدبلندی هستند هرچه لباس آن‌ها سادهتر باشد زیباتر دیده می‌شوند افراد قدبلند باید از لباسهایی که روی آن‌ها کارهای عمودی و خطوط عمودی انجام‌شده است و دارای یقه‌ایستاده هستند پرهیز کنند درواقع این لباسها مناسب نیستند چراکه لباس در تن این افراد به‌گونه‌ای خواهد بود که انگار لباس را از یک فرد کوتاه‌قد گرفته باشد.

انواع مدل‌ لباس عروس در بهترین مزون لباس عروس در سعادت آباد:

• امپراطوری: لباس امپراطوری مناسب افرادی است که دارای سینههای برجسته هستند.
• استوانهای: لباس استوانهای مناسب افرادی است که لاغر و کوتاه‌قد هستند.
• پری دریایی: لباس پری دریایی معمولاً برای تمامی افراد مناسب است فقط توجه داشته باشید که لختی این لباس زیاد است.
• پرنسسی: لباس پرنسسی معمولاً برای افرادی که دوست دارند لاغر به نظر برسند مناسب است.
• تجملی: لباس تجملی برای افراد لاغر و بلند و همچنین افرادی که اندام گلابی‌شکل دارند مناسب است.

نکات مهم اجاره لباس از بهترین مزون لباس عروس در سعادت آباد:

بیشتر افراد، لباس عروس را اجاره میکنند برای اجاره لباس عروس یکسری نکات را باید در نظر بگیرید که عبارت انداز:
• اگر شما جزء افرادی هستید که دوست دارید لباس عروستان تک و خاص باشد و قبلاً کسی نپوشیده نباشد باید از اجاره لباس بپرهیزید و لباس عروس دلخواهتان را برای دوخت به خیاط ماهر بسپارید.
• لباس عروس تنها در شب عروسی شما کاربرد دارد و بعدازآن استفاده‌ای ندارد مگر آنکه به دوستان و آشنایان خود لباس را اجاره دهید پس اگر میخواهید در هزینهها صرفهجویی کنید و جایی برای نگهداری لباس عروس هم ندارید بهتر است که از خرید لباس عروس منصرف شوید.
• قیمت لباس‌هایی که چند بار توسط مشتری پوشیده شده است از قیمت لباس‌های که یک تا دو بار پوشیده شده‌اند خیلی کمتر است و شما با انتخاب این لباس‌ها میتوانید در هزینهها صرفهجویی کنید.
• هنگام پرو از کیفیت لباس اطمینان حاصل نمایید و تمیزی آن را در همه قسمتها بررسی کنید هرگز عجولانه انتخاب نکنید.
• اعلام قیمت از سمت شما به صاحب مزون این امکان را فراهم میکند تا متناسب با توان مالی شما، تعدادی لباس عروس را به شما پیشنهاد دهد.
• از صاحب مزون در مورد هزینههای جانبی مثل هزینههای شستشو و خشکشویی بپرسید و بررسی کنید که این هزینهها با شما است یا با صاحب مزون.
• متناسب بالباسی که انتخاب کرده‌اید وسایلی که به آن احتیاج دارید را با صبر و حوصله انتخاب کنید مثل شنل کت، تاج، دستکش، تور.
• چند هفته قبل از جشن عروسی خود اقدام به اجاره لباس کنید تا دچار مشکل نشوید و لباس دلخواه خود را داشته باشید.
• بررسی و اطمینان از وجود پیک، جهت تحویل گرفتن و پس دادن لباس عروسی.
• باید پرو لباس با دقت انجام شود و حداقل دومرتبه پرو لباس را انجام دهید یکی زمان رزرو لباس عروس و بار دیگر یک روز قبل از جشن عروسی تا اگر لباس نیازی به تغییراتی داشته باشد اعمال شود و لباس را ازلحاظ گشادی و تنگی مناسب اندامتان باشد.
• استفاده از طرح‌های ویژه، گاهی برای خرید لباس، طرح‌های گذاشته می‌شود که مشتری میتواند لباس را باقیمت خیلی پایینتر خریداری کند ولی در عوض بعد از شب عروسی آن لباس را به مزون مجدداً تحویل دهد تا آن‌ها بتوانند آن لباس را به سایرین اجاره دهند.
• از خیاط خود بخواهید که سنگکاری روی لباس را با نخ نامرئی بدوزد تا هنگامی‌که لباس را به خشکشویی می‌دهید سنگکاری روی لباس خراب نشود بخصوص برای خانم‌هایی که قصد خرید لباس رادارند این کار بسیار ضروری است.
• در مورد اندام همسرتان و اختلاف قدی که دارید به خیاط یا صاحب مزون اطلاعات لازم را بدهید تا آنها بتواند متناسب بااندام شما و اندام داماد، لباسی را به شما پیشنهاد دهند چراکه نباید قد عروس از قد داماد بلندتر شود.
• هنگامی‌که به برای پرو لباس می‌روید به شما پیشنهاد می‌دهیم که دوربین عکاسی را هم با خودتان ببرید و از خودتان عکس بگیرید و این عکسها را باهم مقایسه کنید تا بتوانید بهترین لباس را انتخاب کنید.
• در هنگام پرو لباس حتماً تور لباس رو هم امتحان کنید و از بلندی و نحوه قرارگیری آن روی لباس اطمینان حاصل کنید.
• هنگام پرو لباس عروس حتماً تمامی زوایای لباس را بررسی کنید و درصورتی‌که عیب و ایرادی داشت آن را به صاحب مزون اعلام نمایید تا آن را برایتان برطرف سازد.
• هنگامی‌که برای پرو لباس عروس میروید یک آرایش ملایم و مات داشته باشید و رژلب نزنید چراکه لباس در هنگام تعویض کثیف خواهد شد و این به نفع شما نخواهد بود.
• تعداد لباسهای بیشتری را پرو نمایید.
• عروس خانمها قبل از انتخاب لباس عروس باید مسائل مربوط به اعتقادات مذهبی و فرهنگی دو خانوادهی عروس و داماد را مدنظر بگیرد سپس اقدام به انتخاب لباس عروس نماید.
• باید خانمها توجه داشته باشند که جهت اجاره یا خرید لباس عروس نیازمند زمان کافی جهت انتخاب لباس عروس هستند که معمولاً سه تا شش ماه قبل از تاریخ عروسی، شما باید شروع به گشتن و انتخاب لباس کنید.
• باید بدانید که شما می‌توانید مدل دامن از یک لباس و مدل بالاتنه را از لباس دیگر و مدل سنگکاری و تزیینات لباس را از لباس دیگری انتخاب کنید فقط تناسب لباس را بااندامتان فراموش نکنید.
• لباسهایی را انتخاب کنید که به‌صورت بندی باشد و امکان گشاد و تنگ شدن لباس وجود داشته باشد.
• جنس لباس را متناسب بااندام خودتان و فصلی که جشن در آن برگزار می‌گردد انتخاب کنید.

باید و نبایدهای لازم در انتخاب لباس عروس:

اگر
• پایین‌تنه درشت دارید از مدل ماهی استفاده نکنید.
• اندام درشتی دارید از تورهای کوتاه استفاده نکنید.
• چاق هستید لباس از جنس تور برای شما مناسبتر است.
• اندام متناسب دارید بهترین مدل، مدل پری دریایی است.
• درشت‌اندام یا چاق هستید از ژپونی با اندازهی بزرگ استفاده نکنید.
• لباس عروسیتان فنرکشی شده است نیازی به پوشیدن گن ندارید.
• اندام گلابی‌شکل دارید دامن‌های پف‌دار برای شما مناسبتر است.
• اندام ساعت شنی دارید لباس از جنس ساتن برای شما مناسبتر است.
• چاق هستید از دراپههای صاف در ناحیهی شکم و پهلو و زیر سینه استفاده نکنید.
• مدل موهای شما باز است نباید لباسهایی را انتخاب کنید که پشت لباس آن کارشده است.
• با همسرتان هم قد هستید از پوشیدن کفش پاشنه‌بلند بپرهیزید و در انتخاب مدل مو دقت کنید.
• می‌خواهید در لباس عروس چاق به نظر نرسید، نباید لباستان از جنس پارچههای سفت و محکم باشد.
• شانه‌های پهنی دارید لباسهای جلوبسته انتخاب نکنید و بهتر است که لباستان بندی باریک و عمودی باشد تا خطای دید ایجاد شود و پهنی شانهها را نشان داده نشود.
• مدت‌زمان زیادی تا جشن باقی‌مانده از لباسهایی که دارای زیپ هستند انتخاب نکنید چراکه اگر به‌صورت بندی باشد با تغییر سایز شما مشکلی پیش نخواهد آمد.
• می‌خواهید در لباس عروس لاغر به نظر نرسید نباید لباستان از جنس پارچههای نرم و براق که دارای درخشندگی خاصی هستند باشد.
• خیلی قدبلند هستید از انتخاب لباسهای ماکسی بدون پف بپرهیزید. لباسهای پرنسسی و فنردار مناسبتر هستند.
• ریزنقش هستید از انتخاب لباسهایی که حجیم و پف‌دار هستند بپرهیزید. لباسهای ماکسی و بلند مناسبتر هستند.
• می‌خواهید در لباس لاغر نشان داده شوید کافی است لباسهایی را انتخاب کنید که براق نباشد و از حریر روی آن استفاده‌شده باشد.

را ه اندازی مزون لباس عروس:

در مطالب بالا موضوع مزون لباس عروس را از دیدگاه یک مشتری بررسی کردیم و متوجه شدید که اگر شخصی قصد خرید یا اجاره لباس عروس را داشت باید چه نکاتی را مدنظر داشته باشد. در ادامه، مزون لباس را دیدگاه صاحب مزون بررسی میکنیم درواقع مزون لباس را می‌توانیم به‌عنوان یک‌راه کسب درآمد به شما معرفی کنیم و اقدامات لازم در راهاندازی و نکات مهم در جهت پیشرفت کار و همچنین راهکارهای کسب درآمد بیشتر را مطرح میکنیم پس با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

افرادی که علاقه دارند یک مزون لباس عروس تأسیس کنند و از این طریق کسب درآمد نمایند قبل از راه‌اندازی باید به یک سری نکات توجه داشته باشند.

در مرحله اول:

صاحب مزون باید یک تحقیقات کامل و جامع در مورد مزون لباس انجام دهد و از یک کارشناس ماهر و باتجربه مشاوره بگیرد و همچنین قبل از راه‌اندازی مزون طرح‌های خود را مشخص نماید.

مرحله دوم:

صاحب مزون باید یک برآورد از هزینه‌های تأسیس مزون داشته باشد و برای آن‌یک برنامه‌ریزی مالی را انجام دهد.

مرحله سوم:

تعیین محل مزون لباس است شما باید به دوری و نزدیکی محل نسبت به‌جاهایی که خدمات عروسی را ارائه می‌دهند بسنجید هرچه مکان مزون لباس به این مکان‌هایی که خدمات عروسی را ارائه میدهند نزدیک‌تر باشد جذب مشتری شما نیز بیشتر خواهد بود. مکانهایی که خدمات عروسی را ارائه می‌دهند شامل تالارها، عکاس‌خانه‌ها، خدمات چاپ کارت عروسی، شیرینی فروشی، آرایشگاه و…

مرحله چهارم:

بعد از تعیین محل مزون لباس عروس این است که شما باید به فکر طراحی دکوراسیون داخلی مزون باشید جهت طراحی مزون شما میتوانید به شیوه‌ی زیر عمل کنید:

• در طراحی داخلی برای صندلیها و دیوارها و سقفها از رنگهای ملایم استفاده کنید مثل رنگهای کرمی و قهوه‌ای.
• از کاغذدیواری‌های گل‌دار و روشن استفاده کنید.
• از پرده‌های بلند و روشن استفاده کنید.
• از لوسترهای زیبا و جذاب استفاده کنید.
• از نورپردازی درجاهای مختلف سالن استفاده کنید.
• از آینههای تمام‌قد درجاهای مختلف سالن استفاده کنید و بهتر است که در تزیینات آینهها از رنگ طلایی استفاده‌شده باشد در این صورت آینهها جلوهی بیشتری خواهند داشت.
• گوشههایی از سالن که لحاظ فضا کاربرد چندانی ندارند می‌توانید قفسه‌های تزیینی قرار دهید و در آنجا وسایلی همچون کیف، تاج، دستکش، سنجاق‌سر و امثال اینها قرار دهید.
• از تمامی فضاهای موجود در سالن استفاده کنید.
• در مکان‌های مختلف سالن، صندلی راحتی و یا مبلهای راحتی بگذارید.
• محلی جهت نمایش و ارائه ژورنالها و مجلات مربوط به مزون لباس، قرار دهید.
• گلدان و تابلو در مکان‌های مختلف سالن مزون قرار دهید.
• اتاق‌های مخصوص جهت پرو لباس قرار دهید البته باید توجه داشته باشید که فضای اتاق پرو نباید کوچک باشد چون بیشتر لباسهای عروس فضای زیادی را اشغال میکنند و خانم‌ها نمی‌توانند به‌تنهایی آن را بپوشند.
• فضایی به‌عنوان سالن انتظار در نظر گرفته شود.
• از فرش و قالیچه متناسب بارنگ محیط استفاده کنید.
• لباس‌های برتر را در معرض دید همگان قرار دهید.
• از مانکن‌هایی که متناسب بارنگ اطراف است استفاده نمایید.
تغییر دکوراسیون داخلی هرچند وقت یک‌بار انجام بدهید تا از یکنواختی مزون لباس جلوگیری ‌شود.

مرحله‌ی پنجم:

یک کمک مالی برای مزون لباس عروس به‌صورت وام یا به‌صورت شریک تجاری تعیین کنید.

مرحله ششم:

استخدام نیروهای لازم برای مزون عروس، مثل طراح لباس، خیاط ماهر، خیاط وردست، اتوکار، برش‌کار، مستخدم، کارگر، منشی، فروشنده و …
توجه داشته باشید خیاطی که استخدام میکنید باید به‌تمامی متدهای خیاطی و برش آشنایی داشته باشد و مهارت آن زیاد و به‌روز باشد.

مرحله‌ هفتم:

تهیه و تأمین تمامی وسایل و ابزارهای موردنیاز مزون لباس عروس مثل چرخ‌خیاطی‌ها، اتوها، قیچی، میز، چسب، تزیینات، چرخ سردوز و …

مرحله هشتم:

انجام تبلیغات مناسب از طریق وب‌سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی پخش تراکت به‌صورت گسترده و ایجاد و توزیع کارت بیزینس و همچنین تخفیفهایی ویژه در مناسبت‌های مختلف سال قرار بدهید.

مرحله نهم:

شما قبل از راه‌اندازی مزون لباس عروس، باید مجوز لازم را گرفته باشید برای این کار باید به صنف تولیدکنندگان و فروشندگان لباس مراجعه نمایید و اگر طراح لباس خودتان هستید باید مجوز لازم را نیز از بنیاد ملی مد و لباس اسلامی بگیرید مدارک لازم برای مجوز گرفتن شامل شناسنامه، کارت ملی و کارت پایان خدمت میباشد.

توصیه‌های افزایش فروش در مزون‌ها:

در اینجا به اصولی اشاره میکنیم که صاحبان مزون با در نظر گرفتن آن‌ها پیشرفت قابل‌توجهای درزمینه‌ی فروش خواهند داشت:

• توزیع کارت بیزینس به مشتریان.
• استفاده از دسته‌بندی شیک و مناسب که لوگوی مخصوص شما درروی آن درج‌شده باشد.
• ویترین سالن را متناسب با حوادث روز تزیین نمایید مثلاً متناسب با روز کریسمس ویترین را تزیین کنید.
• باید یک طراحی جالب و متفاوت از سایر مزون‌های دیگر داشته باشید.
• به دلیل اینکه وسایل را به‌صورت عمده تهیه میکنید درنتیجه در هزینه‌های شما بسیار صرفه‌جویی خواهد شد و سود قابل‌ملاحظه‌ای نصیب شما میگردد.
• از مدل‌های به‌روز استفاده کنید.
• طراحان قوی را به کار بگیرید.
• فروشهای فوق‌العاده در مورد مدلهایی که آماده‌شده‌اند قرار بدهید.
• فروش خود را نیز به‌صورت آنلاین در سایت قرار بدهید تا سایر مردم از سایر شهرها نیز با مراجعه به سایت شما لباس موردنظر خود را خریداری نمایند.
• دوره‌های ویژه و خاصی در مورد طراحی و تولید لباس حتماً بگذرانید تا تسلط بیشتری نسبت به کار داشته باشید.
• تغییر دکوراسیون بر اساس تغییر فصول را حتماً انجام بدهید.
• تغییر دکوراسیون کلی هرچند سال یک‌بار جهت خروج از یکنواختی را انجام بدهید.
• حضور مشتری در تمامی پروسهی تولید لباس، جهت رضایت بیشتر مشتری می‌شود.
• استخدام کارکنان ماهر و باتجربه را مدنظر بگیرید.
• از شبکه‌های اجتماعی غافل نشوید.

اشتباهات رایج صاحبان مزون از دیدگاه بهترین مزون لباس عروس در سعادت آباد:

طرحهای زیاد:

صاحبان مزون نباید از تعداد زیادی طرح استفاده کنند تنوع بیش‌ازحد لباس، نه‌تنها مشتری را جذب نمی‌کند بلکه آن‌ها را دچار سردرگمی می‌کنند پس بهترِ که صاحبان مزون از تعداد کمی طرح استفاده کنند.

عدم داشتن اطلاعات لازم:

صاحبان مزون باید اطلاعات و دانش خود را به‌روز کنند تا بتوانند مشتریان را راهنمایی کنند و آن‌ها را جهت خرید یا اجاره لباس مجاب نمایند.

ناآگاهی از سابقهی فروش محصولات خود:

صاحبان مزون باید اطلاعات مربوط به فروش و اجاره لباس را جمع‌آوری کنند تا بتوانند طرح‌های پرفروش و محبوبشان را شناسایی کنند و متناسب با هر فصلی یک طرح خوب و ایدهآل قرار بدهید.

خرید مداوم محصولات جدید:

صاحبان مزون باید قبل از خرید محصولات جدید، از محصولات قبلی خود خلاص شوند و با ترفندهایی آن‌ها را به فروش برسانند تا در زمان خرید، سرمایه لازم را داشته باشند.

عدم بهره‌گیری از پیشنهادهای مشتریان:

از نظرات و پیشنهاد‌های مشتریان بهره بگیرند و آن‌ها را در مزون خود به کار ببرند چراکه باعث جذب بیشتر مشتری و رضایت آن‌ها می‌شود و درنتیجه فروش بیشتری خواهید داشت.

عدم توجه به نیازهای مشتریان:

سعی کنید حدالمقدور در محل مزون، پارکینگ هم در نظر بگیرید تا مشتریان با ما با مراجعه به مزون شما دیگر نگران وسیله نقلیه خود نباشند.

انتخاب مکان جهت تأسیس در محلهای شلوغ:

لازم نیست که مکان مزون درجاهای شلوغ باشد تا مراجعه‌کنندگان بیشتر شود درواقع هرچه ارائه خدمات بیشتر و عالی باشد تعداد مراجعین نیز بیشتر خواهد بود.

تجملی کردن بیش‌ازحد دکوراسیون مزون:

طراحی شیک و ساده مزون تأثیرگذارتر خواهد بود. کافی است با یک چیدمان جالب و جذاب، مشتری را جذب نمایید مثلاً از میزهای کوچک در محوطه‌ی مزون استفاده کنید و یا از آینه‌های زیادی استفاده کنید و آن‌ها را درجاهای مختلف قرار دهید.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

اهمیت انتخاب درست لباس عروس در چیست؟

از آنجایی که آرزوی هر دختری در شب عروسیش زیبا دیده شدن است و لباس عروس در زیبایی استایل عروس خانم نقش مهم و حیاتی دارد بنابراین انتخاب بهترین مدل لباس عروس حائز اهمیت است..

همه مدل لباس عروس به یک قیمت ارائه می‌شود؟

خیر. براساس مدل و جنس لباس عروس قیمتها متفاوت است. جهت اطلاع از هزینه ها تماس بگیرید.

مشخصات لباس کوکتل چیست؟

لباس کوکتل یک مدل از لباسهای مجلسی بوده که بلندی لباس تا زانو بوده و همراه این لباس کفش پاشنه بلند پوشیده می‌شود.

از لباس مجلسی در کجاها استفاده می‌شود؟

در جشن تولد، عروسی، مهمانی‌های خاص از لباسهای مجلسی استفاده می‌شود.


کلمات کلیدی:
بهترین مزون لباس عروس در سعادت آباد، مزون های معروف لباس عروس سعادت آباد ، مزون لباس عروس سعادت آباد، مزون های لباس عروس سعادت آباد، فوق تخصصی، با قیمت مناسب، اینستاگرام، شرق، غرب، جنوب، مرکز، شمال، هزینه، مزون، لباس عروس، جدید، 2020

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!