بهترین کوتاهی مو در پاسداران

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

بهترین کوتاهی مو در پاسداران

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • بهترین کوتاهی مو در پاسداران
  • آرایشگاه زنانه خوب برای کوتاهی مو پاسداران

بهترین کوتاهی مو در پاسداران
سالن کوتاهی مو
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • پاسداران

  • تماس



سالن کوتاهی مو در پاسداران در آرایشگاه هایپر بیوتی پاسداران

خدمات حرفه ای کوتاهی مو در آرایشگاه هایپر بیوتی در پاسداران

مرکز تخصصی کوتاهی مو در پاسداران در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای کوتاهی مو



بهترین کوتاهی مو در پاسداران | آرایشگاه زنانه خوب برای کوتاهی مو پاسداران

بهترین کوتاهی مو در پاسداران

آرایشگاه زنانه خوب برای کوتاهی مو پاسداران

بهترین کوتاهی مو در پاسداران -شاید شما نیز جزء آن دسته از زنان باشید که درباره سایز موهایتان در سالن‌هایی که خدمات مختلف آرایشگری ارائه می‌دهند، این سؤال را داشته باشید که آیا موها را باید بلند نگه‌داشته یا بالعکس باید آن تارا کوتاه نمود. بااینکه ممکن است از آرایشگری که چنین سؤالی را می‌پرسید پاسخ‌های متفاوتی بر اساسی مواردی خاص دریافت کنید ولی تصمیمی که درنهایت گرفته می‌شود بر عهده خود شماست که مشتری محسوب می‌شوید. برای اینکه موهای بلند خودتان را به گیسوانی کوتاه و شیک و مرتب تبدیل کنید باید بگوییم سبک‌ها و راه‌حل‌های زیادی وجود دارد که البته حرفه‌ای بودن و تسلط آرایشگر نقش کم‌رنگی در ای قضیه ندارد چراکه آرایشگر حرفه‌ای و چیره دست‌دست کمی از یک هنرمند ندارد.

اولین عناصر مهم در زمینه کوتاهی مو، ظاهر و حالت بدن است که باید نسبت به آن شناخت پیدا کنید که پیش از هر چیزی ازجمله کوتاه کردن موها باید به آن فکر کنید و زیرا ممکن است فرد حالت چهره به خصوصی داشته باشد که آن مدل از کوتاهی مو بدون زیبایی و جذابیت باشد. پس اگر به دنبال مدل موی خاصی می‌گردید که علاوه بر این‌که رخسار شمارا به‌خوبی نشان دهد، طبیعی بودنش هم به چشم بیاید، باید در انتخاب نوع کوتاهی مو با توجه به حالت صورت خود دقت کنید.

آرایشگاه زنانه خوب برای کوتاهی مو در پاسداران

بهترین کوتاهی مو در پاسداران

در اینجا به بررسی و معرفی آرایشگاه زنانه خوب برای کوتاهی مو پاسداران می پردازیم.

کوتاهی مو:

خیلی از افراد هستند که با وجود موهای بلند زیبا به نظر می رسند و بالعکس دسته ای دیگر از افراد وجود دارند که با داشتن موهای کوتاه، زیبا و آراسته می شوند. شما در کدام دسته قرار دارید؟ آیا تا به حال خود را با موهای کوتاه تصور کرده اید؟

اشخاصی که برای مدت طولانی موهایی بلند داشته اند باید سالن زیبایی که در این زمینه مهارت بالایی دارد، انتخاب کنند زیرا هرگونه ایراد در کوتاهی مو باعث پشیمانی فرد می شود.

فرم صورت:

قبل از کوتاه کردن موهایتان، مدل موهایی برای کوتاه کردن در نظر بگیرید و با آرایشگر مورد نظر مشورت کنید تا بهترین و مناسبترین مدل مو را با توجه به فرم صورت شما انتخاب کند.

صورت گرد:

داشتن صورت گرد عاملی غیرممکن نیست و ممکن است در افراد دیده شود؛ اما اشخاصی که بافت صورتشان دایره‌ای شکل و گرد است توصیه می‌شود ازالگو ی موهایی باید پیروی کنند که در قسمت بالای صورتشان یعنی نزدیک پیشانی ارتفاع بیشتری به خود بگیرند و اگر گیسوانی که پایین‌تر از خط گونه قرار دارند را به‌نوعی خاص کوتاه و آراسته کنید که چهره فرد حالت باریکی به خود بگیرند، می‌تواند جلب‌کننده‌ی نظر مشتریان باشد.

اما اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به دنبال روشی برای کم کردن گردی صورت خود هستید ما مدل مو پیکسی را به شما معرفی می‌کنیم. آشفته کردن موها و یا بلندتر گذاشتن لایه‌های جلو مو نسبت به موهای پشت سر سبب می‌شود تا شما مدل موی بلندتر لایه‌لایه و موج‌دار داشته باشید این موضوع مخصوصاً برای اشخاصی که طرفدار کوتاهی و الگوهای موی خارجی داشته باشند بسیار مناسب است.

پس اگر فکر کردید که باید موهایتان را کوتاه کنید یا خیر؟ صراحتاً جواب مثبت است چراکه بسیار مدل مو وجود دارد که با ساختار صورت شما می‌تواند هماهنگی داشته باشد، قطعاً بااین‌همه مدل و الگو برای مو آرایی دیگر نیاز به بلند گذاشتن گیسوان نیست و شما نیز بهتر است از آن بپرهیزید.

صورت بیضی شکل:

کسانی که صورت بیضی شکل دارند افراد خوش شانسی برای کوتاهی مو هستند؛ زیرا هر نوع مدل مویی به چهره ی این افراد می آید و آن ها را زیبا می کند. چهره ی این اشخاص با هر نوع مدل مویی برازنده است ولی توصیه ما به شما این است که موهایتان را کوتاه زاویه دار کنید تا زیبایی تان چندین برابر شود. محدود افرادی هستند که با موهای چتری ظاهری زیبا خواهند داشت، اما این دسته افراد با این فرم صورت می توانند به راحتی موی خود را چتری کنند.

حالت صورت قلب مانند:

وقتی بخش‌های بالایی صورت فردی دارای عرض بیشتری نسبت به بقیه قسمت‌ها داشته باشد صورت حالت قلبی شکل به خود می‌گیرد. بهترین مدل مویی که برای این افراد توصیه می‌شود، الگویی است که در آن نواحی پایین رخساره نمای بیشتری داشته باشد و در قسمت پیشانی موهای کمتر و اندکی دیده شود.

اگر بخواهیم نوعی مدل مناسب برای صورت‌های قلبی در نظر بگیریم و مثال بزنیم الگویی است که در آن بلندی مو تا چانه یا کوتاه‌تر از چانه باشد؛ این سبک از مدل مو تناسب کافی با چهره‌های قلبی شکل دارند به همین علت توصیه می‌شود که از مدل موهایی که کنار فک تان است بهره‌جویی کنید؛ اما برای افرادی که به دنبال الگویی از کوتاهی مو هستند که در آن پیشانی نیز کوتاه‌تر به نظر بیاید، پیشنهاد می‌شود از مدل مویی استفاده کنید که گیسوان نواحی گونه پرتر به نظر بیایند و موهای روی سرتان کم‌پشت‌تر است.

صورت مربع:

این نوع صورت خطوط فک و پیشانی آشکاری دارند که به راحتی قابل دیدن می باشد پس باید در انتخاب مدل مو دقت بیشتری به کار ببرند.
اگر قصد دارید موهایتان را کوتاه کنید، باید مدل مویی را انتخاب کنید که خطوط فک و تیز بودن پیشانی شما را بپوشاند. به دنبال مدل مویی باشید که لایه های بلند در جلوی پیشانی شما داشته باشد تا از جلب توجه به سمت تیزی پیشانی تان کم شود. مدل هایی که به شما توصیه می کنیم مدل باب لیر و چتری می باشد زیرا برازنده ی چهره ی شما است.

صورت مستطیل:

اشخاصی که دارای صورت مستطیلی شکل هستند بهتر است از الگوی مویی استفاده کنند که گیسوان به طرفین، چپ یا راست حالت داده‌شده است، این حالت مو بیشتر جنبه این را دارد که از درازی پیشانی فرد بکاهد.

مزایای کوتاهی مو:

برس کشیدن راحت، دوش گرفتن سریع، صرفه جویی در استفاده از مواد حالت دهنده و شوینده، نگهداری راحت، افزایش رشد مو و جلوگیری از مو خوره و آسیب دیدگی.

جذابیت و تنوع:

یکی دیگر از راه‌های زینت بخشی چهره، کوتاه کردن موها که یکی از سبک‌های مو آرایی می‌باشد، است. کوتاه کردن و کوتاه شدن موها مزایای دیگری را هم شامل می‌شود که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

نگهداری آسان:

اگر به زمان کافی را برای رسیدگی به موهای خود ندارید و به کارهای متفاوتی مشغول هستید به شما توصیه می شود که موهایتان را کوتاه کنید.

برس کشیدن راحت:

دغدغه بعضی از زنان در زمان حال وقت زیادی است که صرف شانه کردن موها می‌کنند؛ کوتاه بودن موها سبب می‌شود که آن‌ها به‌راحتی برس شده و از اتلاف وقت جلوگیری شود.

دوش گرفتن سریع:

با کوتاه کردن موهایتان نیاز نیست که در حمام زمان زیادی را برای شست و شوی موهایتان صرف کنید.

صرفه‌جویی در مصرف شوینده و حالت‌دهنده مو:

گیسوان بلند در حالت معمول نیاز به حالت‌دهنده‌های زیادی دارند همچنین برای شست‌وشو آن‌ها نیز شامپوی زیادی مصرف می‌شود درحالی‌که با مقدار کمی استفاده از ماسک مو، انواع کریستال هاو… می‌توانید این مشکل را حل کنید؛ البته این در حالی است که قصیر شدن و مجمل شدن موها نیز می‌تواند حلال این مشکل باشد.

جلوگیری از موخوره و آسیب به نوک مو:

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که برای مرتب‌سازی موهای بلند خود از حالت‌دهنده‌های گرمایشی حرارتی مثل سشوار و اتوی مو استفاده می‌کنید باید همیشه منتظر حوادثی برای نوک موها و موخوره باشید. البته جای نگرانی نیست چراکه اگر موها به‌موقع یعنی حدود هر سه ماه یک‌بار کوتاه شوند این بخش‌های مرده مو می‌شوند از گیسوان نمایی زیباتر به نمایش می‌گذارند.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های پاسداران:
  • سالن زیبایی هثر
  • سالن زیبایی پری رخ
  • سالن زیبایی قادری
  • سالن زیبایی نگین تاج
  • سالن زیبایی سرای لیلی
  • سالن زیبایی زمرد
  • سالن زیبایی فصحیح
  • سالن زیبایی مونالیزا
  • سالن زیبایی سابرینا
  • سالن زیبایی تاج
  • سالن زیبایی سیمای فرح
  • سالن زیبایی مه بانو
  • سالن زیبایی رز سیاه
  • سالن زیبایی رکسانا
  • سالن زیبایی رویال بهار

پرنسس
0212254 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
تکتم
0935760 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
لیان
0912344 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
رکسانا
0912849 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مرجان
0212258 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سبزه
021229 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

چه مدل کوتاهی مو مناسب است؟

جهت کوتاه کردن موها باید به فرم صورت خود توجه نمایید و برحسب آن مدل کوتاهی مو را انتخاب نمایید.

هزینه کوتاهی مو چقدر است؟

برحسب بلندی و کوتاهی موهای شما و بر حسب مدل اتخابی هزینه کوتاهی موها متغییر است. جهت اطلاع از هزینه ها تماس بگیرید.

برای بار اول می خواهم موهایم را کوتاه کنم چه پیشنهادی می دهید؟

بهتره ابتدا دو تا سه سانت از موهایتان را کوتاه کنید در صورتی که راضی بودید مجدد موهایتان را کوتاه نمایید.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین کوتاهی مو در پاسداران، آرایشگاه زنانه خوب برای کوتاهی مو در پاسداران، آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو پاسداران، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، شیرازی، مدل، مراکز، تخفیفات، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!