کلینیک کاشت مژه در صادقیه

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • کلینیک کاشت مژه در صادقیه
  • بهترین مرکز تخصصی اکستنشن مژه صادقیه

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

اکستنشن مژه
0912039 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
نگین غریبی
0912017 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
گرین
0991471 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
پریا مژه
0933273 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
نورژا
0912824 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اکستنشن مژه
0912643 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

کلینیک کاشت مژه در صادقیه
سالن کاشت و اکستنشن مژه
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • صادقیه

  • تماس



بهترین اکستنشن مژه در صادقیه در آرایشگاه هایپر بیوتی صادقیه
خدمات تخصصی کاشت و اکستنشن مژه حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در صادقیه

مرکز تخصصی اکستنشن مژه در صادقیه در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای کاشت و اکستنشن مژه



کلینیک کاشت مژه در صادقیه | بهترین مرکز تخصصی اکستنشن مژه صادقیه

کلینیک کاشت مژه در صادقیه

بهترین مرکز تخصصی اکستنشن مژه صادقیه

کلینیک کاشت مژه در صادقیه -امروزه همه ی افراد به زیبایی مو و ابرو خود اهمیت زیادی می دهند.امروزه متد های بسیاری برای پرپشت و زیبا کردن ابرو و مو ، با پیشرفت علم و تکنولوژی وجود دارد که بر زیبایی چشم هایتان می افزاید. یکی از بهترین روش ها کاشت ابرو ، مژه و کاشت مو می باشد. روشی که برای پرپشت کردن ابرو به صرفه تر و راحت تر است اکستنشن مژه می باشد ؛ این روش نسبت به کاشت مژه از کیفیت بالاتری برخوردار است. در این مقاله قصد داریم اطلاعات شما را درباره ی اکستنشن مژه افزایش دهیم.

بهترین مرکز تخصصی اکستنشن مژه صادقیه

کلینیک کاشت مژه در صادقیه

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز تخصصی اکستنشن مژه صادقیه می پردازیم.

اکستنشن مژه چیست؟

اکستنشن مژه امروزه خیلی مورد پسند خانم هایی قرار گرفته است که، به زیبایی ظاهری خود و داشتن چشم های زیبا اهمیت می دهند و مشکل کم پشت بودن مژه خود را برطرف می نمایند و دارای مژه های پرپشت و حالت دار می شوند. داشتن مژه های ضخیم و حالت دار از ویژگی هایی است که هر خانم علاقمند آن است.اما ممکن است به دلیل مشکلات ژنتیکی یا عواملی دیگر فرد مژه های کم پشتی داشته باشد و برای حل کردن این مشکل به دنبال راه های متفاوتی می رود.

با وجود اینکه ترفند های خانگی متفاوتی برای افزایش حجم و پر پشتی ابرو وجود دارد، اما توصیه می شود که از اکستنشن مژه بهره ببرید زیرا روش های خانگی، نیاز به زمان زیادی دارند ولی در مقابل آن، با انجام اکستنشن سریع به نتیجه دلخواه خود می رسید و زیبایی را به چهره ی خود عطا میکنید. پیش از اقدام این کار بهتر است که اطلاعات کافی راجع به این روش داشته باشید. روش کار اکستنشن این گونه می باشد که اکستنشن ها تک تک به مژه های طبیعی افزوده می شود و مژه ها را زیبا و حالت دار می کنند. اکستنشن ها از موادی چون: موی سمور، ابریشم و موی انسان ساخته میشود.

مدل های اکستنشن مژه:

اکستنشن کلاسیک مژه (کاشت تک به تک مژه ها):

در این روش مژه های مصنوعی به طور جداگانه و مجزا همراه با چسب مخصوص و با دوام به مژه های طبیعی فرد افزوده می شود.دوام انجام این کار 4 الی 6 هفته می باشد. به طور میانگین برای هر چشم از 60 تا 80 مژه استفاده می شود. جنس مخصوص اکستنشن مژه از: موی سمور، موی اسب ، ابریشم، موی انسان و.. می باشد. استفاده از موی حیوانات برای این کار توصیه نمی شود زیرا نمی توانیم از پاکیزه و تمیز بودن این کار اطمینان کافی را داشته باشیم . و همچنین ممکن است چشم شخص نسبت به موی حیوان حساسیت نشان دهد.

اکستنشن مژه والیوم (سه بعدی):

مژه والیومی، مژه ای بسیار سبک و از جنس ابریشم می باشد که به تعداد 2 تا 5 عدد به هر مژه ی طبیعی افزوده می شود (این امر بر اساس ضخامت و تحمل مژه ی طبیعی مشتری صورت میگیرد) تفاوت اکستنشن مژه ی کلاسیک با اکستنشن مژه ی والیوم در این است که، مژه ی والیوم سبک تر و با دوام تر است همچنین جلوه ی زیباتری را به چشمانتان می بخشد.

اکستنشن مژه مگا والیوم:

این نوع مژه دارای حجم بیشتری می باشد که ظاهری پرپشت و مشکی را برای چشم هایتان ایجاد می کند و به افرادی که علاقمند هستند که چشمانی با مژه های حجیم داشته باشند توصیه می شود. در این نوع اکستنشن، از مژه های ابریشمی بیشتری استفاده می شود؛ که بر اساس تحمل مژه های طبیعی فرد بین 7 تا 12 عدد مژه ابریشمی استفاده می شود.

تفاوت اکستنشن مژه با مژه مصنوعی:

تفاوت بارز اکستنشن مژه با مژه مصنوعی در ظاهر آنهاست زیرا مژه مصنوعی به سادگی قابل تشخیص است ولی اکستنشن مژه ظاهری طبیعی دارد و به سادگی قابل تشخیص نیست.
تفاوت دیگر این می باشد که نتیجه کار اکستنشن مژه بسیار زیبا و شکیب می باشد و همچنین اکستنشن مژه دوام و پایداری بیشتری دارد و برای مدت طولانی بدون تغییر بر روی مژه ها باقی می ماند.

تفاوت اکستنشن مژه با کاشت مژه:

این دو متد کاملاً با یکدیگر متفاوت می باشد. کاشت مژه برای دوره ی شش ماهه می باشد که از موهای کاملاً طبیعی استفاده می شود و به طور میانگین هر دو هفته یک بار نیاز به ترمیم دارد؛ در صورتی که در اکستنشن مژه از مژه های مصنوعی با دوام کمتر استفاده می شود.

نکاتی راجع به اکستنشن و کاشت مژه:

•عمر اکستنشن مژه تقریباً یک ماه می باشد و با ریزش مژه های طبیعی فرد، اکستنشن مژه نیز ریزش پیدا میکند؛ زیرا مژه های مصنوعی بر روی مژه ی طبیعی فرد کار شده است.
•تعداد مژه ای که برای هر فرد به کار برده می شود بستگی به تعداد مژه های طبیعی فرد دارد؛ یعنی اگر مژه های فرد اندک باشد باید از مژه ی کمتری استفاده شود.
•بلندی مژه مصنوعی حداکثر باید دو برابر مژه طبیعی باشد، اگر از این مقدار بیشتر شود ممکن است باعث ریزش مژه شخص شود.
•اگر فرد از پوست خود مطلع باشد و بداند که با کاشت مژه دچار حساسیت می شود، توصیه می شود که در ابتدا دوعدد مژه بکارد که اگر حساسیتی رخ داد به راحتی بتواند مژه های مصنوعی را جدا کرده و ریزش مژه ی شدید برای فرد رخ ندهد.
• مراقبت هایی که پس از کاشت مژه باید رعایت کنید عبارت اند از: چشم های خود را نمالید ، از خارش چشم هایتان جلوگیری کنید ، وارد سونای بخار نشوید ، در حمام چشم هایتان را زیر فشار مستقیم آب قرار ندهید.
•اگر مژه هایی بلند و حجیم دارید نیازی به انجام اکستنشن نیست، بهتر است که به همان مژه های مصنوعی اکتفا کنید. اکستنشن مژه برای اشخاصی مناسب است که طول مژه ی آن کمتر از 3 میلی متر باشد.

آیا اکستنشن مژه به مژه ی طبیعی آسیب می رساند؟

در صورتی که نکات لازمه ی چسباندن اکستنشن رعایت نشود ، مژه ی مصنوعی به مژه های طبیعی آسیب می رساند.
در واقع تنها نکته ای که مهم است این می باشد که فرد نسبت به چسب اکستنشن حساسیت و آلرژی نداشته باشد و فرد نکات لازم را برای انجام این کار رعایت کند.
بنابراین اگر هنگام اکستنشن احساس سوزش یا درد چشم داشتید بهتر است به آرایشگر تان بگویید تا کار را متوقف کند.
لازم است بدانید که اکستنشن هیچ گونه دردی ندارد پس اگر احساس سوزش یا درد داشتید ، بدانید که اشتباهی رخ داده است یا اینکه پوست شما دارای آلرژی می باشد.
از همان ابتدای کار از نوع چسب اطمینان پیدا کنید زیرا چسب اکستنشن نباید دارای فرمالدئید باشد.

نحوه ی مراقبت از اکستنشن مژه:

دوام اکستنشن به طور میانگین حدود یک ماه می باشد و اگر مژه طبیعی ریزش پیدا کند مژه مصنوعی نیز می ریزد. اگر به دنبال راهی هستید که مژه ها برای مدت بیشتری رو پلک هایتان بماند ، می توانید از روغن های مخصوص آرایش مژه استفاده کنید و در ضمن نیاز به استفاده از ریمل نیست. اگر قصد استفاده از ریمل را دارید باید فقط نوک مژه ها را ریمل کنید و از انواعی که با آب پاک می شوند استفاده کنید. برای پاک کردن آرایش چشم توصیه می شود که از ژل های شست و شوی آرایشی استفاده کنید و به کمک دستمال نرم و لطیف آرایش اطراف چشمتان را پاک کنید. میتوانید برای شست و شوی چشم و صورتتان نیز از شامپو بچه استفاده کنید.

نکاتی که باید قبل از اکستنشن مژه رعایت کنید:

مژه هایتان قبل از انجام اکستنشن باید کاملاً خشک باشد پس بهتر است تا چند ساعت پیش از اکستنشن صورتتان را شست و شو نکنید.
از 24 ساعت قبل، از انجام ورزش هایی که باعث عرق کردن می شود خود داری کنید و همچنین از ورزش های آبزی مانند سونا ، شنا و.. از 48 ساعت قبل پرهیز کنید.

مزایای انجام اکستنشن:

اکستنشن مژه نسبت به مژه مصنوعی بسیار زیبا و با دوام تر است. اکستنشن مژه حدود یک ساعت به طول می انجامد و فرایندی بدون درد می باشد. هنگامی که اکستنشن می کنید نیازی به ریمل زدن نیست و دوام اکستنشن مژه حدود یک ماه می باشد. انتخاب نوع مژه بستگی به دلخواه مشتری دارد، اکستنشن مژه برای زیبایی چشمتان گزینه ی خوبی است حتی اگر شما از لنز های چشمی استفاده میکند. برای انتخاب مژه متناسب با چشمتان می توانید از متخصصین این کار مشاوره بگیرید.

عوارض اکستنشن مژه:

اگر شما می خواهید که اکستنشن مژه خطری برای چشم هایتان تهدید نکند ، بهتر است انجام این کار را به متخصصین اکستنشن که تجربه و مهارت بالایی در این زمینه دارند بسپارید؛ زیرا اگر فرد مهارت نداشته باشد ممکن است مژه های پلک بالا و پایین را به هم بچسباند و باعث ریزش مژه های طبیعی نیز بشود. همچنین ممکن است ورود چسب به چشم باعث عفونت و آلرژی چشم مشتری شود و اگر مژه وارد چشم شود باعث تحریک شدید می شود.

قیمت اکستنشن مژه:

یک متخصص خوب در این زمینه هیچگاه اعتبار خود را فدای قیمت نمی کند. اکستنشن کار خوب باید علاوه بر کیفیت کار هزینه کار خود را نیز در نظر بگیرد.
نکته مهم دیگر این است، که چه جنس مژه ای برای اکستنشن به کار برده می شود.
اکستنشن موی طبیعی هزینه اش نسبت به اکستنشن مصنوعی بالا تر است ولی زیبایی و جنس اش بهتر می باشد.
فاکتور دیگر که در قیمت اکستنشن موثر است، این می باشد که اکستنشن کم حجم یا پر حجم باشد؛ پس اگر هرچه میزان حجم مژه به کار برده شده بیشتر باشد هزینه ی بیشتری را نیز باید پرداخت کنید.
اکستنشن مژه در مراکز آرایشی متفاوت، دارای هزینه متفاوتی نیز است.

مراقبت های بعد از اکستنشن مژه:

1-جلوگیری استفاده از پاک کننده های آرایشی چرب و روغنی
2-استفاده از ریمل باعث سنگینی مژه و ریزش مژه ی طبیعی و اکستنشن می شود.
3-آرایش چشم هایتان را با گوش پاک کن همراه با حلال به آرامی پاک کنید.
4-صورت خود را با فشار به بالش فشار ندهید زیرا باعث تخریب مژه ها و کج و کوله شدن مژه می شود.
5-نکته مهم پس از انجام اکستنشن این است که، به هیچ عنوان مژه های خود را دستکاری نکنید زیرا باعث شکنندگی مژه هایتان خواهد شد.
6-مژه اکستنشن را با دست خود در نیاورید زیرا باعث کنده شدن مژه های طبیعی می شود.
7- دستکاری کردن زیادی مژه ها باعث می شود ریشه ی مژه هایتان ضعیف شود و به تدریج مژه هایتان ریزش پیدا کند، اگر به طور مداوم مژه ها را دستکاری کنید مژه هایتان بطور دائم ریزش پیدا می کند.
پس در اوایل اکستنشن که ممکن است بسیار تحریک شوید که چشمتان را دستکاری کنید مانع این کار شوید.
8- نیم روز بعد از کاشت مژه از لنز چشمی استفاده کنید.
9-مژه هایتان را هرروز برس بکشید، بعد از هر بار اکستنشن از برس مژه تمیز استفاده کنید.
10-از بالش ابریشمی یا ساتن استفاده کنید؛ زیرا مانع آسیب رسیدن به مژه ها و از چین و چروک پوست جلوگیری می کند.
شب ها به هنگام خواب که سرتان را روی بالش فشار می دهید اگر جنس بالش به نوعی باشد که اصطکاک ایجاد کند باعث آسیب رسیدن به پوست و مژه می شود.
11-از مالیدن و کشیدن و خارش شدید مژه و چشم جلوگیری کنید.
12-موقع خواب به روی صورت نخوابید.
13-در حمام سر خود را متمایل به پایین نگه دارید تا آب مستقیماً به مژه هایتان فشار وارد نکند.
14-بهتر است از ریمل استفاده نکنید و یا اگر استفاده نمودید از ریملی که با آب قابل شست و شو است (ضد آب نباشد) استفاده نمایید.
15-از فر مژه استفاده نکنید.
16-از پد های آرایشی از جنس کتان برای پاک کردن آرایش خود استفاده کنید.
17- در 24 ساعت اول اکستنشن به هیچ عنوان آب با چشمتان تماسی نداشته باشد.
18-از سشوار کشیدن مستقیم جلوگیری کنید زیرا حرارت باعث بی حالت شدن مژه ها می شود.
19-سونای بخار و حمام داغ بهتر است نروید.
20-مژه ها را ترمیم کنید؛ برنامه ی ثابتی برای مژه هایتان داشته باشید به طور مثال هر سه هفته یک بار به آرایشگاه بروید برای اکستنشن مژه ها.

انتخاب بهترین چسب اکستنشن مژه:

یکی از دغدغه های افراد انتخاب چسبی که در اکستنشن مژه کاربرد دارد. در حالی که بیشتر سالن های آرایشی امروزه بیشتر از این که از این موضوع نگران شوند،خوشحال هستند که این موضوع طرفداران زیادی پیدا کرده است. اشخاصی که برای اکستنشن مژه از آرایشگرهای خانگی یا مراکز کوچک خدمات دریافت میکنند باید بدانند که مژه کار های آماتور اطلاعات زیادی راجع به این کار و چسب دائمی اکستنشن مژه را ندارند.

نکات مهم در مورد استفاده چسب اکستنشن مژه:

چسب نا مرغوب باعث ریزش مژه ها می شود:

یکی از مسائل ناراحت کننده پس از اکستنشن مژه این است که فرد پس از پرداخت هزینه های زیاد مژه هایش شروع به ریزش می کند که برای این مشکل راه حلی وجود دارد. چسب مژه، تا زمانی مقاوم است که مژه های طبیعی فرد شروع به رویش نکرده باشد؛ اگر قبل از شروع رویش مژه، اکستنشن ها ریزش پیدا کند مشکل مربوط به هنگام نصب اکستنشن ها می باشد. که این امر ممکن است به علت استفاده از چسب بی کیفیت و نامناسب یا آرایشگری بی تجربه باشد. چسب اکستنشن مژه اگر دارای کیفیت بالا باشد و طریقه نصب آن درست طی شده باشد مانع حساسیت و بیماری می شود. چسب اکستنشن مژه به رنگ های سیاه و بی رنگ است. بعضی از چسب های اکستنشن مژه مناسب چشم های حساس ساخته شده اند مانند چسب های پیشرفته شرکت بلینک که مدت دوام چسب این شرکت ما بین 1 الی 3 هفته می باشد که در عرض 10 الی 20 ثانیه خشک می شود. چسب های دیگری نیز وجود دارد که مدت دوام آنها 6 هفته می باشد. شما می توانید با آرایشگر خود درمورد نوع چسب مشورت بگیرید.

چسب های حرفه ای:

چسب اکستنشن با کیفیت فقط خشک نمی شود بلکه به جزئی از مژه تبدیل شده. اگر در غیر این صورت را مشاهده کردید، در حرفه ای بودن آرایشگر خود تردید کنید.

جدا کردن مژه ها:

هرگز خودتان تصمیم جدا کردن اکستنشن ها از مژه های طبیعی تان را نگیرید، زیرا ممکن است آسیب های جبران ناپذیری را به مژه های خود وارد کنید و از رویش آنها به طور دائم جلوگیری کنید.

استفاده از چسب نامرغوب:

نمی ارزد که شما بخاطر پرداخت هزینه کمتر به مژه های خود آسیب جبران ناپذیری وارد کنید. بهتر است که شما در سالنی که دارای اعتبار و رضایت مشتری است با پرداخت هزینه ی مناسب مژه های خود را به درستی اکستنشن کنید. ریسک این که شما مبلغ کمتری را به بهای تخریب مژه هایتان بپردازید واقعاً نمی ارزد. یکی از وظایف آرایشگر این است که مارک چسب مژه را به مشتری خود معرفی کند و مشتری پس از اطمینان حاصل کردن از کیفیت چسب مژه ، اکستنشن را انجام دهد. بعضی از مارک هایی که در تبلیغات تبلیغ می شوند نیز از این قانون پیروی نمی کنند و ممکن است باعث حساسیت پوستی شوند. اگر آرایشگر شما از گفتن برند چسب خود داری کرد بدانید یک جای کار میلنگد.

بوی خاص چسب:

چسب های بهداشتی و پزشکی مناسب اکستنشن مژه دارای اندکی بوی نامطبوع هستند. بوی بد چسب به طور معمول تا 2 ساعت ماندگاری دارد.
بعضی از اشخاص ممکن است نسبت به چسب حساسیت نشان دهند و چشم هایشان مرطوب شود اما این عارضه ها بعد از گذشت یک روز از بین می رود.

رطوبت:

آرایشگران برای سرعت بخشیدن به کار خود از ترفند رطوبت استفاده می کنند.به این گونه که در محلول چسب مقدار کمی مرطوب کننده وجود دارد و باعث راحتی چسباندم مژه مصنوعی به مژه طبیعی می شود. در واقع در هوای خشک فرایند خشک شدن اکستنشن مژه به زمان بیشتری نیاز دارد و همچنین در هوای خشک از کیفیت کار می کاهد.

حمام نکنید:

اگر برای اولتان است که اکستنشن مژه انجام می دهید لازم است که بدانید تا 24 ساعت بعد از انجام اکستنشن حمام نکنید.سعی کنید در این مدت زمان خود را با کاری دیگر مشغول کنید.

استفاده از روغن:

هرگز خودتان اکستنشن را از مژه های طبیعی تان جدا نسازید زیرا آسیب جدی به مژه هایتان می رسد پس همچین ریسکی را به جان نخرید. اگر چسب مژه شما بسیار سفت شده است می توانید با استفاده از مقدار کمی روغن نارگیل یا روغن زیتون مژه هایتان را چرب کنید. البته باید حواستان باشد که اگر مقدار زیادی از این روغن استفاده کنید باعث جداسازی کل اکستنشن تان می شوید.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

هزینه کاشت مژه چقدر است؟

با توجه به اینکه چه موادی جهت کاشت مژه استفاده می‌شود و توسط چه کسی انجام می شود هزینه کاشت مژه متغیر خواهد بود. بنابراین جهت کسب اطلاع از هزینه ها تماس حاصل فرمایید.

سایز تارهای مو جهت کاشت مژه چقدر است؟

معمولاً سایز تار های به کار رفته شده در اکستنشن مژه بین ۶ میلیمتر تا ۱۷ میلیمتر بوده است.

علت ترمیم کاشت مژه چیست؟

چون در طول ماه تعدادی از مژه ها می‌افتد و یا رشد می کنند.

آیا انجام کاشت مژه سبب ریزش مژه می‌شود؟

در صورتی که انجام کاشت مژه توسط یک شخص ماهر و متخصص به صورت اصولی انجام شود امکان ریزش و آسیب دیدن مژه ها صفر خواهد شد.

تارهای مو جهت کاشت مژه از چه جنسی است؟

از جنس فیبرهای پلاستیکی و یا از جنس ابریشم یا مینک است.


کلمات کلیدی:

کلینیک کاشت مژه در صادقیه، بهترین مرکز تخصصی اکستنشن مژه در صادقیه، بهترین مرکز کاشت مژه در صادقیه، اکستنشن مژه حرفه ای در صادقیه، اکستنشن مژه، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، صادقیهی، مدل، مراکز، تخفیفات، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!