بهترین مزون لباس عروس در فردیس کرج
  • بهترین مزون لباس عروس در فردیس کرج
  • بهترین مزون های لباس عروس در فردیس کرج

بهترین مزون لباس عروس در فردیس کرج
مزون لباس عروس
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • فردیس کرج، فردیس کرج

  • تماس



مزون هایپر بیوتی فردیس کرج

بهترین لباس عروس در مزون هایپر بیوتی در فردیس کرج

سالن زیبایی هایپر بیوتی در فردیس کرج با مدیرت خانم *** ارائه کننده ارائه کننده جدیدترین مدل های لباس عروس.



بهترین مزون لباس عروس در فردیس کرج

بهترین مزون لباس عروس در فردیس کرج

بهترین مزون های لباس عروس

بهترین مزون لباس عروس در فردیس کرج– شب عروسی یکی از مهم ترین شب ها، در زندگی هر فرد به شمار می رود. یکی از مهم ترین شاخصه های شب عروسی، لباس عروس است. بدیهی است که هر عروسی به دنبال لباسی باشد که شب عروسی در آن بهترین به نظر برسد. بدون شک هر عروسی در لباس عروسی خود زیبا به نظر می رسد ولی با رعایت چند نکته ی بسیار ساده در انتخاب لباس عروس می توان این زیبایی را چندین برابر کرد.

در قدم اول باید بدانید که باخودتان چند چندید! باید بدانید که می خواهید لباس عروستان در شما یا کسانی که شما را می بینند چه احساسی ایجاد کند؟ لباس مدرن را ترجیح می دهید یا سنتی؟ سبک ساده را می پسندید یا لباس پر زرق و برق؟ پاسخ دادن به این سوالات شما را با سلیقه ی خودتان آشنا می کند! آشنا شدن با سلیقه ی خودتان باعث می شود تا بتوانید رضایت نسبتا زیادی از انتخاب خود داشته باشید.

بعد از توجه و آشنا شدن با سلیقه ی خود نکات مهمی وجود دارند که باید در خرید لباس عروس به آن ها توجه ویژه ای داشته باشید.

بهترین مزون لباس عروس در فردیس کرج

در اینجا به بررسی و معرفی بزرگترین مزون لباس عروس در فردیس کرج می پردازیم.

توصیه قبل از تهیه لباس عروس:

قبل از پرو حتما صبحانه بخورید:

شاید این نکته ساده به نظر برسد که با نخوردن صبحانه احتمالا اندازه ی شکمتان کوچک تر خواهد بود اما همین نکته ی ساده باعث می شود که هنگام پرو سایز واقعی شما مشخص نشود و بعدا مشکل ایجاد کند.

همراهان هم دل انتخاب کنيد:

طبیعتا هرچه تعداد افرادی که شما را در خرید همراهی می کنند بيشتر باشد تفاوت سلایق و نظرها مشهود تر خواهد بود و شما دچار سردرگمی می شوید. بهتر است هنگام خرید با دو نفر از دوستان یا اقوام خود که اولا نظرشان نزدیک به نظر شما باشد و ثانیا آدم هایی با تجربه و رک باشند همراه شوید.

با آقایان به خرید نروید!

یک خرید خوب نیازمند حوصله و وقت گذاشتن می باشد اما برای اکثر آقایان خرید کردن امری کسل کننده است؛ پس می خواهند زودتر خرید کنند و دقت لازم را در خرید نمی کنند. اگر با آقایان به خرید بروید احتمالا در پرو دوم یا سوم شما را بدون توجه به شکل لباس، وادار به خرید می کنند!

کفش عروسی را زودتر از لباس بخرید:

نوع کفش عروسی دنباله ی لباس شما را مشخص می کند؛ بدین ترتیب اگر کفش را قبلا انتخاب کرده باشید با توجه به آن می توان سایز دنباله ی لباس و نحوه ی قرار گیری آن را مشخص کرد.

لباس زیر مناسب بپوشید:

باید هنگام پرو لباس عروس همان لباس زیری را به تن داشته باشید که قرار است شب عروسی بپوشید. نکته ی مهم هماهنگی لباس زیر با لباس عروستان می باشد.

در خرید لباس عروس سایز مناسبتان را انتخاب کنید:

اکثر عروس ها چند روز قبل از ازدواج به دلیل استرس کمی دچار کاهش وزن می شوند؛ پس باید به این نکته دقت داشته باشید و بدانید که اگر قرار باشد دچار تغییرات وزنی شوید لباس مناسبی را انتخاب کنید. هم چنین به سایز آستین ها و یا دراز یا کوتاه بودن لباس توجه کنید و سعی کنید لباسی را انتخاب کنید که قالب تنتان باشد.

لباس راحت انتخاب کنید!

زیبایی نقش بسیار مهمی در انتخاب شما دارد ولی مهم تر از راحتی شما نیست. باید به خاطر داشته باشید که شما یک روز کامل قرار است لباس عروستان را به تن داشته باشید پس باید بتوانید به راحتی با لباستان راه بروید، بنشنید، بچرخید و…

به اصول تناسب توجه کنید:

بهتر است قبل از خرید و انتخاب نوع لباستان با کارشناسانی که در مزون ها هستند مشورت کنید زیرا اندام های افراد مختلف است و شما باید با توجه به شکل اندامتان لباس خود را انتخاب کنید. در روز پرو حتما راجع به شنل، کت، دستکش، تاج، تور و هر متعلقاتی از این دست که نیازتان خواهد شد صحبت کنید و همه را به روز آخر موکول نکنید.

زمان و محل عروسی بسیار مهم است:

اگر در زمان برگزاری عروسی هوا بارانی یا برفی باشد مسلما نمی توانید از لباس های دنباله دار استفاده کنید زیرا دنباله روی زمین کشیده و کثیف خواهد شد. هم چنین محل برگزاری عروسی که در باغ، تالار و… باشد. در انتخاب نوع لباستان اهمیت بسیاری دارد.

توصیه با توجه به اندام شما از بهترین مزون لباس عروس در فردیس کرج

عروس هایی با قد بلند:

اگر جزو دسته ی قد بلندها هستید بهتر است لباس ساده را انتخاب کنید و دقت داشته باشید که هر ویژگی در لباس مانند خط کمر و یا دامن بلند باید با قد شما تناسب داشته باشد. از پوشیدن لباس هایی که دارای خطوط عمودی، يقه های ايستاده و آستين بلندهستند بپرهيزید.

عروس هایی با قد کوتاه:

انتخاب دامن های ماکسی به شکل فون برای شما مناسب تر است. بهتر است از لباس هایی که طرح های کوچک تر و ظریف تری دارند استفاده کنید و لباس در قسمت کمر کشیده شود تا قدتان را بلند تر نشان دهند. از پوشیدن عروس با دامن بزرگ پرهیز کنید.

عروس هایی با اندام ساعت شنی:

این گونه افراد دارای شانه های پهن و کمر باریکی هستند. اگر جزو این دسته هستید لباس های دکلته و دامن بلند و دنباله دار و تنگ تا بالای ران برای شما مناسب ترین گزینه می باشد.

عروس های با شانه های پهن و کمر باريک:

بهتر است لباستان بندی باريک و عمودی که روی شانه يا سرشانه قرار می گيرد، داشته باشد. مدل بدون آستين بنددار گزينه مناسبی برای شما است چون باعث می شود شانه ها باريکتر به نظر برسند. از پوشيدن پيراهن هایی با آستين افتاده که شانه ها را نمی پوشاند و شانه ها را بزرگتر از آنچه هست نشان میدهد، خودداری کنيد.

عروس با اندام گلابی شکل:

لباس کاملا بلند با توجه به بالا تنه و خط کمر اندام شما را بسيار متعادل جلوه می دهد. دامنی که کمی پف دار باشد و از کمر تا زمين کشيده شود گزینه ی مناسبی برای شما است. بالاتنه ی يقه هفت و يک سينه ريز ريش ريش می تواند به اندام فوقانی جلوه بهتری بدهد.

عروس با پاهای باريک و کشيده:

از مدل هايی که بتوانند زيبايی پاهايتان را نمايان کنند استفاده کنيد. مي توانيد با يک برش کوچک تا زانو و استفاده ازبرش های فانتزی زيبا شکوه و جلوه لباس عروستان را چندين برابر کنيد.

عروس با اندام پر:

يقه دکلته قلبی شکل و برش های نامتقارن در کمر برای تقارن و فرم اندام شما بسيار مناسب می باشد.

عروس هايی که سينه های کوچک دارند:

از طرح های تزئين کاری شده استفاده کنيد؛ همچنين پيراهن بلندی که بالاتنه کوتاهی دارد و خط سينه آن بالا است و درزی در زير خط سينه دارد بسيار مناسب است.

عروس هايی که سينه های بزرگ دارند:

يقه های گلابی شکل و قلبی و يقه هفت بهترين نوع يقه برای اين افراد است از پوشيدن يقه های بسته و پيراهن های دکلته خودداری کنيد.

انواع مدل های لباس عروس:

امپراطوری:

اين مدل به خاطر خط های خاصی که تا زير و روی سينه هست و به پايين پخش می شود به اين نام معروف است. مدل امپراطوری ممکن است آستين دار يا بدون آستين باشد؛ همچنين از چين های مختلفی نيز برای اين دامن اين لباس می توان استفاده کرد. اين لباس از مواد سبک تری درست شده است حس رمانتيک تری را به شما خواهد داد.

اين لباس مناسب چه کسانی می باشد: این مدل برای کسانی مناسب تر است که سینه ی برجسته تری دارند زيرا مي تواند بهتر سينه ها راپوشش دهد.

استوانه ای:

مدل استوانه ای از بالا تا پايين کشيده و باريک است. اين مدل مي تواند کاملا به بدن شما بچسبد و تمام انحنا های بدنتان را نشان دهد. اين مدل نسبت به لباس هايی که گلدوزی داشته و سبک تر هستند ممکن است ساده به نظربرسد.

اين لباس مناسب چه کسانی می باشداین مدل بيشتر برای عروس های لاغر مناسب می باشد. عروس های لاغر و کوتاه با اين مدل بلندتر به نظر ميرسند؛ اما در این مدل به دلیل تنگ بودن ممکن است کمی احساس ناراحتی کنید.

پری دريايی:

اين مدل تحريک کننده بدن شما را به نمايش می گذارد. اين مدل تمام خطوط انحنای بدن را از سينه تا زانو مشخص می سازد. اين مدل لباس تنوع های گوناگونی دارد که باعث می شود هيچ محدوديتی در انتخاب آن نداشته باشيد.

اين لباس مناسب چه کسانی می باشد: به دليل چسبندگی، اين مدل برای کسانی که با لباس کم راحت هستند مناسب می باشد. اين مدل برای کوتاه قدها، لاغر ها و بلند قدها مناسب می باشد؛ در نتيجه هر دختری ميتواند اين مدل لباس را دوست داشته باشد.

پرنسسی:

اين مدل کلاسيک و ساده است. مدل پرنسسی به اطراف شما پخش می شود و روی زمين کشيده می شود. همچنين طول آن ممکن است تا بالای زانو باشد و يا با چين هايی همراه باشد؛ و يا ممکن است چين های لباس عروس با مواد سنگين مثل ساتن همراه باشد.

اين لباس مناسب چه کسانی می باشد: لباس پرنسسی تقريبا مناسب تمام عروس ها است، اما دامن بلند اين مدل لباس قسمت پايين پای شما که ممکن است لاغر باشد را کامل می پوشاند. اگر هدف شما لاغرتر به نظر رسيدن باشد اين مدل بهترين است.

تجملی:

اين مدل لباس برای مراسم سنتی و بزرگ عالی می باشد. اين مدل می تواند يک تکه يا دو تکه باشد. استفاده از اين لباس همراه بادستکش باعث تحير همگان می گردد. در اين مدل لباس از همه مواد مانند ساتن و ابريشم و …استفاده می شود.

اين لباس مناسب چه کسانی می باشد: اين مدل لباس برای کسانی که قد بلند و بدن ظريفی دارند و يا کسانی که اندامی گلابی شکل دارند بسيارزيبا می باشد.

دامن اين لباس با برجسته نشان دادن قسمت کمر، بزرگی قسمت پايين تنه را پنهان می کند. اگر بخواهيم برای اين مدل مثالی بياوريم، ساعت شنی بهترين مثال برای اين مدل است. زيرا اين مدل تأکيد بيشتری به قسمت کمر دارد.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

لباس عروس را با چه قیمتی می‌توانم بگیرم؟

براساس مدل و سایز قیمتها متفاوت است.

چرا لباس عروس اهمیت دارد؟

جشن عروسی برای هر دختری تنها یکبار اتفاق می‌افتد به همین دلیل انتخاب بهترین لباس عروسی اهمیت دارد.

لباس‌هایی که بلندیشان تا زمین بوده برای چه مجالسی مناسب است؟

برای لباس عروسی شبانه مناسب است.

لباس مجلسی در کجاها کاربرد دارد؟

در جشن تولد، عروسی، مهمانی‌های خاص از لباسهای مجلسی استفاده می‌شود.

چه لباسی برای افرادی که اندام گلابی شکل دارند مناسب است؟

لباس کاملا بلند با توجه به بالا تنه و خط کمر اندام شما را بسيار متعادل جلوه می دهد. دامنی که کمی پف دار باشد و از کمر تا زمين کشيده شود گزینه ی مناسبی برای شما است. بالاتنه ی يقه هفت و يک سينه ريز ريش ريش می تواند به اندام فوقانی جلوه بهتری بدهد.

چه لباسی برای افرادی که اندام پری دارند مناسب است؟

يقه دکلته قلبی شکل و برش های نامتقارن در کمر برای تقارن و فرم اندام شما بسيار مناسب می باشد.


کلمات کلیدی:
بهترین مزون لباس عروس در فردیس کرج، مزون های معروف لباس عروس فردیس کرج ، مزون لباس عروس فردیس کرج، مزون های لباس عروس فردیس کرج، فوق تخصصی، با قیمت مناسب، اینستاگرام، شرق، غرب، جنوب، مرکز، شمال، هزینه، مزون، لباس عروس، جدید، 2020

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!