بهترین مرکز کاشت ناخن در صادقیه

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین مرکز کاشت ناخن در صادقیه
  • بهترین ناخن کار در صادقیه

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

کامیارفر
0912412 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
موکات
0214428 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
پرنس
021442 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
گلبرگ
0217741 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
یونیک
021426 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مژه
091085 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین مرکز کاشت ناخن در صادقیه
سالن کاشت ناخن صادقیه
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • صادقیه

  • تماس



کاشت ناخن در آرایشگاه هایپر بیوتی صادقیه

خدمات حرفه ای کاشت ناخن در آرایشگاه هایپر بیوتی در صادقیه

مرکز تخصصی کاشت ناخن در صادقیه در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای ناخن



بهترین مرکز کاشت ناخن صادقیه | بهترین ناخن کار در صادقیه

بهترین مرکز کاشت ناخن در صادقیه

بهترین ناخن کار در صادقیه

بهترین مرکز کاشت ناخن صادقیه -زیبایی دست هر خانمی برایش بسیار مهم می باشد. به همین منظور حرفه کاشت ناخن به کمک خانم ها آمده تا علاوه بر درآمد زایی نیز خانم ها بتوانند دستانی زیبا داشته باشند. در این دوره آموزش های لازم جهت حرفه ای شدن در این رشته آرایشگاهی برای شما مهیا شده است. پس می توانید با خیالی آسوده این دوره بسیار درآمد زا را شروع کنید. به آموزش و تمرین بپردازید. این حرفه بدون شک هیچ وقت شما را بدون مشتری نمی گذارد زیرا ناخن های مشتری نیاز به ترمیم دارد. ترمیم ناخن به طور معمول در حد فاصلی بین هجده تا سی روز اتفاق می افتد. که این زمان بندی به رشد ناخن مشتری نیز بستگی دارد.

بهترین ناخن کار در صادقیه

بهترین مرکز کاشت ناخن در صادقیه

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین ناخن کار در صادقیه می پردازیم.

همه چیز دوره آموزش کاشت ناخن:

در طول این دوره هنرجور موارد بسیاری را برای آموزش پیش رو دارد. تا آمادگی لازم را برای ورود به بازار کار داشته باشد. از جمله مواردی که آموزش خواهد دید را می توان مانیکور خشک و تر، پدیکور، آموزش کاشت پایه، آموزش کاشت هلویی، آموزش ژلیش، انواع طراحی و… نام برد. نظر به این که کاشت ناخن در دو دوره مبتدی و پیشرفته برای هنر جو برگزار خواهد شد. تا در دوره پیشرفته با مباحثی تخصصی تر آشنا شده تا بتواند برای خود به کسب در آمد بپردازد. ما پیشنهاد می دهیم برای دو چندان شدن درآمدتان، حتما دوره طراحی ناخن را نیز پشت سر گذارید. زیرا این دو لاین خدماتی – آرایشگاهی، از جمله حرفه های در آمد زای آرایشگاهی می باشند.

سرفصل های فنی حرفه ای و کارهایی که به شما آموزش داده می‌شوند به شرح ذیل است:

• زیبایی شناسی
• روش های طراحی ناخن
• طراحی ناخن
• دیزاین کروم، هوگولرام و شوگر افکت
• طراحی ناخن با فویل و دیزاین ناخن با ابر
• کار با رنگ اکلریک
• طلاکوب و نقره کوب
• طراحی سه بعدی ناخن
• فرنچ ناخن
• دیزاین گل برجسته با قلم
• دیزاین ناخن با اکلیل، سنگ، نگین و لنز

دوره طراحی ناخن:

در آموزش دوره اول این کار که زیبا شناسی نام دارد، هنرجو با انواع رنگ ها و نحوه ست کردن آنها آشنا می‌شود و بعد از طی مدتی به هنرجو روش های جالب طراحی ناخن آموزش داده می‌شود و ژورنال ها و صفحات معتبر متعددی در اخیار هنرجو قرار می‌گیرد تا دریابد آموزش هایی که گذرانده را کجا و چگونه به کار ببندد.

از جمله کارهای جالب این دوره آموزش استفاده از سنجاق سر و قلمو برای کشیدن خط های نازک است.
در آخر کار این مرحله یکی از مهم ترین عمل ها یعنی حرکت دست به هنگام طراحی و لاک زدن آموزش داده می‌شود و هنرجو باید کاملاً به حرکات دست در گوشه های ناخن در زمان لاک زدن مسلط باشد که این کار به ظرافت و تمیزی کار می‌انجامد.

در زمان های صرف شده در این دوره، افراد با تمام نکات آشنا شده و برای کارایی هرچه بهتر، آنهارا نیز به صورت عملی به انجام می‌رساند. اگر بخواهیم نگاهی کوتاه به کارهای آموزش داده شده در این دوره بیاندازیم. می‌توانیم اشاره خاصی به زیبایی شناسی، شناخت رنگ ها و طرح ها و نحوه ست کردن آنها با یکدیگر، روش های طراحی ناخن (که در اینجا هنرجو هم می‌تواند از استعداد خود در نقاشی استفاده کند و هم از طرح های آماده کمک بگیرد) و نحوه استفاده از ابزار های ساده مثل سنجاق سر و پدید آوردن طرح های جدید و مهم ترین آنها حرکات دست در هنگام اجرای کار.

دوره ی مبتدی آموزش کاشت ناخن:

در این دوره ی آموزشی، هنرجویان ابتدا با نکات و روش های ایمنی و بهداشتی لازم مثل؛ روش های حفظ بهداشت ناخن و نحوه ی جلوگیری از ایجاد قارچ، آشنا شده و سپس آموزش های عملی به آنها یاد داده می شوند. بعضی از آموزش هایی که هنرجویان طی این دوره فرا می گیرند شامل؛ نحوه سوهان کشی و حرکت صحیح دست ها به هنگام سوهان کشیدن ناخن ها، انواع روش های کاشت ناخن، مزیت های هر روش و تفاوت های میان روش های گوناگون، میزان فشار مناسب و نحوه حرکت دست ها در گوشه های ناخن ها است که این آموزش ها را طی دوره ی عملی کاشت ناخن، به طور کامل به هنر جویان می آموزند.

در دوره پیشرفته آموزش کاشت ناخن چه آموزش هایی می بینیم؟

پس از گذارندن و طی کردن مراحل ابتدایی و آشنایی ابتدایی شما با کاشت ناخن، نوبت به موارد تخصصی تر خواهد رسید. دوره پیشرفته شما را به تمامی امور از جمله: انواع کاشت پودر کریستالی، شاین، هلویی، بیبی بومر، کاشت گریم، کاشت میکس و قالب، کاشت با پودر رنگی و لیکویید، کاشت فرنچ ثابت، نحوه چسباندن فرمر و کاشت با فرمر (کاشت بدون تیپ)، ژلیش کردن ناخن و انواع مدل های طراحی و… مسلط خواهد کرد.

در دوره پیشرفته، با متد ها ی بیشتری آشنا خواهید شد. دراین مرحله از آموزش شما به یاد گیری انواع کاشت پودر کریستالی، کاشت فرنچ ثابت، کاشت شاین، کاشت پودر هلویی، بیبی بومر، کاشت میکس و قالب، کاشت گریم، نحوه چسباندن فرمر و کاشت با فرمر (کاشت بدون تیپ)، ژلیش کردن ناخن، کاشت با پودر رنگی و لیکویید و انواع مدل های طراحی خواهید پرداخت. این عنوانین در دوره ای پنج جلسه ای (تمرین و آموزش) و بسیار تخصصی تر در رابط با گریم ناخن با پلی ژل، صدف سازی، فرمر گذاری صحیح و اصولی، ساخت ژل ها و پلی ژل های رنگی و… برگزار می شود.

انواع کاشت:

• کاشت قالبی
• کاشت ناخن پودری
• کاشت ژله ای
• کاشت ناخن سیلک
• کاشت ناخن میکس
• کاشت ناخن دیپینگ
• کاشت ناخن بیبی بومر یا کاشت هایلایت

ابزار و وسایل مورد نیاز در دوره کاشت ناخن:

تکنیک های نامبرده تا اینجا، مسلما وسایل مختص خودش را نیاز دارد. ضمن این که در طول دوره استفاده صحیح هر کدام از آن ها را آموزش خواهید دید، ما اینجا تعدادی از آن ها را نام می بریم تا بتوانید بیشتر با دوره آموزشی کاشت ناخن آشنا شوید. دستگاه سوهان برقی، سوهان دستی، پرایمر، ضد قارچ، پودر کاشت، لیکویید کاشت، سوهان چوبی، بافر (نرم و زبر)، تیپ پایه بلند و پایه کوتاه، لنز ناخن، لاک مخصوص فرنچ، نیپر، سوهان ناخن، ژل مخصوص مانیکور، میز مخصوص ناخن، کرم مخصوص مانیکور، ناخن گیر، چسب ناخن، انواع لاک طراحی، انواع لاک رنگی، شابلون، کاتر (جهت کوتاه کردن تیپ)،محلول ضد عفونی، پنبه، صندلی مخصوص پدیکور و…

ما بعد از اتمام دوره کاشت ناخن چه توانایی های کسب می کنیم؟

پس از اتمام دوره کاشت ناخن و دریافت مدرک آن، به وسایل و ابزار آلات این حرفه مسلط شده اید. اکنون زمان آن فرا رسیده است تا در سالن های زیبایی مشغول به کار شوید و در لاین ناخن آن، هنرنمایی کنید. از بابت درآمد هم خیالتان راحت باشد زیرا این دوره شما هیچ وقت بدون مشتری نمی گذارد.

برداشتن ناخن کاشته شده:

اگر مدل کاشت به دلتان ننشسته یا اینکه به کاشت انجام شده حساسیت دارید و یا از کاشت پشیمان شدید میتوانید ان را از بین ببرید. برای اینکار به استون 110 درصد، سوهان، بافر، پولیش و تقویت کننده نیاز دارید. 6 تا 7 دقیقه دستانتان را درون ظرفی که حاوی استون است قرار دهید. دستانتان را بیرون اورده و با دستمال تمیز کنید و دوباره درون استون قرار دهید. این کار را چند مرحله انجام دهید. بعد از اینکه فقط یک لایه از مواد روی ناخن باقی ماند با استفاده از سوهان ان را از بین برده و بافر بکشید وبا پولیش ناخن هایتان را برق بیاندازید. در نهایت باید از تقویت کننده استفاده کنید.

سخن آخر:

تمرین و ممارست همچنین حفظ سلامت و بهداشت ناخن، از جمله مواردی است باید به آن بسیار توجه کنید. ما آرزو داریم شما در جایگاه های بلندی از موفقیت ببینیم. در آمد زایی شما باعث سربلندی و خوشحالی ماست. اگر سوالی داشتید، آموزشگاه پاسخ گو خواهد بود. سپاس از توجه شما.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

هزینه کاشت ناخن در صادقیه چقدر است؟

با توجه به مواد استفاده شده و طرحی که سفارش داده‌اید هزینه ها متفاوت خواهد بود.

آیا کاشت ناخن نیاز به ترمیم دارد؟

بله. بهتر است که هر یک ماه یک بار جهت ترمیم کاشت ناخن به سالن مراجعه فرمایید.

ماندگاری کاشت ناخن چقدر است؟

با توجه به تبحر ناخن کار و ابزار و موادی که در کاشت ناخن استفاده می‌کنید مکن است ماه‌ها کاشت ناخن خود را حفظ کنید. عوامل چون ضربه ندیدن و باز نکرد چیزی با ناخن کاشت شده سبب افرایش طول عمر ناخن کاشت شده می‌شود.

ابزار طراحی ناخن چیست؟

قلم داتینگ یکی از قلم های طراحی بوده که میتوان طرح های متنوعی با آن برای دیزاین ناخن ترسیم نمود‌.

آیا همه افراد میتوانند کاشت ناخن را انجام دهند ؟

خیر. افرادی که بیماریهای عفونی و قارچی دارند و افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند نباید کاشت ناخن را انجام دهند.


کلمات کلیدی:

بهترین مرکز کاشت ناخن در صادقیه، بهترین ناخن کار در صادقیه، آرایشگاه کاشت ناخن صادقیه، سالن کاشت ناخن در صادقیه، مرکز تخصصی کاشت ناخن صادقیه، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، میدان کاج، مدل، مراکز، تخفیفات، لوازم کاشت ناخن

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!