سالن اپیلاسیون اقدسیه
  • سالن اپیلاسیون اقدسیه
  • مرکز اپیلاسیون اقدسیه

سالن اپیلاسیون اقدسیه
سالن اپیلاسیون اقدسیه
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • اقدسیه

  • تماس



سالن اپیلاسیون در اقدسیه در آرایشگاه هایپر بیوتی اقدسیه

خدمات حرفه ای اپیلاسیون در آرایشگاه هایپر بیوتی در اقدسیه

مرکز تخصصی اپیلاسیون در اقدسیه در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای اپیلاسیون



سالن اپیلاسیون اقدسیه

سالن اپیلاسیون اقدسیه

مرکز اپیلاسیون اقدسیه

سالن اپیلاسیون اقدسیه – همه ی ما همواره به دنبال یک راه حل مناسب، برای زدودن موهای زائد صورت و بدن خود هستیم. موهای زائد در خیلی از نقاط بدن رشد کرده و منظره ی ناخوشایندی به پوست ما می دهند. با انجام این کار، علاوه بر زیباتر کردن پوست، حذف موهای زائد باعث تمیز تر شدن پوست و تازگی و شادابی آن می شود.

مرکز اپیلاسیون اقدسیه

سالن اپیلاسیون اقدسیه

در اینجا به بررسی و معرفی مرکز اپیلاسیون اقدسیه می پردازیم.

اپیلاسیون با وکس:

اپیلاسیون با وکس، روشی برای از بین بردن موهای زائد است که نه تنها بین خانم ها بلکه در میان آقایون هم بسیار محبوب است. این روش یکی از روش های موثر در زمینه ی زدودن موهای زائد بدن میباشد که یکی از مهمترین دلایل محبوبیت این روش عدم نیاز به موزدایی برای مدت طولانی است.

اپیلاسیون با موم نسبت به سایر روش های موزدایی دوام بیشتری دارد و تا حدود چهار تا پنج هفته نیازی به تکرار آن نمی باشد. از دلایل دیگری هم که برای محبوبیت این روش وجود دارد میتوان به صرفه جویی در وقت و جلوگیری از رشد موهای زیر پوستی اشاره کرد.

برای انجام دادن اپیلاسیون باید نکات بهداشتی را حتما رعایت کنید:

اگر می خواهید برای اولین بار از این روش استفاده کنید، باید به سالن های اپیلاسیون معتبری مراجعه کنید که از پارچه های یکبار مصرف برای این کار استفاده کنند؛ زیرا متاسفانه تعدادی از سالن ها از پارچه های چندبار مصرف استفاده میکنند که با وجود ضد عفونی کردن و شستن آنها بازهم این یک روش اشتباه است. البته در کنار همه ی مزایای اپیلاسیون باید به مشکلات آن هم اشاره کرد.
در اپیلاسیون علاوه بر دردناک بودن آن ممکن است به واکنش های شدید پوستی دچار شوید. کسانی که پوست حساسی دارند ممکن است در صورت استفاده از این روش دچار قرمزی و تورم های پوستی شوند. علاوه بر این، این روش نسبت به سایر روش های موزدایی هزینه های بالاتری را در بر دارد.

برای استفاده از اپیلاسیون باید نکاتی را مورد توجه قرار دهیم:

• ‌از آنجایی که بدن زنان در زمان پریودی نسبت به درد بسیار حساس است بهتر است در این زمان اپیلاسیون انجام ندهید.
• برای اطمینان بیشتر از اینکه هیچ گونه موی زیر پوستی باقی نمانده بهتر است قبل از اپیلاسیون حتما پوست خود را لایه برداری کنید.
• به هیچ عنوان در مدت زمان بین دو اپیلاسیون با ژیلت و تیغ شیو نکنید چون اپیلاسیون بعدی بسیار دردناک تر خواهد بود.
• بعد از لایه برداری میتوانید از پودر بچه استفاده کنید چرا که پودر بچه رطوبت پوست را جذب می کند و باعث می شود موم به خوبی به پوست شما بچسبد.
• برای اینکه موم به خوبی به پوست بچسبد و با یک حرکت مو ها کنده شوند، اندازه موها نه خیلی بلند باشد و نه خیلی کوتاه. اندازه مو ها حدود ۴ تا ۵‌میلی متر باشد.
• تشخیص درست کندن موها نکته ی بسیار مهمی است که باید به آن بسیار توجه کرد.
• بهتر است قبل از اپیلاسیون ورزش و حرکات کششی انجام دهید زیرا در کاهش درد بسیار موثر است.

معایب اپیلاسیون:

در کنا مزایای بی شمار این روش، اپیلاسیون کردن معایب و مشکلاتی هم دارد که نیاز است ابتدا از آنها آگاهی داشته باشید و سپس با اطلاعات کافی این روش را انجام دهید. در این جا به بعضی از این مشکلات و معایب اشاره می کنیم:

دردناک بودن اپیلاسیون:

متاسفانه این روش، یک روش دردناک است. چون موها از ریشه خارج می شوند و پوست، به ویژه در نواحی حساس تر، دردناک خواهد شد. پس نباید توقع داشته باشید که با این روش هیچ دردی را تحمل نکنید.

احتمال واکنش های شدید پوستی:

اینکه بعد از مو زدایی با روش اپیلاسیون، پوست کمی قرمز و متورم شود، امری طبیعی است؛ که البته باید این قرمزی و تورم بعد از چند ساعت بهبود پیدا کند؛ اما برای کسانی که پوست های بسیار حساسی دارند، اپیلاسیون کردن ممکن است واکنش های شدید تری داشته باشد.
رفع قرمزی و تورم بعد از انجام اپیلاسیون، روش ها و ترفندهایی دارد، اما اگر این قرمزی و تورم پوست شما بسیار ادامه دار بود، بهتر است که به پزشک مراجعه کنید تا با درمان ها و کرم های لازم، پوست تان دوباره التیام پیدا کند.

هزینه ی بالای این روش:

این روش مو زدایی، نسبت به خیلی از روش ها مثل؛ شیو کردن با تیغ، استفاده از دستگاه اپیلاتور، یا مو زدایی به کمک کرم های موبر، هزینه ی نسبتا بیشتری دارد.

مزایای روش اپیلاسیون:

روش اپیلاسیون برای از بین بردن موهای زائد، به خاطر مجموعه دلایلی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، بعضی از مزایای این روش شامل:

عدم نیاز به مو زدایی برای مدتی طولانی تر:

بعد از اپیلاسیون با موم، مدت زمان نسبتا زیادی طول می کشد تا دوباره سر و کله ی موهای زائد پیدا شود. این مدت زمان به طور تقریبی، حدود چهار تا پنج هفته است، اما در سایر روش های مو زدایی مثل شیو کردن با تیغ، بعد از گذشت مدت زمان کمی، مثلا چند روز، مجددا نیاز به مو زدایی پیدا می کنید.

صرفه جویی کردن در وقت:

اصولا اصلاح کردن موهای زائد وقت زیادی را از شما می گیرد. اگر شما روشی مثل شیو کردن را انتخاب کنید، بعد از سپری شدن مدت کمی، مجبورید مجددا زمان زیادی را صرف مو زدایی کنید؛ اما از آنجایی که بعد از اپیلاسیون کردن تا چند هفته از شر موهای زائد خود خلاص خواهید شد، در وقت شما به مقدار قابل توجهی صرفه جویی می شود.

جلوگیری از رشد موهای زیر پوستی:

حتما برای شما هم پیش آمده که بعد از شیو کردن، سر و کله ی موهای زیر پوستی پیدا می شود. این اتفاق مخصوصا برای افرادی که پوست آنها مستعد تر است، رخ می دهد؛ اما در روش ahref=”https://fa.wikipedia.orgwikiD9%85D9%88D8%B2D8%AFD8%A7DB%8CDB%8C”>اپیلاسیون با موم، این موهای زیر پوستی بسیار کم تر دیده می شوند.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

ماندگاری روش اپیلاسیون چقدر است؟

۴ تا ۵ هفته

موم معمولی برای اپیلاسیون مناسب بوده یا مو گیاهی؟

انتخاب نوع موم بستگی به وضعیت و نوع پوست شما دارد که تشخیص این کار بهتر است که توسط اپیلاسیون کار ماهر و با تجربه انجام شود.

موم معمولی برای اپیلاسیون مناسب بوده یا مو گیاهی؟

تشخیص این کار توسط اپیلاسیون کار ماهر و با تجربه انجام خواهد شد.

آیا بعد از اپیلاسیون پوست واکنشی خواهد داشت؟

سوزش و خارش خفیف از عوارض معمولی انجام اپیلاسیون است.


کلمات کلیدی:
سالن اپیلاسیون اقدسیه، مرکز اپیلاسیون اقدسیه، بهترین سالن اپیلاسیون در اقدسیه، آرایشگاه، خانه اپیلاسیون، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، اقدسیه‌ی، مدل، مراکز، تخفیفات، وکس، موم

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!