بهترین آرایشگاه داماد در تهران

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

بهترین آرایشگاه داماد در تهران

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • بهترین آرایشگاه داماد تهران
  • آرایشگاه داماد تهران

بهترین آرایشگاه داماد در تهران
آرایشگاه داماد تهران
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • تهران

  • تماس



آرایشگاه داماد هایپر بیوتی تهران

خدمات اصلاح و گریم حرفه ای داماد در آرایشگاه داماد هایپر بیوتی در تهران

آرایشگاه داماد هایپر بیوتی در تهران با مدیرت آقای *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای گریم و اصلاح داماد



بهترین آرایشگاه داماد در تهران

آرایشگاه داماد تهران

بهترین آرایشگاه داماد در تهران – این تصور که در شب عروسی فقط باید به ظاهر عروس ها توجه شود و داماد فقط کافی است موهای مرتب و سشوار کشیده داشته باشد تصور درستی نیست. شب عروسی برای داماد و عروس مهم ترین شب زندگی شان است پس هر دو باید به زیبایی شان در این شب اهمیت دهند.

همان طور که از چند ماه قبل از اجرای مراسم، عروس به دنبال یافتن سالن مناسبی است، این قضیه باید برای داماد هم صدق کند. البته هدف از این کار آرایش کردن به سبک عروس خانم ها نیست، بلکه برای داماد ها یک گریم و مراقبت پوستی برای رفع عیوب احتمالی انجام می شود. برای مثال کارهایی مثل یک دست کردن پوست و یا رفع سیاهی زیر چشم برای داماد مد نظر است.

بهترین آرایشگاه داماد در تهران

در این مقاله قصد داریم آنچه که برای گریم داماد باید بدانید را برایتان توضیح دهیم.

دلایلی که برای اصلاح دامادی باید به یک آرایشگاه خاص رفت:

1. حتما شما هم با من موافقید که روز ازدواج یکی از مهم ترین روزهای زندگی برای هر شخص است، پس بهتر است هر کسی در روز ازدواجش بهترین ظاهر ممکن را داشته باشد.
2. برای ثبت یک یادگاری به یاد ماندنی در شب عروسی، یعنی آلبوم عکس های عروس و داماد چه چیزی واجب تر از داشتن یک ظاهر مناسب و زیبا به نظر رسیدن است؟
3. داماد در شب عروسی خودش وارد مراسم خاصی می شود و از مهم ترین افرادی است که در مراسم حضور دارند، پس باید با آن زمانی که کت و شلوار و کراواتش را می پوشید و به مهمانی می رفت تفاوت هایی داشته باشد.

و اما خدماتی که در آرایشگاه های دامادی ارائه می شود؛

خدمات آرایشگاه داماد:

1. اصلاح و طراحی مدل مو
2. پاکسازی سطحی پوست
3. انجام گریم دامادی

اصلاح و طراحی مدل مو:

شاید بتوان گفت یکی از بزرگترین چالش هایی که دامادها در روز عروسی شان دارند انتخاب یک مدل موی مناسب است. آنها با خود فکر می کنند که آیا مدل همیشگی موهایشان را تغییر دهند؟ و یا انجام این کار یک ریسک است و بهتر است از آن صرف نظر کنند. این چالش به این دلیل به وجود نمی آید که مدل موهای یک داماد باید حتما خیلی مدل خاص و عجیبی باشد بلکه دلیل آن استرس زیادی و حساس بودن داماد است.

تصور کنید درست چند ساعت قبل از اجرای مراسم این کار انجام شود و احیانا موهای آقا داماد خراب شوند! خب برای حل این مشکل راهکار مناسب این است که داماد ها از یک هفته قبل از اجرای مراسم به سالنی که انتخاب کرده اند مراجعه کنند که تکلیف اصلاح و مدل موی داماد مشخص شود تا روز عروسی آرایشگر و داماد غافلگیر نشوند.

مرحله ی بعدی پاکسازی پوست داماد است؛

پاکسازی پوست داماد:

منظور از پاکسازی در این روز یک پاکسازی عمقی که می تواند سبب تحریک پوست شود نیست، بلکه یک پاکسازی سطحی و ملایم انجام می شود. برای اجرای این مرحله ابتدا پوست صورت با یک لوسیون پاک شده، سپس برای از بین بردن سلول های مرده ی سطح پوست از یک اسکرب استفاده می شود، در مرحله ی بعدی روی صورت داماد یک ماسک قرار داده می شود که سبب آرامش شده و تسکین دهنده است، در انتها صورت داماد با یک کرم مخصوص ماساژ داده می شود که باعث تسکین اعصاب و افزایش گردش خون می شود.

ممکن است خیلی از افراد به دلیل اینکه اطلاعات کافی در این زمینه ندارند نسبت به انجام این مرحله واکنش خوبی نشان ندهند. باید به داماد ها خاطر نشان کرد که این کار صرفا یک پاکسازی سطحی است که کمک می کند گریم روی پوست تمیز و با نشاط به خوبی قرار بگیرد.

گریم متعادل سازی:

شاید سخت ترین مرحله ی کار برای آرایشگرها همین مرحله باشد! دلیل این دشواری آن است که خیلی از افراد به دلیل شناخت اشتباهی که از انجام گریم دارند از اجرای این مرحله سر باز می زنند. این عزیزان احتمالا در میان اطرافیانشان کسانی را دیده اند که در روز عروسی شان به جای گریم آرایش شده اند! متاسفانه افراد سود جویی وجود دارند که اجرای یک گریم متعادل کننده ی صورت را با آرایش کردن صورت اشتباه گرفته و سبب به وجود آمدن دیدگاه منفی در این زمینه می شوند.

در واقع هدف از گریم متعادل ساز انجام آرایش بر روی صورت یا اجرای کارهای غلو آمیز نیست، بلکه رفع نقص ها و ایرادهای احتمالی مثل کبودی زیر چشم، انحراف بینی، لک و پیس صورت و یا احیانا کم مویی در بعضی افراد است. این کار درست مشابه گریم های سینمایی است.

در انتهای کار هم داماد در یک اتاق مخصوص لباس هایش را می پوشد و در آخر یک چک نهایی می شود که اگر ایرادی باقی مانده رفع گردد. سپس با یک ظاهر آراسته و جدید و سرشار از انرژی مثبت راهی مراسم ازدواج خود می شود.
در طول انجام تمامی مراحل از داماد عکس هایی تهیه شده تا نتیجه ی نهایی کار و تغییرات اعمال شده مشخص گردد و در روز آخر هم عکسی به عنوان هدیه ی سالن به آقای داماد تقدیم می گردد.

نحوه ی انتخاب آرایشگاه مناسب برای داماد:

شاید این سوال پیش بیاید که برای انتخاب آرایشگاه مناسب چه فاکتورهایی را باید مدنظر قرار دهیم؟ آیا بهتر است داماد به همان آرایشگاهی که قبلا اغلب می رفته برود و یا در انتخاب یک سالن مناسب تر وسواس بیشتری به خرج بدهد؟ در اینجا چند نکته ذکر می شود که می تواند در گرفتن چنین تصمیمی کمک کننده باشد؛

می توانید از کسانی که قبلا چنین تجربه ای داشته اند کمک بگیرید، مثل جستجو در شبکه های مجازی و خواندن نظرات افراد ولی این صرفا یک پیشنهاد است و نظرات بقیه کاملا سلیقه ای است و نمی تواند تضمینی برای تصمیم گیری نهایی شما باشد.
بعد از اینکه چند سالن را یافتید که به نظر برای انجام خدمات مورد نظر شما مناسب هستند، وقت آن رسیده که با آنها تماس بگیرید و با مدیران این سالن ها گفتگو کنید. در این مرحله به لحن مدیر سالن و توضیحات او پیرامون خدمات مورد ارائه توجه و دقت کنید.

اگر صحبت های تلفنی شما با صاحب سالن به جایی رسید در فرصت مناسب به دیدار حضوری او در آرایشگاهش بروید. بعد از ورود به سالن به نکاتی مثل برخورد کارکنان و مدیریت، ظاهر سالن و وضعیت بهداشتی آن، نحوه ی اطلاع رسانی آنها به شما و اینکه آیا سالن جواز کسب دارد توجه کنید.

برای تصمیم گیری نهایی و قطعی خود از آرایشگر بخواهید عکس هایی از نمونه ی کارهای خود به شما نشان دهد، البته این عکس ها باید عکس های واقعی از داماد ها بدون روتوش و فتوشاپ باشند.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های داماد در تهران:
  • آرایشگاه داماد رژان
  • آرایشگاه داماد درخشان
  • آرایشگاه داماد خلیلی
  • آرایشگاه داماد مانی
  • آرایشگاه داماد سان
  • آرایشگاه داماد فرست کلاس
  • آرایشگاه داماد کریمی
  • آرایشگاه داماد دهقان
  • آرایشگاه داماد صفاجو
  • آرایشگاه داماد پوراندخت
  • آرایشگاه داماد جوادزاده
  • آرایشگاه داماد دانیا
  • آرایشگاه داماد کلاسیک
  • آرایشگاه داماد آس
  • آرایشگاه داماد فرا

دهقان
0912198 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
هامیا
0212645 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
فرا
0212257 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
صفاجو
0912628 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
نیوفیس
0912301 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مانی
0212255 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

هزینه کوتاه کردن مو برای آقایان در آرایشگاه مردانه چقدر است؟

با توجه به مدل متفاوت است. جهت اطلاع از هزینه ها تماس بگیرید.

آیا مشاوره برای پوست آقایان وجود دارد؟

بله. مشاوره‌های حرفه‌ای و رایگان برای پوست در این آرایشگاه انجام می‌شود.

مشخصه‌ی اصلی آرایشگاه مردانه چیست؟

تمیز بودن و آراستگی شخص آرایشگر و مکان آرایشگاه و استفاده از ابزاریکبار مصرف و استریل شده و همچنین تبحر و تخصص آرایشگر از مشخصات اصلی آرایشگاه مردانه است.

آرایش ترمیمی چه کاربردی دارد؟

یکی از موارد ترمیمی مثل کانتورینگ باعث اصلاح زاویه های اشتباه صورت و برش بینی و…میشود.

به چه منظور از پاک کننده ها استفاده می‌شود؟

پاک کننده ها برای آقایان سبب از بین بردن آلودگی های سطحی پوست میشود.

گریم صورت چه مزیتی دارد؟

کاربرد گریم برای ازبین بردن صاف کردن پوست و ازبین بردن آثار لک و جوش به کار می‌رود.

آیا در آرایشگاه مردانه برای آقایان، گریم صورت هم انجام میشود؟

بله


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین آرایشگاه داماد در تهران، آرایشگاه داماد تهران، میکاپ، قیمت، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، میکاپ و گریم داماد، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، تهرانی، مدل

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!