• مرکز خرید و فروش موی طبیعی در تهران
  • خرید موی طبیعی تهران

مرکز خرید و فروش موی طبیعی در تهران
سالن مونا یزدانی
  • 0991 182 9630
  • 0991 182 9630
  • سعادت آباد ، ضلع جنوب غربی چهارراه سرو (تقاطع سرو غربی و پاکنژاد) پلاک ۴۲

  • تماس



مرکز خرید موی طبیعی در تهران

خرید و فروش موی طبیعی شما در سالن مونا یزدانی در تهران

یکی از بهترین مراکز خرید موی طبیعی در تهران



مرکز خرید و فروش موی طبیعی در تهران | خرید موی طبیعی تهران

مرکز خرید و فروش موی طبیعی در تهران

خرید موی طبیعی تهران

مرکز خرید و فروش موی طبیعی در تهران – این پیشامد و داستان بسیار ساده و قابل درک است، عده ای که موهای زیبا و پرپشت دارند عمدتا به انگیزه درخواست مالی موهای خودشان را در معرض فروش قرار می دهند تا این مو روی سر زنان ثروتمند قرار گیرد. در زمان های قدیم هم در برخی موارد شنیده می شد که فردی موهای بلند خود را برای کلاه گیس فروخته، اما این فرایند تجاری این مواقع شکل و شمایلی جدی تری گرفته و کاربری موی خریده شده هم تا حد زیادی متفاوت شده است.

خرید موی طبیعی تهران

مرکز خرید و فروش موی طبیعی در تهران

مرکز فروش اکستنشن مو در تهراندر اینجا به بررسی و معرفی در تهران می پردازیم.

خرید موی طبیعی در تهران:

در دهه های اخیر پروسه فروش مو معمولا برای کلاه گیس بود، اما اکنون که اصول و شیوه های زیبایی هم مدرن گشته کاربری مودچار تغییر شده و بیشتر برای اکستنشن به کار می رود؛ و الان چندی شده است آگهی هایی به در و دیوار چسبانده شده که این جمله به عظمت در آن به چشم می خورد موی بالای ۵۰ سانتی شما را خریداری میکنیم.

مخاطبان و متقاضیان این دسته احتمالا افرادی هستند که در مشکلات و معضلات مالی مختلف دست و پنجه نرم میکنند و در فعالیتی در صفحات مجازی ندارند. برای اینکه شبکه های اجتماعی و حتی وب سایت های خریداری و فروش اسباب مستعمل نیز از تبلیغ های مشابه پر است و با جملاتی مانند موهای شما را با قیمت های گزاف و میلیونی خریداریم سعی در جذب مخاطب و شنونده دارند.

مسئول اتحادیه آرایشگران زنانه کرمانشاه همچنین درباره خرید و فروش مو در آرایشگاه و به طور کل مکان های مرتبط با آن گفت: اگرچه اجازه یا به زبان دسگر مجوز رسمی خاصی برای این کار به آرایشگاه ها داده نشده، ولی اجرای این کار با ممنوعیت و برخورد همراه نیست. فاطمه کندوله با تبیین اینکه فعالیت تجاری خرید و فروش مو برای اکستنشن یا حل کم و کوتاهی مو انجام می گردد، افزود: قیمت معامله مو بستگی به وضعیت خوب آن، میزان ارتفاع، رنگ شدن یا طبیعی بودن مو و… حدوداً دو تا سه میلیون تومن و حتی در برخی موارد تا پنج میلیون است.

وی در ادامه ی توضیحاتش گفت: موی طبیعی برای اکستنشن گزینه فوق العاده ای است، هرچند که از موی مصنوعی هم می توان استفاده نمود، ولی ماندگاری زیادی نخواهد داشت.
مسئول و رئیس انجمن آرایشگران زنان استان کرمانشاه در پاسخ به این سوال که هزینه اکستنشن برای عموم افراد چقدر بوده است که تنها برای تامین موی آن چند میلیون تومن هزینه می گردد، پاسخ داد: ارزش اکستنشن بسته به گونه آن متفاوت می باشد و به صورت شاخه ای شمارش می گردد.

مرکز خرید و فروش اکستنشن مو در تهران:

موهای بلند و پر پشت آرزوی همه است، به خصوص برای کسانی که بیشتر به ظاهر خود اهمیت می دهند. ممکن است مجبور شوید چند ماه را در یک زمان برای به دست آوردن این مو صرف کنید، اما برخی افراد حوصله ندارند و یک روز طول می کشد. خوشبختانه، روش هایی مانند اکستنشن ما را خیلی زود به آن موهای زیبا می رساند. با این کار موها در کمترین زمان ممکن زیباتر می شوند.

شاید بد نباشد که در این میان اشاره ای به هنرمندان عرصه هالیوود داشته باشیم، افرادی که غالبا از موهای پرپشت و زیبایی برخوردار هستند د جالب است بدانید که آنها معمولا از اکستنشن استفاده می کنند. حالا ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که آیا اکستنشن رابطه ای با ریزش مو دارد؟ یا اصطلاح دیگر باعث تشدید این مورد (ریزش موی افراد) نگردد.

اکستنشن مو به عنوان موهایی شناخته میشوند که باعث افزایش عمق و حجم موهای طبیعی افراد اضافه می شوند و دارای انواع گوناگون هستند که پس از طی کردن مشاوره و در نظر گرفتن نوع مو و جنس مو و همچنین لهترین هزینه و قیمت خرید و مناسب ترین نوع آن قابل انتخاب می باشد. اکستنشن ها کاملا ایمن و قابل اطمینان هستند و امروزه افراد زیادی در سراسر دنیا به این کار روی آورده اند، دلیل اصلی این اعتماد پنهان کردن مشکلاتی مانند ریزش مو، نازک شدن و ضعیف شدن مو و حتی طاسی و کچلی است.

انتخاب و بهره وری از اکستنشن محدودیت سنی ندارد و افراد در هر سنی می توانند از آن استفاده کنند، اما باید به نوع برندها و نشان های تجاری توجه کنند. یکی از بهترین اکستنشن هایی که نیاز به نگهداری زیادی ندارد، اکستنشن طبیعی است که از موهای طبیعی افراد بریده و کوتاه شده و در اختیار ما قرار می گیرد. این اکستنشن‌ها به خوبی به موهای ما می‌چسبند، به شامپوهای معمولی حساس نیستند، برخلاف اکستنشن‌های دائمی به مو آسیب نمی‌رسانند و بهره گیری از آنها بسیار راحت است.

انواع روش های اکستنشن:

دوخت: هنر دوخت موهای طبیعی با اکستنشن های بلند معمولا برای این که هرکس آن را انجام دهد مناسب نیست. ابتدا باید موهای فرد بافته شود. سپس این موهای بافته شده به موهای فرد مورد نظر دوخته می شود. این روش زمان بر است و برای اتمام کار باید چندین بار به مدت یک ساعت در آرایشگاه بمانند و به طور کل باید با آرایشگاه در رفت و آمد باشند اما نتیجه حاصل شده و طبیعی و برای افراد مطلوب خواهد بود.

میکرو لینک: این فن آرایشی اصلاحی یکی از طبیعی ترین تکنیک های افزایش طول مو و اکستنشن دنیا می باشد. این روش از رنگ های زیادی استفاده می کند و اکستنشن مو را به تک تک ساقه های مو متصل می کند. هرچند که این اتصال نامایدار است و ممکن است پس از مدتی شل شود. به همین دلیل باید هر 3 تا 4 هفته یکبار به آرایشگاه خود رجوع کنید تا ضمائم برای شما سفت شود.

همچنین نسبتاً ارزان است. اگر از انواع این نوع اکستنشن با کیفیت بالا استفاده کردید، می توانید شاهد دوام طولانی مدت آن نیز روی سر خود باشید.
چسب: بررخی از اکستنشن‌ها نیز به موهای شما می‌چسبند و مدیریت آنها راحت‌تر از سایرین است. این روند مانند روش های قبلی طول نمی کشد و حدود یک ساعت به طول می انجامد، اما تفاوت این است که دفعه بعد که به آرایشگاه می روید باید چسب هارا جدا نمایید. دقت کنید اگر به چسب مو حساسیت و آلرژی دارید، نباید از این شیوه ی اکستنشن بهره جویی نمایید.

عوامل مهم در انتخاب اکستنشن:

رنگ مو: یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب اکستنشن مناسب، استفاده از اکستنشن هایی است که شباهت زیادی به موهای طبیعی شما دارد. انتخاب اکستنشن هایی که روشن تر یا تیره تر از موهای شما هستند زیبایی و ظاهر مو را از بین می برد. مراقبت مناسب: آنها را بشویید، باید از شامپوهایی استفاده کنید که سولفات و پارابن ندارند. اکستنشن ها و کلاه گیس های گیره دار باید در شب از موهای خود جدا شوند و به طور کلی نباید برای مدت طولانی روی سر خود قرار گیرند.

قیمت: قیمت اکستنشن ها بسته به کیفیت آنها و روش بستن آنها بسیار متفاوت است. بسته به روشی که می‌خواهید استفاده کنید و کیفیت موهایی که انتخاب می‌کنید، می‌توانید قیمت نهایی اکستنشن بوند را تعیین کنید که معمولاً گران‌ترین نوع اکستنشن هستند، زیرا دوام بیشتری دارند. انتخاب بهترین اکستنشن ها: اولین نکته در انتخاب اکستنشن های مناسب این است که بسیار بادوام باشند. در صورت امکان از اکستنشن های ارزان قیمت استفاده نکنید، زیرا به راحتی آسیب می بینند و از ماندگاری کمی برخودار هستند.

نوع موی طبیعی:

رنگ موی طبیعی شما باید کاملاً با اکستنشن مطابقت داشته باشد. همچنین باید به جزئیات دیگر موهایتان توجه کنید و تمام تلاش خود را بکنید تا اکستنشن موهایتان بسیار طبیعی در دید افراد جلوه کند. حتی باید به سایه رنگ موهای خود نیز توجه کنید. اگر موهای شما به طور طبیعی صاف است، می توانید از هر نوع اکستنشنی استفاده کنید، اما اگر موهای موج دار یا مجعد دارید، بهتر است از روش دوخت یا چسبی که به بافت و حالت موهایتان نزدیکتر است، استفاده کنید.

حتما از شامپوها و نرم کننده های بسیار ملایم استفاده کنید: در موهای خود زیاده روی نکنید. مواظب باشید هنگام شستشو مو و اکستنشن گره نخورد. اگر هنگام شستن اکستنشن ها شل شدند، نگران نباشید. شامپو را بیشتر در ریشه موها بمالید. به آرامی بمالید و با آب گرم آبکشی کنید و به انتهای موها نرم کننده بزنید.

کیفیت: موهای مصنوعی به طور کلی با کیفیت ترین نوع اکستنشن هستند و قیمیت و کیفیت با یکدیگر با همخوانی دارند. البته روی این اکستنشن ها نباید از حرارت زیاد استفاده کنید. وسایلی مانند اتو یا سشوار را در نظر بگیرید و استفاده از آنهارا بکاهید. با اکستنشن نمی توانید به استخر بروید، اگر به خوبی از این اکستنشن ها مراقبت کنید به نوعی ماندگاری آن را برای خود تمدید کنید و مدت زمان بیشتری از این محصول بهره وری کنید.

موهای مصنوعی هندی و چینی موهای با کیفیتی هستند و می توانید مدلی را انتخاب کنید که شباهت زیادی به موهای طبیعی خود داشته باشد. اگر از اکستنشن های با کیفیت استفاده کرده اید، نباید نگران مدل مویی باشید که قرار است روی موهای خود بزنید. فقط باید کمی به آرامی با آنها رفتار کنید هنگام برس زدن، از موهای اکستنشن خود مراقبت کرده و با ملایمت برخورد کنید. از برس های دندانه پهن استفاده کنید تا از شکننده شدن موها جلوگیری کنید.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

سن فروشنده‌ی مو چه تاثیری دارد؟

فروشنده‌ی کم سن موهای سالم تری خواهد داشت.

آیا افرادی که موهایشان را میفروشند افرادی نیازمند هستند؟

خیر. آنها براساس نیاز موهایشان نمیفروشند بلکه عقیده دارند که فروختن بهتر از دور ریختن موها است.

موی زنان باردار برای خرید مو مناسب است؟

خیر. به دلیل تغییرات هورمونی در بدن زنان باردار، موی آنها مناسب نیست.

قیمت‌ موها بر چه اساسی تعیین می‌گردد؟

براساس بلندی، حجم و سلامتی مو قیمت موها تعیین می‌گردد.

برای خرید مو، چه مویی مناسب است؟

موهایی که موخوره نداشته و آسیب دیده نباشه و حجم مناسبی داشته باشد.


کلمات کلیدی:
مرکز خرید و فروش موی طبیعی در تهران، خرید موی طبیعی تهران، هزینه خرید موی طبیعی در تهران، سالن آرایشگاه خرید مو در تهران، قیمت موی طبیعی در تهران، مرکز فروش اکستنشن مو در تهران، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، با کیفیت‌ترین، جدیدترین، خوب، سالن، آرایشگاه، مراکز خرید، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، تهرانی، خرید موی طبیعی برای خانم‌ها، خرید موی طبیعی برای مردان، مراکز خرید موی طبیعی در تهران، خریدار موی طبیعی در تهران، اکستنشن در تهران

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!