• آموزش رنگ مو در کرج
  • هزینه آموزش تخصصی رنگ مو در کرج

آموزش رنگ مو در کرج
سالن شقایق یوسفیان
  • 0938 209 7688
  • 0938 209 7688
  • فلکه اول گوهردشت، به سمت مطهری، ساختمان یاس، طبقه 6، واحد 24

  • تماس




بهترین آموزشگاه رنگ مو در کرج در آرایشگاه شقایق یوسفیان کرج
آموزش تخصصی رنگ مو در آموزشگاه شقایق یوسفیان در کرج

مرکز آموزش تخصصی رنگ مو در کرج در آموزشگاه شقایق یوسفیان با مدیرت خانم یوسفیان ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای رنگ مو





آموزش رنگ مو در کرج | هزینه آموزش تخصصی رنگ مو در کرج

بهترین آموزش رنگ مو در کرج

همه چیز درباره آموزش رنگ مو در کرج:

آموزش رنگ مو در کرج – شما در دوره آموزش رنگ مو انواع رنگ مو ها، شناخت اون ها، انواع لایت ها و مش ها، به پایه رسانیدن مو جهت دکلره کامل مو، رنگ ریشه، نحوه جدا سازی صحیح مو برای رنگ کردن، نحوه صحیح تقسیم مو جهت مش ها و لایت ها و… را آموزش خواهید دید و برای آن مدرک معتبر فنی حرفه ای خواهید گرفت. این حرفه آرایشگاهی درآمد به سزایی برای شما رقم خواهد زد؛ و قرار است آن را در چهل و دو ساعت به صورت مبتدی و پیشرفته فرا گیرید. این دوره اموزشی تا زمان تسلط کامل شما به رنگ و مش، ادامه خواهد داشت و هیچ گونه هزینه اضافی ای از هنرجور اخذ نخواهد شد.

رنگ مو

بهترین آموزش رنگ مو در کرج – به طور کلی مقوله ی زیبایی مو به دو گروه رنگ کردن مو و مدل مو تقسیم می شوند. این دو گروه می توانند به عنوان مکمل های خوبی عمل کرده و زیبایی فرد را بیشتر کنند. قطعاً رنگ می می تواند از اهمیت زیادی برخوردار باشد چرا که یک رنگ زیبا و متناسب با یک براشینگ ساده می تواند بسیار چشمگیر باشد. پس انتخاب درست رنگ متناسب با سلیقه و پوست شما به تخصص خاصی نیاز دارد که باید به یک آرایشگر ماهر سپرده شود.

بهترین آموزشگاه رنگ مو در کرج – رنگ کردن مو در میان خانم ها بسیار پر طرفدار است. خانم ها می توانند با تغییر رنگ موی خود ظاهری متفاوت و جذاب برای خود ایجاد کنند. علاوه بر تنوع انتخاب رنگ بسیار مهم است. برای اینکه بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید نیاز است اطلاعاتی در مورد رنگ مو به دست آورید تا تأثیرات جذاب ان را بر روی صورت خود ببینید. امروزه با توجه به دانش ترکیب رنگ و تنوع ایجاد شده می توان خاص ترین انتخاب ها را داشت.

بهترین آموزش تخصصی رنگ مو در کرج

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین آموزشگاه رنگ مو در کرج و هزینه آموزش تخصصی رنگ مو در کرج می پردازیم.

انواع رنگ مو

رنگ ها به طور کلی به دو گروه تقسیم می شوند:

گروه اول: رنگ های موقتی هستند که اغلب با یکی دو بار شستشو کمرنگ شده و از بین می روند. البته ماندگاری ان ها نیز به کیفیت محصول وابسته است. رنگ های فانتزی قابلیت نفوذ به عمق مو را ندارند و روی سطحی ترین لایه مو قرار می گیرند. رنگ های فانتزی درشکل های مختلف مثل شامپو، پودر فشرده، ماژیک، اسپری و یا محلول عرضه می شوند، رنگ موی موقت اغلب برای مهمانی ها استفاده می شوند اغلب رنگ ان نیز فانتزی و خاص است.

گروه دوم: رنگ های دائمی هستند که متداول ترین شکل رنگ کردن مو هستند. در این گروه مواد رنگ به عمق مو نفوذ کرده و رنگ دانه های ساختار مو را تغییر می دهد. این گروه با شستشو پاک نمی شود و برای پاک کردن آن از دکلره استفاده می شود.

انتخاب رنگ مو:

در انتخاب رنگ مو تنها سلیقه ملاک نیست. دنیای رنگ مو دنیای پیچیده و پر نکته ای است و چره فرد و رنگ پوست آن تنها یکی از ده ها نکته ای است که در انتخاب رنگ مو مورد توجه است پس بهتر است در انتخاب رنگ مو از یک آرایشگر حرفه ای کمک بگیرید. بسیار پیش می آید که فرد با توجه به سلیقه و رنگ پوست خود رنگ انتخاب کرده است و در نهایت نتیجه آن اصلاً به چیزی که انتخاب کرده شباهت ندارد. جنس مو، تناژ فرعی مو و نکات دیگر نیز باید در نظر گرفته شود که تنها در توان آرایشگری خبره است.

دانستنی های قبل و بعد از رنگ کردن موها:

حفظ سلامتی و شادابی مو باید برای همه افراد حائز اهمیت باشد. گاهی اوقات باندانم کاری های خودمان صدماتی به موهایمان وارد می‌کنیم؛ که بعضی از این صدمات غیرقابل‌جبران هستند.

یکی از صدمات رایج بین افراد، رنگ کردن بیش‌ازحد موها و رعایت نکردن اصول و قواعد بعد و قبل از رنگ کردن موها می باشد.
اگر اطلاعاتی درزمینه‌ی رنگ کردن ندارید به شما توصیه می‌شود؛ خودتان اقدام به رنگ کردن مو نکنید؛ چون برای حفظ درخشندگی موها، ثبات و ماندگاری رنگ و درآوردن موها به رنگ دلخواه نیاز به دانش و تجربه درزمینه‌ی رنگ کردن؛ دارید.

باید توجه داشته باشید که در طول یک سال بیش از ده بار موهایتان را رنگ نکنید؛ چراکه در اثر استفاده مداوم از رنگ، لایه ی سطحی مو که آن را در برابر عوامل محیطی محافظت می‌کند؛ از بین می‌رود و تأثیرات بدی همچون کدری و خشکی روی موها می گذارد.

اثرگذاری رنگ ها:

اثرگذاری رنگ موها، متناسب با سن، رنگ پوست و مدت‌زمانی که صرف رسیدگی به موها می‌کنید؛ در افراد متفاوت است.

معمولاً ماندگاری مش بیشتر از رنگ کردن کل موها است؛ بخصوص زمانی که روی موهای طبیعی خود، مش را انجام می‌دهید؛ ماندگاری اش بیشتر خواهد شد.

افرادی که دارای پوستی تیره هستند؛ رنگ هایی که دارای پایه قرمز و یا رنگ های گرم مانند شرابی، مسی، آلبالویی و قرمز برایشان گزینه ی مناسبی است.

افرادی که دارای پوستی روشن هستند؛ رنگ هایی همچون رنگ های بلوند طلایی، کاراملی، بژ یا صدفی، یخی، گلبه ی، یاسی، سوسنی، مرواریدی، بنفش برایشان گزینه ی مناسبی است.

نحوه ی بکار بردن نرم‌کننده‌ها بعد از رنگ کردن مو:

با توجه به این موضوع که باید بعد از رنگ کردن مو، حتماً از نرم کننده ها جهت افزایش ماندگاری و ثبات رنگ، استفاده شود؛ چگونگی انجام این کار را در زیر بیان کرده ایم:
ابتدا بعد از حمام، موهای خود را آبکشی نمایید؛ چراکه خیس بودن مو، مانع از جذب مواد نرم کننده به داخل ساقه ی مو می‌شود؛ بعد با انگشتانتان موها را به‌آرامی ماساژ دهید؛ سپس با استفاده از شانه ی دندانه درشت، مواد نرم کننده را به‌کل موها پخش‌کنید.

جایگاه شامپو در ماندگاری رنگ مو:

بعد از رنگ کردن مو یکسری اصول را باید رعایت کنید؛ تا ثبات و ماندگاری مو افزایش بیابد؛ یکی از این کارها این است که بلافاصله بعد از رنگ کردن مو، از شامپو استفاده نکنید؛ و حتی استفاده از شامپو را به چهل‌وهشت ساعت بعد از رنگ کردن مو، موکول نمایید.

علت تأخیر در شامپو کردن مو این است که در این فاصله زمانی، رنگ به‌خوبی به داخل ساقه ی مو نفوذ کند؛ و شما به رنگ ایده آل خود دست بیابید؛ و همچنین با این کار ماندگاری رنگ نیز افزایش می یابد.

بعد گذشتن دو روز از رنگ کردن مو، شما می‌توانید یک روز در میان از شامپو استفاده نمایید؛ باید بدانید که با استفاده بیش‌ازحد از شامپو، چربی و رطوبت مو از بین می‌رود؛ درحالی‌که موها برای حفظ سلامتی خود نیاز به مقداری رطوبت و چربی‌دارند.

توصیه ما برای افرادی که دارای موهای خیلی چرب هستند؛ این است که از تکنیک شامپو خشک (شامپوی خشک شامپویی است که جهت اثرگذاری روی موها نیازی به آبکشی ندارد.) استفاده کنند.

نکات کلیدی رنگ کردن مو:

• توجه به مدت قرارگیری رنگ روی موهای سر،
• توجه به شستشوی کامل موها بعد از رنگ کردن،
• توجه داشته باشید هنگام رنگ کردن مو حتماً از دستکش استفاده کنید؛
• توجه داشته باشید هر رنگی یکسری دستورالعمل دارد؛ که باید به‌دقت و به ترتیب انجام شود؛ تا به رنگ ایده آل خود دست بیابید؛
• توجه داشته باشید به دلیل اختلاف در ترکیب مواد شیمیایی رنگ ها، از ترکیب کردن چندرنگ برای رنگ کردن موها استفاده نکنید؛
• توجه داشته باشید از رنگ مو جهت رنگ کردن ابروها و مژه ها استفاده ننمایید؛
• توجه داشته باشید که باید احتیاطات لازم در هنگام رنگ کردن را رعایت کنید؛ چراکه ممکن است خطرهای جبران‌ناپذیری را به شما وارد شود؛ مثل ریخته شدن رنگ داخل چشم که ممکن است آسیب دائمی به چشم وارد شود؛
• توجه داشته باشید که افراد حساس که دارای آلرژیک هستند؛ احتیاطات لازم را جهت کنترل حساسیت خود انجام دهند.

طرز صحیح استفاده از دستگاه های حرارتی:

افرادی که از رنگ موی بور یا قهوه ای مایل به قرمز استفاده کردند؛ اگر از دستگاه های حرارتی چون اتو، سشوار و فر کننده‌ها بدون رعایت اصول و قواعد، استفاده کنند؛ موهایشان کدر و بدرنگ می‌شود.
پیشنهاد ما این است که بعد از حمام کردن حتماً آب موهای خود را با حوله بگیرید؛ آنگاه از سشوار استفاده کنید؛ و در ضمن درجه ی دستگاه های حرارتی را روی کمترین درجه قرار بدهید؛ و هرگز دستگاه های حرارتی مثل سشوار را به مو نچسبانید؛ و در فاصله مناسب از مو قرار دهید؛ و از شانه هایی استفاده کنید که فاصله بین دندان‌ها کم باشد؛ تا کمترین آسیب به مو وارد شود؛ و همچنین شکنندگی موهای رنگ‌شده نیز کمتر خواهد شد.

تاریخ‌مصرف محصولات آرایشی:

محصولات آرایشی و زیبایی دارای تاریخ‌مصرف هستند؛ یعنی باگذشت زمان از میزان تأثیرگذاری آن هنگام استفاده کردن کاسته می‌شود؛ علت کاهش این تأثیرگذاری تجزیه مواد تشکیل‌دهنده آن محصول است؛ که نه‌تنها این تجزیه ی مواد اثر مثبت ندارد بلکه ممکن است اثر منفی روی موها داشته باشد؛ درنتیجه توجه به تاریخ‌مصرف محصولات زیبایی و بهداشتی را در اولویت اول خود قرار بدهید.

هر محصولی یک مدت‌زمانی برای استفاده روی آن درج‌شده است؛ مثلاً شامپوها و انواع نرم‌کننده‌ها به مدت سه سال قابل‌استفاده هستند؛ و انواع ژل ها و موس‌ها به مدت سه تا پنج سال قابل‌استفاده هستند.

توجه داشته باشید هر چه مواد تشکیل‌دهنده طبیعی تر باشد؛ مدت ماندگاری کمتری خواهند داشت؛ و نمی‌توان طولانی‌مدت از آن‌ها استفاده کرد؛ و همچنین جهت افزایش بازدهی محصولات آن ها را در محیط خشک و دمای پایین نگه‌دارید؛ زیرا گرما و رطوبت باعث رشد باکتری ها می‌شود و محصول شمارا فاسد می‌کند.

راه های تشخیص دادن فاسدشدن محصولات:

• تغییر رنگ،
• تغییر بو،
• از دست رفتن یکنواختی مواد.

جایگاه آب‌رسانی در هنگام رنگ کردن:

شادابی موها بستگی به میزان آبی دارد که در موها قرار دارد؛ به همین دلیل ازلحاظ آب‌رسانی به مو، دقت ویژه-ای داشته باشید.

معمولاً بعد از رنگ کردن؛ میزان آب مو کم می‌شود؛ به همین دلیل از ماسک های آب رسان و نرم‌کننده‌ها بعد از رنگ کردن استفاده کنید؛ این کار نه‌تنها میزان آب داخل مو را تنظیم می‌کند؛ بلکه ماندگاری رنگ را نیز بیشتر می‌کند؛ همچنین استفاده بیش‌ازحد از اتوی مو، سشوار و سایر دستگاه های حرارتی نیز باعث خشکی موها می‌شود؛ بنابراین بعد از رنگ کردن حتماً هفته ای یک‌بار از محصولات آب‌رسانی استفاده کنید؛ تا موهای شاداب و درخشان داشته باشید؛ و قدمی محکم و ثابت در حفظ سلامتی موهای خود برداشته باشید.

نکات قابل‌تأمل هنگام رنگ کردن:

• رنگ هایی را استفاده کنید؛ که باپوست شما تناسب رنگی داشته باشد؛ درواقع همه ی افراد نمی-توانند از رنگ مویی که تناژ خاکستری دارند استفاده کنند؛ یا همه ی افرا نمی‌توانند از رنگ موی طلایی استفاده کنند.

• پیشنهاد ما جهت درخشندگی مو این است که قبل از رنگ کردن مو از نرم‌کننده‌ی مناسب مویتان استفاده کنید.

• در ترکیب رنگ ها از خلاقیت خود استفاده نکنید؛ چون ترکیب شیمیایی هر رنگی متفاوت است؛ و ترکیب شیمیایی به‌دست‌آمده از مخلوط کردن رنگ ها ممکن است صدمات جدی به مو وارد کند.

• هنگام استفاده از رنگ هرگز ریشه موها را رنگ نکنید؛ چراکه علاوه بر این‌که به ریشه مو آسیب‌زده می‌شود؛ احتمال ایجاد حساسیت در پوست سر را نیز به وجود می‌آورد؛ همچنین قبل از رنگ کردن از کرم مرطوب‌کننده اطراف گوش، گردن و پیشانی استفاده کنید؛ تا در این ناحیه‌ها هم دچار حساسیت پوستی نشوید.

سخن آخر:

حرفه ای که در مورد آن صحبت کردیم، رشته ای به شدت درآمد زا می باشد. پس می توانید با آموختن آن به درآمد مطلوب تان نیز برسید؛ اما به روز بودن در اطلاع داشتن از مدل های روز و مد ها نیز در این رشته حائز اهمیت می باشد.
امید داریم که در این حرفه بتوانید به درجه های بالایی از موفقیت برسید. در صورتی که سوالی داشتید، با آموزشگاه تماس بگیرید.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

هزینه‌ی دوره‌ی آموزشی رنگ مو چقدر است؟

هزینه‌ها متناسب با نوع برگزاری کلاسها یعنی خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی بودن تعیین می‌گردد بنابراین جهت اطلاع از هزینه ها تماس بگیرید.

آیا بعد از اتمام دوره‌ی آموزشی میتوام در آموزشگاه، کارآموز شوم؟

بله با صرف هزینه شما می‌توانید به عنوان کارآموز در آموزشگاه کار کنید.

اگر در پایان دوره سوالی داشتم یا به آموزش بیشتری احتیاج داشتم باید هزینه ای پرداخت کنم؟

خیر. در اخر کلاس دوره‌ی رفع اشکال برگزار شده و حداکثر تا چند ماه بعد از اتمام دوره می‌توانید از راهنمایی مربیان آموزشگاه بهره‌مند شوید.

برای ثبت نام در دوره‌ی آموزشی رنگ مو چه مدرکی لازم است؟

برای شرکت در دوره‌ی آموزشی نیازی به داشتن مدرک نیست.

آیا آموزش رنگ ومش روی موهای واقعی هم انجام می‌شود؟

بله. بعد از اتمام دوره‌های تئوری و عملی شما روی موهای واقعی کار خواهید کرد.

آیا این دوره جزوه دارد؟

بله. در پایان دوره‌، جزوه‌ی آموزشی به شما داده خواهد شد.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
آموزش رنگ مو در کرج، بهترین آموزشگاه رنگ مو در کرج، بهترین مدرس رنگ مو در کرج، مرکز آموزش فوق تخصصی رنگ مو کرج، مدرک فنی حرفه ای، مدرک بین المللی، هزینه آموزش تخصصی رنگ مو در کرج، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، دوره آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، کرجی، مدل، مراکز، تخفیفان، نی نی سایت، فیتو، مربی، مدرس، بهترین مدرس کار با مواد در کرج، آموزش کار با مواد در کرج، دوره آموزش رنگ مو در کرج، بهترین آموزشگاه کار با مواد در کرج،

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!