آموزش کاشت ناخن در فردیس کرج

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

آموزش کاشت ناخن در فردیس کرج

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • آموزش کاشت ناخن در فردیس کرج
  • آموزشگاه کاشت ناخن در فردیس کرج

آموزش کاشت ناخن در فردیس کرج
سالن کاشت ناخن فردیس کرج
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • فردیس کرج

  • تماس



کاشت ناخن در آرایشگاه هایپر بیوتی فردیس کرج

خدمات حرفه ای کاشت ناخن در آرایشگاه هایپر بیوتی در فردیس کرج

مرکز تخصصی کاشت ناخن در فردیس کرج در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای ناخن



آموزش کاشت ناخن در فردیس کرج

آموزشگاه کاشت ناخن در فردیس کرج

همه چیز درباره کاشت ناخن

آموزش کاشت ناخن در فردیس کرج – یکی از معیار های دستان زیبا، داشتن ناخن هایی بلند و مرتب می باشد. به همین منظور کاشت ناخن امروزه رواج بیشتری پیدا کرده است. هنرجو در دوره آموزش کاشت ناخن با سه روش کاشت متداول که شامل پودری، ژله ای و قالبی می باشد آشنا می شود. از دیگر مزایای کاشت ناخن می توان به بر طرف کردن انحراف ناخن و از بین بردن شکنندگی ناخن و یک دست کردن ناخن ها نام برد. آموزش کاشت ناخن در فردیس کرج

حرفه ناخن در بین خانم ها از محبوبیت خاصی برخوردار است. حتی آن هایی که به دلایل کاری مثل کارمند بودن در ارگان های دولتی، به صورتی که می توانید شما به عنوان یک ناخن کار حرفه ای به طور طبیعی با موادی که در طول دوره با آن ها آشنا می شوید، ناخن هایشان را زیبا کنید.

پس باید متذکر شویم که شما با انتخاب این حرفه در طول ایام سال مشتری خودتان را دارید. بالخص در حرفه کاشت ناخن، چون ناخن ها به علت رشد، به طور معمول بین هجده تا سی روز نیاز به ترمیم دارند. (این مدت بستگی به رشد ناخن مشتری دارد).

دوره آموزش کاشت ناخن در فردیس کرج

شما در طول این دوره با سر فصل های زیادی آشنا خواهید. ما می خواهیم شما را پس از این دوره و گرفتن مدرک معتبر، وارد بازر کار کنیم تا بتوانید به راحتی از آن کسب درآمد کنید. در ابتدای هردوره آموزشی باید با سر فصل ابزار شناسی آشنا شوید. از دیگر مواردی که به صورت حرفه ای باید با آن ها آشنا شوید را می توان، مانیکور خشک و تر، پدیکور، آموزش کاشت پایه، آموزش کاشت هلویی، آموزش ژلیش، انواع طراحی و… را نام برد.

البته نا گفته نماند که با توجه به دوره طراحی ناخن، می توانید این دوره را به صورت خیلی تخصصی تر پشت سر گذارید و به راحتی از دو رشته پول ساز آرایشگاهی برای خود درآمد زایی کنید.

این دوره تخصصی در دو سطح مبتدی و پیشرفته برگزار خواهد شد. در ادامه توضیح مفصلی در این باره خواهید خواند. آموزشگاه کاشت ناخن در فردیس کرج

آموزش کاشت ناخن در فردیس کرج

در اینجا به بررسی و معرفی آموزشگاه کاشت ناخن در فردیس کرج می پردازیم.

سر فصل های فنی حرفه ای

• ابزار شناسی
• مانیکور خشک و تر
• پدیکور
• آموزش کاشت پایه
• آموزش کاشت هلویی
• آموزش ژلیش
• انواع طراحی (طلاکوب، ماربل، سیلک و گل خشک)

در دوره مبتدی آموزش کاشت ناخن چه آموزش هایی می بینیم؟

دوره های آموزش کاشت ناخن در فردیس کرج – هنرجو بعد از اطلاع دقیق از روش های حفظ بهداشت ناخن و راه های جلوگیری از ایجاد قارچ ناخن به فرا گیری سر فصل های: مانیکور خشک و تر، پدیکور، کاشت پایه، کاشت هلویی، کاشت میکس، ریموور، کار با انواع قالب، کاشت تزیینی، مرمریت و گل خشک سیلک، طلاکوب و ماربل می پردازد. ضمن فراگیری موارد نام برده، موارد عملی به ایشان آموزش خواهد داده شد. وی در دوره آموزش کاشت ناخن با نحوه سوهان کشی و حرکت صحیح دست به هنگام سوهان کشی، میزان فشار مناسب و نحوه حرکت دست ها در گوشه ناخن ها همچنین انواع روش های کاشت ناخن، مزیت های هر روش، تفاوت های آن ها را آموزش خواهد دید.

در دوره پیشرفته آموزش کاشت ناخن چه آموزش هایی می بینیم؟

دوره های آموزش کاشت ناخن در فردیس کرج – این دوره نسبت به دوره مبتدی، شامل موارد بیشتری برای آموزش می باشد. هنرجو در این دوره با انواع کاشت پودر کریستالی، شاین، هلویی، بیبی بومر، کاشت گریم، کاشت میکس و قالب، نحوه چسباندن فرمر و کاشت با فرمر (کاشت بدون تیپ)، کاشت با پودر رنگی و لیکویید، کاشت فرنچ ثابت، ژلیش کردن ناخن و انواع مدل های طراحی آشنا خواهد شد.
ما در ادامه شما را دوره پنج جلسه ای (آموزش و تمرین) پیشرفته ژل و کاشت پودری آشنا میکنیم که در این دوره آموزشی عناوین، شناخت ساختمان ناخن، فرمر گذاری صحصح و اصولی، دیپ مانیکور، کار با ژل بیلدر، صدف سازی و گریم ناخن با پلی ژل، استند گلس، فول گلس، ببی بومر، فرم های ژورنالی، فلاورینگ، مرمید، اسموکی، ساخت ژل ها و پلی ژل های رنگی، لمینت ناخن، رابربیس آموزش داده خواهد شد.

دوره پیشرفته آموزش کاشت روسی ناخن

دوره پیشرفته آموزش کاشت ناخن روسی در پنج جلسه (آموزش و تمرین) برگزار می شود که با گذراندن این دوره در انتها به شما مدرک مدرسه لینسپایر روسیه تعلق می گیرد (مدرکی بین المللی)، موارد آموزشی در این دوره عبارتند از: دیپ مانیکور، کاشت آرک، میندال سالنی، میندال ژورنالی، استلیت به همراه چهار دیزاین معروف روسی، ساخت ژل ها و پلی ژل های رنگی.

ما در دوره کاشت ناخن با چند نفر هم دوره ای هستیم؟

دوره آموزش کاشت ناخن طبق قوانین فنی حرفه ای، در صورت به حد نصاب رسیدن اعضا هفته ای سه بار برگزار می شود. این کلاس ها به صورت خصوصی (یک تا سه نفر)، نیمه خصوصی (سه تا پنج نفر) و گروهی (پنج تا پانزده نفر) با هماهنگی مربی دایر می شود. ضمنا برای خانم های شاغل و عزیزانی که از شهرستان میهمان ما هستند، برگزاری کلاس ها در آخر هفته ها، روزهای تعطیل و ساعات پایانی روز (عصرها) نیز مهیا می باشد.

ابزار و وسایل مورد نیاز در دوره کاشت ناخن

وسایل تهیه شده توسط آموزشگاه جهت رفاه حال هنرجو شامل: دستگاه سوهان برقی، سوهان دستی، پرایمر، ضد قارچ، پودر کاشت، لیکویید کاشت، سوهان برقی، سوهان چوبی، بافر، تیپ پایه بلند و پایه کوتاه، کاتر (جهت کوتاه کردن تیپ)، نیپر، سوهان ناخن، ژل مخصوص مانیکور، کرم مخصوص مانیکور، ناخن گیر، چسب ناخن، لنز ناخن، لاک مخصوص فرنچ، انواع لاک طراحی، انواع لاک رنگی، شابلون، محلول ضد عفونی، پنبه، میز مخصوص مانیکور، صندلی مخصوص پدیکور می باشد.

ما بعد از اتمام دوره کاشت ناخن چه توانایی های کسب می کنیم؟

هنرجو با تمرین و کسب مهارت در این دوره آموزشی می تواند با دریافت مدرک خود از سازمان فنی حرفه ای کشور، با تبهر در انجام اموری چون انواع کاشت (هلویی، گریم، بیبی بومر و…)، مانیکور و پدیکور، انواع طراحی و… به راحتی در سالن های زیبایی مشغول به کار و کسب درآمد از آن شود.

بازار کار کاشت ناخن:

کاشت ناخن نیاز به ترمیم و مراجعه مشتریان در حد فاصل سه هفته الی یک ماه دارد، از این رو شما همیشه مشتریان خود را در ایام سال خواهید داشت؛ اما اگر به دنبال کسب درآمد بیشتری از این رشته آرایشگاهی هستید حتما دوره پیشرفته کاشت ناخن را پشت سر گذارید. امید داریم که بتوانید در سالن های زیبایی مشغول به کار شوید و بهترین خدمات خود را به مشتریان ارائه دهید.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین مرکز آموزشی کاشت ناخن در کرج:
  • مرکز آموزش چهره سازان
  • مرکز آموزش شا محمدی
  • مرکز آموزش سپی نیل
  • مرکز آموزش اسعدی
  • مرکز آموزش مه نیا
  • مرکز آموزش ماهدیس
  • مرکز آموزش رهامی
  • مرکز آموزش یگانه
  • مرکز آموزش وگا بیوتی
  • مرکز آموزش پریا
  • مرکز آموزش آناهید
  • مرکز آموزش رمضانی

سپی نیل
0937579 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اسعدی
0912535 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
وگا بیوتی
0263445 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
رمضانی
0992470 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
لیدا رهامی
0912869 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سمر یگانه
0912772 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

محل سکونت من شهرستان بوده در کلاسهای کاشت ناخن میتوانم شرکت کنم؟

بله. این آموزشگاه برنامه خاصی برای افراد شهرستانی دارد جهت اطلاع از برنامه ها تماس بگیرید.

افراد شاغل در کلاسهای کاشت ناخن میتوانند شرکت کنند؟

بله. این آموزشگاه برنامه خاصی برای افراد شاغل دارد جهت اطلاع از برنامه ها تماس بگیرید.

دوره آموزشی کاشت ناخن جزوه دارد؟ از کجا میتوانم آن را تهیه کنم؟

بله. آموزشگاه جزوه را در اختیار شما قرار خواهد داد.

دوره کاشت ناخن مدرکی هم دارد؟

بله. شما میتوانید در آزمون فنی حرفه ای شرکت کرده و مدرک آن را بگیرید.

آموزش روی ناخن واقعی هم انجام میشود؟

بله. بعد از اتمام آموزش تئوری و عملی و با کسب مهارت میتوانید روی ناخن های واقعی زیر نظر مربیان کاشت ناخن را انجام دهید.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین مرکز آموزش کاشت ناخن در فردیس کرج، آموزشگاه کاشت ناخن در فردیس کرج، آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی در فردیس کرج، کلاس کاشت ناخن در فردیس کرج، دوره کاشت ناخن در فردیس کرج، کاشت ناخن، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، فردیس کرجی، مدل، مراکز، تخفیفان، ژلیش، کلاس، لوازم، مربی، ناخن کار

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!