تزریق ژل و بوتاکس در کرج

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

تزریق ژل و بوتاکس در کرج

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • تزریق ژل و بوتاکس در کرج
  • بهترین دکتر تزریق ژل و بوتاکس در کرج

تزریق ژل و بوتاکس در کرج
تزریق ژل و بوتاکس در کرج
  • 0912 345 ****
  • 026 1234 ****
  • کرج

  • تماس



تزریق ژل و بوتاکس در کرج در مرکز هایپر بیوتی

خدمات تخصصی تزریق ژل و بوتاکس حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در کرج

مرکز تخصصی تزریق ژل و بوتاکس در کرج در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات تخصصی ای تزریق ژل و بوتاکس



تزریق ژل و بوتاکس در کرج

تزریق ژل و بوتاکس در کرج

تزریق ژل و بوتاکس در کرج – امروزه خیلی از خانم ها و حتی آقایان نیز به فکر زیبایی صورتشان می باشند و هرچه بیشتر می کوشند تا از پیری زود رس جلوگیری نمایند و ظاهر زیبا تر و شاداب تر داشته باشند یکی از متد های پر کاربرد امروزه استفاده از فیلر یا بوتاکس می باشد لازم است بدانید که برای انجام این متد ها نیازی به جراحی نمی باشد.

بهترین دکتر تزریق ژل و بوتاکس در کرج

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین دکتر تزریق ژل و بوتاکس در کرج می پردازیم.

بوتاکس چیست؟

با بالا رفتن سن به تدریج چین و چروک های صورت افزایش می یابد همچنین خیلی از افراد نیز در سنین پایین تر دچار پیری زودرس خواهند شد که در این صورت ممکن است شخص نسبت به چهره خود احساس ناخوشایندی داشته باشد در نتیجه به دنبال روشهایی برای زیبایی پوست خود باشند. در چنین مواقعی بوتاکس میتواند به اصلاح چین و چروک های اطراف چشم و خطوط پیشانی و خطوط لبخند کمک کند.

ممکن است این سوال برای تان پیش آید که چگونه بوتاکس سبب رفع چین و چروک های صورت و زیبایی آن خواهد شد؟ بوتاکس در هر ناحیه از عضله تزریق شود سبب مسدود سازی سیگنالهای عصبی آن عضله خواهد شد یا به اصطلاح سبب فلج شدن آن سیگنال می شود که در این صورت چروکی کمتری در صورت ظاهر خواهد شد.

کدام نواحی بوتاکس، قابل تزریق می باشد؟

باید به این نکته دقت کنید که، بوتاکس تنها در نواحی قابل استفاده است که چین و چروک های آن بر اثر حرکت دادن عضلات پدید آمده باشند. اینگونه چین و چروک ها چین و چروک های پویا یا دینامیکی نام دارند.
به طور کلی می توان گفت اثر بوتاکس بر روی چین و چروک های پنجه کلاغی و خطوط دور چشم، خطوط پیشانی و همچنین خطوط لبخند بیشتر میباشد و نتیجه بهتری را از خود به جای میگذارد.
بوتاکس بر روی چین و چروک های ظریف و چال مانند همچون چروک های ناشی از چاق و لاغر شدن صورت (چروک استاتیک) اثر نتیجه بخشی نخواهد داشت و انجام بوتاکس برای چنین چروک هایی که بیشتر در گردن و گونه ها هستند توصیه نمی شود.
اثر بخشی بوتاکس 3 الی 4 ماه دوام خواهد داشت؛ بنابراین یک روش دائمی محسوب نمی‌شود و برای دائم شدن اثر آن باید چندین بار از این رو ش بهره برد.

بوتاکس چه عوارضی در پی خواهد داشت؟

– با مسدود سازی سیگنال ها، سبب ضعیف شدن و یا فلج شدن عضلات اطراف میشود.
-کهیر و خارش
-درد خونریزی یا التهاب و قرمزی پوست و یا کبود شدن و تورم
-اگر بوتاکس در نزدیکی چشم تزریق شود امکان افتادگی پلک یا ابرو وجود دارد.
-خشک شدن دهان
-مشکل در بلعیدن نفس کشیدن و تکلم
-مشکلات کیسه صفرا
-حالت تهوع
-مشکلات مربوط به چشم مانند: تاری دید و مشکل در دیدن

گاهی اوقات هنگامی که افراد می ‌خواهند این پروسه را مجدّداً تکرار نمایند نتیجه اثر بخشی را نخواهد داشت؛ زیرا آنتی بادی هایی که با این سم مبارزه می کنند مانع اثربخشی آن می شوند که چنین امری تنها در یک درصد افراد که این متد را مجدّداً انجام می دهند رخ می دهد.

نکته ای که خیلی حائز اهمیت است، این است که پس از انجام بوتاکس ناحیه مورد نظر را مالش و یا ماساژ ندهید زیرا پخش شدن این سم در دیگر نواحی صورت خواهید شد.

تزریق ژل:

تزریق ژل در نواحی و بافت های نرم به منظور پر تر و محکم تر شدن آن ناحیه صورت می گیرد.
تزریق ژل در زیر سطح پوست سبب حجیم تر شدن آن ناحیه و بافت آن می شود.
ژل از موادی تهیه شده است که موجب پر تر شدن بافت های مورد نظر می شود. این مواد عبارتند از:
کلسیم هیدروکسیلاپاتیت و اسید هیالورونیک.

ژل یا فیلر پوستی تا چه حد ماندگار است؟

اثر بخشی و ماندگاری ژل یا فیلر پوستی در افراد با یکدیگر متفاوت است بدین گونه که در برخی از افراد حداقل شش ماه دوام دارد و در برخی دیگر تا یک سال الا دو سال نیز دوام دارد.

تزریق ژل یا فیلر پوستی برای کدام ناحیه مناسب ‌تر می باشد؟

-برای پر کردن چین و چروک های زیر چشم و کمرنگ شدن سایه های آن مناسب می باشد.
-برای حجیم سازی لب های نازک مناسب است.
-برای ناحیه هایی از صورت که دارای عمق کمتری هستند مناسب می باشد و سبب پر تر شدن آن ناحیه می شود.
-برای پر کردن چین و چروک های استاتیک (اطراف دهان ، کنار گونه و گردن) بسیار مناسب می باشد.

تزریق ژل چه خطراتی را به دنبال دارد؟

به طور کلی میتوان گفت که تزریق ژل خطر جدی به دنبال نخواهد داشت و تقریباً بی خطر می باشد؛ اما گاهی اوقات ممکن است به دلیل برخی از حساسیت ها عوارض شایعی به دنبال داشته باشند که به شرح زیر می باشد:
• آسیب های پوستی، که به صورت زخم یا عفونت ظاهر می شوند.
• بثورات پوستی همراه با خارش یا زخم های جوش مانند.
• ظاهر ناخوشایند به علت عدم تقارن ناشی از تزریق ژل یا برآمدگی بیش از اندازه
• حس کردن ماده ای که برای پر کردن در زیر پوست تزریق شده است.
• کوری یا دیگر مشکلات مربوط به چشم ها
• مردن سلول های پوستی به علت عدم جریان خون در آن ناحیه.

تفاوت ژل و بوتاکس در چیست؟

بوتاکس به طور معمول با فلج کردن عضلات نواحی بالایی صورت مانند: خطوط دور چشم و چین و چروک پیشانی به کار می رود و بالعکس ژل یا فیلر های پوستی با حجیم کردن نواحی کم عمق در قسمت های پایینی صورت مانند: چروک های اطراف دهان، پر کردن لب های کوچک و نازک و خطوط روی گونه ها قابل استفاده می باشد گاهی اوقات نیز از این رو ش علاوه بر رفع چروک های استاتیک برای چروک های پویا نیز قابل استفاده می باشد.

تفاوت دیگر ژل با بوتاکس در زمان ماندگاری آنها می باشد؛ به طوری که بوتاکس به طور معمول تا ۴ ماه ماندگار است در صورتی که ژل یا فیلر پوستی حداقل تا ۶ ماه دوام دارد.

مدت زمانی که به طول می انجامد تا ژل به چهره فرد تزریق شود 30 الی 60 دقیقه می باشد در صورتی که این مدت زمان برای انجام بوتاکس 20 الی 30 دقیقه می باشد. از دیگر استفاده های ژل می توان از آن برای نواحی مانند: چروک های بالای گردن، سینه، دست ها، لاله گوش و دیگر نواحی بدن استفاده کرد. از دیگر کاربرد های تزریق بوتاکس می توان به درمان تعریق مفرط سردرد و دندان قروچه اشاره نمود.

عوارض بوتاکس بیشتر است یا ژل؟

به طور کلی می توان گفت هر دو روش جوان سازی، دو روش ایمن محسوب می شود و عوارض های ناشی از تزریق این دو که در موارد بالا ذکر شده است تنها در یک درصد افراد رخ می دهد و سالانه میلیون ها نفر برای انجام این روش ها به کلینیک های درمانی و افراد متخصص در این زمینه مراجعه می کنند.

تفاوت فیلترهای اصلی با فیلرهای تقلبی در چیست؟

تفاوت فیلر های اصلی و تقلبی به چند گزینه وابسته می باشد که این موارد عبارتند از: قیمت آن ها، برخوردار بودن از لیبل اصالت کالا، حجم فیلر، برخورداری از ماندگاری بالا و خارج شدن ژل از پوست.

1) قیمت: ژل ها و فیلر های اصلی دارای قیمت بالاتری نسبت به فیلر و ژل های تقلبی دارند به گونه ای که ژل های اصلی به ازای هر یک سی سی هزینه ای بیش از یک میلیون تومان دارند.

2) لیبل اصالت کالا: ژل هایی که اصلی نمی باشند لیبل مورد نیاز برای ردیابی از طرف سازمان غذا و دارو را نخواهند داشت.

3) حجم فیلر ها: یکی از موارد بارز تقلبی بودن فیلر ها حجم آن ها می باشد به گونه ای که فیلر هایی با حجم ده سی سی نشان دهنده تقلبی بودن آن ها می باشد و چنین فیلر هایی مناسب صورت نمی باشد. حجم فیلر های اصلی یک الی دو سی سی می باشد.

4) ماندگاری: ژل های خوب و اصلی ماندگاری شان به یک الی دو سال می انجامد اما ژل های تقلبی و غیر اصلی یا ماندگاری شان بسیار پایین است و یا به علت داشتن مواد پلی مری که غیر قابل جذب هستند ماندگاری شان بیشتر از حد معمول است.

5) خارج شدن از پوست: ژل های غیر اصلی گاهی اوقات یا عفونی می شوند یا در زیر پوست جا به جا و متورم خواهند شد که در این صورت ممکن است خود به خود از پوست خارج شوند.

استفاده از این متد به چه افرادی توصیه نمیشود؟

با وجود اینکه استفاده از ژل یا فیلر خطرات جدی را به دنبال ندارد و تهاجمی نمی باشد برای برخی افراد مناسب نمی باشد.
خانم هایی که باردار هستند و یا دوران شیردهی را می گذرانند و همچنین افرادی که به بیماری های خاصی مبتلا هستند داروهای خاصی را استفاده میکنند استفاده از این روش توصیه می شود و بهتر است پیش از انجام این کار با متخصص این زمینه مشورت کرد.

تزریق ژل بهتر است یا بوتاکس؟

ممکن است شما نیز مانند هر شخص دیگری این سوال برای تان پیش آید که تزریق ژل بهتر است یا بوتاکس؟
تزریق هریک از این متد ها بستگی به ناحیه تحت درمان و نوع چروک های آن (کم عمق یا عمیق بودن) چروک ها دارد. گاهی اوقات فرد متخصص در این زمینه بر اساس چروک های پوست تان ترکیبی از این دو تکنیک را به شما پیشنهاد خواهد داد. برای انتخاب مناسب ترین گزینه بهتر است با پزشک خود پیش از انجام این کار مشورت کرد.
اگر صورت تان دارای چروک های عمیقی می باشد که هنگام اخم نمایان می شوند و ظاهرتان را ناخوشایند به نمایش می گذارد تزریق بوتاکس بهترین گزینه برای شما است اما اگر صورت شما دارای چروک هایی است که حتی موقع استراحت ماهیچه های تان وجود دارد بهتر است گزینه تزریق ژل را انتخاب نمایید.

تفاوت درد تزریق ژل و بوتاکس:

برای تزریق هر دو ماده تقریبا پروسه یکسانی طی می شود و درد های ناشی از این دو متد تقریبا مشابه است. به طور کلی دردی که ناشی از وارد شدن سوزن به پوست است احساسی شبیه به خراشیده شدن پوست را در شخص ایجاد می کند.
در برخی از مناطق صورت مانند خط حد فاصل بینی و دهان و خط میان چانه و دهان به علت برخوردار بودن از پایانه های عصبی زیاد، فرد با تزریق ژل یا بوتاکس احساس درد شدیدی داشته باشد. در چنین مواقعی فرد متخصص برای بی حس کردن ناحیه مورد نظر از داروهای بی حسی موضعی بهره می برد.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های تزریق ژل و بوتاکس در کرج:
  • مرکز آترین
  • مرکز آزادی پیکر
  • مرکز آپیلنس
  • مرکز مهدی نژاد
  • مرکز سدنا
  • مرکز اصیلا
  • مرکز آلا
  • مرکز انجمنی
  • مرکز آیسان
  • مرکز اصل
  • مرکز امینیان
  • مرکز مردانی
  • مرکز آوینا
  • مرکز شهنوازی
  • مرکز گلشهر

یاسمی
0910437 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
لوانا
0939518 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
الیت
0263449 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
انجمنی
0938621 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اصیلا
0912360 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
رزا
0263499 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا قطع تزریق بوتاکس در افتادگی عضلات صورت تأثیر می‌گذارد؟

قطع تزریق بوتاکس سبب افتادگی عضلات نمی‌شود؛ درواقع فرد با تزریق بوتاکس در عضلات صورت احساس کشیدگی و سنگینی می‌کند؛ وقتی اثر دارو تمام شد این احساس کشیدگی و سنگینی از بین خواهد رفت و مجدد چین و چروک در ناحیه صورت دیده می‌شود.

علائم شایع بروز حساسیت به بوتاکس چیست؟

• سوزش
• تنگی نفس
• آسم
• کهیر
• خارش

آیا راه‌حلی برای تشخیص حساسیت فرد به مواد تزریقی بوتاکس وجود دارد؟

قبل از تزریق بوتاکس به‌صورت کامل در پوست، تست بوتاکس انجام می‌شود. بهتر است که افراد باسابقه حساسیت قبل از تزریق بوتاکس با پزشک خود مشورت نماید.

آیا تزریق بوتاکس محدود به سن خاصی است؟

سن فرد با توجه به نوع کاربرد بوتاکس مشخص می‌شود اما به‌طورکلی سازمان FDA (سازمان دارویی آمریکا) سن ۱۸ تا ۶۵ سال را برای تزریق بوتاکس مناسب می‌داند. در کشورهای اروپایی و آمریکایی عموماً تزریق بوتاکس جهت جلوگیری از ایجاد چین و چروک و رفع آن حتی در سنین جوانی انجام می‌شود.

برندهای معتبر بوتاکس در ایران را نام ببرید؟

در حال حاضر دیستون، مصپورت و دیسپورت برندهای معتبر در ایران است که وزارت بهداشت آن را تائید کرده است‌. اگر از محصولات با برندهای معتبر استفاده نمایید؛ احتمال بروز عوارض تزریق بوتاکس بسیار ناچیز خواهد شد درحالی‌که بوتاکس‌های نامعتبر احتمال بروز عوارضی چون حساسیت و قرمزی شدید، شوک آنافیلاکسی و افتادگی پلک در فرد بیشتر خواهد شد.

آیا فرد قبل از تزریق ژل باید کار خاصی را انجام دهد؟

به‌صورت عادی نیازی به اقدام خاص توسط فرد مراجعه‌کننده احتیاجی نیست. تنها نکته‌ی قابل‌ذکر این است که قبل از تزریق ژل از مصرف چای سبز خودداری شود و همچنین داروی آسپرین از داروهای ضدالتهابی قبل از تزریق استفاده نکنید.

آیا استفاده از برندهای نامعتبر بوتاکس عوارضی خواهد داشت؟

علت استفاده از برند معتبر بوتاکس وجود ده‌ها ماده‌ی پروتئینی پیچیده‌ی طبیعی در بوتاکس است. در صورت عدم رعایت استانداردهای لزوم در تهیه بوتاکس، بروز عوارض بعد از تزریق حتمی خواهد بود بنابراین برای تزریق بوتاکس نه‌تنها مراجعه به پزشک ماهر الزامی بوده بلکه نحوه تهیه ماده بوتاکس نیز باید مدنظر داشته باشید.

هدف اصلی تزریق بوتاکس چیست؟

پیشگیری از عمیق شدن چین‌های صورت هدف اصلی تزریق بوتاکس است.

علل ایجاد چین و چروک چیست؟

• اگر ماهیچه‌های نازک صورت فعالیت و انقباض بیش‌ازحد داشته باشند؛ با فعالیت مستمر و به‌تدریج و همچنین عامل افزایش سن بین فیبرهای ماهیچه‌ای پوست چروک ایجادشده و در صورت ادامه این فعالیت‌ها عمق چروک بافت‌های زیرپوستی افزایش‌یافته و درنهایت تبدیل به چین می‌شود.
• یکی از دلایل ایجاد چین‌وچروک که با بوتاکس رفع نمی‌شود؛ افتادگی پوست و بافت‌های زیر آن بوده که از عوامل ایجادکننده‌ی آن می‌توان به افزایش سن اشاره نمود. جهت رفع این مشکل تزریق ژل و یا جراحی را پیشنهاد می‌دهیم. نواحی از صورت که بیشتر دچار این نوع چین و چروک می‌‌شوند عبارت‌اند از خط خنده و خط کنار چانه.

فرق میان واژه‌ی چین و واژه‌ی چروک در تزریق ژل و بوتاکس چیست؟

چین به خطوط عمیق و چروک به خطوط سطحی پوست گفته می‌شود.

چه کسانی مستعد تزریق ژل و یا تزریق بوتاکس هستند؟

افرادی که در صورت خود دچار شکستگی پوست شده‌اند و یا افرادی که روی صورت آن‌ها چین و چروک کم‌عمق یا عمیق ایجادشده است.

آیا تزریق ژل و تزریق بوتاکس تأثیرگذار است؟

سالانه میلیون‌ها نفر تزریق را انجام می‌دهند و از نتایج آن‌که مانع از شکسته شدن پوست، رفع چین ‌و چروک و مانع از ایجاد چین و چروک جدید صورت است؛ بهره‌مند شده‌اند. این موضوع را می‌توان دال بر تأثیرپذیری تزریق ژل و تزریق بوتاکس دانست.

آیا محدودیت بیماری جهت تزریق ژل وجود دارد؟

تنها حساسیت به اسید هیالورونیک مانع از تزریق ژل می‌شود غیرازاین بیماری ممنوعیتی برای تزریق ژل وجود ندارد.

آیا محدوده سنی برای تزریق ژل وجود دارد؟

محدودیت خاصی جهت تزریق ژل وجود ندارد.

آیا روشی جهت شناسایی اصل بودن مواد بوتاکس وجود دارد؟

به‌طورمعمول روی جعبه مقوایی ویال بوتاکس برچسب زردرنگ گمرک وجود دارد و آن‌ها مورد تائید دیسپورت و نورونوکس است.

آیا در صورت وقفه در تزریق بوتاکس و تزریق ژل، احتمال افتادگی پوست صورت وجود دارد؟

برای پاسخ به این سؤال باید گفت عوامل ایجاد افتادگی پوست افزایش سن و نیروی جاذبه است بنابراین وقفه در تزریق بوتاکس و تزریق ژل نمی‌تواند عامل افتادگی پوست باشد.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین مرکز تزریق ژل و بوتاکس در کرج، بهترین دکتر تزریق ژل و بوتاکس در کرج، تزریق ژل و بوتاکس در کرج، تزریق ژل و بوتاکس در کرج، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، کرجی، مدل، مراکز، تخفیفان، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!