[

خرید موی طبیعی در کرج

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

خرید موی طبیعی در کرج

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • مراکز خرید و فروش موی طبیعی در کرج
  • خرید موی طبیعی در کرج

خرید موی طبیعی در کرج
خرید موی طبیعی در کرج
  • 0912 345 ****
  • 026 1234 ****
  • کرج

  • تماس



مرکز خرید موی طبیعی در کرج

خریدار موی طبیعی شما در سالن هایپر بیوتی در کرج

یکی از بهترین مراکز خرید موی طبیعی در کرج



خرید موی طبیعی در کرج | مراکز خرید موی طبیعی اکستنشن در کرج

خرید موی طبیعی در کرج

مراکز خرید موی طبیعی اکستنشن در کرج

خرید موی طبیعی در کرج – یکی از کسب و کارها و تجارت های تازه رواج یافته خرید و فروش موی طبیعی است. در قبال افرادی که دارای موهای بلند و زیبایی هستند کسانی هستند که از این نعمت محروم میباشند. از این رو بانوانی را که با مشکلات و معضلات مالی دست و پنجه نرم می کنند ناچار دست به فروش موهای بلند بالای خود می کنند.

مراکز خرید موی طبیعی اکستنشن در کرج

خرید موی طبیعی در کرج

مراکز خرید موی طبیعی اکستنشن در کرجدر اینجا به بررسی و معرفی در کرج می پردازیم.

تاریخچه:

معمولاً در دهه ‌های گذشته سبک خرید و فروش موی طبیعی به این صورت که برای مصارف به صورت تصنعی برای افراد خریداری شده و یا به فروش می رسید؛ اما با پیشرفت روز افزون این تکنولوژی موهای مصنوعی بسیاری از طرفداران خود را از دست داده و شاید علت آن را هم روی کار آمدن روش های مختلفی از جمله اکستنشن بدانیم.

بنابراین چیز عجیبی نیست اگر در آگهی های موجود در برنامه ‌های تبلیغاتی و در و دیوار های خیابان مظنونی تحت عنوان موی بالای ۵۰ سانتی شما را خریداریم، ببینیم. مراجعه کنندگان به این افراد از قشر ضعیف جامعه هستند. در ابتدا اگر خریدار موی طبیعی به صاحبان این آگهی ها تماس بگیرید غالباً افرادی با روابط عمومی قوی پاسخ دادن به شما را با پرسیدن سوالاتی نظیر اندازه و طول موهای شما چقدر است و آیا آنها را تاکنون رنگ کرده اید یا خیر شروع می کند.

تعیین قیمت موی طبیعی:

فرد خریدار قیمتمو را وابسته به معیارهایی برای شما تعیین می کند. این معیارها عبارتند از مجعد بودن یا صاف بودن یا اینکه آیا تا به حال موهای شما رنگ شدند یا همواره رنگ طبیعی خود را دارند. در طول مکالمه و ارتباط با یک فرد خریدار معمولاً سعی می‌شود در باورش گل جان کمتر از ارزش چندانی ندارد. یا به اصطلاح دیگر یک موی ارگانیک با ارزش را طبیعی، بالای نیم متر و رنگ نشده می دانند.

یک موضوع مهم دیگری که آنها بدان اشاره دارند این است که موها حتماً توسط یک فرد ماهر کوتاه، اصلاح و آماده تحویل شود. این به این صورت است که اگر شما در یک جای دور افتاده و یا در یک روستا هم زندگی کنید یک آرایشگر را به سراغ شما میفرستند تا موها را به دقت کوتاه کند و تحویل بگیرند.

البته آنها تاکید دارند که اگر موی بالای ۵۰ سانت خود را خود کوتاه با آماده تحویل کنید برایشان ارزشمند نیست؛ و در صورتی که از آنها سوال کنید که کاربری و کاربرد این موها برای چیست؟ در پاسخ به شما می‌گویند این موها باعث می شوند از که کسانی که از نداشتن موی طبیعی و بلند رنج میبرد با روش اکستنشن و بوسیله این موها بتوانند داشتن موی بلند و طبیعی را تجربه کنند.

مو نشانه‌ای از زیبایی:

یکی از ملاک‌های مهم زیبایی برای افراد و به خصوص کسانی که به ظاهر خود اهمیت می دهند و داشتن موی زیباست. دردهای گذشته متاسفانه افراد ناچار بودند که از موهای مصنوعی استفاده کنند یا نهایتاً مو بکارند؛ اما در جوامع امروزی با روی کار آمدن شیوه ی اصلاحی اکستنشن، خیلی زود اشخاص می توانند به راحتی از داشتن موی طبیعی پرپشت و بلند لذت کافی ببرند.

شما با استفاده از این شیوه مدرن و به روز می توانید خیلی سریع و در اسرع وقت به یک حالت آرمانی مورد گیسوان خود برسید. نمونه آن را می‌توانید در هنرمندان هالیوودی ببینید که این افراد برای بازی کردن در بعضی از فیلم ها، موهای به نظر پرپشت، زیبا و طبیعی دارند اما خیلی از آنها در واقع از اکستنشن برای تجربه این کار بهره گیری کرده اند.

اکستنشن مو چیست؟

اگر برای شما هم این پرسش مطرح است که کلیت و ماهیت اکستنشن مو چیست با ما همراه باشید.
به طور کلی اکستنشن های مو، مو هایی هستند که به گیسوان طبیعی افراد اضافه شده و باعث افزایش هرچه بیشتر حجم و اندازه آن می شوند.

در این باره شما نیاز به نگرانی نوع و جنس موی انتخابی نداشته باشید. معمولا هر مویی را نباید برای موی طبیعی دیگری انتخاب کرد و شما میتوانید بهترین و مناسب ترین اکستنشن مو را برای گیسوان خود انتخاب نمایید. شایان ذکر است در ادامه توضیحات ارائه شده بدانید که این اکستنشن ها فاقد خطرات جانبی بوده و امن به شمار می آیند. اکستنشن ها طرفداران زیادی را از زمان ابداع تاکنون به خود جلب کرده است و خیلی‌ از افراد علت این پرطرفدار بودن را رفع و یا مخفی شدن مشکلاتی نظیر ریزش مو و کچلی میدانند.

مزیت استفاده از اکستنشن مو:

از نکات مثبت استفاده از اکستنشن این است که محدودیت خاص سنی ای را شامل نمی‌شود و افرادی که در هر رنج و گروه سنی ای قرار دارند قادر به تجربه ی اکستنشن میباشند.

انواع اکستنشن:

اکستنشن ها به دو گروه طبیعی و مصنوعی تقسیم می‌شوند اکستنشن های طبیعی طبیعی انسان ها که اقدام به فروش کرده‌اند واکسن شن های مصنوعی به‌کار رفته و گروهی از موها هستند که مصنوعی بوده در خانه های مختلف تولیدمی‌شوند.

‏اکستنشن های طبیعی دارای مزایای بسیاری هستند که در ادامه به آنها اشاره می ‌کنیم:

• حالت پذیری و رنگ پذیری فوق العاده خوب و بهتری را شامل می ‌شوند.
• نسبت به نوع مصنوعی دوام و ماندگاری بیشماری روی سر افراد مختلف دارند.
• از نظر زیبایی جلوه ی خاص و بهتری میبخشد.
• نیازمند مراقبت های ویژه ی افراد نیستند.
• تنها نکته مثبت اکستنشن های مصنوعی نسبت به طبیعی قیمت ارزان تر آنها است.

معایب اکستنشن های مصنوعی:

• امکان اینکه در ساخت و تولید آنها از روش های غیر بهداشتی بهره گیری شود وجود دارد.
• اکستنشن های مصنوعی نسبت به نوع طبیعی فاقد عمر و ماندگاری زیادی هستند.
• مراقبتهای ویژه افراد را می‌طلبد.
• ممکن است در حین استفاده شما از وسایل حالت دهنده مثل سشوار و اتو مو ذوب شوند.

اکستنشن طبیعی:

یکی از بهترین شیوه های اکستنشن، اکستنشن طبیعی با عمر و ماندگاری بالا و بی نیازی از مراقبت این اکستنشن های طبیعی، از موی طبیعی افراد از در اختیار شما گرفته است و بدون هیچ گونه حساسیتی به خصوصی نسبت به شوینده های معمولی برای متقاضیان خود است از این‌ رو جای نگرانی نمی گذارد.

دوختن:

از دیگر روش های اکستنشن دوختن می‌باشد. در این شیوه که غالباً زمان زیادی را صرف می کند، باید توسط تکنسین های ماهر و در آرایشگاه های معتبر انجام شود و کار هرکسی نیست. در این روش موی طبیعی را می بافند و سپس آن را به موی بافت مورد نظر افراد دوخت می زنند. البته در قبال این مدت زمان زیادی که می گیرد نتیجه چشمگیری را حاصل می کند.

میکرو لینک:

پر بیراه نگفته ایم اگر میکرولینک را از طبیعی ترین تکنیک ها و فنون اکستنشن بدانیم. در این روش موهای حالا چه طبیعی و چه مصنوعی به ساقه موی خود افراد متصل میشود. (هرچند که این اتصال ممکن است کمی بعد دچار شل شدگی شود که شما می توانید با مراجعه هر ۳ ۴ هفته یکبار به آرایشگر خود این موضوع را مطرح و رفع نمایید.)
اگر سعی کنید از اکستنشن های با کیفیت و مرغوب انتخاب کنید می توانید تا مدت زمان زیادی از آن بهره وری کنید که قیمت آن نسبتاً خوب و مقرون به صرفه است.

چسب:

دسته ای دیگر از انواع اکستنشن ها قابلیت چسبیدن موی سر را به وسیله چسب ها دارند که استفاده و نگهداری از آنها راحت تر است. البته پروسه انجام آن هم تقریبا یک ساعت به طول می‌انجامد. خوب است که توجه داشته باشید در این باره، هر بار که به سالن مراجعه کردید باید آنها را از سر خود باز کنید در صورتی که به چسب مو هم حساسیت دارید هرگز استفاده به آن را توصیه نمی می‌کنیم.

از فنون و تکنیکی از اکستنشن که از چسب های گوناگونی توسط آرایشگر مورد بهره گیری قرار می‌گیرد. در اکستنشن البته ماده‌ای به نام کراتین هم وجود دارد و از اتوی مو در هنگام انجام آن استفاده می‌شود. از تفاوت‌های اکستنشن بودند این است که ماندگاری و جوامع آن به نسبت بیشتر است. (به عنوان مثلا ۶ ماه یا بیشتر) که البته نحوه‌ی مراقبت خود افراد نیز بستگی دارد.

نکات مهم در انتخاب اکستنشن:

    رنگ مو: سعی کنید در امر انتخاب اکستنشن، نزدیک ترین آن را به رنگ موی خود را انتخاب کنید؛ که این یکی از مهمترین عوامل در امر خرید و تهیه آن نیز می‌باشد. به عنوان مثال انتخاب اکستنشن غیر متناسب با رنگ موی شما (مثلاً تیره تر یا روشن تر باشد) توازن زیبایی در موی شما را از بین خواهد برد.
    مراقبت درست و صحیح: در مورد شستشوی اکستنشن ها باید دقت کنید که شامپوهای مناسب آنها فاقد سولفات و پارابن باشند و آنها را باید هر شب از موی طبیعی خود جدا کنید یا به عبارتی دیگر نباید به مدت های طولانی اجازه دهید آنها روی سرتان بمانند.
    قیمت: هزینه خرید و تهیه اکستنشن ها با یکدیگر مشابه نیست؛ حتی ممکن است تا سقف چند هزار تومان باهم تفاوت‌های اساسی داشته باشد. از این رو شما باید به فاکتورهای مهم نظیر کیفیت و روش بستن این مو که ملاک تعیین کننده هزینه است توجه بسیاری داشته باشید.

انتخاب بهترین اکستنشن:

مهمترین و اساسی‌ترین نکات در امر خرید اکستنشن دوام و ماندگاری آن است. تا آنجایی که برایتان مقدور است، سعی کنید از خرید اکستنشن های ارزان قیمت نیز خودداری کنید.

نوع موی طبیعی:

رنگ موی طبیعی شما باید کاملاً با اکستنشن مطابقت داشته باشد. همچنین باید به جزئیات دیگر موهایتان توجه کنید و تمام تلاش خود را بکنید تا اکستنشن ها روی موهایتان بسیار طبیعی به جلوه‌ کند. حتی باید به سایه موهایتان هم توجه کنید. اگر موهای شما به طور طبیعی صاف است، می توانید از هر نوع اکستنشنی استفاده کنید، اما اگر موهای مجعد یا فر دارید، بهتر است از روش دوخت یا چسبی استفاده کنید که به بافت و حالت موهای شما نزدیکتر است.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های خرید و فروش موی طبیعی در کرج:
  • مرکز گیسو
  • مرکز اندیشه
  • مرکز زیباکده تکین
  • مرکز مهرجان
  • مرکز غزل
  • مرکز خرید و فروش موی طبیعی

خرید و فروش موی طبیعی
0922110 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مهرجان
0912369 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
گیسو
0912768 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
خرید و فروش موی طبیعی
0935565 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
خرید و فروش موی طبیعی
0939128 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
خرید و فروش موی طبیعی
0920217 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

قیمت مو چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت موی طبیعی براساس مواردی چون حجم، بلندی، سلامت مو و ... تعیین می‌گردد.

چه نوع مویی برای خرید مناسب است؟

مویی که حجم زیادی داشته و بلند و بدون موخوره و بدون آسیب رنگی باشند.

چقدر سن فروشنده‌ی مو مهم است؟

هر چه سن فروشنده‌ی مو کم سن تر باشد موها سالم تر هستند.

چرا خرید مو از زنان باردار مناسب نیست؟

چون به دلیل تغییرات هورمونی، موها شرایط عادی نداشته و خوب رنگ باز نمی‌کند.

آیا فروشنده‌ی موها نیازمند هستند؟

خیر بسیاری از افراد بر این باورند که نیازی نیست موهایشان به درون سطل آشغال بیفتد.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:

بهترین مراکز خرید و فروش موی طبیعی در کرج، خرید موی طبیعی در کرج، فروش موی طبیعی در کرج، سالن آرایشگاه خرید مو در کرج، قیمت موی طبیعی در کرج، قیمت، هزینه، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، با کیفیت‌ترین، جدیدترین، خوب، سالن، آرایشگاه، مراکز خرید، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، شیپور، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، کرجی، خرید موی طبیعی برای خانم‌ها، خرید موی طبیعی برای مردان،مراکز خرید موی طبیعی در کرج،خریدار موی طبیعی در کرج، اکستنشن در کرج

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!