بهترین سالن کاشت ناخن در کرج

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

بهترین سالن کاشت ناخن در کرج

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • بهترین آرایشگاه کاشت ناخن در کرج
  • بهترین مرکز کاشت ناخن در کرج

بهترین سالن کاشت ناخن در کرج
سالن کاشت ناخن کرج
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • کرج

  • تماس



کاشت ناخن در آرایشگاه هایپر بیوتی کرج

خدمات حرفه ای کاشت ناخن در آرایشگاه هایپر بیوتی در کرج

مرکز تخصصی کاشت ناخن در کرج در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای ناخن



بهترین سالن کاشت ناخن در کرج

بهترین آرایشگاه کاشت ناخن در کرج

بهترین سالن کاشت ناخن در کرج – شاید در نگاه اول نتوانیم به اهمیت وجود ناخن هایمان پی ببریم اما با کمی مطالعه متوجه میشویم که ناخن ها نمایشگرهایی برای نشان دادن وضعیت سلامتی ما هستند. اما از انجایی که خیلی بی رنگ و رو به چشم می ایند، اکثر خانم ها به دنبال زیبا سازی انها هستند.

بهترین مرکز کاشت ناخن در کرج – هر چند که ناخن های طبیعی و بلند، زیبایی خاص خودشان را دارند اما همه ی ما چنین ناخن هایی نداریم. خیلی از ما از داشتن ناخن های شکننده و کوتاه خجالت میکشیم. بعضی هایمان هم عادت به جویدن ناخن هایمان داریم. همه ی این ها باعث میشود که به روش هایی مانند کاشت ناخن روی بیاوریم.

کاشت ناخن راه حلی مناسب برای زیبایی بخشیدن به دست ها و جلوگیری از جویدن ناخن هاست. این کار در کشور ما طرفداران زیادی پیدا کرده است و به شیوه های مختلفی انجام میشود.

بهترین سالن کاشت ناخن در کرج

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین آرایشگاه کاشت ناخن در کرج می پردازیم.

کاشت ناخن چیست؟

به ساخت و طراحی ناخن برای افراد با استفاده از مواد مختلفی مانند پودر یا ژل کاشت ناخن گفته میشود. در اینکار هر چقدر ظرافت بیشتری وجود داشته باشد زیبایی بیشتری هم به دستان افراد میبخشد. این کار در سالن های زیبایی انجام میشود. اگر قصد انجام این کار را دارید حتما ان را زیر نظر یک متخصص و با استفاده از مواد باکیفیت انجام دهید.

انواع روش های کاشت ناخن:

کاشت ناخن روش های مختلفی دارد که هر کدام زیبایی منحصر به فردی به دستان شما هدیه میدهد. بیایید چند روش را با هم برسی کنیم.

1- کاشت ناخن ژله ای:

در این روش لایه هایی از ژل بر روی ناخن ها ایجاد میشود و بعد از خشک شدن هر لایه، لایه ای دیگر اضافه میشود تا تعداد لایه ها به سه عدد برسد.سپس انها را زیر دستگاه uvقرار میدهند تا خشک شوند.
ناخن های خشک شده حالتی چسبنده دارند.برای از بین بردن این چسبندگی از ماده ای به نام کلینز در سطح کار استفاده میکنند.

معایب و محاسن کاشت ژله ای:

این نوع کاشت علاوه بر اینکه به ناخن ها اسبیی نمیزند ،از رشد انها هم جلوگیری نمیکند.مواد استفاده شده بدمزه هستند به همین دلیل به افرادی که عادت به جویدن ناخن هایشان دارند کمک میکند تا این کار را ترک کنند.

این روش کاشت در کنار مزای ذکر شده معایبی هم دارد که از جمله ی انها میتوان به هزینه ی نسبتا بالای ان اشاره کرد.همچنین باید توجه داشته باشید که این کاشت به ماهی یک بار ترمیم اختیاج دارد.

2- کاشت ناخن قالبی یا دوآل:

در این روش از قالب هایی با سایز طبیعی ناخن ها استفاده میشود. به این منظور مقداری از مواد کاشت را درون قالب های موجو ریخته سپس انها را بر روی ناخن ها قرار میدهند. بعد از گذشت چند ثانیه قالب را از مواد کاشت روی ناخن جدا میکنند.

کاشت ناخن قالبی برای چه کسانی مناسب نیست؟

در این روش از ناخن هایی اماده استفاده میشود. پس به کسانی که ناخن های هر دو دستشان یک شکل نیست توصیه نمیشود. این روش احتمال هوا گیری بالایی دارد و نسبت به روش های دیگر مواد بیشتری استفاده میشود.

3- کاشت ناخن پودری:

این روش از نظر زیبایی و استحکام رتبه ی اول را به خود اختصاص داده است. برای این کار ابتدا ناخن های مصنوعی را از ابتدای ناخن قرار میدهند. در ادامه بر روی ناخن ها لایه ای از ضد قارچ ایجاد میکنند. سپس مواد کاشت را بر روی ان قرار میدهند. در اخر ناخن ها را با سوهان کاری از هواگیری ایمن میکنند. این روش به سوهان کاری دقیق و با حوصله ای احتیاج دارد از همین جهت زمانبر است و به افرادی که وقت کافی و حوصله ندارند توصیه نمیشود.

همانطور که حدس میزنید این کاشت از ترکیب دو روش پودری و ژله ای انجام میشود. این نوع کاشت محکم،زیبا و نسبت به بقیه ی کاشت ها گران تر است.

5- کاشت ناخن ژله ای:

در این روش لایه هایی از ژل بر روی ناخن ها ایجاد میشود و بعد از خشک شدن هر لایه، لایه ای دیگر اضافه میشود تا تعداد لایه ها به سه عدد برسد. سپس انها را زیر دستگاه uv قرار میدهند تا خشک شوند.

ناخن های خشک شده حالتی چسبنده دارند. برای از بین بردن این چسبندگی از ماده ای به نام کلینز در سطح کار استفاده میکنند.

محاسن و معایب کاشت ناخن ژله ای:

این نوع کاشت علاوه بر اینکه به ناخن ها اسبیی نمیزند ، از رشد انها هم جلوگیری نمیکند. مواد استفاده شده بدمزه هستند به همین دلیل به افرادی که عادت به جویدن ناخن هایشان دارند کمک میکند تا این کار را ترک کنند.
این روش کاشت در کنار مزای ذکر شده معایبی هم دارد که از جمله ی انها میتوان به هزینه ی نسبتا بالای ان اشاره کرد. همچنین باید توجه داشته باشید که این کاشت به ماهی یک بار ترمیم اختیاج دارد.

6- کاشت ناخن سیلک:

در این روش حالت طبیعی ناخن حفظ میشود و با قرار دادن لایه ای از جنس ابریشم بر روی ناخن به ایجاد ضخامت مطلوب میپردازند. در انتهای کار هم از اسپری فیکس کننده استفاده میکنند.

7- کاشت ناخن گیاهی:

در این روش از الیاف طبیعی به عنوان تیپ استفاده میکنند. مواد این کاشته شباهت زیادی به کاشت ناخن ژله ای دارد با این تفاوت که فرمولاسیونی متفاوت دارد. در این کاشت پس از انجام هر مرحله دست ها را زیر دستگاه قرار میدهند.

8- کاشت ناخن مرمریت:

در این روش کاشت از سنگ ریزه های بسیار زیبا و براق در قسمت فرنچ ناخن ها استفاده میکنند.

9- کاشت ناخن موقت یا تیپ گذاری:

در این روش کاشت تنها از ناخن مصنوعی استفاده میکنند و پس از چسباندن ناخن ها به انگشتان روی انها را لاک میزنند.این روش استحکام زیادی ندارد.

10- کاشت ناخن بیبی بومر یا کاشت هایلایت:

در ای روش از دو رنگ مختلف استفاده میکنند که به صورت همزمان در قسمت ریشه و نوک انتهایی ناخن این دو رنگ را با هم ادغام میکنند به گونه ای که مرز این دو رنگ در هم محو شده و مشخص نباشد.

11- کاشت ناخن دیپینگ:

در این روش یک لایه از پرایمر را بر روی سطح ناخن ها میگذارند. سپس تمام ناخن را به صورت عمودی و یکباره در پودر فرو میبرند. برای این که به حجم دلخواه برسند این مراحل را چند بار تکرار میکنند.

12- کاشت ناخن اکلیلی:

برای کاشت اکلیلی، همچون کاشت پودری در بخش فرنچ ناخن ها از اکلیل استفاده کرده و اقدام به طراحی دائم میکنند.

13- کاشت ناخن اکواریوم:

در این روش کاشت، تیپ ها را به صورت خاصی بر روی یکدیگر میچسبانند که فاصله ای مناسب بین انها ایجاد میکنند. فضای خالی ایجاد شده را با استفاده از اب مقطر و اکلیل های رنگی پر میکنند که جلوه ی متحرک زیبایی ایجاد میکند.

14- کاشت ناخن فرنچ یا فرنچ دائمی:

در این روش مقداری ژل فشرده سفید یا پودر اکرلیک سفید در ناحیه ی فرنچ ناخن به کار برده میشود. در انتها با استفاده از پودر اکرلیک کلیر یا صورتی ملایم برای کاور کردن تمام قسمت های صدف ناخن استفاده میشود.

14- کاشت ناخن میکس:

همانطور که حدس میزنید این کاشت از ترکیب دو روش پودری و ژله ای انجام میشود. این نوع کاشت محکم، زیبا و نسبت به بقیه ی کاشت ها گران تر است.

اگر بخواهیم انواع مختلف کاشت را مقایسه کنیم باید گفت که کاشت به روش پودری از تمام روش ها استحکام بیشتری دارد. درنتیجه پرطرفدار تر است. البته این استحکام به نحوه ی کاشت هم بستگی دارد. همچنین میتوان به آن به عنوان زمینه ای برای دیگر کاشت ها اشاره کرد.

کاشت ژله ای در مقام دوم قرار دارد که ان هم در برخی نواحی استحکام مناسبی دارد. بقیه ی کاشت ها به صورت سلیقه ای انجام میشود و بستگی به ناحیه ی زندگی افراد دارد.

اگر مدل کاشتتان را دوست ندارید یا از کاشت پشیمان شده اید میتوانید کاشت ناخن هایتان را از بین ببرید.
برای این کار به سوهان، بافر، پولیش و استون 110 درصد نیاز داریم.

ابتدا استون را در ظرفی ریخته سپس دستتان را، به طوری که تمام ناخن ها درون استون قرار گیرد، در ظرف بگذارید. بغد از 6/7 دقیقه دستتان را بیرون بیاورید و با دستمال پاک کنید و دوباره درون استون قرار دهید. این کار را چند بار تکرار کنید.

زمانی که فقط یک لایه ی نازک از مواد باقی ماند باقی مواد را با استفاده از سوهان از بین ببرید و سطح ناخن را بافر کشیده و با پولیش کشیدن ناخن هایتان را برق بیاندازید. فراموش نکنید که در اخر کار از تقویت کننده استفاده کنید.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن کاشت ناخن در کرج:
  • سالن زیبایی بی بی گل
  • سالن زیبایی خانی
  • سالن زیبایی منصوری
  • سرزمین زیبایی
  • سالن زیبایی مریم گلی
  • سالن زیبایی عسگری
  • خانم ایرانی
  • سالن زیبایی درخشان
  • سالن زیبایی رانا گل
  • سالن زیبایی صورتگرماه
  • سالن زیبایی اسعدی
  • سالن زیبایی ماتیکیا
  • سالن زیبایی بهار
  • سالن کیا ناخن
  • سالن زیبایی حرا

فرناز ناخن
0919527 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ختایی
0935173 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
کیانا ناخن
0910841 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
پینار
0921536 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
دارابی
0912894 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
طراحی ناخن
0919527 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

هزینه کاشت ناخن چقدر است؟

با توجه به مواد استفاده شده و طرحی که سفارش داده‌اید هزینه ها متفاوت خواهد بود.

اندازه ی تیپ ناخن در ابزار کاشت به چه صورتی باید باشد؟

اندازه‌ی تیپ ناخن بسیار حائز اهمیت است چون در بلندتر شدن قد ناخن شما موثر بوده و ناخن ها را ضخیم تر خواهد کرد.

چه مدت زمان طول می‌کشد تا کاشت ناخن انجام شود؟

چون کاشت ناخن به دقت و ظرافت احتیاج دارد بنابراین زمانی بین ۴۰ تا ۶۰ دقیقه زمان لازم دارد.

فرق اصلی بین کاشت ژله ای با کاشت پودری در چیست؟

کاشت ژله ای بیشتر به منظور درمان، تقویت و محافظت ناخن طبیعی به کار برده می‌شود.

آیا انجام کارهای روزمره با تیپ های ضخیم و بلند امکان پذیر است؟

خیر هرچه قد ناخن بلندتر و ضخیم تر باشد انجام کارهای رومزه برای شما سختتر و دشوار خواهد بود


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین سالن کاشت ناخن در کرج، بهترین ارایشگاه کاشت ناخن در کرج، بهترین مرکز کاشت ناخن در کرج، سالن تخصصی کاشت ناخن در کرج، بهترین مراکز کاشت ناخن در کرج، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، کرجی، مدل، مراکز، تخفیفان، ژلیش، کلاس های، لوازم

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!