• بهترین مرکز تخصصی رنگ مو در کرج
  • بهترین سالن رنگ مو در کرج

بهترین آرایشگاه رنگ مو در کرج
سالن شقایق یوسفیان
  • 0938 209 7688
  • 0938 209 7688
  • فلکه اول گوهردشت، به سمت مطهری، ساختمان یاس، طبقه 6، واحد 24

  • تماس




بهترین رنگ مو در کرج در آرایشگاه شقایق یوسفیان کرج

خدمات تخصصی رنگ مو حرفه ای در آرایشگاه شقایق یوسفیان در کرج

مرکز تخصصی رنگ مو در کرج در سالن شقایق یوسفیان با مدیرت خانم یوسفیان ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای و رنگ مو





بهترین آرایشگاه رنگ مو در کرج | بهترین سالن رنگ مو در کرج

بهترین سالن رنگ مو در کرج

بهترین آرایشگاه رنگ مو در کرج

بهترین آرایشگاه رنگ مو در کرج – اگر تصور می‌کنید که ظاهرتان یکنواخت و کسل‌کننده شده است و خواستار ایجاد یک تغییر اساسی در چهره خود هستید، راه‌های بسیار زیادی در مقابل شما وجود دارد، اما ایجاد تغییر در موهایتان، می‌تواند تاثیر چشم‌گیری بر روی ظاهر شما بگذارد.

بهترین سالن رنگ مو در کرج – همه ما از تاثیر موها بر روی چهره خود آگاه هستیم، شما می‌توانید با تغییر دادن مدل موهای خود، ظاهری متفاوت ایجاد کنید؛ اما این امر با تاثیر رنگ کردن موها قابل مقایسه نیست. در واقع اگر شما به دنبال ایجاد یک تغییر چشم‌گیر در ظاهرتان هستید، توصیه‌ی ما به شما این است که رنگ کردن موهایتان را امتحان کنید.

رنگ کردن موها ممکن است امری ساده به نظر بیاید، اما در واقع این کار اصول و قواعد خاص خود را دارد؛ مثلا لازم است که رنگ مو متناسب با تناژ رنگ پوست، سن و سال فرد و حتی چاقی و لاغری صورت او انتخاب شود.

پس اگر علاقه دارید که با رنگ کردن موهایتان جذابیت خود را دوچندان کنید، باید از قبل نکات لازم در این مورد را به خوبی بدانید. در ادامه قصد داریم به معرفی مهم‌ترین نکات مورد نیاز برای رنگ کردن موها بپردازیم.

بهترین آرایشگاه رنگ مو در کرج

بهترین سالن رنگ مو در کرج

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین سالن رنگ مو در کرج می پردازیم.

انواع رنگ مو

رنگ موها در یک تقسیم بندی کلی شامل دو دسته است:

گروه اول رنگ موهای موقتی و فانتزی هستند که به شکل های مختلفی مانند؛ شامپو رنگ، اسپری، محلول، ماژیک و یا پودر فشرده، در بازار موجود هستند؛ و همان طور که از اسم‌شان پیداست، یک تاثیر موقتی و زودگذر بر روی موها به جا می‌گذارند.

این رنگ‌ها قابلیت نفوذ عمیق در لایه‌های زیرین مو را ندارند و تنها با ایجاد کردن پوششی از رنگ بر روی لایه خارجی مو، یعنی کوتیکول مو، باعث ایجاد تغییر موقتی در رنگ مو می‌شوند. میزان ماندگاری این دسته از رنگ موها باهم متفاوت است، برخی از این رنگ‌های موقتی، تنها با یک مرتبه شستشو و برخی با 6 یا 8 بار شستن از روی سطح موها پاک خواهند شد.

کاربرد این رنگ موهای موقتی، برای ایجاد تغییر کوتاه مدت بر روی موهای شما، مثلا برای شرکت کردن در یک مهمانی و یا ایجاد یک ظاهر خاص و متفاوت است، مثلا ممکن است که شما قصد شرکت در یک مهمانی را داشته باشید و آرایشگر شما برای ایجاد یک هایلایت رنگی، از رنگ موهای موقتی بر روی دسته کوچکی از موهای شما بهره ببرد که تمایل ندارید به مدت طولانی بر روی موهای شما بماند.

دسته دوم از رنگ موها که بیشترین استفاده را در میان خانم‌ها دارند، رنگ موهای دائمی هستند، موادی که در ترکیب رنگ موهای دائمی وجود دارند، می‌توانند به لایه عمقی موها، یعنی به لایه کورتکس مو، نفوذ کنند و با تغییر دادن ساختار مو رنگی به آن بدهند که با شست‌و‌شو پاک نخواهد شد.

اگر چنانچه تمایل داشته باشید موهای خود را با رنگ‌های روشن‌تری رنگ کنید، حتما نیاز است که آنها را دکلره نمایید.

راهنمای انتخاب یک رنگ موی مناسب

دنیای رنگ‌ها بسیار وسیع است و شما برای انتخاب یک رنگ موی مناسب باید فاکتورهای بسیاری را در نظر بگیرید، البته باید گفت که درست است که انتخاب رنگ مو به سلیقه و خواسته افراد بستگی دارد، اما تنها عامل تاثیرگذار بر روی انتخاب رنگ مو، فاکتور سلیقه نیست.

بهتر است برای انتخاب رنگ موی مناسب خود، از یک آرایشگر ماهر در این زمینه کمک بگیرید و با او مشورت کنید. چون ممکن است بعد از رنگ کردن موهای خود، متوجه شوید که به آن تناژ رنگی که مدنظرتان بوده نرسیده‌اید که این اتفاق به دلیل تفاوت تناژ فرعی موجود در رنگ موی خود فرد است.

یکی از متداول‌ترین معیارها برای انتخاب کردن رنگ مو، در نظر گرفتن رنگ پوست افراد است که البته این یک معیار کلی است که می‌تواند تحت تاثیر سلیقه و علاقه افراد تغییر کند، به خصوص زمانی که دوست دارید یک رنگ موی فانتزی را امتحان کنید.

به طور کلی رنگ مو در دو دسته ی رنگ سرد و رنگ گرم تقسیم بندی می‌شود، زمینه پوست شما هم ممکن است سرد و یا گرم باشد که لازم است توناژ رنگ مو را با زمینه پوست خود هماهنگ کنید؛ اما چگونه زمینه پوست خود را تشخیص دهیم؟ در زیر نور طبیعی خورشید و یا نور هالوژن که رنگ درست‌تری را نشان می‌دهد، قرار بگیرید و به رگهای مچ دست خود نگاه کنید.

چنان‌چه که رگهای شما به رنگ آبی باشند، زمینه پوست شما سرد است اما در صورتی که رنگ رگهای دستتان سبز باشد، شما پوست گرمی دارید؛ اما بیشتر زنان ایرانی زمینه پوست گرمی دارند.

حالا که زمینه پوست شما مشخص شد، گزینه های زیاد و وسیعی برای انتخاب رنگ مو پیش روی شما قرار خواهند گرفت.

عواملی که در انتخاب رنگ مو تاثیر بسیار زیادی دارند:

• توناژ رنگ پوست
• رنگ طبیعی مو
• رنگ چشم
• چاقی و لاغری صورت
• شخصیت فرد

برای انتخاب رنگ موی مناسب خود می‌توانید فاکتورهایی مانند؛ مرغوبیت رنگ، سلیقه شخصی و مدت زمانی ماندگاری رنگ را در نظر بگیرید. بهتر است که در ابتدا از رنگ موهای تیره‌تر شروع کنید و سپس هر بار رنگ موهای خود را یک درجه روشن‌تر انتخاب نمایید.

برای رنگ کردن موهای خود، از افراد ماهر و متبحر مشورت بگیرید

رنگ کردن موها یک کار ساده و پیش‌پا افتاده نیست، بلکه امری تخصصی و حساس است که به افراد با تجربه و توانمند نیاز دارد، یک آرایشگر حرفه‌ای باید از انواع تناژ رنگ پوست، رنگ موهای هماهنگ با آن، نحوه ترکیب کردن مناسب رنگ‌ها، مدت زمان لازم برای رنگ و دکلره کردن موها و… اطلاعات کافی داشته باشد؛ و نیز تجربه لازم برای انجام این کار را هم کسب کرده باشد.

پس نزد هر سالن زیبایی و آرایشگری برای رنگ کردن موهای خود نروید و حتما قبل از مراجعه کردن به سالن‌های زیبایی برای رنگ کردن موهای خود، به خوبی تحقیق کنید و به سراغ افراد با مهارت کافی در این زمینه بروید.

برای رنگ کردن موهای خود، از رنگ مو‌ها و مواد مرغوب و با کیفیت استفاده کنید

این موضوع که رنگ موها و مواد مورد استفاده در دکلره کردن موها، دارای مواد شیمیایی هستند، امری غیرقابل انکار است. این موضوع در حفظ سلامتی موهای شما بسیار اهمیت دارد. چون رنگ موها اغلب به لایه‌های عمقی مو نفوذ می‌کنند و ممکن است که به بافت موهای شما آسیب وارد کنند.

البته این موضوع به مواد استفاده شده در رنگ مو و محصولات دکلره مو بستگی دارد، رنگ موها با کیفیت‌های متفاوتی موجود هستند، همان طور که یک رنگ موی مرغوب و باکیفیت، می‌تواند به افزایش زیبایی و جذابیت شما کمک کند و در عین حال ضرر زیادی برای موها شما نداشته باشد، استفاده کردن از رنگ موهای با کیفیت پایین و ارزان قیمت، آسیب‌های جبران ناپذیری برای موهای شما دارد.

پس لازم است که در انتخاب برند رنگ موی خود دقت کافی را داشته باشید و اگر برای رنگ کردن موهای خود به سالن‌های زیبایی مراجعه می‌کنید، برای اطمینان از مرغوبیت رنگ موی خود، بهتر است که از قبل رنگ موی خود را تهیه کرده و در اختیار آرایشگر خود قرار دهید.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

هزینه رنگ کردن مو در این آرایشگاه چقدر است؟

براساس حجم موها و نوع رنگ و درخواست‌های نظیر دکلره، هایلایت و ... هزینه‌ها متغییر است.

برای افراد با پوست تیره چه رنگ مویی پیشنهاد می‌دهید؟

آجری، شرابی، شاه بلوطی، فندقی و مسی برای افرادی که رنگ پوستشان تیره است مناسب است.

برای افراد با پوست روشن چه رنگ مویی پیشنهاد می‌دهید؟

رنگ بلوند دودی و هایلایت آبی و قرمز، رنگ قهوه ای مات، رنگ موهای بلوند خاکستری و رنگ موهای صدفی برای افرادی که رنگ پوستشان روشن بوده مناسب است.

برای افرادی با پوست صورتی و سرخ چه رنگ مویی پیشنهاد می‌دهید؟

رنگ هایی مثل زیتونی تیره، کرم گلی و قهوه ای تیره برای افراد مناسب است.

برای خانم‌هایی با رنگ چشم آبی چه رنگ مویی پیشنهاد می‌دهید؟

رنگ موی مشکی، قهوه ای، آبی تیره و آبی خاکستری مناسب است.

برای خانم‌هایی با رنگ چشم کهربایی چه رنگ مویی پیشنهاد می‌دهید؟

رنگ موی قهوه ای سوخته، مسی، فندقی و طلایی مناسب است.

آیا شامپو زدن قبل از رنگ کردن مو لازم است؟

بله. موهایی که عاری از چربی و کثیفی هستند رنگ را بهتر جذب خواهند کرد.

آیا استفاده از نرم کننده قبل از رنگ کردن مو لازم است؟

خیر نیازی نیست.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین رنگ مو در کرج، بهترین آرایشگاه رنگ مو در کرج، بهترین سالن رنگ مو در کرج، بهترین مرکز رنگ مو در کرج، بهترین رنگ کار مو در کرج، بهترین مرکز تخصصی رنگ مو در کرج، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، کرجی، مدل، مراکز، تخفیفان

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!