بهترین آرایشگاه کوتاهی مو در کرج

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

بهترین آرایشگاه کوتاهی مو در کرج

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • بهترین کوتاهی مو در کرج
  • کوتاهی مو کرج

بهترین آرایشگاه کوتاهی مو در کرج
سالن کوتاهی مو کرج
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • کرج

  • تماس



بهترین سالن کوتاهی مو در کرج در آرایشگاه هایپر بیوتی کرج

خدمات حرفه ای کوتاهی مو در آرایشگاه هایپر بیوتی در کرج

مرکز تخصصی کوتاهی مو در کرج در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای کوتاهی مو



بهترین آرایشگاه کوتاهی مو در کرج | بهترین سالن کوتاهی مو در کرج

بهترین سالن کوتاهی مو در کرج | بهترین آرایشگاه کوتاهی مو در کرج

بهترین آرایشگاه کوتاهی مو در کرج – اگر خانمی هستید که قصد تغییر چهره و استایل خود دارید ولی نمیخواهید در این زمینه هزینه های زیادی پرداخت کنید پیشنهاد می‌کنیم که از روش کوتاهی مو جهت اعمال تغییر چهره‌ی خود استفاده نمایید. این کار تغییرات چشمگیری در چهره اتان ایجاد می‌کند. تنها نکته مهم در این امر این است که از یک فرد حرفه‌ای جهت کوتاهی مو استفاده کنید تا مدلی را جهت کوتاهی برای شما انتخاب کند که مناسب چهره و زوایای صورتتان باشد. معمولاً خانم ها تمایل دارند با کوتاهی موهی که انجام می‌دهند چهره‌اشان جوانتر شود.

کوتاهی مو علاوه بر اینکه جنبه‌ی زیبایی دارد جهت حفظ سلامتی مو امری مهم به حساب می‌آید. البته باید بدانید که با توجه به شرایط جسمی فرد و تغییرات هورمونی بدن، رشد مو در یک ماه بین یک تا دو و نیم سانتیمتر متغییر است. زمانی که موهایتان دچار موخوره میشه بهترین درمان مو، کوتاهی آن است.
خانم ها معمولاً از ژورنال های آماده جهت انتخاب مدل کوتاهی مو استفاده می‌کنند. به همین دلیل باید جهت کوتاهی مو به شخصی مراجعه کنید که به تمامی مدلهای کوتاهی مو مسلط باشد و در این زمینه دارای سابقه و تخصص باشد تا تجربه‌ی شیرینی از کوتاهی موهای خود داشته باشید.

بهترین آرایشگاه کوتاهی مو در کرج

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین سالن کوتاهی مو در کرج می پردازیم.

مدل موی کوتاه منطبق با شکل و فرم صورت:

روش ها و مدلهای مختلفی جهت کوتاهی مو وجود دارد به همین دلیل از افراد ماهر و حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید. شما میتوانید متناسب با چهره و زوایای صورت خودتان مدلی را از ژورنال انتخاب کنید. در ادامه مطلب شما را راهنمایی می‌کنیم تا متناسب با چهره ای که دارید مدل کوتاهی مو را انتخاب نمایید.

1- پیشنهادات مناسب برای افرادی که صورت بیضی‌ شکل دارند:

افرادی که چهره‌ی بیضی شکل دارند در انتخاب مدل مو، محدودیتی نخواهند داشت چون بیشتر مدلهای کوتاهی مو به این افراد می آید و چهره‌اشان را زیبا خواهد کرد. اگر میخواهید از میزان کشیدگی صورت خود کم کنید پیشنهاد می‌شود که از مدل چتری استفاده نمایید. قابل ذکر است که مدل هایی چون مدل های فر، زاویه دار و مکمل دار برای این افراد مناسب خواهد بود.

2- پیشنهادات مناسب برای افرادی که صورت گرد و دایره‌ای دارند:

افرادی که چهره‌ی گردی دارند پیشنهاد میشود که طوری موهای زیر خط گونه را کوتاه نمایند که به باریک شدن صورتشان کمک کند و موهایی که در بالای سر هستند کمتر کوتاه شود و در آن بلندی موها حفظ شود تا از گردی چهره کاسته شود. این افراد میتوانند از مدل های برش لایه لایه نیز جهت کوتاهی موهای خود استفاده نمایند.

3- پیشنهادات مناسب برای افرادی که صورت ‌های قلبی شکل دارند:

برای این افراد پیشنهاد می‌شود که طوری موهای خود را کوتاه کنند که قسمت پایینی صورت نسبت به قسمت بالایی صورت جلوه بیشتری داشته باشد. مدل هایی که در آن موها تا فک و چانه امتداد دارند گزینه‌ی مناسبی برای این افراد خواهد بود.

4- پیشنهادات مناسب برای افرادی که صورت مربعی شکل دارند:

مدل چتری برای افرادی که چهره‌ی مربعی شکل دارند بسیار مناسب است. در ضمن مدل هایی که در آن موها به شکل یکنواخت و صاف نیستند بسیار گزینه ی مناسبی خواهد بود. حالتهای موج دار و فر نیز هنگامی که مدل مو کوتاه با متوسط برش زده میشود مناسب خواهد بود. قابل ذکر است که مدل ‌های یکدست و یکنواخت هم به سبب اینکه فک زاویه ‌دار و صورت مربع مانند را چندان پوشش نمی‌دهند، خیلی پیشنهاد نمی‌گردد.

5- پیشنهادات مناسب برای افرادی که صورت مستطیل شکل دارند:

چون ارتفاع پیشانی در افرادی که صورت‌ هایی شبیه به مستطیل دارند زیاد بوده جهت متعال کردن چهره ی فرد، موهای شخص را به بهترین و زیباترین حالت ممکن در یک طرف صورت برده و حالت داده تا از بلندی پیشانی کم شود.

نکات مثبت کوتاهی مو برای افراد شامل موارد زیر است:

کوتاهی مو مزیت‌هایی دارد که هریک می‌تواند ما را به انجام آن تشویق و ترغیب نماید. در اینجا تعدادی از مزایای کوتاهی مو را برمی‌شماریم.

1- جذابیت و تنوع:

بسیاری از افراد با موهای کوتاه ، خاص ‌تر و جذاب ‌تر به چشم می‌آیند. هم‌ چنین قبلاً هم اشاره شد با وجود اینکه موهای بلند دلخواه بسیاری از ماست، اما بعد از گذشت مدت‌ زمان زیادی ممکن از مدل موهای بلند خود خسته شویم و تمایل داشته باشیم تنوعی در ظاهر خود ایجاد کنیم. در این صورت کوتاهی مو و انتخاب یک مدل متناسب با چهره‌ ی ما راهکار مناسبی برای تنوع و زیبایی تازه و نو خواهد بود.

2- نگهداری و مراقبت آسان:

پیش ‌تر نیز اشاره شد که بدون شک موهای کوتاه ، مراقبت آسان ‌تر سریع‌ تری دارد. به‌ راحتی شانه می‌ شود و به هنگام استحمام به ‌راحتی شسته می‌گردد. ضمن اینکه کوتاهی می‌تواند جان تازه‌ای به موها بخشد. این موارد سبب شده بسیاری از خانم ‌ها بخصوص کسانیکه به هر دلیلی ازجمله اشتغال، فرصت چندانی برای رسیدگی به موهایشان ندارند، به کوتاهی و هرکات مو روی ‌آورند.

3- صرفه ‌جویی در مصرف شوینده ‌ها:

مشخص است که برای شست و شوی موهای کوتاه از مقدار شامپو و نرم‌ کننده‌ ی کمتری استفاده می‌شود. همین ‌طور میزان مصرف ماسک ‌ها، لوسیون ها و سرم های مو به‌مراتب کاهش میابد. این خود یک صرفه‌ جویی اقتصادی خواهد بود. ضمناً افرادی که موهای کوتاه ‌تری دارند نسبت به افراد با موهای بلند تراز حوصله ‌ی بیشتری برای رسیدگی به موهای خود برخوردارند.

4- رفع موخوره‌ ی مو:

حتماً همه ‌ی ما دچار موخوره شده‌ایم. موخوره معمولاً هنگامی پدیدار می‌شود که اندازه‌ی موها بلند باشد. علت این عارضه عوامل مختلفی است که به‌عنوان ‌مثال اتو کردن و حرارت دیدن ساقه ‌ی مو یکی از این عوامل است. بهترین کار برای خلاص شدن از شر موخوره و حالت شکستگی موها، این است که هر ۳ ماه یک ‌بار موهایمان را کوتاه کنیم تا هم از موخوره رها شویم و هم اینکه زیبایی و یکدستی را به موهایمان برگردانیم.

5- کمک به رشد موها:

با کوتاهی مو، سلول ‌های مرده و ناکارآمد آن را حذف می‌کنیم . هر چه کوتاهی موهایمان را در فواصل کوتاه ‌تر و منظم ‌تری انجام دهیم به رشد بهتر موهایمان کمک شایانی خواهیم کرد. در واقع کوتاهی و اصلاح جان تازه‌ای به موها و سرمان می‌بخشد. علت اینکه مردان هرچند وقت یک ‌بار اقدام به اصلاح سر خود می‌کنند همین است که کوتاهی مو رشد مو را سرعت می‌بخشد.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های کوتاهی مو در کرج:
  • سالن زیبایی توکات
  • سالن زیبایی دلوین
  • سالن زیبایی پیچک
  • سالن زیبایی لیدا
  • سالن زیبایی بیات
  • سالن زیبایی زرافشان
  • سالن زیبایی ماه آفرین
  • سالن زیبایی راحیل
  • سالن زیبایی همتا
  • سالن زیبایی ژیوان
  • سالن زیبایی عروی باران
  • سالن زیبایی ویشکا
  • سالن زیبایی فاطیما
  • سالن زیبایی صافی
  • سالن زیبایی ارمغان

زهرایی
0912048 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
نقره ای
0930825 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
پیچک
0912769 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
پگ
0263341 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ارمغان
0901755 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
راحیل
0912157 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

برای کوتاهی مو چقدر پول باید بپردازم؟

چون مدل های مختلفی برای کوتاهی مو وجود دارد بستگی به مدلی که انتخاب می‌کنید مبلغ پول پرداختی هم متفاوت است.

به کسانی که برای اول میخواهند موهایشان را کوتاه کنند چه پیشنهادی می‌دهید؟

بهتره از خط کش جهت اندازه گیری استفاده شود و بیش از دو تا سه سانتی متر از بلندی موها چیده نشود و در صورت رضایت، مجدد جهت کوتاهی مو اقدام نمایید.

آیا در انتخاب مدل کوتاهی مو آزاد هستم؟

بله. باید توجه داشته باشید هر مدلی را نمی‌توانید انتخاب نمایید و علاوه بر سلیقه به مدل و فرم صورت خود توجه داشته باشید.

مشخصات آرایشگر کوتاهی مو چیست؟

آریشگری که قصد کوتاه کردن موهای شما دارد باید به کوتاهی مو در هر مدلی مسط باشد و علاوه برخورد خوبش ، تجربه و مهارت کافی نیز داشته باشد.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین آرایشگاه کوتاهی مو در کرج، بهترین سالن کوتاهی مو در کرج، مرکز تخصصی کوتاهی مو در کرج، عالی، کوتاهی مو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، کرجی، مدل، مراکز، تخفیفان، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!