آموزش تاتو بدن در فردیس کرج

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

آموزش تاتو بدن در فردیس کرج

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • آموزش تاتو بدن در فردیس کرج
  • آموزشگاه تاتو روی بدن فردیس کرج

آموزش تاتو بدن در فردیس کرج
آموزشگاه تاتو بدن
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • آموزشگاه فردیس کرج

  • تماس



آموزش تاتو روی بدن در آموزشگاه هایپر بیوتی فردیس کرج
آموزش فوق تخصصی تاتو بدن صفر تا صد به صورت حرفه ای در آموزشگاه هایپر بیوتی در فردیس کرج

آموزش تخصصی تتو بدن در آموزشگاه هایپر بیوتی با مدیرت *** با آموزش آخرین متدهای روز و ارائه مدرک فنی حرفه ای و بین المللی



آموزش تاتو بدن در فردیس کرج | آموزشگاه تاتو روی بدن فردیس کرج

آموزش تاتو بدن در فردیس کرج

آموزشگاه تاتو روی بدن فردیس کرج

آموزش تاتو بدن در فردیس کرج – بهترین متخصصان، گرد هم آمده اند؛ تا آموزش تاتو را به شما به طور کامل و با بهترین کیفیت از ابتدا تا حرفه ای شدن فرا دهند.

آموزشگاه تاتو روی بدن فردیس کرج

آموزش تاتو بدن در فردیس کرج

در اینجا به بررسی و معرفی آموزشگاه تاتو روی بدن فردیس کرج می پردازیم.

سرفصل های آموزشی در بهترین مراکز آموزش تاتو بدن در فردیس کرج:

● شناخت و آشنایی با انواع پوست
● شناخت مدلهای تاتو و بررسی آنها
● مهارت و شناخت کار با دستگاه تاتو
● شابلون سازی برای طرح درخواستی که نیاز به طراحی نباشد.
● شناخت نوع سوزنی که استفاده می شود.
● انتقال درست طرح به بدن
● انتقال درست رنگ به زیر پوست
● شناخت کامل و اجرا و آموزش تمام موارد لازم برای تاتو مناسب از قبیل سوزن، رنگ و دستگاها
● ترمیم مدلهای قدیمی
● آموزش شناخت تمام خط ها که برای یک تاتو خوب لازم است.
● آموزش پر کردن رنگ در طرحهای مختلف
● آموزش سه بعدی کردن تاتو
● آموزش سایه زدن تاتو در کل بدن
● آموزش تمامی مدل ها و سبکهای موجود در تاتو برای تمام بدن از جمله تاتو طرح پرتره، طرح آبرنگی، طرح سه بعدی، طرح رئالیسم، طرح مکانیک، طرح سورئالیسم، طرح مائوری، طرح هارور، طرح گری وایت و…

طرح و سبک تاتو:

ابتدا بهترین و مهم ترین کار این است که طرح و مدل و سبک مورد نظر خود را بدانید و در کل بدن طراحی کنید که این اولین و مهمترین بخش تاتو است. شاید عده ای بخواهند طرح تاتو خود را از تاتو یک هنرمند یا یک مدل خاص کپی کنند یا خود طرحی داشته باشند. در هر صورت باید ابتدا طرح و سبک انتخاب شده، در بدن به روشی درست و زیبا طراحی شود.

قرار دادن تاتو روی بدن:

اینکه تاتو در کجای بدن شما قرار بگیرد، کاملا یک امر شخصی است و از نظر هر فرد یک موضوع مهم است. مثلا شخصی میخواهد تاتو بدن را در قسمت دست یا پا انجام دهد که بیشتر دید داشته باشد؛ یا شخصی میخواهد برای اولین تجربه تاتو بدن قسمتی که درد کمتری دارد را تجربه کند. خیلی ها بازو و کمر را در تاتو بدن میپسندند. به هر حال چه با نظر شخصی چه مشورت با فرد متخصص، باید بعد از انتخاب طرح و سبک انتخاب کنید که آن طرح در کجای بدن شما برای تاتو قرار گیرد. البته قابل ذکر است که شخصی که برای شما هنرمندانه طراحی میکند، حتما از شما مشخصات کامل میخواهد و اکثرا هزینه را اول دریافت میکنند و حتما با شما در تماس خواهند بود.

در آموزشگاه بهترین مراکز آموزش تاتو بدن در فردیس کرج:

شما میتوانید به راحتی کار تاتو خود را انجام دهید و بدانید بهترین متخصصان کاری مناسب به شما ارائه میدهند.
شامل آموزش صفر تا صد و کامل تمامی طرح ها و سبکهای تاتو در کل بدن، آموزش برای افراد مبتدی و حرفه ای
آموزش سبکهای – سه بعدی، آبرنگی، ریال، گری واش و….

دوره های آموزشی در این کلینیک ده جلسه است که به صورت خصوصی یا نیمه گروهی و یا گروهی برگزار می شود.
در این دوره ده جلسه ای تمامی فنون خاص تاتو در کل بدن و هر آنچه که لازم است درباره یک تاتو عالی بدانید، به شما به صورت کتبی با دادن جزوه و عملی و شناخت لوازم و همه موارد یک آموزش خوب در اختیار شما قرار میگیرد.

و البته لازم است بدانید در انتهای دوره در این کلینیک به شما مدرک سرتیفیکیت پایان دوره آموزشی در کلینیک دکتر تاتو ایران اهدا می شود. و همچنین تا یکسال مجاز هستید از کمکهای مجازی و راهنمایی اساتید استفاده کنید.

اگر تاتو دوست دارید:

اگر جزو آن افرادی هستید که علاقه به کارهای آرایشی مخصوصاً تاتو دارید و باید حتما از کلاسها و دوره های آموزشی برای یادگیری تاتو به صورت حرفه ای کمک بگیرید و اصلا نگران نباشید؛ چون با گذراندن این دوره ها و دیدن آموزش های لازم حتما میتوانید به یک تاتو کار حرفه ای تبدیل شوید و این کار را به عنوان یک حرفه و هنر داشته باشید و استفاده کنید.
اما بدانید که اولین و بهترین و کوتاهترین مسیر برای اینکه تاتو کار حرفه ای شوید، گذراندن همین دوره ها و کلاسها است که در اکثر نقاط کشور دایر است.

تاریخچه تاتو:

تاتو یا همان خالکوبی در تمامی دوران های گذشته بوده است. حتی در ایران در دوران هخامنشی دیده شده است، اما تاریخچه آن به حدود 4000 سال پیش برمیگردد. خالکوبی که در بین جوانان بسیار باب شده است و در آن مورد حتی کلاسهای آموزشی برگزار میکنند به معنای علامت گذاری است. تاتو یا همان خالکوبی در اکثر کشورها از قبل تا حال بوده و است و هر کدام طراحی و نقاشی و سبکی مربوط به دوره و زمان خود را داشته اند.

کاربرد تاتو:

دلایل زیادی برای استفاده افراد از تاتو وجود دارد.
مثلا در گذشته بودند زنانی که فکر میکردند با خالکوبی چشم بد از آنها دور میشود و یا بیشتر می توانند محبت و مهر همسر خود را داشته باشند.

یکی از دلایل مهم که اکثرا برای آن تاتو می کنند ایجاد زیبایی و خاص بودن است و حتی هستند افرادی که زیبایی را میخواهند، اما چون هزینه آن را ندارند به مراکز نامعتبر مراجعه میکنند و گاهی آسیب هم میبینند.
گاهی تاتو یا همان خالکوبی انجام میشود تا نقصی که در بدن است پوشیده شود و یا کمتر در دید باشد.
مثل پوشاندن جای بخیه که البته وقتی تاتو برای این امر باشد حساسیت بیشتری را میطلبد و باید حتما به وسیله افراد حرفه ای انجام شود.

خالکوبی در قدیم نشان افراد یاغی و خطرناک بود؛ اما در زمان حال بسیاری از جوانان، بازیگران، خواننده ها، ورزشکاران و… از این امر برای زیبایی استفاده میکنند و این در ایران و بقیه کشورها بسیار دیده می شود. حتی افراد زیادی برای کسب این هنر و فن به سراغ کلاسها و دوره های آموزشی رفته اند، از آن به عنوان شغل استفاده میکنند.

تاتو قدیم و جدید:

تاتو قدیم و جدید تفاوت بسیار دارد…
در قدیم انجام تاتو بسیار دردناک بود و با سوزن طرح را در بدن می کشیدند تا خون خارج شود و روی همان مواد رنگی طبیعی مثل سرمه یا دوده یا هر رنگی که ماندگاری بیشتر داشت میزدند تا به خورد بدن رود که بسیار درد آور و غیر بهداشتی بود؛ اما تاتو در زمان حال بسیار راحت با درد کم و سریع انجام میشود و از لحاظ استفاده از لوازم و بهداشتی بودن تمام موارد رعایت میشود.

در آموزشگاه بهترین مراکز آموزش تاتو بدن در فردیس کرج:

جدا از اینکه تمام موارد بهداشتی و حرفه ای رعایت می شود از سوزن سرطلایی استفاده می کنند که وقتی طرح در ابتدا کشیده میشود با همین سوزن هم طرح منتقل می گردد و هم جوهر رنگ ریخته میشود.
که این امر هم درد کمتری دارد هم سرعت کار را بالا میبرد و خونریزی را نیز به حداقل میرساند.

تاتو از نظر اسلام:

انجام تاتو بدن و حتی برگزاری کلاسهای آموزش تاتو در ایران مشکل قانونی ندارد، البته باید زیر نظر بهداشت و با افراد حرفه ای باشد؛ اما قانونا نه انجام تاتو و نه آموزش دادن و یاد گرفتن این حرفه هیچ منع قانونی ندارد.

تاتو در اسلام و از لحاظ شرعی:

کلا هر کاری که باعث شود آب وضو و غسل به پوست نرسد حرام است، اما تاتو و رنگ آن زیر پوست است و هیچ مانعی برای رد شدن آب وضو و غسل ندارد، پس به راحتی میتوان تاتو بدن انجام داد و از این زیبایی لذت برد، چون نه مشکل شرعی دارد نه قانونی.

تاتو و درد:

خیلی از افراد مخصوصاً آنهایی که برای اولین بار میخواهند تاتو انجام دهند شاید جزو اولین سوالهای شان این باشد که تاتو چقدر درد دارد؟
اگر بگوییم هیچ دردی ندارد که مسلما دروغ است، اما درد آن زیاد نیست مخصوصاً اگر پیش افراد ماهر و هنرمند تاتو بدن انجام دهید که هم سرعت عمل بالایی دارند هم پوست و وسایل را بشناسند این درد کمتر هم میشود؛ اما چیزی که روشن است این است که به زیباییش می ارزد که کمی درد را تحمل کنید.

البته هر جا از بدن که تاتو میکنی درد مخصوص خود را دارد مثلا مچ و ساعد دردش بیشتر است؛ اما جایی که چربی باشد دردش کمتر است.
پس هرگز نمیشود از کسی راجع به میزان درد نظر پرسید مگر اینکه آن فرد حرفه ای باشد و بگویید کجای بدن را میخواهید تاتو بزنید.

تاتو شغل است؟

جوانان زیادی و آرایشگران فراوانی هستند که میخواهند تاتو را به صورت حرفه ای بیاموزند و یا به تجربه های خود اضافه کنند.
یادگیری تاتو کار دشواری نیست و شما در هر رده سنی و با هر تجربه کاری حتی مبتدی هم باشید، تاتو را میتوانید آموزش ببینید.
البته در آموزشگاههای معتبر و در دوره های کامل و پیش اساتید حرفه ای این رشته…
اگر طراحی شما خوب باشد یک قدم جلوتر هستید اما حتی بدون مهارت طراحی و نقاشی هم میتوان تاتو آموخت و از روش کپی کردن و شابلون سازی استفاده کرد.

شما با گذراندن دوره آموزش تاتو در بدن به طور کامل و گرفتن مدرک این دوره میتوانید به راحتی تاتو بدن را به عنوان شغل انتخاب کنید، پس تاتو بدن شغل و هنر است و برای جوانان مشتاق این کار آموزش تاتو بدن مهیا می باشد.

نکات آموزشی

همانگونه که گفتیم آموزش تاتو بدن دارای دوره های خاص خود میباشد؛ اما در این آموزش ها هم باید نکاتی را در نظر گرفت. آموزش تاتو دارای سه بخش مهم است که باید حتما به آنها توجه کرد.

تکنیک تاتو

همانطور که هر حرفه و هنری را بخواهید فرا بگیرید باید تخصص و فنون و مسائل مربوط به آن را بدانید. یادگیری تاتو هم تکنیک و تخصص مربوط به خود را دارد. که حتی اگر آن را نمیدانید باید در دوره های آموزشی تاتو بدن فرا گرفته و به کار ببندید.
دوره های آموزشی گرچه کوتاه مدت است اما باید سعی شود در آن آموزش کامل شود و تمام آنچه را مربوط به تاتو کار شدن است بیاموزید.

لوازم تاتو

هرکاری وسایل مربوط به خود را میطلبد، یک نقاش بوم و رنگ خود را میخواهد. هر شغل و حرفه فنی هم حتی وسایل خاص خود را دارد؛ از آنجا که تاتو هم زیر مجموعه ای از هنر است باید وسایل و لوازم مخصوص خود را داشته باشد و هیچ چیز جایگزین دیگری نمیتوان برای آن قرارداد. در دوره های آموزش تاتو بدن به صورت حرفه ای شما با این وسایل آشنا شده و طرز کار آنها را فرا خواهید گرفت.

طراحی

قبلا هم گفتیم جزو اولین کارها انتخاب طرح و انتقال آن روی پوست است؛ از آنجا که تاتو یا همان خالکوبی یک هنر است اگر طراحی شما خوب باشد می توانید به یک تاتو کار فوق حرفه ای تبدیل شوید. در اصل می گویند تاتو همان نقاشی است که قلم سوزن شده و کاغذ پوست بدن، اما حتما شنیده و یا دیده اید که افرادی تاتو کار میکنند که اصلا از طراحی چیزی نمیدانند.

درست است آنها از روش کپی استفاده میکنند که این هم برای خود هنری خاص است. اما در هر صورت و با هر مقدار بلد بودن یا نبودن طراحی شما میتوانید با گذراندن دوره های آموزش تاتو در ایران این هنر را آموخته و از آن کسب درآمد کنید.

آموزش سبکهای تاتو در بهترین مراکز آموزش تاتو بدن در فردیس کرج

تاتو هم مانند هر کاری روشهای خاص خود را دارد. تاتو در سبکها و روشهای زیادی ارایه میشود که انتخاب آن بستگی به خود فرد دارد که چه طرح و سبکی را بخواهد. ما به عنوان نمونه چند سبکی که بیشتر رایج است را برایتان کمی باز میکنیم تا شناختتان را بیشتر کنیم.

سه بعدی

روش سه بعدی در تاتو رواج بیشتری در بین آقایان دارد. چون در این روش سایه زدن بسیار مهم است هرچه طراح حرفه ای تر باشد مسلما کار بهتر و زیباتر میشود. تاتو کار حرفه ای طرح را با سایه های روشن و تیره به گونه ای نشان میدهد که انگار طرح در عمق بدن وجود دارد.
تکنیک پرسپکتیو یا همان سایه زدن حرفه ای در این تاتو بسیار مهم است و طرح را میتواند آنگونه ای کند که شما میخواهید از هر طرف به چشم بیاید و حتما زیبایی خاص خود را دارد. و مطمئنا پسران جوان را به آنچه در سر دارند از تاتو بدن میرساند.

انیمال

سبک و روش انیمال یک روش ترکیبی است و نیمال در اصل ترکیب سبکهای رئال و انیمال و سه بعدی است.
در این روش به جزئیات توجه بیشتری شده است و ظریف کاری خاص خود را میطلبد. در رنگ حتما از روش تمام آبرنگی استفاده میکنند؛ سبک انیمال بیشتر برای طرح حیوانات با تمام ریزه کاری هایش استفاده میشود. و بین هم خانمها و هم آقایان علاقه مندان مخصوص خود را دارد.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین مرکز آموزشی تاتو بدن در فردیس کرج:
  • مرکز آموزش برات زاده
  • مرکز آموزش مژگان
  • مرکز آموزش نجفی
  • مرکز آموزش کاظمی
  • مرکز آموزش الهی

برات زاده
0936536 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
فرشته الهی
0930719 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مژگان
0936688 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آموزش
0939667 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
بانو کاظمی
0910905 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
نجفی
0901985 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

در این آموزشگاه مهارت لازم و کافی برای انجام تاتو به دست خواهم آورد؟

بله. شیوه آموزشی این آموزشگاه به شکلی است که شما بعد از اتمام دوره تسلط کافی بر انجام تاتو داشته باشید.

آموزش تاتو در این آموزشگاه برای ورود به بازار کار کافی است؟

بله. با گذراندن این دوره آموزشی شما تمام آموزش های لازم جهت انجام حرفه ای تاتو خواهید داشت.

هزینه ثبت نام در این دوره آموزشی چقدر است؟

کلاسهای آموزشی به شیوه های مختلفی برگزار میشود بنابراین براساس مدل انتخابی هزینه ها متغییر است.

من شهرستانی هستم آیا میتوانم در این دوره ثبت نام کنم؟

بله این آموزشگاه تدابیری برای افراد شهرستانی در آخر هفته ها اندیشیده است.

آیا دوره آموزشی تاتو در این آموزشگاه مدرک معتبری دارد؟

بله. با اتمام دوره و قبولی در آزمون نهایی مدرک فنی حرفه ای داده خواهد شد.

با ثبت نام در این دوره به ابزار خاصی احتیاج خواهم داشت؟

بله. ابزار مورد نیاز توسط آموزشگاه با دریافت مبلغی در اختیار شما قرار میگیرد.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
آموزش تاتو بدن در فردیس کرج، آموزشگاه تاتو روی بدن فردیس کرج، بهترین تتو روی بدن، گام به گام،از مبتدی تا پیشرفته، حرفه ای، از صفر تا صد، انواع سبک تتو بدن، مدرک فنی حرفه ای و بین المللی، قیمت و هزینه

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!