بهترین آرایشگاه داماد در کرج

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

بهترین آرایشگاه داماد در کرج

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • بهترین آرایشگاه داماد در کرج
  • آرایشگاه داماد کرج

بهترین آرایشگاه داماد در کرج
آرایشگاه داماد کرج
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • کرج

  • تماس



آرایشگاه داماد هایپر بیوتی کرج

خدمات اصلاح و گریم حرفه ای داماد در آرایشگاه داماد هایپر بیوتی در کرج

آرایشگاه داماد هایپر بیوتی در کرج با مدیرت آقای *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای گریم و اصلاح داماد



بهترین آرایشگاه داماد در کرج

آرایشگاه داماد کرج

بهترین آرایشگاه داماد در کرج – چرا بیشتر مردم تصور می کنند که در مراسم عروسی، عروس خانم باید ظاهر بی نقص و فوق العاده ای داشته باشد و بدرخشد و در عوض برای آقا داماد همین که لباس های مرتبی بپوشد و موهایش را سشوار بکشد کافی است؟
در دنیایی که امروزه در آن زندگی می کنیم چنین تصوری به هیچ وجه درست نیست. چون هم عروس و هم داماد باید در مهم ترین شب زندگی شان ظاهری فوق العاده داشته باشند. پس بهتر است هر دو برای رسیدن به چنین هدفی از چند ماه قبل از مراسم شان دست به کار شوند و به دنبال یک سالن مناسب و حرفه ای بگردند.
البته هدف از گریم دامادی رفع عیب و نقص های احتمای مثل سیاهی زیر چشم و یا پوشاندن لکه های پوستی است، نه آرایش کردن به سبک عروس خانم ها!
در این مقاله به بررسی نکاتی که آقایان برای گریم دامادی لازم است بدانند، پرداخته ایم.

بهترین آرایشگاه داماد در کرج

در این مقاله قصد داریم آنچه که برای گریم داماد و انتخاب بهترین آرایشگاه داماد در کرج باید بدانید را برایتان توضیح دهیم.

چرا برای اصلاح و گریم دامادی باید به آرایشگاه خاص رفت؟

لازم به ذکر این نکته نیست که روز ازدواج هر کسی یکی از ارزشمند ترین و مهم ترین روزهای زندگی او است. پس لازم است داماد هم مثل عروس، بهترین ظاهر ممکن را در مراسم داشته باشد.
آلبوم عکس های عروس و داماد تنها یادگاری آنها از چنین مراسم مهمی است پس چقدر خوب است که آنها با انجام یک گریم متعادل، در عکس هایشان عالی به نظر برسند.
برای آقا داماد این مراسم با تمام مراسم هایی که تا به حال در آنها شرکت کرده است فرق دارد، پس باید با کسانی که به عنوان مهمان در مراسم عروسی شرکت می کنند تفاوت داشته باشد.

مهم ترین خدماتی که در آرایشگاه های دامادی ارائه می شوند شامل؛

خدمات آرایشگاه داماد:

1. اصلاح و طراحی مدل مو
2. پاکسازی سطحی پوست
3. انجام گریم دامادی

که به بررسی تک تک آنها می پردازیم.

اصلاح و طراحی مدل مو:

یکی از موضوعاتی که ذهن داماد ها را به خودش مشغول می کند، این است که در روز عروسی شان چه مدل مویی داشته باشند؟ شاید بعضی ها همان مدل موی همیشگی خود را ترجیح دهند، چرا که اگر مدل جدیدی انتخاب کنند هیچ معلوم نیست نتیجه ی کار چه بشود، از طرفی در روز عروسی وقت کافی برای تجدید نظر کردن ندارند.

اول از همه باید بگویم که اگر داماد آرایشگاه ایده آل خود را یافته پس بهتر است به آرایشگرش اعتماد کند؛ اما اگر بخواهد در روز عروسی اش مدل موی جدید سورپرازش نکند و با دقت بیشتر تصمیم بگیرد، بهتر است چند روز مانده به مراسم مدل موی جدیدش را امتحان کند.

اگر امکان داشته باشد، سعی می شود چند مدل موی مختلف در موهای داماد اجرا شود سپس از آنها عکس برداری شود تا عروس و داماد سر صبر مدلی را که از همه بهتر است انتخاب کنند.

پاکسازی پوست داماد:

در خدمات پاکسازی پوست داماد، قرار نیست یک کار پزشکی بر روی پوست انجام شود بلکه هدف تنها انجام پاکسازی سطحی پوست است. در این مرحله ابتدا پوست را با یک لوسیون مخصوص پاک می کنند، سپس اسکراب انجام می شود تا سلول های مرده ی سطح پوست جدا شوند و بعد بر روی پوست داماد یک ماسک متناسب با شرایط پوست او قرار می دهند که فواید زیادی دارد مثلا باعث روشن تر شدن رنگ پوست می شود.

در آخر صورت داماد برای افزایش جریان خون و بر طرف کردن افتادگی عضلات، با یک کرم مخصوص ماساژ داده می شود.
اهمیت پاکسازی پوست را نباید دست کم گرفت چون با این کار پوست تمیز شده و آماده ی اجرای مرحله ی بعدی یعنی گریم متعادل سازی می شود.

گریم متعادل سازی چهره داماد:

متاسفانه بعضی از افراد سود جو در عوض اینکه با انجام یک گریم طبیعی و متعادل نقص های صورت را بر طرف کنند، صورت داماد را آرایش میکنند! همین امر باعث بی اعتمادی افراد به این روش شده و باعث شده داماد ها نسبت به انجام این مرحله واکنش خوبی نداشته باشند.

اما هدف اصلی گریم کردن در این مرحله این است که عیب و نقص های صورت داماد به طور مناسبی پوشانده شوند و به او ظاهر بهتری دهند، فنون مورد استفاده در این مرحله شبیه کارهایی است که در گریم های سینمایی انجام می شوند و هیچ کار غلو آمیزی انجام نمی گیرد و فقط سعی می شود عیب های صورت مثل انحراف بینی، کبودی زیر چشم و یا جوش های روی صورت، کمتر به چشم بیایند.

در انتهای کار داماد در یک اتاق مخصوص لباس های خود را تعویض کرده و آرایشگر یک بررسی نهایی انجام می دهد که اگر چیزی باقی مانده یا از قلم افتاده اصلاح شود. در نهایت داماد با یک ظاهر مناسب و آراسته و یک احساس خوب برای انجام بقیه ی امور و شرکت در مراسم عروسی خود راهی می شود.

در تمام مراحل آماده سازی داماد از او عکس هایی تهیه می شود که در روز آخر یک عکس یادگاری به عنوان هدیه ای از طرف سالن به داماد تقدیم می شود، به عنوان هدیه ی دوم از طرف سالن، در دومین سالگرد ازدواج یک پکیج مهمانی به عنوان گیفت به آنها اهدا می شود.

اما مفهوم گریم کردن داماد چیست؟

این کار درست شبیه کاری است که هنگام انجام گریم های سینمایی انجام می دهند، در انجام گریم برای داماد، هدف این است که عیب و نقص های صورت تا جایی که ممکن است کمتر دیده شوند و نکات منفی که در صورت هر کسی ممکن است وجود داشته باشند، مثل کم مویی جلوی سر، کبودی زیر چشم، لکه های روی صورت و… رفع شوند.

بعد از انجام تمامی مراحل و در انتها داماد لباس هایش را در یک اتاق مخصوص می پوشد و سپس یک بررسی نهایی برای اصلاح ایراد های باقی مانده انجام می گیرد؛ و بعد داماد با یک احساس خوب و پر از انرژی با ظاهری مناسب و شایسته راهی مهم ترین مراسم زندگی خود می شود.

در تمام مراحل آماده سازی داماد از ابتدا تا انتها از او عکس هایی تهیه شده و در روز آخر یک عکس به عنوان هدیه ای از طرف سالن به او تقدیم می شود.

در ادامه می خواهیم چند نکته برای انتخاب سالن زیبایی مناسب را بررسی کنیم؛

انتخاب بهترین آرایشگاه داماد در کرج:

برای یافتن یک سالن مناسب بهتر است ازتجربه ی افراد دیگر استفاده کنید، می توانید در اینترنت جستجو کرده و یا در شبکه های مجازی نظرات کسانی که این چنین آرایشگاه هایی را تجربه کرده اند بخوانید. گرچه این کار می تواند کمک کننده باشد اما صرفا به آن به چشم یک پیشنهاد نگاه کنید نه تصمیم گیری نهایی.

حاصل بررسی و جستجوهایتان احتمالاچند سالن زیبایی مناسب است، در مرحله ی بعدی شماره ی تماس این سالن ها را یافته و با آنها تماس بگیرید. هنگام گفتگوی تلفنی نکاتی مثل لحن صحبت کردن صاحب سالن و اینکه تا چه حد به معرفی خدماتش می پردازد را مد نظر قرار دهید.

بعد از انتخاب سالن هایی که توجهتان را در مرحله ی قبل جلب کرده اند، وقت آن رسیده که به دیدار حضوری آنها بروید. نحوه ی بر خورد مسئول سالن و کارکنان او، بررسی چند نمونه ی واقعی از کارهای سالن و نه عکس های روتوش شده و چک کردن مجوز کسب و بهداشت سالن و کارکنان هم می تواند از نکات مهمی باشد که شما را در گرفتن تصمیم نهایی یاری کند.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های داماد در کرج:
  • سالن زیبایی آرمین
  • سالن زیبایی هیرکات
  • سالن زیبایی سی سه
  • سالن زیبایی چلسی
  • سالن زیبایی موکات
  • سالن زیبایی آروکو
  • سالن زیبایی اهورا
  • سالن زیبایی میلاد
  • سالن زیبایی مستر وان
  • سالن زیبایی مستر باربر
  • سالن زیبایی فیگور
  • سالن زیبایی سامان
  • سالن زیبایی کوروش
  • سالن زیبایی کلاسیک
  • سالن زیبایی آراکس

آرایشگاه
0912325 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ماهان
0263442 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
پدرام
0935510 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مستروان
0912362 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
کوروش
0936198 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مسترباربر
0263254 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا گریم در آرایشگاه داماد انجام میشود؟

بله. افراد ماهر و متخصص در این زمینه در آرایشگاه دامادمشغول به کار هستند.

برای پوشاندن لک صورت داماد چه پیشنهادی دارید؟

جهت صافی پوست و پوشاندن جای لک و جوش صورت داماد را گریم خواهند کرد.

برای پوشاندن عیوب بینی داماد چه پیشنهادی دارید؟

از کانتورینگ برای پوشاندن عیوب بینی داماد استفاده می‌شود.

این آرایشگاه داماد مجوز کار را دارد؟

بله.

برای آرایش داماد در این آرایشگاه داماد چقدر پول باید بپردازم؟

با توجه به نیاز داماد در هر یک از موارد کوتاهی مو، گریم، پاکسازی صورت، مدل دادن به موهاو ... هزینه ها متغییر خواهد بود. جهت اطلاع از هزینه ها تماس بگیرید.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین آرایشگاه داماد در کرج، آرایشگاه داماد کرج، میکاپ، قیمت، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، میکاپ و گریم داماد، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، کرجی، مدل

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!