بهترین کلینیک پاکسازی پوست در فردیس

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

بهترین کلینیک پاکسازی پوست در فردیس

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • بهترین مرکز پاکسازی پوست در فردیس
  • کلینیک پاکسازی پوست در فردیس

بهترین کلینیک پاکسازی پوست در فردیس
سالن پاکسازی و فیشیال پوست
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • فردیس

  • تماس



بهترین مرکز پاکسازی پوست در فردیس در آرایشگاه هایپر بیوتی فردیس

خدمات تخصصی مرکز پاکسازی پوست حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در فردیس

مرکز تخصصی پاکسازی پوست در فردیس در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای مرکز پاکسازی پوست



بهترین کلینیک پاکسازی پوست در فردیس

مرکز پاکسازی پوست در فردیس

بهترین کلینیک پاکسازی پوست در فردیس

بهترین مرکز پاکسازی پوست در فردیس -تاثیر زیادی بر زیبایی دارد. از بین بردن جوش و لک، یکی از دغدغه‌های اصلی خانم‌هاست،تا بتوانند پوست زیبا داشته باشند. هرچقدر هم که اجزای دیگر صورت زیبا باشد، اما پوست مشکل داشته باشد، مقداری از زیبایی و شما کم میشود. برای پیشگیری کردن ازجوش و لک، باید پوست را پاکسازی کرد. پوست هم مانند سایر اعضا نیاز به مراقبت و نگهداری دارد. بهترین روش نگهداری از پوست انجام فیشیال و پاکسازی حرفه‌ای صورت است که باعث پاکسازی عمیق پوست، کاهش اندازه منافذ، جلوگیری از جوش های صورت، ریلکس شدن پوست، همچنین مانع پیری زودرس و درخشان شدن پوستتان می شود.

کلینیک پاکسازی پوست در فردیس

بهترین مرکز پاکسازی پوست در فردیس

در اینجا به بررسی و معرفی کلینیک پاکسازی پوست در فردیس می پردازیم.

پاکسازی پوست چیست؟

منافذ پوست می‌تواند با چربی در سلول‌های خشک یا مرده پر شده باشد و یا از طریق آلودگی و انواع کثیفی مسدود شده باشد. گاهی اوقات هم به دلیل زیاد بودن گلبول های سفید خون پوست متورم و این منافذ مسدود می‌شود.

پاکسازی پوست یا پیلینگ یا لایه برداری پوست به معنای برداشتن لایه های مرده پوست است که باعث پاک شدن پوست و درخشندگی آن می‌شود. پاکسازی پوست باعث میشود که جای جوش و لکه های با قهوه ای رنگ پوست و لک‌های ناشی از بارداری از روی پوست پاک شود. همچنین باعث شادابی و طراوت و زیبایی پوست میشود. امروز پاکسازی پوست و لایه برداری آن بین خانم‌ها رواج بسیار زیادی پیدا کرده است به این دلیل استمیتوانند با این روش برای همیشه با جوش و لک پوست و چروک های پوستی و منافذ باز پوست خداحافظی می‌کنند.

تاریخچه لایه برداری و پاکسازی پوست:

از زمان‌های بسیار دور تا به امروز مراقبت از پوست و جوانسازی آن اهمیت زیادی داشته دارد. پوست، سن و جوانی و طراوت هر فرد را نشان می‌دهد. برای مثال فرعون مصر برای جوانسازی و زیبایی پست از حمام شیر استفاده میکرد. زیرا شیر دارای لاکتیک است و برای جوانسازی پوست بسیار مناسب است. رومیان باستان نیز برای پاکسازی و جوانسازی پوست خود از وان شراب استفاده می‌کردند. در سال ۱۸۷۰ اولین اقدامات برای پاکسازی پوست انجام شد. برای پوست های خشک و چرب خمیری تهیه نمودند و از آن برای پاکسازی استفاده کردند. با پیشرفت در ایالات متحده، شخصی به نام آنتوانت لاگاس برای بهبود جراحات ناشی از جنگ از روش پیلینگ با فن استفاده کرد.

شناخت انواع پوست برای پاکسازی:

برای پاکسازی پوست باید ابتدا نوع پوست را شناسایی کرد تا بتوان از روش مناسب برای پاکسازی استفاده کرد و تاثیر آن پاکسازی را بر روی پوست مشاهده کرد.

پوست نرمال:

پوستهایی که حساس نیست و به ندرت جوش میزنند پوست نرمال می‌گویند پوست نرمال با شستشو نرم و لطیف می شود اکثر پوست ها نرمال هستند.

پوست چرب:

در این نوع پوست منافذ پوست باز هستند و غده های چربی در آنها فعال به همین دلیل یک لایه چربی بر روی پوست قرار دارد پوستهای چرب نسبت به سایر پوست ها دیرتر چروک میشود از طریق پاکسازی می توان از شر چربی های اضافی صورت خلاص شد و پوستی نرم و لطیف را داشت.

پوست خشک:

پوست خشک منافذ بسیار ریز ای دارد و این پست هیچ چربی و رطوبت ای ندارد این نوع پوست زودتر از پوستهای دیگر چروک میشود و پوسته پوسته می شود وقتی این نوع پوست در معرض سرما قرار می‌گیرد، خشک می‌شود و احساس خارش در پوست به وجود می‌آید. برای مرطوب نگه داشتن این نوع پوست، باید از مرطوب کننده مرغوب و با کیفیت استفاده کرد.

پوست اکنه دار:

به جوش‌های قرمز که سر چرکی ندارند، آکنه میگویند. این نوع پوست‌ها ارثی هستند و از طریق پاکسازی پوست، می‌توان این مشکل را حل کرد تا پوست صاف و لطیف داشت.

پوست با جوش سرسیاه:

جوش سرسیاه یک کیسه مویی با چربی و کراتین تشکیل می‌شود. جوش سر سیاه اغلب در مرکز صورت قرار دارد و علت پیدایش آن اکسید شدن چربی پوست در مجاورت هوا است. افرادی که پوست با جوش سرسیاه دارند با استفاده از دستگاه‌های پاکسازی پوست به راحتی می‌توانند جوش،های سرسیاه را بدون درد درمان کرد.

پوست ترکیبی:

این نوع پوست، ترکیبی از پوست‌های چرب و خشک است. به طوری که قسمت‌هایی مانند بینی و پیشانی چرب هستند و گونه ها خشک هستند. این افراد می‌توانند با استفاده از آبرسان های مناسب و پاکسازی پوست پوست خود را متعادل کنند.

پوست حساس:

این نوع پوست‌ها ظاهری قرمز و صورتی دارند و به راحتی قرمز می‌شوند. این نوع پوست‌ها به مراقبت زیادی نیاز دارند و نباید از هر لوازم آرایشی و پاک‌کننده یا لایه برداری استفاده کنند. زیرا پوست دچار آسیب می‌شود.

پوست چروک:

به مرور زمان پوست شروع به چرو شدن می‌شود و حالت افتادگی پیدا می‌کند. ابتدا در چانه خط خنده و دور چشم چین و چروک به وجود می‌آید‌. با استفاده از آبرسان‌های مناسب و پاکسازی ماهانه پوست، میتوان چین و چروک های پوست را کاهش داد و از به وجود آمدن چین و چروک های جدید جلوگیری کرد و آنها را به تعویق انداخت. در نتیجه به این صورت می‌توان پوست جوان و شاداب برای طولانی مدت داشت.

پوست با لکه های قهوه ای:

علت به وجود آمدن لکه‌های قهوه‌ای بر روی پوست، استفاده نکردن از ضدآفتاب و قرار گرفتن در معرض نور خورشید است که گاهی این لکه‌های قهوه ای، سیاه میشود. برای درمان این لکه‌ها باید حتماً زیر نظر متخصص با روش درست درمان شد. زیرا اگر کوچکترین اشتباهی در درمان رخ دهد، نه تنها لکه ها از بین نمی‌رود، بلکه برای همیشه روی صورتتان ماندگار می‌شوند.

انواع پاکسازی پوست:

برای پاکسازی پوست چند روش وجود دارد. متخصص با تشخیص نوع پوست شما یک روش مناسب را انتخاب می‌کند و آن را انجام می‌دهد. انواع لایه برداری:

پیلینگ شیمیایی:

لایه برداری با این روش به صورت تخریب پوست و لایه های پوست انجام می‌شود. و با توجه به عمق لکه از یک روز تا دو هفته بازسازی پوست صورت میگیرد، در این روش از مواد شیمیایی مانند: اسید لاکتیک، رزور سینول، سالیسیلیک اسید، رتینوئیک اسید، کربنیک کلرو استیک استفاده می‌شود که مقدار و غلظت آنها به عمق لکه و تعداد دفعات استفاده فرد از لایه برداری بستگی دارد.

پیلینگ مکانیکی:

از این روش برای از بین بردن لکه های بسیار عمیق استفاده می‌کنند. در این روش به کمک وسایل مکانیکی پوست را می سابند.

پیلینگ لیزری:

دو نوع لیزر برای لایه برداری وجود دارد. لیزر دی اکسید کربن و لیزر اربیم یاگ در هر دو نوع برای لایه برداری از بخار آب و گرما استفاده می‌شود.

انواع لایه برداری پوست:

در لایه برداری با استفاده از یک محلول شیمیایی لایه های بیرونی پوست حذف می‌شود و مقدار پوست حذف شده به نوع ماده شیمیایی، قدرت آن ماده و زمان قرار دادن آن بر روی پوست بستگی دارد.

لایه برداری سطحی پوست:

در این لایه برداری فقط لایه بیرونی پوست یا همان لایه اپیدرمی از بین می‌رود.

لایه برداری عمق متوسط پوست:

در این لایه برداری دو لایه اپیدرم و قسمت بالایی لایه درم حذف می‌شود. در این روش پوست از چند روز تا یک هفته یا بیشتر بسته به سن پوست، بهبود و ترمیم پیدا می‌کند.

لایه برداری عمیق پوست بدن:

در این لایه برداری از لایه پایین تر درم پوست حذف می‌شود. مهم نیست که عمق لایه های حذف شده چقدر باشد. زیرا پوست دوباره رشد می ‌کند و جایگزین می‌شود و پوست جدید شما صاف تر و زیباتر از قبل به نظر میرسد.

فواید مزایا و تاثیرات پاکسازی پوست:

پوست انواع مختلفی مانند چرب و خشک، منفذ دار و… دارد. با صنعتی شدن زندگی و ازدیاد آلودگی های محیط زیستی مشکلاتی مانند لکه‌های پوستی، تلانژکتازی، بدخیمی‌های پوستی، چین و چروک زودرس و… افزایش پیدا کرده است که زیبایی شما را از بین میبرد. شما می‌توانید با استفاده از آبرسان‌ها و پاکسازی پوست و استفاده از کرم‌های ضد آفتاب، پوست خود را از هرگونه آلودگی و لک دور نگه دارید.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های پاکسازی پوست در فردیس:
  • سالن زیبایی بشیری
  • سالن زیبایی الی
  • سالن زیبایی خیرآبادی
  • سالن زیبایی قربانی
  • سالن زیبایی هایفو
  • سالن زیبایی شعبانی
  • سالن زیبایی اوکی
  • سالن زیبایی زرین ماه
  • سالن زیبایی کاظمی
  • سالن زیبایی آناهید
  • سالن زیبایی آپام

خیرآبادی
0263409 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
هایفو
0937311 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
قربانی
0936363 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اوکی
0930429 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
کاظمی
0910905 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
فیشیال
0938382 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

سوالات متداول شما:

انجام پاکسازی پوست چه نفعی برای من دارد؟

انجام پاکسازی سبب بهبود گردش خون و تقویت بافت پوست شده و نشانه‌های پیری، جوش، آکنه را کاهش داده و رطوبت و نرمی پوست را افزایش می دهد.

هزینه کدوم روش پاکسازی پوست کم تر است؟

هزینه روش های خانگی جهت پاکسازی پوست بسیار مناسب است.

آیا پاکسازی پوست به روش کلینیکی توسط همه قابل انجام است؟

پاکسازی به روش کلینیکی فقط توسط متخصصانی که مجوز لازم را دارند امکان پذیر است.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:

بهترین مرکز پاکسازی پوست در فردیس، کلینیک پاکسازی پوست در فردیس، مرکز تخصصی پاکسازی پوست در فردیس، پاکسازی پوست فردیس، مرکز فوق تخصصی پاکسازی پوست، فیشیال، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، فردیسی، مدل، مراکز، تخفیفات

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!