• بهترین آموزش کراتینه مو در کرج
  • بهترین مرکز آموزش کراتین در کرج

آموزش کراتینه مو در کرج
آکادمی سعادت فراهانی
  • 0912 039 6288
  • 0912 039 6288
  • کرج عظیمیه، بلوار بسیج (۴۵ متری کاج)، بین ندا و پامچال جنوبی، جنب مبل اهورا، ساختمان اهورا، طبقه پنجم، واحد ۶، مرکز کراتینه سعادت

  • تماس



مرکز آموزش کراتینه مو در آکادمی سعادت فراهانی کرج

آموزش فوق تخصصی کراتین مو در آکادمی کراتینه سعادت فراهانی در کرج

مرکز تخصصی آموزش کراتینه مو سعادت فراهانی در کرج با مدیرت خانم فراهانی ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای کراتینه



  • آموزش کراتینه مو در کرج
  • آموزش کراتینه مو در کرج

آموزش کراتینه مو در کرج | بهترین آموزشگاه کراتینه مو در کرج

آموزش کراتینه مو در کرج

آموزش کراتینه مو در کرج – یکی دیگر از سبک‌های مو آرایی و ترمیم مو، کراتینه مو نام دارد که همچنین به عنوان نوعی معالجه به نحو برزیلی نیز شناخته و استفاده شده است. در واقع کلیت هدف کراتینه از بین بردن فری مو و لخت کردن آن‌هابه صورت موقنی و نیمه دائمی است که نرمی و لطافت را به همراه دارد. مدتی است این روش پرطرفدار و شایع شده زیرا برای هیچ نوع مدل مویی محدودیت ندارد و پایداری و تداوم آن حدود دو ماه است.

آموزشگاه کراتینه مو در کرج – علاوه بر این که از این سبک برای صافی و نرم کردن گیسوان استفاده می‌شود، برای درمان خشکی مو نیز مؤثر است. روش انجام به این صورت است که ابتدا مو به آن آغشته شده سپس نیاز به مدتی حدود 20 دقیقه است؛ بعد از اتمام این مدت کوتاه برای صاف و مسطح شدن گیسوان از اتوی مو بهره‌وری می‌کنیم.

بهترین مرکز آموزش کراتین در کرج – شاید برای عده‌ای جای سؤال باشد که چرا بعد از استفاده از کراتینه موها نرم می‌شوند، علت آن وجود نوعی ماده‌های شیمایی که سبب تغییر بافت اصلی موها شده و باعث از بین رفتگی حالت فر بودن آن‌ها می‌شود در کنار این که به نرم‌تر شدن این الیاف ظریف کمک بسزایی می‌کند.

وقتی گیسوان دچار وز و خشکی می‌شوند به‌ عبارتی‌ دیگر، صدمه و آسیب می‌بینند، بهترین راه کراتین درمانی و احیای مو است. به صورت کلی کراتین احیاکننده مو روشی است که در آن با استفاده ماده‌ای به نام کراتین مایع که در واقع جزء اصلی مو و اساسی‌ترین پروتئین در ساختار مو است، هموار شدن را به‌گونه‌ای غیر همیشگی و موقتی به موها برمی‌گردانند. اگر شما نیز جزء آن دسته از افراد هستید که دارای موهای این چنینی هستید و به دنبال راهی برای درمان می‌باشید کافی است با دوره‌های معالجه به سبک کراتین آشنا شوید. ما در این مقاله سعی داریم اطلاعات شمارا در این زمینه بالا ببریم.

بهترین آموزشگاه کراتینه مو در کرج

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین آموزشگاه کراتینه مو در کرج و بهترین مرکز آموزش کراتین در کرج می پردازیم.

کراتین چیست؟

در برخی از اعضای بدن ما همانند ناخن، مو و دندان نوعی پروتئین طبیعی و خالص وجود دارد؛ ماده اولیه تشکیل‌دهنده آن عنصری به نام فرمالدئید است. این عنصر برای افرادی که در زمینه کراتینه مشغول هستند ممکن است عواقب بدی همراه داشته باشد البته این نگرانی در افرادی که موهایشان را کراتینه می‌کنند بی‌مورد است و مشکلی ایجاد نمی‌کند. ترکیبات اولیه این محصول متفاوت بوده و دارای فرمالدئید متمایزی می‌باشد. مقدار خاصیت احیا کنند ویژه این کراتین ۷۰ درصد بوده و نیز ۳۰ درصد سبب صافی و هموار شدن گیسوان می‌شوند.

علل اساسی بهره‌وری از این ماده برای شکل دادن و فرم دهی و قطور شدن موهایی که قبلاً آسیب‌دیده و حالا درمان و ترمیم شده‌اند و یا موهایی نیز که در حال حاضر سالم و سرحال هستند استفاده می‌شود. شایان‌ذکر است که قبل از بهره‌جویی از کراتینه باید از عوارضی که ممکن است روی پوست بگذارد آگاهی کافی داشته باشید، به‌عبارتی‌دیگر با مشورت توسط یک متخصص پوست اطمینان خاطر یابید که به پسوریازیس دچار نیستید و پوستتان نسبت به استفاده از این ماده واکنش نامتناسب و بدی نشان ندهد و اگر چنین اتفاق ناخوشایندی افتاد حتماً گزارش دهید.

مو یک فرد در حال حاضر منبع اصلی کراتین پروتئین است اصلی و خالص است. مو علاوه بر اینکه دارای کراتین است بلکه متشکل از پروتئین‌های خانواده کراتین می‌باشد. وظیفه این پروتئین عملکرد همانند یک لایه محافظ بیرونی و خارجی برای محافظت و تندرستی هرچا بیشتر گیسوان است در واقع مثل یک بافت پروتئینی درونی عمل کرده و از یک یک موها نگاهداری و صیانت می‌کند؛ اما وجود مفید این ماده همیشگی نیست و توسط عواملی چون قرار گرفتن معرض نو و تشعشعات خورشیدی آلودگی هوا و مواد شیمیایی و نیز به علت دگرگونی‌هایی که در سبک و روش زندگی هر فرد رخ می‌دهد مثل افزایش سن سرانجام کراتین نهفته در موها به پایان می‌رسد؛ اتمام کراتین و نبود آن در مو همان علت اصلی: صدمه دیدن و بی‌جان شدن مو، نهایتاً خشکی آن‌ها می‌شود.

کراتینه کردن مو چیست؟

از کراتینه می‌توان به عنوان روشی برای آراستن موها و بهترین سبک هموار کردن موقتی آن‌ها به وجهی که این ماده با کراتین مو ترکیب‌شده و گیسوان را درپوشش کراتینه خود قرار می‌دهند، نام برد. مدت‌زمانی که طول می‌کشد این امر بر روی موها اعمال شود در سالن آرایش حدود ۹۰ دقیقه است، این زمان متغیر بوده و ممکن است بیشتر شود. متقاضیان این سبک از ترمیم مو و آراستن اشخاصی هستند که دارای موهای فرفری بوده و از این حالت رنج می‌برند، می‌باشند.

کراتینه با مو چه می کند؟

در روند انجام کراتینه، کراتین به موها افزوده می‌شود البته این افزوده شدن به صورتی است که کراتین حالتی مصنوعی دارد و سبب می‌شود که گیسوان درخشان، نرم و لطیف و بدون وز و خشکی می‌کند این موارد باعث شده که افراد زیادی جذب آن شوند. افزودن این کراتینه علاوه بر موارد فوق سبب می‌شود که منافذ خالی پوست پرشده و فقدان نبود کراتین به نحوی جبران شود. معمولاً موهایی وز فرفری و شکننده و گره خورده می‌شوند که متخلخل شده باشند برای درمان این مورد تنها معالجه با کراتین کارساز است.

انواع کراتین مو:

قبل از شروع توضیحات لازمه، بهتر است شما بامزایا و فوایدی که کراتینه به همراه دارد آشنا کنیم. علل تمایل زنان به این سبک از مو آرایی، میزان دوام آن روی سر و انواع مختلف آن، عناوینی هستند که قصد پرداختن به آن در ادامه داریم.

مشخص است درخواست به کراتینه کردن مو در افرادی که از موهای نرم، لطیف و صاف بی‌بهره هستند و دارای گیسوانی وز دار و خشک می‌باشند، طبیعتاً بیشتر است. هدر رفتن وقت جلوی آینه از معضلاتی است که گریبان گیر بانوان مو فرفری است، از دیگر مشکلات می‌توان به این موضوع که وقتی با وسایل گرمایشی مثل اتو مو و یا دستگاه‌های مخصوص صاف شود به‌احتمال خیلی زیاد پس از یک‌بار نمدار و مرطوب شدن به حالت قبل برمی‌گردد، اشاره کرد. موهای نرم و لطیف و هموار، راحت‌تر قابل شانه شدن هستند و در هم گره نمی‌خورند درحالی‌که این معضل در افرادی که موهای مجعد و فرفری دارند بسیار رایج است و گله‌مندی افراد را در پی دارد.

دکلره علاوه بر زیبایی ای که به موها می‌بخشد صدمه‌ای به آن‌ها وارد می‌کند که عواقب ناخوشایندی همچون خشکی و وز شدن مو را به همراه دارد و سبب می‌شود افراد در شانه کردن به‌دشواری و مشکل بربخورند. این مشکل با کراتینه کردن موها به‌آسانی حل می‌شود.

غالباً اشتباهی که صورت می‌گیرد این است که افراد فکر می‌کنند با کراتینه کردن دیگر نخواهند توانست از دیگر سبک‌های مو آرایی لذت ببرند؛ باید بگویم این فرضیه نادرست است چراکه شما بعد از انجام این کار می‌توانید کمی از موهای خود را به صورت فر ریز کرده و یا به‌وسیله دستگاه‌های مختص حالت‌دهی مو، به گیسوان خود حالت و وضعیتی زیبا ببخشید به زبانی کراتینه مرز و حدودی برای آرایش شما ایجاد نمی‌کند اما توصیه ما این است که قبل از ایجاد حالتی نو پس از کراتینه، دو روز شکیبایی به خرج داده تا که موها به‌خوبی با کراتینه درهم‌آمیخته شده، به‌گونه‌ای که این مواد یعنی کراتین به‌طور کامل و مکفی جذب مو شود.

به طور کلی کراتین در دو نوع وجود دارد:

در صورتی که تمایل به آشنایی با انواع مختلف کراتینه هستید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

انواع کراتین مو

به صورت کلی خانواده کراتین ها به دو دسته مجزا از هم در راسته عوامل محافظت از مو، تقسیم می‌شوند:

نوع اول: کراتین احیاکننده
نوع دوم: کراتینه برزیلی یا کراتینه صاف کننده

کراتین برزیلی صاف کننده:

به‌احتمال زیاد نام این محصول که برای اولین بار کشور بزرگ برزیل تولید و توزیع شد به گوشتان خورده. یکی از انواع کراتین ها که کشور برزیل معرف آن به دنیا بود و به همین علت این محصول را به این نام برگزیده‌اند.

این نوع کراتین دارای ترکیبات و مواد اولیه خاصی است که برزیل سازنده آن است؛ یکی از این ترکیبات فرمالدئید است که ممکن است برای سلامت و تندرستی پوست خطرآفرین باشد، اما به جذب و تأثیرگذاری کراتین به مو کمک بسزایی می‌کند. درهرصورت اگر نگران عوارض فرمالدئید هستید ما این مژده را به شما می‌دهیم که اگر کراتینه توسط یک آرایشگر خبره و با تبحر انجام شود این عوارض و خطرات بی‌اثر خواهند بود.

یک فرد چهره آرا، با عاقبت اندیشی و ملاحظه از مواد کراتینه استفاده می‌کند. سرانجام پس از بهره‌وری از کراتین و آمیخته شدن آن‌ها به گیسوان، باید مواد کراتینه به‌خوبی جذب موها شوند، بهترین روش برای این کار دسته دسته کردن و سپس اتو کشیدن آن‌ها می‌باشد. حالا وقت آن است که نتایج فوق العاده ای که این سبک از ترمیم بو برایتان به ارمغان آورده است را مشاهده کنید؛ جذابیت، درخشش، صاف و نرم و هموار شدن گیسوان از مواردی هستند که کراتین صاف کننده برزیلی به همراه دارد.
پیشنهاد و سفارش ما این است که بانوان باردار هرگز از نوع آرایش استفاده نکنند و پس از اتمام دوره بارداری بدون هیچ محدودیتی از کراتین استفاده کنند.

کراتین احیاکننده و تقویت کننده:

بهترین راه برای درمان و معالجه شکنندگی و نازک شدن موها، تقویت ساقه آن‌ها است. در صورت بی‌توجهی به عوامل فوق مقداری کثیری از گیسوان خود را در اثر ضعف و بی‌جانی ریزش خواهند کرد. همانطور که گفته شد بهترین راه برای درمان این مورد تقویت ساقه مو می‌باشد اما چگونه به بهترین نحو ممکن ساقه را تقویت کرده و موها را از خطر ریزش دور کنیم؟

در بین کراتین های موجود فرقه ای از آن‌ها هدف مشخصی برای جبران ضعف ساقه و کراتین ساختمان پر پیچ و خم موها، دارند که آن را کراتین احیاکننده می نامند. کم شدن قطر مو یک علت جداگانه ندارد و می‌تواند از علل های گوناگونی پیروی کند آراستن و آرایش موها با رنگ و رنگ کردن، معضلات و مشکلات خاص تیروئید، نبود کافی آهن و ویتامین ها برای زیبایی هر چه بیشتر گیسوان، اضطراب زیاد و فراز و فرودهای آب و هوایی از مواردی هستند که تاثیرات منفی و ناخوشایندی بر روی تداوم زیبایی مو گذاشته و سبب جلوگیری از ضخامت آن می‌شود.

تجدید انجام کراتینه به عواملی همچون مقدار صدمه دیدن عضو حساس یعنی ساقه وابسته است؛ به همین علت پیشنهاد می‌کنیم از یک فرد آرایشگر با تبحر در این حوزه مشورت بخواهید زیرا این امکان وجود دارد که کراتین حدود ۲ الی ۳ بار تجدید شود تا تأثیرگذاری بهتر صورت می‌گیرد. استفاده از یک کراتین احیاکننده مرغوب این اطمینان خاطر را به شما می‌دهد که دقیقاً ۴۰ درصد از موی شما صحت یافته و احیا می‌شود.

آشنایی با کراتین احیاکننده:

از طرف داران کراتین احیاکننده می‌توان از افرادی نام برد که گیسوانشان در اثر عواملی همچون سوخته شدگی ناشی از بهره‌جویی بیش از اندازه از مواد شیمیایی آسیب‌دیده و یا موهایشان دمیج است البته در زمینه موهای دمیج بهترین راه کوتاه کردن آن‌ها می‌باشد‌.

استفاده از کراتین که در این مورد متشابه با تقویت و ویتامین کننده ها است، از راه حل دوم شمار می‌آید بنابراین اگر مشکلی که موهایتان دچار شده از سوختگی می‌باشد منحصراً بهره‌وری از کراتینه احیاکننده که یکی از بهترین سبک‌های ترمیم مو می‌باشدمکفی است. در صورتی که برای درخشش و هموار و نرم شدن موها علاوه بر درمان اهمیت قائل می‌شوید توصیه ما استفاده از کراتین برزیلی است که تفاوت آن با احیاکننده در نوع محصولی است که از آن بهره‌جویی می‌شود.

بعضی از افراد نیز مشکلی با پر پیچ و تاب بودنشان ندارند و مایلند این تجعد را با موهای صاف داشته باشند. بهترین کراتینه برای این افراد کراتین احیا کنند نام دارد؛ استفاده از این محصول به علت آن که هدف مواد اولیه در واقع از بین بردن وز و خشکی مو است و توان زیادی در برابر صافی مو ندارد، می‌تواند مورد مناسبی برای افرادی باشد که مجعد بودن گیسوان را در کنار یک خوش حالتی و صافی نسبی علاقه دارند.

کاربرد کراتین مو:

1. معالجه و درمان موهای صدمه دیده
2. سبب صافی و هموار شدن گیسوان
3. نابود کننده حالت خشک و وزی مو

امروزه دو کراتین المنت و ریباندینگ که سبکی بروز هستند جایگزین روش منسوخ و از تداول افتاده، صافی، شده‌اند. تفاوت که در بین آن‌ها وجود دارد به خاطر نوع مختلف محلولی است که از آن بهره‌وری شده و سبب مجزا شدن آنان از یکدیگر می‌شود.

دوام کار کراتین روی مو:

اگر کار کراتین تحت تأثیر عواملی همچون: نگهداری در فضاهای نامناسب، باز شدن پولک های مو واستفاده نکردن از شامپو ها و نرم کننده های مختص خود، قرار گیرد باعث می‌شود که تداوم کراتینه موهایشان کمتر و کمتر شود. شایان‌ذکر است مدت زمان اصلی پایداری کار کراتین حدود 4 تا 6 ماه است البته بستگی به عوامل فوق دارد.

اما در صورتی که فضای نگهداری منزل مناسب بوده و از شوینده هاو ماسک های مناسب این موقعیت سر استفاده شود و صورت ثابت از مواد آرایشی شیمیایی مثل رنگ و مش بهره‌جویی نشود، کراتینه تا 6 ماه پایداری مطمئن دارند و این تصور کاملا غلط و اشتباه است که بعد از اتمام دوره کراتینه گیسوان دچار خشکی و وزی مجدد می‌شوند البته به شرط آن که موارد فوق را مورد توجه قرار دهید و مواد صحیح و درست بهره‌وری شوند.

کراتین احیاکننده و ریزش مو:

گمان این که بهره‌وری از کراتین سبب ریزش موها می‌شوند نادرست است؛ با این که خود کمپانی ها و کارخانه ها در نحو استفاده درج کرده اند که محلول کراتین به ریشه و قسمت انتهایی مو زده شود؛ اما بهتر است محلول زده شده با فاصله یک الی دو سانتی با ریشه داشته باشد زیرا برخورد نم و گاز این نوع ماده ریزش به همراه دارد البته ما بازهم بر روی مرغوبیت محصول تاکید داریم زیرا این مورد به کیفیت کالا نیز وابسته است.

برای این که مواد کراتین به‌خوبی روی مو نشست کند و جذب آن شود نیاز به مراقبت های شما دارد؛ نگهداری و مراقبت صحیح قطعا در دوام و پایداری کراتینه بسیار مؤثر است.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

نحوه‌ی آموزش کراتینه چگونه است؟

براساس شیوه‌نامه‌ی آموزشی، آموزش‌ها به صورت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می‌شود.

در هر کلاس‌ها چند نفر شرکت می‌کنند؟

• در کلاس‌هایی که به صورت خصوصی برگزارمی‌شود تعداد شرکت کنندگان یک تا سه نفر است.
• در کلاس‌هایی که به صورت نیمه خصوصی برگزارمی‌شود تعداد شرکت کنندگان سه تا هشت نفر است.
• در کلاس‌هایی که به صورت گروهی برگزارمی‌شود تعداد شرکت کنندگان هشت تا بیست نفر است.

مدت زمان و تعداد جلسات کلاسهای آموزشی کراتینه به جه صورتی است؟

در هر آموزشگاهی یک شیوه‌نامه‌ی آموزشی ارائه می‌شود که معمولا تعداد جلسات بین 6 تا 8 است و مدت زمان کلاس‌ها حداکثر 16 ساعت است.

چه مدرکی بعد از پایان دوره‌ی آموزشی کراتینه دریافت می‌کنم؟

با قبولی در آزمون پایان دوره‌ی آموزشی کراتینه مدرک فنی حرفه‌ای داده خواهد شد.

چه کسانی می‌توانند در این دوره‌ی آموزشی ثبت نام کنند؟

تمامی افراد اعم از افراد شاغل و شهرستانی می‌توانند در این دوره‌ی آموزشی ثبت نام کنند. جهت کسب اطلاع از نحوه‌ی برگزاری کلاس ها با آموزشگاه تماس حاصل فرمایید.

بعد از اتمام دوره‌ی آموزشی می‌توان مستقلا کار کرد؟

دوره‌ی آموزشی طوری طراحی شده که شما بعد از اتمام دوره بتوانید وارد بازار کار شوید.

هزینه‌ی ثبت نام در دوره‌ی آموزشی چقدر است؟

با توجه به اینکه اموزش به چه صورت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی است هزینه ها متفاوت است جهت کسب اطلاع از هزینه‌ی برگزاری کلاس ها با آموزشگاه تماس حاصل فرمایید.

وركشاب آموزش تخصصی و حرفه ای كليه لاين های صافی مو، احيای مو و ریباندینگ در كرج به چه صورت هست؟

جهت کسب اطلاعات در این خصوص لطفا با ما تماس حاصل فرمایید.


کلمات کلیدی:
آموزش کراتینه مو در کرج، وركشاب آموزش تخصصی و حرفه ای كليه لاين های صافی مو، احيا مو و ریباندینگ در كرج، بهترین مرکز آموزش کراتین در کرج، آموزشگاه کراتینه مو در کرج، بهترین آموزشگاه فوق تخخصی آموزش کراتینه مو در کرج با مدرک بین المللی و فنی حرفه ای، سالن آموزش کراتینه مو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، کرجی، مدل، احیا، صافی، خانه، انگلیسی، طبیعی، مردانه، مایونز، ژلاتین، خانگی، نی نی سایت

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!